Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Żeby zapłacić przelewem za zakupy w internecie wystarczy, że masz u nas konto (jako posiadacz i współposiadacz) z dostępem do bankowości internetowej CA24 eBank i do potwierdzenia transakcji w serwisie używasz haseł SMS lub tokena. Nie musisz włączać żadnej dodatkowej usługi.
Jeśli masz u nas konto, a nie masz dostępu do serwisu CA24 eBank przyjdź do naszej dowolnej placówki.
Zobacz więcejNowe tokeny sprzętowe mają ekran i skaner kodów zasilane 2 bateriami AAA (tzw. małe paluszki). Prawdopodobnie baterie się wyczerpały i należy je wymienić (pokrywa gniazda baterii umieszczona jest na odwrocie urządzenia). Jeśli wymiana baterii nie pomoże, przyjdź z tokenem do naszej dowolnej placówki. Nasz Doradca na miejscu bezpłatnie wymieni Twoje urządzenie na nowe.
Jeśli nie chcesz już używać tokena do autoryzacji transakcji w serwisie CA24 eBank, możesz przejść na inną metodę np. hasła SMS. O szczegóły zapytaj naszego doradcy w placówce.
Zobacz więcejTo maksymalna kwota Twojego jednego przelewu i maksymalna kwota przelewów, które robisz jednego dnia.
Te limity są jednym z zabezpieczeń w bankowości internetowej (także w aplikacji mobilnej). Służą temu, żeby w razie przejęcia Twojego konta przez przestępców zminimalizować straty.
Zobacz więcejTo taki odbiorca przelewów, którego znasz i będziesz wysyłać mu częste przelewy. Po tym jak oznaczysz go jako odbiorcę zaufanego, nie będziesz musiał zatwierdzać przelewów hasłem.
Odbiorcę zaufanego możesz zdefiniować:
Jeśli chcesz dodać na listę odbiorców zaufanych nowego odbiorcę, musisz go najpierw dodać do listy odbiorców przelewów. Wejdź w opcję: Przelewy > Odbiorcy > kliknij w przycisk: Nowy odbiorca > wpisz dane odbiorcy > Typ przelewu > Zatwierdź
Koszt połączenia wg stawki operatora
Do rozmowy będzie potrzebny telekod
Po trzech próbach wpisania nieprawidłowego hasła z SMS-a zablokujemy dostęp do serwisu internetowego CA24 eBank.
Zobacz więcejJeśli 3 razy wpiszesz błędny PIN mobilny to usuniemy Twoje urządzenie z listy zaufanych (urządzenie, na którym masz włączoną Mobilną autoryzację). To zabezpieczenie na wypadek kradzieży Twojego smartfona lub tabletu.
Sprawdź jak ponownie dodać urządzenie do listy zaufanych.
Zobacz więcejAlias to inaczej twój własny identyfikator do logowania do serwisu CA24 eBank. Umożliwia łatwiejsze logowanie - nie musisz pamiętać identyfikatora cyfrowego, który nadajemy na początku. Zamiast tego możesz wymyślić swój "nick" i używać go jako identyfikatora.
Żeby nadać sobie indywidualny alias zaloguj się do CA24 eBank, wejdź w Ustawienia, potem w Hasło i logowanie.
Twój alias musi spełniać określone wymagania:
Jakie cechy ma dobry alias?
Przy okazji przypominamy:
Pamiętaj, nie ujawniaj nikomu swoich danych do logowania do serwisów bankowych. My nigdy nie prosimy cię o podanie tych danych ani przez telefon, ani w jakiejkolwiek innej formie. Próby wyłudzenia danych logowania to dość częste działania przestępców - próbują to robić przez telefon, namawiają do instalacji dodatkowych aplikacji, wysyłają linki do fałszywych stron logowania. Zachowaj ostrożność i bankuj bezpiecznie.
Zobacz więcejHasło SMS to jednorazowy kod, który służy do potwierdzania transakcji w serwisie internetowym CA24 eBank. Hasło SMS wysyłane jest z banku na numer telefonu klienta.
Zobacz więcejTo „nazwa” klienta w banku. Służy do identyfikacji klienta podczas logowania do serwisu internetowego CA24 eBank.
Zobacz więcejKod Cronto to specjalna grafika podobna do kolorowego kodu QR, którą wykorzystujemy w serwisie CA24 eBank do zatwierdzania operacji z użyciem tokena. W grafice zaszyfrowane są informacje o zatwierdzanej operacji.
Kod Cronto może być odczytany tylko przez token klienta, który zatwierdza operację w CA24 eBank.
PIN do tokena to kod, który jest ustawiany na urządzeniu podczas jego aktywacji w naszej placówce. Składa się z 4-8 cyfr. Jeśli chcesz, możesz go zmienić w dowolnym czasie w Ustawieniach urządzenia.
PIN dodatkowo zabezpiecza Twoje operacje w bankowości internetowej. Podczas zatwierdzania operacji skanujesz tokenem kod Cronto i podajesz PIN do tokena. Po tym token generuje hasło do wpisania w CA24 eBank.
Zobacz więcejTo jedno z dodatkowych zabezpieczeń bankowości internetowej i Twoich finansów. Wprowadziliśmy je we wrześniu 2019 r., aby dostosować nasze systemy do postanowień tzw. dyrektywy PSD2 (Payment Services Directive 2 - dyrektywa w sprawie usług płatniczych).
W serwisie internetowym CA24 eBank raz na 90 dni podczas logowania, po tym jak podasz swój identyfikator i hasło, wyślemy do Ciebie SMS z dodatkowym hasłem i poprosimy o wpisanie go w dodatkowym polu.
Dodatkowo, gdy będziesz przeglądać historię transakcji starszą niż 90 dni, poprosimy Cię o potwierdzenie tej operacji hasłem z SMS-a.
Zobacz więcejToken to elektroniczne urządzenie, które generuje unikalne, jednorazowe kody (hasła) do potwierdzania transakcji w serwisie internetowym CA24 eBank. Są dwa rodzaje tokenów:
Token RSA - urządzenie starszego typu, które generuje kody (wskazania) co minutę. Od 1 grudnia 2020 została wyłączona możliwość logowania do CA24 eBank za pomocą tokena RSA.
Token sprzętowy - nowy, który generuje hasła po zeskanowaniu kodu Cronto.
Zobacz więcejJeśli zgubisz telefon lub inne urządzenie, na którym masz zainstalowaną naszą aplikację CA24 Mobile:
W dowolnym czasie możesz zainstalować i aktywować aplikację na innym urządzeniu - zobacz jak.
Zobacz więcejPrzy najbliższym logowaniu w polu Identyfikator wpisz nowy identyfikator, a w polu hasło lub klucz wpisz swoje dotychczasowe hasło, jeśli korzystasz z haseł SMS lub nowego tokena sprzętowego.
Dalej obsługa przebiega już standardowo.
Zobacz więcejW każdej chwili możesz zmienić metodę autoryzacji transakcji:
Jeśli teraz używasz tokena, to podczas zmiany metody autoryzacji poprosimy Cię o zwrot tokena.
Zobacz więcejTak, w nowym serwisie stosujemy bardzo nowoczesne zabezpieczenia. Są one zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane tak, by zapewnić maksimum bezpieczeństwa. Logowanie do serwisu internetowego jest dwukrokowe, tzn. że po podaniu identyfikatora, wyświetla się obrazek bezpieczeństwa. Jeśli jest prawidłowy - tzn. ten który wcześniej wybrałeś, dopiero wtedy wpisujesz hasło.
Używamy też nowego certyfikatu bezpieczeństwa. Przy każdym logowaniu sprawdź, czy obok adresu strony jest kłódka. Kliknij w nią, jeśli chcesz sprawdzić szczegóły certyfikatu.
Dodatkowo, już po zalogowaniu - także ze względów bezpieczeństwa, jeśli przez 5 min. nie będziesz nic robić w serwisie, system automatycznie Cię wyloguje. Zawsze masz też dostęp do listy ostatnich logowań i operacji w systemie.
Poczytaj więcej o bezpieczeństwie.
Zobacz więcejTak. Jeśli zablokowałeś kartę podając 3 razy błędny PIN, to możesz ją odblokować w serwisie CA24 eBank przez zmianę PIN.
Tak, serwis internetowy i aplikacja mobilna są chronione wielostopniowym systemem zabezpieczeń i ochrony danych. Zapewnia on bezpieczeństwo transakcji. Równie istotne jest zachowanie użytkownika i przestrzeganie przez niego zasad bezpiecznego korzystania z internetu.
Zobacz więcejCzat to serwis, który umożliwia komunikację z nami. Aby rozpocząć rozmowę, wystarczy, że klikniesz w ikonę czatu, którą znajdziesz na stronie banku w prawym dolnym rogu.
Zobacz więcejMobilna autoryzacja to jeden ze sposobów na potwierdzanie operacji w serwisie CA24 eBank.
Zobacz więcejTak, usługa Mobilna autoryzacja jest bezpłatna :)
Zobacz więcejTak. Jeśli masz u nas tylko rachunek firmowy to po zalogowaniu zobaczysz właśnie ten rachunek. Jeśli masz u nas konto osobiste i firmowe to po zalogowaniu domyślnie na ekranie zobaczysz rachunek osobisty. Żeby przełączyć się na rachunek firmowy, kliknij w swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu i zmieńprofil. Możesz zmienić kolejność rachunków, które widzisz po zalogowaniu – w opcji Ustawienia.
Zobacz więcejNie, do autoryzacji jest potrzebny numer zarejestrowany w Polsce. Jest to zgodne z zapisami w regulaminie Umowy Bankowości Elektronicznej (UBE).
Zobacz więcejW dniu 16.11.2021 r. poprzednia wersja serwisu została wyłączona.
Zobacz więcejNie, nie możesz wyłączyć kategoryzowania płatności w serwisie CA24 eBank. Służą one temu, żeby łatwiej było zarządzać finansami.
Zobacz więcejTak, możesz zmieć swoje dane. Zaloguj się do serwisu eBank, przejdź do opcji Ustawienia, Twoje dane. W nowym oknie przy danych, które chcesz zmienić kliknij ikonę ołówka i wpisz swoje aktualne dane. Następnie zatwierdź zmianę - wpisz hasło z SMS-a, który do Ciebie prześlemy lub jeśli używasz tokena - wskazanie tokena.
W serwisie CA24 eBank nie możesz zmienić numeru telefonu do autoryzacji - ze względów bezpieczeństwa. Możesz to zrobić telefonicznie pod numerem 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub w naszej placówce.
Zobacz więcejHasło SMS możesz użyć tylko raz, tylko dla konkretnej operacji dla której jest wygenerowane.
Każde hasło SMS ma swój numer. Powinien on być taki sam jak numer podany na ekranie, na którym zatwierdzasz operacje.
Zobacz więcejTak, przejdź do wersji demo serwisu CA24 eBank. Możesz tam przetestować większość funkcji, które są w prawdziwym serwisie.
Zobacz więcejNie. Token zasilany jest bateriami AAA. Służą one tylko do obsługi skanera i wyświetlacza urządzenia. Te baterie można w każdej chwili w razie potrzeby wymienić i ponownie korzystać z tokena.
Zobacz więcejKod QR generowany jest do jednej transakcji i możesz go użyć tylko do niej i tylko raz.
Zobacz więcejTak, token można zablokować. Jeśli pięć razy wpiszesz nieprawidłowy PIN token się zablokuje, co uniemożliwi zatwierdzanie operacji w CA24 eBank. Zobacz jak odblokować token.
Zablokowanie tokena nie ma wpływu na dostęp do CA24 eBank. Dostęp wciąż będzie aktywny, ale nie będziesz mógł zatwierdzić żadnej operacji, która wymaga użycia tokena.
Zobacz więcejNie, rozmowa na czacie jest bezpłatna.
Zobacz więcejTak, wystarczy wybrać w sklepie przelew online jako forma płatności a następnie kliknąć w logo naszego banku. Potem należy się zalogować, zweryfikować dane płatności i dokonać jej autoryzacji.
Zobacz więcejTak, jeśli wybierzesz Mobilną autoryzację jako metodę potwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank (zamiast np. haseł SMS, tokena), raz na 90 dni podczas logowania do CA24 eBank poprosimy Cię o tzw. Silne Uwierzytelnienie przy pomocy Mobilnej autoryzacji.
Zobacz więcejProblemy z zalogowaniem mogą wynikać z kilku powodów, m.in. wprowadzenia trzy razy nieprawidłowych danych logowania. Zależnie od powodu problemu, nakładane są różne rodzaje blokad:
Status serwisu CA24 eBank sprawdzisz w aplikacji CA24 Mobile, gdzie możesz też aktywować i dezaktywować kanał oraz odblokować go z blokady miękkiej.
Dostęp do serwisu CA24 eBank szybko odblokujesz w aplikacji:
W przypadku blokady miękkiej, możesz również odzyskać dostęp do bankowości internetowej:
Kod QR to specjalna czarno-biała grafika, w której zaszyfrowane są informacje o zatwierdzanej operacji w serwisie CA24 eBank. Korzystasz z niego kiedy twoja aplikacja CA24 Mobile nie ma połączenia z internetem. Po zeskanowaniu kodu aparatem smartfona, z włączoną Mobilną autoryzacją, na ekranie smartfona wyświetli się kod autoryzacyjny do zatwierdzenia operacji w CA24 eBank.
Zobacz więcejTo grafika wybrana przez każdego klienta spośród prezentowanych propozycji. Obrazek stanowi dodatkowe zabezpieczenie. Dzięki któremu upewnisz się podczas logowania, że korzystasz z Serwisu internetowego CA24.
Zobacz więcejJeżeli konto zostało otwarte przed 22 września 2019 r., identyfikator został wysłany za pośrednictwem poczty wewnętrznej.
Jeżeli konto zostało otwarte 22 września 2019 r. lub później, identyfikator znajduje się na Umowie Bankowości Elektronicznej w sekcji Parametry dostępu do serwisów bankowości elektronicznej CA24. Cyfrowy identyfikator możesz w każdej chwili zmienić na ustalony przez Ciebie alias.
Identyfikator znajdziesz także w aplikacji CA24 Mobile:
Zapraszamy do naszych placówek bankowych. CA24 eBank nie zawiera informacji o tych produktach. Informujemy również, że 10 czerwca 2019 firma CALI Europe S.A. Oddział w Polsce i Credit Agricole Bank Polska S.A. podjęły decyzję o wycofaniu tych produktów ze swojej oferty.
Zobacz więcejWszystkie informacje o kosztach związanych z korzystaniem z serwisu internetowego CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile są dostępne na stronach internetowych kont osobistych - w Tabelach opłat i prowizji kont dla osób fizycznych i kont firmowych - w Tabeli opłat i prowizji za czynności i usługi bankowe dla klientów instytucjonalnych.
Zobacz więcejPIN do tokena musi mieć od 4 do 8 cyfr i nie może zawierać więcej niż trzech takich samych cyfr obok siebie np. 1111
Zobacz więcejUsługę Mobilnej autoryzacji, możesz aktywować:
Usługę Mobilnej autoryzacji, możesz aktywować:
Aby złożyć dyspozycję doładowania telefonu należy:
Doładowanie telefonu dla danego numeru możesz też ustawić jako odbiorcę zaufanego, co pozwala na składanie dyspozycji doładowania bez każdorazowego zatwierdzania ich hasłem lub kluczem.
* koszt połączenia to koszt rozmowy lokalnej zgodny z taryfą Twojego operatora
Zobacz więcejNa czacie możesz porozmawiać z nami o ofercie banku. Możesz zapytać o:
Wszystkie w serwisie CA24 eBank :) potwierdzisz tak na przykład: przelewy, zmienisz limity, a nawet zatwierdzisz z nami umowy.
Zobacz więcejAby rozpocząć rozmowę na czacie zmaksymalizuj okno swojej przeglądarki. Korzystaj z przeglądarki innej niż Internet Explorer.
Zobacz więcejW serwisie internetowym saldo rachunku widoczne jest od razu po zalogowaniu, na ekranie startowym lub w sekcji Moje finanse.
W aplikacji mobilnej saldo rachunku widoczne jest po zalogowaniu ->Dostępne środki przy każdym z rachunków. Dodatkowo w aplikacji możesz sprawdzić saldo jeszcze przed zalogowaniem się. Przesuń ekran z góry do dołu, a potem u góry ekranu zobaczysz sprawdź dostępne środki. Aby uruchomić tę opcję, wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej, rozwinąć menu w lewym górnym rogu na ekranie. A następnie należy wybrać symbol zębatego kółka w górnym prawym rogu na ekranie i przycisk saldo przed zalogowaniem. Potem trzeba przesunąć suwak aktywacji usługi oraz wybrać sposób prezentacji salda - kwotowo lub procentowo to ostatnie kroki, całość wystarczy już tylko zatwierdzić PIN-em mobilnym.
Zobacz więcejPrzed rozpoczęciem korzystania z usług bankowości internetowej Banku należy sprawdzić i upewnić się, że sposób skonfigurowania przeglądarki jest zgodny z zaleceniami Banku.
Wskazówki odnośnie prawidłowej konfiguracji przeglądarki można znaleźć na stronie poświęconej bezpieczeństwu w Credit Agricole Bank Polska S.A. Można też skontaktować się z nami telefonicznie, wówczas Doradca pomoże poprawnie ustawić przeglądarkę. Przypominamy, że właściwe skonfigurowanie przeglądarki jest jednym z warunków bezpiecznego korzystania z serwisu internetowego.
W większości przypadków, możesz odblokować dostęp do serwisów bankowości elektronicznej przez serwis CA24 eBank lub aplikację CA24 Mobile (instrukcje poniżej). Niestety po wielokrotnym wpisaniu błędnych danych, ze względów bezpieczeństwa, nakładamy blokadę twardą. W takiej sytuacji, konieczna jest wizyta w naszej placówce.
Odblokowanie eBanku w aplikacji CA24 Mobile
Odblokowanie eBanku przez opcję "Nie pamiętasz hasła?"
Jeżeli zablokowałeś kartę dzisiaj, to zaloguj się do serwisu internetowego CA24 eBank i zmień PIN. Zobacz jak to zrobić.
Jeśli zablokowałeś kartę wcześniej, zaloguj się do CA24 eBank, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta. Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest karta i przejdź do miejsca gdzie pokazana jest karta lub karty. Przy właściwiej karcie wybierz przycisk Odblokuj, przejdź dalej i zatwierdź operację z posiadaną metodą autoryzacji. Będzie to SMS z hasłem lub jeżeli używasz tokena, należy podać swoje hasło razem ze wskazaniem z tokena.
Zobacz więcejPotwierdzenie transakcji możesz pobrać w serwisie CA24 eBank. Wejdź do opcji Historia, rozwiń szczegóły wybranej transakcji i wybierz opcję Pobierz potwierdzenie. Możesz to zrobić dla każdej z zaksięgowanych operacji. Dodatkowo, jeśli potrzebujesz potwierdzenia większej liczby transakcji, skorzystaj z funkcji Pobieranie wielu potwierdzeń, która jest nad historią rachunków. Wszystkie potwierdzenia generują się w pliku PDF.
Zobacz więcejAby ułatwić codzienne księgowanie transakcji Twojej firmy, udostępniliśmy w serwisie CA24 eBank możliwość pobierania wyciągów bankowych w formacie MT940. Taki plik przedstawia podsumowanie sald oraz obrotów na koniec każdego dnia rozliczeniowego.
Jeśli nie widzisz takiej opcji, sprawdź czy masz włączoną taką opcję w Ustawieniach wyciągów i następnie wybierz wyciągi w formacie MT940.
Zobacz więcejW górnej belce nawigacji wejdź w Oferta i umowy i wybierz Umowy.
Kliknij Podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej
Po zalogowaniu do serwisu CA24 eBank, w prawym dolnym rogu ekranu dostępna jest ikona czatu. Kliknij w ikonę i wybierz temat, aby rozpocząć rozmowę z doradcą.
Zobacz więcejZmiana hasła do CA24 eBank, 2021-01-13 14:36. Hasło jest ważne przez 1 Godzinę. Tymczasowe hasło: 323232. Zmień je po zalogowaniu. Credit Agricole.
Hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ` = , „ , ; : ! @ # & * ( ) ? _ -
Usługę można uruchomić za pośrednictwem serwisu internetowego, telefonicznie (niezbędny jest telekod) lub w jednej z naszych placówek bankowych. Dowiedz się więcej o serwisie tekstowym CA24
Zobacz więcejUsługę CAsaver, czyli codzienne oszczędzanie możesz włączyć serwisie CA24 eBank w następujący sposób:
Gotowe, masz włączoną usługę CAsaver!
Zobacz więcejPrzelew walutowy możesz zrobić na dwa sposoby, w zależności do jakiego kraju chcesz go wysłać.
Wybierz PRZELEW KRAJOWY/EUROPEJSKI, jeśli chcesz go wysłać do jednego z krajów Unii Europejskiej (UE) i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) lub Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.
Wybierz PRZELEW MIĘDZYNARODOWY, jeśli wysyłasz przelew do kraju spoza UE i EOG innego niż Szwajcaria lub Wielka Brytania.
Pamiętaj, że będzie Ci potrzebny numer rachunku w formacie IBAN, jeśli kraj odbiorcy, do którego wysyłasz przelew posługuje się takim formatem. Na przykład dla przelewu w Polsce, będzie to PL i 26 cyfr numeru rachunku odbiorcy. Jeśli wysyłasz przelew do kraju, który nie korzysta z formatu IBAN, potrzebny będzie numer rachunku oraz kod BIC banku odbiorcy. Następnie wybierasz walutę i dodatkowe parametry przelewu.
Zobacz więcejAby zrobić przelew na mikrorachunek skorzystaj z opcji Przelew podatkowy w serwisie CA24 eBank. Wybierz symbol formularza podatkowego np. PIT-37, uzupełnij dodatkowe pola z nazwą urzędu, podaj Twój identyfikator podatkowy i numer Indywidualnego Rachunku Podatkowego.
Zobacz więcejUsługę Mobilnej autoryzacji, możesz wyłączyć:
Jeśli pierwszy raz logujesz się do bankowości internetowej, zachęcamy Cię do sprawdzenia poniższych instrukcji:
Cieszymy się, że jesteś z nami!
Zobacz więcejJeśli wybrałeś mobilną autoryzację do potwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank, logowanie musisz rozpocząć w aplikacji CA24 Mobile.
Zapisać odbiorcę przelewu podatkowego możesz na dwa sposoby:
W serwisie internetowym CA24 eBank podczas zatwierdzania ważnych operacji (realizacja przelewu, dodanie lub zmiana danych w szablonie przelewu, zmiana istotnych ustawień itp.), po wybraniu przycisku ZATWIERDŹ pojawi się pole z tzw. kodem Cronto. Następnie:
lub
Możesz to zrobić w serwisie internetowym CA24 eBank:
Możesz to zrobić w serwisie internetowym CA24 eBank:
Kod PIN do karty debetowej łatwo zmienisz w serwisie CA24 eBank:
Możesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe. Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest karta i przejdź do miejsca gdzie pokazana jest karta lub karty. Wybierz właściwą i skorzystaj z opcji Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN i przejdź dalej.
Zatwierdź operację, wpisz kod z SMS-a, którego do Ciebie prześlemy lub jeśli używasz tokena - hasło z SMS-a i wskazanie tokena.
Zobacz więcejLogowanie do serwisu internetowego CA24. Haslo nr 1 z dnia 2019-01-01: 11223344. Credit Agricole.
Jeśli nie znasz lub nie pamiętasz swojego identyfikatora lub hasła, skontaktuj się z nami. Możesz to zrobić:
Do rozmowy będzie potrzebny telekod.
Dostaniesz od nas identyfikator lub hasło tymczasowe do logowania.
Zobacz więcejŻeby korzystać z serwisu CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile potrzebujesz aktywnych dostępów. Przyjdź do naszej dowolnej placówki, doradca przekaże Ci dostępy i pomoże w pierwszym logowaniu.
Zobacz więcejŻeby odblokować dostęp do bankowości internetowej, zadzwoń do nas pod numer telefonu 19 019 (koszt według stawki operatora) lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.
Po odblokowaniu dostaniesz SMS z hasłem tymczasowym. W kolejnych krokach:
Zmiana hasla do serwisu internetowego, 2019-01-01 12:00. Tymczasowe haslo:112233. Zmien je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24.
Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.
Zmiana hasla dostępu. Haslo nr 1 z dnia 2019-01-01: 11223344. Credit Agricole.
Logowanie do serwisu internetowego CA24. Haslo nr 1 z dnia 2019-01-01: 11223344. Credit Agricole.
Żeby odblokować dostęp do bankowości internetowej, zadzwoń do nas pod numer telefonu 19 019 (koszt według stawki operatora) lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.
Logowanie po odblokowaniu dostępu przebiega następująco:
Hasło tymczasowe znajdziesz w SMS-ie od nas.
Zmiana hasla do serwisu internetowego, 2019-01-01 12:00. Tymczasowe haslo:112233. Zmien je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24.
Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.
Po zmianie hasła do serwisu, dla większego bezpieczeństwa Twoich transakcji wymagamy dodatkowej autoryzacji. Potwierdź zmianę hasła– zeskanuj graficzny kod Cronto i wpisz hasło odczytane z tokena.
Jeśli 5 razy wpiszesz błędny PIN do tokena, zostanie on zablokowany. Możesz go odblokować w serwisie internetowym CA24 eBank. Zaloguj się do serwisu, wybierz Ustawienia i przejdź do PIN tokena sprzętowego.
Token możesz też odblokować:
Wyślemy Ci je SMS-em o treści:
Zmiana hasla do serwisu internetowego, 2022-05-22 07:09. Haslo jest wazne przez 1 godzine. Tymczasowe haslo:112233. Zmien je po zalogowaniu. Credit Agricole.
Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.
Wybierz obrazek bezpieczeństwa - będzie pojawiał się przy każdym logowaniu do CA24 eBank. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że podałeś prawidłowy identyfikator
Przejdź dalej, potwierdź zmianę hasła i wybór obrazka bezpieczeństwa – wpisz hasło z kolejnego SMS-a o takiej treści:
Zmiana hasla dostepu. Haslo nr 1 z dnia 2022-05-11: 11223344. Credit Agricole.
Dla większego bezpieczeństwa Twoich transakcji co 90 dni poprosimy Cię o tzw. silne uwierzytelnienie, czyli dodatkową autoryzację hasłem z wiadomości SMS o takiej treści:
Logowanie do serwisu internetowego CA24. Haslo nr 1 z dnia 2022-05-11: 11223344. Credit Agricole.
Hasło tymczasowe znajdziesz w SMS-ie od nas.
Zmiana hasla do serwisu internetowego, 2019-01-01 12:00. Tymczasowe haslo:112233. Zmien je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24.
Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.
Każde hasło SMS ma swój numer. Powinien on być taki sam jak numer podany na ekranie, na którym zatwierdzasz operacje.
Zobacz więcejHasło SMS jest do jednej konkretnej operacji i nie ma ograniczenia czasowego.
Hasło straci ważność jeśli:
Tak, jeżeli zablokujesz dostęp do serwisu internetowego CA24 eBank, ze względów bezpieczeństwa zablokujemy także dostęp do aplikacji CA24 Mobile.
Sprawdź, jak odblokować dostęp.
Zobacz więcejHasło powinno składać się z 8 do 20 znaków. Musi zawierać przynajmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.
Koszt według stawek operatora
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.