Dlaczego warto u nas pracować?

  • Pracujemy w nowoczesnym biurze

    Przeprowadzamy się do Business Garden Wrocław. Na terenie kampusu znajdziecie między innymi boiska, w naszym biurze - focus roomy, chillout roomy, nap room, game room i miejsca do kreatywnej pracy.

  • Zapewniamy satysfakcję i dbamy o work-life balance

    Co roku prosimy naszych pracowników o informację zwrotną w badaniu satysfakcji, by zidentyfikować obszary, w których możemy się poprawić. Dzięki temu powstał m.in. program wellbeingowy powerON.

  • Wspólnie budujemy dobre miejsce do rozwoju

    Lubimy korzystać z doświadczenia i wiedzy ekspertów, którzy pracują w banku. Już od 2011 w ramach programu „Dzielmy się wiedzą” prowadzimy szkolenia wewnętrzne – od pracowników dla pracowników. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły – tak powstał m.in. Innovation LAB. Chętnie wdrażamy ciekawe projekty – jednym z nich jest nasz chatbot, KrEdytka.

  • Cenimy różnorodność

    Podpisaliśmy Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń. Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem.

  • I oczywiście... mamy też to co inni ;)

    Nasi pracownicy mogą korzystać z Karty multisport, prywatnej opieki medycznej, szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, kursów językowych, oferty ubezpieczeń, mają również możliwość pracy zdalnej.

Poznaj nasze obszary

Odkryj swoje miejsce w banku Credit Agricole

Jesteśmy jednym z największych
banków uniwersalnych w Europie.

Poznaj nas lepiej

Proces rekrutacji

  • Analizujemy Twoją aplikację i sprawdzamy, czy Twój profil odpowiada potrzebom na danym stanowisku.

  • Przy niektórych rekrutacjach zapraszamy Cię do udziału w dodatkowych testach (np. z pracy z Excelem) lub Assessment Center.

  • Zapraszamy Cię na rozmowę z naszym rekruterem i/lub Twoim przyszłym menedżerem.

  • Jeśli pozytywnie przejdziesz proces rekrutacji, spotkamy się w biurze i rozpoczniemy tzw. onboarding :)

ZOBACZ, CO U NAS SŁYCHAĆ

  •  
    08.2019

    3 miesiące do przeprowadzki!

    W ostatnim miesiącu ponad 100 przedstawicieli zespołów odwiedziło budowę i obejrzało swoje przyszłe przestrzenie pracy. Aktualnie przygotowujemy zasady działania naszego nowego biura. A już za 3 miesiące przetestujemy je w praktyce!

  •  
    08.2019

    Budujemy plac zabaw

    Pomaganie mamy we krwi. Odwiedziliśmy podopiecznych Placówki Opiekuńczo- Wychowawczej typu rodzinnego w Jaworze. Zespół naszych middle managerów wraz ze współpracownikami spędził cały dzień na składaniu zakupionego przez bank placu zabaw. Dziękujemy wszystkim wolontariuszom!

  •  
    07.2019

    Półmetek 3 edycji Power Wyzwania Sportowego

    Jesteśmy na półmetku trzeciej edycji Power Sport Challenge. Ponad 250 pracowników naszego banku realizuje swoje sportowe cele, aktywnie się regenerując i nawzajem motywując. Regularne treningi to okazja do odkrywania nowych miejsc :)