Strona główna Credit Agricole
Jeśli chcesz zapłacić za zakupy w internecie wystarczy, że otworzysz konto w naszym banku. Dzięki podpisaniu Umowy o Bankowości Elektronicznej, możesz korzystać z płatności online. Możesz zatwierdzać transakcję wybraną metodą autoryzacji.
Jeśli masz u nas konto, a nie masz dostępu do serwisu CA24 eBank przyjdź do naszej dowolnej placówki.
Zobacz więcejNowe tokeny sprzętowe mają ekran i skaner kodów zasilane 2 bateriami AAA (tzw. małe paluszki). Prawdopodobnie baterie się wyczerpały i należy je wymienić (pokrywa gniazda baterii umieszczona jest na odwrocie urządzenia). Jeśli wymiana baterii nie pomoże, przyjdź z tokenem do naszej dowolnej placówki. Nasz Doradca na miejscu bezpłatnie wymieni Twoje urządzenie na nowe.
Jeśli nie chcesz już używać tokena do autoryzacji transakcji w serwisie CA24 eBank, możesz przejść na inną metodę np. hasła SMS. O szczegóły zapytaj naszego doradcy w placówce.
Zobacz więcejTo maksymalna kwota Twojego jednego przelewu i maksymalna kwota przelewów, które robisz jednego dnia.
Te limity są jednym z zabezpieczeń w bankowości internetowej (także w aplikacji mobilnej). Służą temu, żeby w razie przejęcia Twojego konta przez przestępców zminimalizować straty.
Zobacz więcejZaufane przeglądarki są ważne przez 180 dni, potem automatycznie je usuwamy. Na liście zaufanych przeglądarek możesz zobaczyć, jak długo Twoja przeglądarka będzie jeszcze ważna. Po 180 dniach możesz:
Zobacz, czym są zaufane przeglądarki
Zobacz, gdzie sprawdzisz Twoje zaufane przeglądarki
Zobacz, jak zarządzać zaufanymi przeglądarkami
Wyświetlił Ci się komunikat o zaufanej przeglądarce? Zobacz, co zrobić
Zobacz, jak możesz dodać zaufaną przeglądarkę
Sprawdź, czym jest urządzenie zaufane
Sprawdź, czy musisz dodawać przeglądarkę do urządzeń zaufanych
Zobacz więcejTo odbiorca przelewów, którego znasz i będziesz wysyłać mu częste przelewy. Po oznaczeniu odbiorcy zaufanego, nie musisz dodatkowo autoryzować przelewów.
Odbiorcę zaufanego możesz zdefiniować:
Po trzech próbach wpisania nieprawidłowego hasła z SMS-a zablokujemy dostęp do serwisu internetowego CA24 eBank.
Zobacz więcejAlias to inaczej twój własny identyfikator do logowania do serwisu CA24 eBank. Umożliwia łatwiejsze logowanie - nie musisz pamiętać identyfikatora cyfrowego, który nadajemy na początku. Zamiast tego możesz wymyślić swój "nick" i używać go jako identyfikatora.
Żeby nadać sobie indywidualny alias zaloguj się do CA24 eBank, wejdź w Ustawienia, potem w Hasło i logowanie.
Twój alias musi spełniać określone wymagania:
Jakie cechy ma dobry alias?
Przy okazji przypominamy:
Pamiętaj, nie ujawniaj nikomu swoich danych do logowania do serwisów bankowych. My nigdy nie prosimy cię o podanie tych danych ani przez telefon, ani w jakiejkolwiek innej formie. Próby wyłudzenia danych logowania to dość częste działania przestępców - próbują to robić przez telefon, namawiają do instalacji dodatkowych aplikacji, wysyłają linki do fałszywych stron logowania. Zachowaj ostrożność i bankuj bezpiecznie.
Zobacz więcejHasło SMS to jednorazowy kod, który służy do potwierdzania transakcji w serwisie internetowym CA24 eBank. Hasło SMS wysyłane jest z banku na numer telefonu klienta.
Zobacz więcejTo „nazwa” klienta w banku. Służy do identyfikacji klienta podczas logowania do serwisu internetowego CA24 eBank.
Zobacz więcejKod Cronto to specjalna grafika podobna do kolorowego kodu QR, którą wykorzystujemy w serwisie CA24 eBank do zatwierdzania operacji z użyciem tokena. W grafice zaszyfrowane są informacje o zatwierdzanej operacji.
Kod Cronto może być odczytany tylko przez token klienta, który zatwierdza operację w CA24 eBank.
Zobacz więcejPIN do tokena to kod, który jest ustawiany na urządzeniu podczas jego aktywacji w naszej placówce. Składa się z 4-8 cyfr. Jeśli chcesz, możesz go zmienić w dowolnym czasie w Ustawieniach urządzenia.
PIN dodatkowo zabezpiecza Twoje operacje w bankowości internetowej. Podczas zatwierdzania operacji skanujesz tokenem kod Cronto i podajesz PIN do tokena. Po tym token generuje hasło do wpisania w CA24 eBank.
Zobacz więcejTo jedno z dodatkowych zabezpieczeń bankowości internetowej i Twoich finansów. Wprowadziliśmy je we wrześniu 2019 r., żeby dostosować nasze systemy do postanowień tzw. dyrektywy PSD2 (Payment Services Directive 2 - dyrektywa w sprawie usług płatniczych).
W serwisie internetowym CA24 eBank raz na 180 dni podczas logowania, po tym jak podasz swój identyfikator i hasło, poprosimy Cię o dodatkową autoryzację (np. SMS-em, autoryzacją w aplikacji mobilnej lub tokenem OneSpan).
Dodatkowo przed każdym wyświetleniem historii transakcji w serwisie CA24 eBank, prosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie, że to właśnie Ty chcesz sprawdzić operacje na Twoim koncie - przeczytaj więcej ».
Jest to związane ze zmianą przepisów, które obowiązują w Unii Europejskiej1. Nowe rozporządzenie nakazuje ograniczenie możliwości bezpośredniego dostępu do podglądu Twojego stanu konta i historii transakcji ze względów bezpieczeństwa.
1 ROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2022/2360 z dnia 3 sierpnia 2022 r. zmieniające regulacyjne standardy techniczne określone w rozporządzeniu delegowanym (UE) 2018/389 w odniesieniu do obejmującego okres 90 dni wyłączenia dotyczącego dostępu do rachunku.
Zobacz więcejToken to elektroniczne urządzenie, które generuje unikalne, jednorazowe kody (hasła) do potwierdzania transakcji w serwisie internetowym CA24 eBank. Są dwa rodzaje tokenów:
Token RSA - urządzenie starszego typu, które generuje kody (wskazania) co minutę. Od 1 grudnia 2020 została wyłączona możliwość logowania do CA24 eBank za pomocą tokena RSA.
Token sprzętowy - nowy, który generuje hasła po zeskanowaniu kodu Cronto.
Zobacz więcejJeśli zgubisz telefon lub inne urządzenie, na którym masz zainstalowaną naszą aplikację CA24 Mobile:
W dowolnym czasie możesz zainstalować i aktywować aplikację na innym urządzeniu - zobacz jak.
Zobacz więcejPrzy najbliższym logowaniu w polu Identyfikator wpisz nowy identyfikator, a w polu hasło lub klucz wpisz swoje dotychczasowe hasło, jeśli korzystasz z haseł SMS lub nowego tokena sprzętowego.
Dalej obsługa przebiega już standardowo.
Zobacz więcejW każdej chwili możesz zmienić metodę autoryzacji transakcji:
Jeśli teraz używasz tokena, to podczas zmiany metody autoryzacji poprosimy Cię o zwrot tokena.
Zobacz więcejTak, w nowym serwisie stosujemy bardzo nowoczesne zabezpieczenia. Są one zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane tak, by zapewnić maksimum bezpieczeństwa. Logowanie do serwisu internetowego jest dwukrokowe, tzn. że po podaniu identyfikatora, wyświetla się obrazek bezpieczeństwa. Jeśli jest prawidłowy - tzn. ten który wcześniej wybrałeś, dopiero wtedy wpisujesz hasło.
Dodatkowo, już po zalogowaniu - także ze względów bezpieczeństwa, jeśli przez 5 min. nie będziesz nic robić w serwisie, system automatycznie Cię wyloguje. Zawsze masz też dostęp do listy ostatnich logowań i operacji w systemie.
Poczytaj więcej o bezpieczeństwie.
Zobacz więcejTak, serwis internetowy i aplikacja mobilna są chronione wielostopniowym systemem zabezpieczeń i ochrony danych. Zapewnia on bezpieczeństwo transakcji. Równie istotne jest zachowanie użytkownika i przestrzeganie przez niego zasad bezpiecznego korzystania z internetu.
Zobacz więcejCzat to serwis, który umożliwia komunikację z nami. Aby rozpocząć rozmowę, wystarczy, że klikniesz w ikonę czatu, którą znajdziesz na stronie banku w prawym dolnym rogu.
Zobacz więcejMobilna autoryzacja to jeden ze sposobów na potwierdzanie operacji w serwisie CA24 eBank.
Zobacz więcejUrządzenie zaufane to sprzęt, np. laptop, komputer, tablet, telefon czy przeglądarka internetowa, z których korzystasz najczęściej podczas logowania się do bankowości internetowej (serwis CA24 eBank) i które zdecydowałeś/zdecydowałaś się dodać do listy urządzeń zaufanych.
Zobacz więcejTak, usługa Mobilna autoryzacja jest bezpłatna :)
Zobacz więcejTak. Jeśli masz u nas tylko rachunek firmowy to po zalogowaniu zobaczysz właśnie ten rachunek. Jeśli masz u nas konto osobiste i firmowe to po zalogowaniu domyślnie na ekranie zobaczysz rachunek osobisty. Żeby przełączyć się na rachunek firmowy, kliknij w swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu i zmieńprofil. Możesz zmienić kolejność rachunków, które widzisz po zalogowaniu – w opcji Ustawienia.
Zobacz więcejNie, do autoryzacji jest potrzebny numer zarejestrowany w Polsce. Jest to zgodne z zapisami w regulaminie Umowy Bankowości Elektronicznej (UBE).
Zobacz więcejW dniu 16.11.2021 r. poprzednia wersja serwisu została wyłączona.
Zobacz więcejTak, możesz zmieć swoje dane. Zaloguj się do serwisu eBank, przejdź do opcji Ustawienia, Twoje dane. W nowym oknie przy danych, które chcesz zmienić kliknij ikonę ołówka i wpisz swoje aktualne dane. Następnie zatwierdź zmianę - wpisz hasło z SMS-a, który do Ciebie prześlemy lub jeśli używasz tokena - wskazanie tokena.
W serwisie CA24 eBank nie możesz zmienić numeru telefonu do autoryzacji - ze względów bezpieczeństwa. Możesz to zrobić telefonicznie lub w naszej placówce.
Zobacz więcejHasło SMS możesz użyć tylko raz, tylko dla konkretnej operacji dla której jest wygenerowane.
Każde hasło SMS ma swój numer. Powinien on być taki sam jak numer podany na ekranie, na którym zatwierdzasz operacje.
Zobacz więcejWyciągi możesz otrzymywać na adres mailowy albo korespondencyjny i możesz to zmienić w dowolnym momencie.
Tak samo możesz zmienić adres mailowy, na który są wysyłane, oraz dzień generowania.
Jak zmienić format wyciągów?
Zmianę możesz zlecić też na infolinii lub w placówce bankowej. Zmiana terminu wysyłki wyciągu do kont firmowych wiąże się z prowizją zgodną z Tabelą opłat i prowizji dla kont prowadzonych dla klientów instytucjonalnych.
Zobacz więcejNie, nie mamy takiej opcji. Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda nasz serwis internetowy CA24 eBank, wejdź na stronę bankowości internetowej. Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas na czacie, zadzwoń, skorzystaj z wideorozmowy lub odwiedź dowolną placówkę.
Zobacz więcejZaufane przeglądarki to nowy element bezpieczeństwa i weryfikacji podczas logowania do naszej bankowości internetowej.
Ma na celu zwiększyć bezpieczeństwo, a jednocześnie zachować prostotę w logowaniu. Dodając przeglądarkę do urządzeń zaufanych ścisłe łączysz swoje logowanie ze swoim sprzętem i przeglądarką, z których często korzystasz.
Podczas logowania masz wybór - dodać przeglądarkę do urządzeń zaufanych czy też nie, bo na przykład sprzęt, z którego korzystasz nie jest Twój lub nie jesteś jedynym użytkownikiem/jedyną użytkowniczką.
Co zyskasz dodając przeglądarkę do zaufanych?
Przez 180 dni nie będziesz musiał/musiała autoryzować każdego logowania. Po tym okresie ponownie zapytamy Cię o chęć dodania przeglądarki do urządzeń zaufanych.
Wyświetlił Ci się komunikat o zaufanej przeglądarce? Zobacz, co zrobić
Zobacz, gdzie sprawdzisz Twoje zaufane przeglądarki
Zobacz, jak zarządzać zaufanymi przeglądarkami
Sprawdź, co oznacza, że przeglądarka jest aktywna jeszcze przez x dni?
Zobacz, jak możesz dodać zaufaną przeglądarkę
Sprawdź, czym jest urządzenie zaufane
Sprawdź, czy musisz dodawać przeglądarkę do urządzeń zaufanych
Zobacz więcejNie. Jeśli nie dodasz przeglądarki do urządzeń zaufanych, to Twoje logowanie do bankowości internetowej będzie wymagało każdorazowej autoryzacji wybraną metodą autoryzacji.
Jest to bezpieczne rozwiązanie jeśli sprzęt z którego się logujesz nie jest Twój lub też nie jesteś jego jedynym użytkownikiem.
Zobacz, czym są zaufane przeglądarki
Zobacz, gdzie sprawdzisz Twoje zaufane przeglądarki
Zobacz, jak zarządzać zaufanymi przeglądarkami
Wyświetlił Ci się komunikat o zaufanej przeglądarce? Zobacz, co zrobić
Zobacz, jak możesz dodać zaufaną przeglądarkę
Sprawdź, czym jest urządzenie zaufane
Sprawdź, co oznacza, że przeglądarka jest aktywna jeszcze przez x dni?
Zobacz więcejNie. Token zasilany jest bateriami AAA. Służą one tylko do obsługi skanera i wyświetlacza urządzenia. Te baterie można w każdej chwili w razie potrzeby wymienić i ponownie korzystać z tokena.
Zobacz więcejKod QR generowany jest do jednej transakcji i możesz go użyć tylko do niej i tylko raz.
Zobacz więcejNowe tokeny nie mają daty ważności. Mogą być używane bezterminowo.
Zobacz więcejTak, token można zablokować. Jeśli pięć razy wpiszesz nieprawidłowy PIN token się zablokuje, co uniemożliwi zatwierdzanie operacji w CA24 eBank. Zobacz jak odblokować token.
Zablokowanie tokena nie ma wpływu na dostęp do CA24 eBank. Dostęp wciąż będzie aktywny, ale nie będziesz mógł zatwierdzić żadnej operacji, która wymaga użycia tokena.
Zobacz więcejNie, rozmowa na czacie jest bezpłatna.
Zobacz więcejTak, wystarczy wybrać w sklepie przelew online jako forma płatności a następnie kliknąć w logo naszego banku. Potem należy się zalogować, zweryfikować dane płatności i dokonać jej autoryzacji.
Zobacz więcejTak, jeśli wybierzesz Mobilną autoryzację jako metodę potwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank (zamiast np. haseł SMS, tokena), raz na 90 dni podczas logowania do CA24 eBank poprosimy Cię o tzw. Silne Uwierzytelnienie przy pomocy Mobilnej autoryzacji.
Zobacz więcejProblemy z zalogowaniem mogą wynikać z kilku powodów, m.in. wprowadzenia 3 razy nieprawidłowych danych logowania. Zależnie od powodu problemu, nakładamy różne rodzaje blokad:
Status serwisu CA24 eBank sprawdzisz w aplikacji CA24 Mobile (w przypadku blokady twardej serwisu CA24 eBank blokujemy też dostęp do aplikacji CA24 Mobile), gdzie możesz aktywować i dezaktywować kanał oraz odblokować go z blokady miękkiej.
Dostęp do serwisu CA24 eBank szybko odblokujesz w aplikacji:
W przypadku blokady miękkiej, możesz też odzyskać dostęp do serwisu CA24 eBank:
Jest to związane ze zmianą przepisów obowiązujących w Unii Europejskiej1. Nowe rozporządzenie nakazuje ograniczenie możliwości bezpośredniego dostępu do podglądu Twojego stanu konta i historii transakcji ze względów bezpieczeństwa.
Dlatego przed każdym wyświetleniem historii transakcji w serwisie CA24 eBank, prosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie, że to właśnie Ty chcesz sprawdzić operacje na Twoim koncie.
W ramach jednej sesji (jednego zalogowania), wystarczy, że raz zautoryzujesz wejście do historii. To oznacza, że po zautoryzowaniu otwarcia historii transakcji nawet na koniec aktywnej sesji możesz ponownie przejść do historii bez konieczności ponownej autoryzacji.
Czy są inne rozwiązania?
Co warto wiedzieć?
Zmieniliśmy częstotliwość silnego uwierzytelnienia - jednego z dodatkowych zabezpieczeń bankowości elektronicznej i Twoich finansów. Raz na 180 dni będziesz potwierdzać logowanie do serwisu CA24 eBank wybraną metodą autoryzacji (wcześniej było to raz na 90 dni).
Więcej informacji o bezpiecznym korzystaniu z serwisu CA24 eBank ».
1 ROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2022/2360 z dnia 3 sierpnia 2022 r. zmieniające regulacyjne standardy techniczne określone w rozporządzeniu delegowanym (UE) 2018/389 w odniesieniu do obejmującego okres 90 dni wyłączenia dotyczącego dostępu do rachunku.
Zobacz więcejKod QR to specjalna czarno-biała grafika, w której zaszyfrowane są informacje o zatwierdzanej operacji w serwisie CA24 eBank. Korzystasz z niego kiedy twoja aplikacja CA24 Mobile nie ma połączenia z internetem. Po zeskanowaniu kodu aparatem smartfona, z włączoną Mobilną autoryzacją, na ekranie smartfona wyświetli się kod autoryzacyjny do zatwierdzenia operacji w CA24 eBank.
Zobacz więcejTo grafika wybrana przez każdego klienta spośród prezentowanych propozycji. Obrazek stanowi dodatkowe zabezpieczenie. Dzięki któremu upewnisz się podczas logowania, że korzystasz z Serwisu internetowego CA24.
Zobacz więcejZaufane przeglądarki możesz sprawdzić w serwisie CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile:
CA24 eBank
CA24 Mobile
Zobacz, czym są zaufane przeglądarki
Wyświetlił Ci się komunikat o zaufanej przeglądarce? Zobacz, co zrobić
Zobacz, jak zarządzać zaufanymi przeglądarkami
Sprawdź, co oznacza, że przeglądarka jest aktywna jeszcze przez x dni?
Zobacz, jak możesz dodać zaufaną przeglądarkę
Sprawdź, czym jest urządzenie zaufane
Sprawdź, czy musisz dodawać przeglądarkę do urządzeń zaufanych
Zobacz więcejJeżeli konto zostało otwarte przed 22 września 2019 r., identyfikator został wysłany za pośrednictwem poczty wewnętrznej.
Jeżeli konto zostało otwarte 22 września 2019 r. lub później, identyfikator znajduje się na Umowie Bankowości Elektronicznej w sekcji Parametry dostępu do serwisów bankowości elektronicznej CA24. Cyfrowy identyfikator możesz w każdej chwili zmienić na ustalony przez Ciebie alias.
Identyfikator znajdziesz także w aplikacji CA24 Mobile:
Zapraszamy do naszych placówek bankowych. CA24 eBank nie zawiera informacji o tych produktach. Informujemy również, że 10 czerwca 2019 firma CALI Europe S.A. Oddział w Polsce i Credit Agricole Bank Polska S.A. podjęły decyzję o wycofaniu tych produktów ze swojej oferty.
Zobacz więcejWszystkie informacje o kosztach związanych z korzystaniem z serwisu internetowego CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile są dostępne na stronach internetowych kont osobistych - w Tabelach opłat i prowizji kont dla osób fizycznych i kont firmowych - w Tabeli opłat i prowizji za czynności i usługi bankowe dla klientów instytucjonalnych.
Zobacz więcejPIN do tokena musi mieć od 4 do 8 cyfr i nie może zawierać więcej niż trzech takich samych cyfr obok siebie np. 1111
Zobacz więcejMobilną autoryzację możesz również aktywować:
Jeśli masz nową kartę debetową (do konta) lub nową kartę kredytową, możesz ją aktywować w serwisie CA24 eBank:
W serwisie CA24 eBank możesz dodać odbiorcę i łatwiej robić przelewy:
Jeśli chcesz, żeby dodany przez Ciebie odbiorca był zaufany (wtedy nie będzie trzeba dodatkowo autoryzować przelewów):
Sprawdź również, jak dodać odbiorcę zaufanego w aplikacji CA24 Mobile
Zobacz więcejAby złożyć dyspozycję doładowania telefonu należy:
Doładowanie telefonu dla danego numeru możesz też ustawić jako odbiorcę zaufanego, co pozwala na składanie dyspozycji doładowania bez każdorazowego zatwierdzania ich hasłem lub kluczem.
Zobacz więcejNa czacie możesz porozmawiać z nami o ofercie banku. Możesz zapytać o:
Wszystkie w serwisie CA24 eBank :) potwierdzisz tak na przykład: przelewy, zmienisz limity, a nawet zatwierdzisz z nami umowy.
Zobacz więcejAby rozpocząć rozmowę na czacie zmaksymalizuj okno swojej przeglądarki. Korzystaj z przeglądarki innej niż Internet Explorer.
Zobacz więcejZaufaną przeglądarkę możesz dodać podczas logowania do CA24 eBank. Zobacz, jak to zrobić.
Zobacz więcejSaldo rachunku możesz sprawdzić zarówno w serwisie internetowym jak i w aplikacji mobilnej.
W serwisie CA24 eBank saldo rachunku zobaczysz od razu po zalogowaniu na ekranie startowym lub w sekcji Moje finanse.
W aplikacji CA24 Mobile saldo rachunku znajdziesz na zakładce akordeonu. Możesz ustawić szybki pogląd wybranych przez Ciebie produktów na akordeonie w Ustawieniach (zobacz jak). Dodatkowo w aplikacji możesz sprawdzić stan konta przed zalogowaniem (zobacz jak). Możesz ustawić podgląd 3 produktów i wybrać, czy chcesz, żeby wyświetlała Ci się kwota, jaką masz na koncie czy procent z kwoty, którą wybierzesz jako 100%.
Zobacz więcejPrzed rozpoczęciem korzystania z usług bankowości internetowej Banku należy sprawdzić i upewnić się, że sposób skonfigurowania przeglądarki jest zgodny z zaleceniami Banku.
Wskazówki odnośnie prawidłowej konfiguracji przeglądarki można znaleźć na stronie poświęconej bezpieczeństwu w Credit Agricole Bank Polska S.A. Można też skontaktować się z nami telefonicznie, wówczas Doradca pomoże poprawnie ustawić przeglądarkę. Przypominamy, że właściwe skonfigurowanie przeglądarki jest jednym z warunków bezpiecznego korzystania z serwisu internetowego.
W większości przypadków, możesz odblokować dostęp przez serwis CA24 eBank lub aplikację CA24 Mobile (instrukcje poniżej). Po trzykrotnym wpisaniu błędnych danych, nakładamy blokadę twardą. Robimy to wtedy, gdy miałeś/miałaś blokadę miękką, odblokowałeś/odblokowałaś dostęp i ponownie 3 razy z rzędu źle podałeś/podałaś hasło. W takiej sytuacji musisz odwiedzić naszą placówkę.
Zobacz, jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank w aplikacji CA24 Mobile »
Możesz również odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank korzystając z opcji Pomoc w logowaniu:
Treść SMS:
Zmiana hasla do CA24 eBank, (data oraz godzina w formacie: RRRR-MM-DD GG:MM). Hasło jest wazne przez 1 godzine. Tymczasowe hasło: XXXXXX. Zmien je po zalogowaniu. Credit Agricole.
Jeżeli zablokowałeś/zablokowałaś kartę dzisiaj, to informacja o zablokowaniu karty może nie być jeszcze widoczna tego samego dnia w kanałach elektronicznych. Wtedy możesz nadać nowy PIN i dzięki temu odblokować kartę. Zobacz, jak to zrobić.
Jeśli zablokowałeś kartę wcześniej, możesz odblokować kartę w kilku krokach:
Jeśli nie pamiętasz PIN-u do karty, to po odblokowaniu możesz nadać nowy. Zobacz, jak to zrobić
Możesz również odblokować kartę z błędnego PIN-u w aplikacji CA24 Mobile.
Zobacz więcejPotwierdzenie transakcji możesz pobrać w serwisie CA24 eBank. Wejdź do opcji Historia, rozwiń szczegóły wybranej transakcji i wybierz opcję Pobierz potwierdzenie. Możesz to zrobić dla każdej z zaksięgowanych operacji. Dodatkowo, jeśli potrzebujesz potwierdzenia większej liczby transakcji, skorzystaj z funkcji Pobieranie wielu potwierdzeń, która jest nad historią rachunków. Wszystkie potwierdzenia generują się w pliku PDF.
Zobacz więcejAby ułatwić codzienne księgowanie transakcji Twojej firmy, udostępniliśmy w serwisie CA24 eBank możliwość pobierania wyciągów bankowych w formacie MT940. Taki plik przedstawia podsumowanie sald oraz obrotów na koniec każdego dnia rozliczeniowego.
Jeśli nie widzisz takiej opcji, sprawdź czy masz włączoną taką opcję w Ustawieniach wyciągów i następnie wybierz wyciągi w formacie MT940.
Zobacz więcejŻeby znaleźć 12 ostatnich wyciągów do konta firmowego zaloguj się do serwisu CA24 eBank i postępuj według instrukcji:
Zobacz również jak podpisać aneks w aplikacji CA24 Mobile
Zobacz więcejW górnej belce nawigacji wejdź w Oferta i umowy i wybierz Umowy.
Kliknij Podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej
Tak samo jak wniosek. Możesz podpisać umowę kredytową w aplikacji CA24 Mobile i serwisie CA24 eBank.
Po przesłaniu podpisanego wniosku, Twój doradca oddzwoni do Ciebie, żeby uzupełnić wymagane dane, ustalić parametry kredytu i sprawdzić Twoją zdolność kredytową. Po uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej doradca udostępni Ci w aplikacji gotową umowę kredytową. Umowa będzie dostępna do podpisu przez trzy dni.
Twój nowy kredyt pokaże się w Twoich Produktach w eBanku. Twoją umowę znajdziesz po kliknięciu zakładki Umowy i wnioski, na liście Oferta i umowy.
Jeśli widzisz swoją umowę ze statusem W trakcie podpisywania, oznacza to, że teraz umowa czeka na nasz podpis. Umowa będzie gotowa do pobrania, gdy ją podpiszemy.
Zobacz więcejWniosek kredytowy możesz podpisać zarówno w aplikacji jak i w eBanku, jeśli jesteś jedynym kredytobiorcą. Po rozmowie z doradcą wniosek o kredyt pojawi się w Twoim eBanku. Wniosek jest ważny tylko jeden dzień. Żeby go podpisać:
W najbliższym czasie doradca oddzwoni do Ciebie i poinformuje o wstępnej decyzji kredytowej. Następnie zaproponuje specjalnie dobraną dla Ciebie ofertę i przygotuje umowę, którą również możesz podpisać zdalnie - w eBanku lub przez aplikację CA24 Mobile.
Zobacz więcejPo zalogowaniu do serwisu CA24 eBank, w prawym dolnym rogu ekranu dostępna jest ikona czatu. Kliknij w ikonę i wybierz temat, aby rozpocząć rozmowę z doradcą.
Zobacz więcejHasło do serwisu CA24 eBank możesz zmienić na dwa sposoby - na stronie logowania do CA24 eBank lub aplikację CA24 Mobile:
1 sposób - na stronie logowania do serwisu CA24 eBank
Treść SMS:
Zmiana hasla do serwisu CA24 eBank, (data oraz godzina w formacie: RRRR-MM-DD GG:MM). Hasło jest wazne przez 1 godzine. Tymczasowe hasło: XXXXXX. Zmien je po zalogowaniu. Credit Agricole.
2 sposób - przez aplikację CA24 Mobile (jeśli znasz hasło logowania do serwisu CA24 eBank)
Usługę można uruchomić za pośrednictwem serwisu internetowego, telefonicznie (niezbędny jest telekod) lub w jednej z naszych placówek bankowych. Dowiedz się więcej o serwisie tekstowym CA24
Zobacz więcejUsługę CAsaver, czyli codzienne oszczędzanie możesz włączyć serwisie CA24 eBank w następujący sposób:
Gotowe, masz włączoną usługę CAsaver!
Zobacz więcejPrzelew walutowy możesz zrobić na dwa sposoby, w zależności do jakiego kraju chcesz go wysłać.
Wybierz PRZELEW KRAJOWY/EUROPEJSKI, jeśli chcesz go wysłać do jednego z krajów Unii Europejskiej (UE) i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) lub Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.
Wybierz PRZELEW MIĘDZYNARODOWY, jeśli wysyłasz przelew do kraju spoza UE i EOG innego niż Szwajcaria lub Wielka Brytania.
Pamiętaj, że będzie Ci potrzebny numer rachunku w formacie IBAN, jeśli kraj odbiorcy, do którego wysyłasz przelew posługuje się takim formatem. Na przykład dla przelewu w Polsce, będzie to PL i 26 cyfr numeru rachunku odbiorcy. Jeśli wysyłasz przelew do kraju, który nie korzysta z formatu IBAN, potrzebny będzie numer rachunku oraz kod BIC banku odbiorcy. Następnie wybierasz walutę i dodatkowe parametry przelewu.
Zobacz więcejAby zrobić przelew na mikrorachunek skorzystaj z opcji Przelew podatkowy w serwisie CA24 eBank. Wybierz symbol formularza podatkowego np. PIT-37, uzupełnij dodatkowe pola z nazwą urzędu, podaj Twój identyfikator podatkowy i numer Indywidualnego Rachunku Podatkowego.
Zobacz więcejJeśli pierwszy raz logujesz się do bankowości internetowej, sprawdź poniższe instrukcje:
Sprawdź również:
Sprawdź również:
Jeśli wybrałeś mobilną autoryzację do potwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank, logowanie musisz rozpocząć w aplikacji CA24 Mobile.
Sprawdź również:
Zapisać odbiorcę przelewu podatkowego możesz na dwa sposoby:
CA24 eBank
CA24 Mobile
Zobacz, czym są zaufane przeglądarki
Wyświetlił Ci się komunikat o zaufanej przeglądarce? Zobacz, co zrobić
Zobacz, gdzie sprawdzisz Twoje zaufane przeglądarki
Sprawdź, co oznacza, że przeglądarka jest aktywna jeszcze przez x dni?
Zobacz, jak możesz dodać zaufaną przeglądarkę
Sprawdź, czym jest urządzenie zaufane
Sprawdź, czy musisz dodawać przeglądarkę do urządzeń zaufanych
Zobacz więcejW serwisie internetowym CA24 eBank podczas zatwierdzania ważnych operacji (realizacja przelewu, dodanie lub zmiana danych w szablonie przelewu, zmiana istotnych ustawień itp.), po wybraniu przycisku ZATWIERDŹ pojawi się pole z tzw. kodem Cronto. Następnie:
Jeśli chcesz zatwierdzić operacje w serwisie CA24 eBank korzystając z mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej CA24 Mobile, możesz zrobić to w dwóch trybach:
TRYB ONLINE - jeśli masz połączenie z internetem aplikacji CA24 Mobile
lub
Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś wiadomości PUSH, to skorzystaj z tej opcji:
TRYB OFFLINE - jeśli nie masz połączenia z internetem aplikacji CA24 Mobile
Możesz to zrobić w serwisie internetowym CA24 eBank:
Datę generowania wyciągu dla konta firmowego łatwo zmienisz w serwisie CA24 eBank:
Zmień dzień sporządzenia wyciągów i zatwierdź zmiany.
Zobacz więcejDowód osobisty możesz zmienić za pomocą serwisu CA24 eBank.
Jeśli weryfikacja się nie udała, postępuj według komunikatów wyświetlonych na ekranie.
Dowód osobisty możesz również zmienić w naszej aplikacji CA24 Mobile.
Jeśli masz inny typ dokumentu tożsamości niż polski dowód osobisty, to możesz zmienić go:
Kod PIN do karty do konta (debetowej) lub karty kredytowej łatwo zmienisz w serwisie CA24 eBank:
Zobacz również, jak zmienisz kod PIN do karty w aplikacji CA24 Mobile.
Zobacz więcejMożesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe. Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest karta i przejdź do miejsca gdzie pokazana jest karta lub karty. Wybierz właściwą i skorzystaj z opcji Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN i przejdź dalej.
Zatwierdź operację, wpisz kod z SMS-a, którego do Ciebie prześlemy lub jeśli używasz tokena - hasło z SMS-a i wskazanie tokena.
Zobacz więcejJeśli chcesz zmienić metodę autoryzacji z SMS na autoryzację mobilną:
Jeśli chcesz zmienić metodę autoryzacji z mobilnej na SMS, możesz to zrobić:
w serwisie CA24 eBank:
w aplikacji CA24 Mobile:
Możesz też zmienić metodę autoryzacji:
Ze względów bezpieczeństwa, numer do autoryzacji możesz zmienić po odpowiedniej identyfikacji z naszymi doradcami na infolinii lub w dowolnej placówce bankowej.
Zobacz więcejW serwisie CA24 eBank masz dostęp do swoich wszystkich profili - indywidualnego i firmowych.
Aby wybrać ten, w ramach którego chcesz wykonać operację, kliknij imię i nazwisko, które są widoczne w prawym górnym rogu ekranu.
Zobacz więcejSprawdź również:
Jeśli nie pamiętasz Twojego hasła do logowania w serwisie CA24 eBank:
Treść SMS:
Zmiana hasla do serwisu CA24 eBank, (data oraz godzina w formacie: RRRR-MM-DD GG:MM). Hasło jest wazne przez 1 godzine. Tymczasowe hasło: XXXXXX. Zmien je po zalogowaniu. Credit Agricole.
Jeśli zablokowałeś/zablokowałaś dostęp do serwisu CA24 eBank, wysłanie nowego hasła spowoduje jego odblokowanie z blokady miękkiej (Czym jest blokada miękka?).
Zobacz więcejJeśli nie znasz lub nie pamiętasz Twojego identyfikatora lub aliasu, możesz:
Jeśli nie pamiętasz Twojego hasła do serwisu CA24 eBank, możesz odzyskać go na stronie logowania do bankowości internetowej.
Zobacz więcejŻeby korzystać z serwisu CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile potrzebujesz aktywnych dostępów. Przyjdź do naszej dowolnej placówki, doradca przekaże Ci dostępy i pomoże w pierwszym logowaniu.
Zobacz więcejJeśli 5 razy wpiszesz błędny PIN do tokena, zostanie on zablokowany. Możesz go odblokować w serwisie internetowym CA24 eBank. Zaloguj się do serwisu, wybierz Ustawienia i przejdź do PIN tokena sprzętowego.
Token możesz też odblokować:
Podczas logowania do serwisu CA24 eBank wyświetlił Ci się komunikat o zaufanej przeglądarce? Sprawdź, czym są zaufane przeglądarki. Po wpisaniu identyfikatora i hasła lub po zmianie hasła zobaczysz ekran z pytaniem, czy chcesz dodać do urządzeń zaufanych przeglądarkę, której teraz używasz.
Jeśli:
Zaufaną przeglądarkę dodajesz na 180 dni. Po upływie tego czasu przeglądarka przestaje być zaufana, co oznacza, że jest automatycznie usuwana z listy Twoich zaufanych urządzeń. Możesz wtedy:
Ważna informacja
Możesz mieć na Twojej liście urządzeń zaufanych maksymalnie 8 zaufanych przeglądarek. Po przekroczeniu tej liczby, podczas logowana się z niezaufanej przeglądarki, będziesz musiał/musiała zautoryzować się jednorazowo wybraną metodą autoryzacji. W ustawieniach możesz zarządzać zaufanymi przeglądarkami tak, żeby usuwać nieaktualne i robić miejsce dla nowych.
Zobacz, czym są zaufane przeglądarki
Zobacz, gdzie sprawdzisz Twoje zaufane przeglądarki
Zobacz, jak zarządzać zaufanymi przeglądarkami
Sprawdź, co oznacza, że przeglądarka jest aktywna jeszcze przez x dni?
Zobacz, jak możesz dodać zaufaną przeglądarkę
Sprawdź, czym jest urządzenie zaufane
Sprawdź, czy musisz dodawać przeglądarkę do urządzeń zaufanych
Zobacz więcejKażde hasło SMS ma swój numer. Powinien on być taki sam jak numer podany na ekranie, na którym zatwierdzasz operacje.
Zobacz więcejHasło SMS jest do jednej konkretnej operacji i nie ma ograniczenia czasowego.
Hasło straci ważność jeśli:
Tak, jeżeli zablokujesz dostęp do serwisu internetowego CA24 eBank, ze względów bezpieczeństwa zablokujemy także dostęp do aplikacji CA24 Mobile.
Sprawdź, jak odblokować dostęp.
Zobacz więcej24 września 2023 zmieniliśmy wygląd strony logowania do CA24 eBanku. Jedną z najważniejszych zmian jest dodanie osobnych okien logowania do konta indywidualnego i firmowego - w zależności, do którego konta chcesz się zalogować. Oznacza to w przyszłości koniec przełączania się między profilami.
Jednak w czasie przejściowym wybór zakładki nie będzie miał dla Ciebie znaczenia. Po wpisaniu loginu oraz swojego hasła, zalogujesz się na swój domyślny profil. Dlatego zachęcamy do ustawienia domyślnego kontekstu konta, z którego korzystasz najczęściej. Dzięki ustawieniu domyślnego profilu, po zalogowaniu od razu zobaczysz dane konto. Samo ustawienie domyślnego kontekstu jest bardzo proste.
Hasło do serwisu internetowego CA24 eBank:
W przypadku zmiany hasła nie może ono być takie samo jak poprzednie hasło.
Zobacz więcejAdministratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.