Serwis internetowy CA24

Chcę zapłacić za zakupy przez Internet - w jaki sposób aktywować usługę płatności online?

Co mam zrobić, jeśli mój token nie wyświetla już żadnej cyferki?

Co należy zrobić, aby móc korzystać z haseł SMS do autoryzacji dyspozycji?

Co należy zrobić po zmianie identyfikatora?

Co oznacza opcja "Odbiorca zaufany"?

Co oznacza pojęcie limit operacji jednorazowych i limit operacji dziennych?

Co się stanie, jeżeli kilka razy wprowadzę nieprawidłowo hasło SMS?

Co to jest hasło SMS?

Co to jest IDENTYFIKATOR?

Co to jest KLUCZ?

Co to jest TOKEN i do czego służy?

Czy korzystanie z dostępu do konta przez Internet jest bezpieczne?

Czy można dwa razy wpisać to samo hasło SMS?

Czy można dwa razy wpisywać to samo wskazanie tokena?

Dlaczego podczas korzystania z tokena na wyświetlaczu pojawia się symbol 3 bądź E?

Ile kosztuje korzystanie z dostępu do konta przez Internet?

Ile razy mogę wykorzystać hasło SMS?

Jak doładować komórkę przez Internet?

Jak mogę zrezygnować z usługi "Serwis tekstowy CA24"?

Jak należy właściwie skonfigurować przeglądarkę?

Jak uruchomić usługę serwis tekstowy CA24?

Kilka razy źle wpisałem klucz i nie mogę się zalogować. Co mam teraz zrobić?

Loguję się do konta przez Internet pierwszy raz. Co mam robić?

Nie pamiętam swojego identyfikatora lub hasła. Co mam teraz zrobić?

Skąd wiadomo, które hasło SMS należy wprowadzić?

W jakim czasie mogę wykorzystać hasło SMS, od momentu jego otrzymania?

Stopka redakcyjna

© 2017 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku