Baner
Kredyt ratalny Banku Credit Agricole - Kredyt ratalny

Kredyt ratalny banku Credit Agricole

Dostępny jest w sklepach stacjonarnych w całej Polsce i w sklepach internetowych. Znajdź sklep oznaczony logo CA Raty lub skorzystaj z wyszukiwarki .

Kredyt ratalny Banku Credit Agricole - Kredyt ratalny

Sposób na udane zakupy

Dzięki ratom możesz sobie pozwolić na wymarzone zakupy, wtedy kiedy ich potrzebujesz. Wygodnie - na miejscu w sklepie, w którym robisz zakupy. Kredyt możesz otrzymać już od 100 zł do 80 000 zł w sklepie stacjonarnym i od 500 zł do 20 000 zł w sklepie internetowym.

Kredyt ratalny Banku Credit Agricole - Kredyt ratalny

Przyjazne zasady spłaty kredytu

Spłatę rat dopasuj do swoich potrzeb i możliwości. Możesz ją rozłożyć na 96 miesięcy - przy zakupach w sklepie stacjonarnym lub na 48 miesięcy przy zakupach w sklepie internetowym. Możesz także określić comiesięczną datę spłaty, odpowiednią dla terminu, w jakim otrzymujesz wynagrodzenie. Dzięki optymalnie dopasowanym ratom, spłata kredytu znacząco nie obciąży Twojego budżetu.

Kredyt ratalny Banku Credit Agricole - Kredyt ratalny

Sposób na pozytywną historię kredytową

Jeśli nie masz jeszcze stałych dochodów, możesz wziąć kredyt z rodzicem i rozpocząć budowę własnej, pozytywnej historii kredytowej. W przyszłości łatwiej uzyskasz inne kredyty.

Szansa na podwyższenie kwoty kredytu

Możesz otrzymać wyższą kwotę kredytu, ubiegając się o kredyt z małżonkiem lub bliskim krewnym.

Minimum formalności i dokumentów

Aby uzyskać kredyt, potrzebny będzie Twój dowód tożsamości, a także - ewentualnie - dokument potwierdzający Twój adres zamieszkania, jeżeli w dowodzie nie masz informacji o adresie zameldowania (wymagane przy zakupach w sklepach internetowych). Mogą być także wymagane dokumenty potwierdzające Twoje dochody, w zależności od ich źródła. Sprawdź tutaj lub zapytaj sprzedawcę w sklepie stacjonarnym.

Podgląd online

Miej kontrolę nad swoim kredytem dzięki dostępowi przez Serwis internetowy CA24 i aplikację CA24 Mobile . Informacje o kredycie są dostępne gdziekolwiek jesteś.

Szczegóły

Symulator ratalny

Jak kupować na raty

Zobacz jak łatwo kupować na raty w sklepie stacjonarnym i internetowym

W sklepie
stacjonarnym

W sklepie
internetowym

W sklepie
internetowym
z odbiorem osobistym

W sklepie stacjonarnym

sklep
Odwiedź sklep lub punkt sprzedaży jednego z naszych Partnerów
- sklepy oznaczone są naklejką z logo CA Raty
zakupy
Znajdź interesujące Cię produkty lub usługi
płatność
Wybierz formę płatności
- CA Raty i z pomocą Sprzedawcy złóż wniosek kredytowy
umowa
Odbierz SMS od Banku z jednorazowym kodem i potwierdź zawarcie umowy wpisując kod.
Umowę, zabezpieczoną hasłem możesz otrzymać na swój adres e-mail. W niektórych sklepach umowę podpiszesz w wersji papierowej
odbiór zakupów
Zakupy odbierzesz od razu
pocztą otrzymasz harmonogram spłaty rat

W sklepie internetowym

sklep
Znajdź sklep internetowy, który oferuje płatność CA Raty
zakupy
Wybierz towar i złóż zamówienie
- gdy wartość zakupów przekroczy 500 zł skorzystaj z rat
płatność
Wybierz sposób dostawy oraz formę płatności Credit Agricole Raty
umowa
Podpisz umowę
  • umowę otrzymasz w formie elektronicznej e-mailem, wystarczy przelew 1 zł i skany Twoich dokumentów (jeżeli masz internetowe konto bankowe)
  • lub umowę dostarczy kurier w formie papierowej i odbierze od Ciebie kopie dokumentów
realizacja i odbiór
Bank wyśle do sklepu potwierdzenie uruchomienia umowy. Sklep zrealizuje zamówienie i wyśle do Ciebie towar.

W sklepie internetowym z odbiorem osobistym

sklep
Znajdź sklep internetowy, który oferuje płatność CA Raty
zakupy
Wybierz towar i złóż zamówienie
- gdy wartość zakupów przekroczy 500 zł skorzystaj z rat
płatność
Wybierz sposób dostawy oraz formę płatności Credit Agricole Raty
umowa
Umowę podpiszesz na miejscu w sklepie
realizacja i odbiór
Zakupy odbierzesz od razu po podpisaniu umowy. Pocztą otrzymasz harmonogram spłaty rat

Oprocentowanie i opłaty

Tabela Opłat i Prowizji dla czynności związanych z obsługą kredytów udzielanych przez Credit Agricole Bank Polska S.A. w ramach Pionu Sprzedaży i Relacji z Partnerami.

Czynności Opłaty
Prowizja za udzielenie kredytu do 20% od kwoty udzielonego kredytu
Opłata za zmianę warunków umowy na wniosek Kredytobiorcy 2% kapitału pozostałego do spłaty, min. 50 PLN
Wydanie zaświadczenia o kredycie 1 50 PLN
Koszty sądowe i komornicze oraz inne opłaty niezależne od Banku
Koszty sądowe i komornicze (m.in. opłata skarbowa, wpis sądowy, opłata kancelaryjna, koszty zastępstwa radcowskiego), którymi może zostać obciążony Kredytobiorca w przypadku nie wywiązania się ze zobowiązań wynikających z umowy. Koszty te wynikają z następujących aktów prawnych:
  • Ustawy z 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 783 ze zm.),
  • Ustawy z 28.07.2005 r. o kosztach sądowych w sprawach cywilnych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1025 ze zm.),
  • Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z 22.10.2015 r. w sprawie opłat za czynności radców prawnych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1804),
  • Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o komornikach sądowych i egzekucji (tj. Dz. U. z 2015 r. poz.790 ze zm.).
Opłata z tytułu udostępnienia danych osobowych i adresowych, opłata z tytułu wydania zaświadczenia, odpisu aktu stanu cywilnego
  • Ustawy z 28.11. 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2014 r. , poz. 1741 ze zm.)
  • Ustawy z dnia 06.08.2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2010 r. Nr 167, poz. 1131 ze zm.)
  • Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie opłat za udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych i dokumentacji związanej z dowodami osobistymi (Dz.U. z 2012 r., poz. 75 ze zm.).

Aktualizacja podstaw prawnych: styczeń 2016 r.

1) opłata pobierana z góry

Szanowni Państwo, niniejsza Tabela dostępna jest w placówkach Credit Agricole Bank Polska S.A.

Tabela oprocentowania

Stawki oprocentowania podawane są w skali rocznej. Obowiązują od dnia 09.10.2014 r.

Okres kredytowania Oprocentowanie
od 1 do 36 miesięcy max 10%

Ostateczna kwota kredytu, okres spłat i wysokość raty uzależnione są od zdolności kredytowej Kredytobiorcy/Kredytobiorców.

Potrzebne dokumenty

Aby otrzymać kredyt ratalny wystarczy dowód osobisty, oraz dokument potwierdzający Twój adres zamieszkania, jeżeli w dowodzie nie masz informacji o adresie zameldowania (dotyczy zakupów w sklepach internetowych - CA Raty ):

  • prawo jazdy,
  • aktualny wyciąg z Twojego rachunku bankowego prowadzony przez inny Bank na terenie RP, UE lub innego państwa równoważnego,
  • jeden aktualny rachunek za: czynsz, prąd, wodę, TV, Internet, telefon stacjonarny lub energie, wysłany na Twój adres (za adres zamieszkania uznaje się adres wykonywania usługi),
  • opłata podatku od nieruchomości,
  • polisa ubezpieczeniowa (nie starsza niż 12 miesięcy),
  • dokumenty podatkowe (np. deklaracja PIT)
  • zaświadczenie o adresie zameldowania wydane przez odpowiednie organy administracji publicznej,
  • zaświadczenia o dochodach lub inne dokumenty potwierdzające uzyskiwanie przychodów wystawione przez Twojego pracodawcę lub stosowny organ,
  • legitymacja studenta/ucznia,
  • książeczka wojskowa,
  • legitymacja ubezpieczeniowa,
  • legitymacja emeryta-rencisty.

Mogą być także wymagane dokumenty potwierdzające Twoje dochody (w zależności od ich źródła):

Umowa o pracę

Wymagany jeden z poniższych dokumentów:

  1. Zaświadczenie z zakładu pracy (oryginał) zawierające informacje o okresie, dacie zatrudnienia oraz wysokości wynagrodzenia za ostatnie 3 miesiące (za 1 lub 2 miesiące w przypadku okresu zatrudnienia poniżej 3 miesięcy) - wzór zaświadczenia znajduje się tutaj );
  2. Imienny raport miesięczny (RMUA), pasek wynagrodzeń, pasek płacowy, pasek do listy płac, potwierdzenie wypłaty wynagrodzenia- za dowolny miesiąc z okresu 3 ostatnich miesięcy;
  3. PIT 11/PIT 40 - ważny do 30 kwietnia kolejnego roku podatkowego (kopia 1 );
  4. Dokument potwierdzający wpływ przelewu z tytułu wynagrodzenia na konto za dowolny miesiąc z okresu 3 ostatnich miesięcy (np. wyciąg z konta bankowego 2 , zestawienie operacji na rachunku, zaświadczenie z banku3, wydruk z serwisu internetowego banku potwierdzający wpływ przelewu z tytułu wynagrodzenia).

Emerytura

Wymagany jeden z poniższych dokumentów:

  1. Odcinek wypłaty świadczenia (nie starszy niż sprzed roku, kopia 1 ), np. dokument potwierdzający otrzymanie przekazu pocztowego lub dokument potwierdzający wpływ przelewu z tytułu świadczenia na konto, np. wyciąg z konta bankowego, zestawienie operacji na rachunku, zaświadczenie z banku3, potwierdzenie realizacji pojedynczej transakcji;
  2. Decyzja o przyznaniu świadczenia (nie starsza niż sprzed roku), np. decyzja o waloryzacji świadczenia, decyzja o podjęciu wypłaty dodatku do świadczenia, decyzja o przeliczeniu świadczenia, decyzja potwierdzająca przeniesienie w stan spoczynku) pod warunkiem, że wynika z niej wysokość świadczenia - kopia1 lub wydruk z Platformy Usług Elektronicznych ZUS;
  3. Zaświadczenie wydane przez ZUS/KRUS lub inny uprawniony organ zawierające dane osobowe Klienta oraz numer i wysokość przyznanego świadczenia (nie starsze niż sprzed roku);
  4. PIT11/PIT40 ważny do końca kolejnego roku podatkowego (kopia 1 );
  5. Legitymacja emeryta- legitymacja wyłącznie z symbolem zawierającym literę „E”, tylko w przypadku braku innego dokumentu (kopia 1 ). W przypadku legitymacji emeryta do systemu zostanie wpisana kwota najniższej emerytury ZUS.

Zasiłek przedemerytalny/świadczenie przedemerytalne

Wymagany jeden z poniższych dokumentów:

  1. Odcinek wypłaty świadczenia (nie starszy niż sprzed roku, kopia 1 ), np. dokument potwierdzający otrzymanie przekazu pocztowego lub dokument potwierdzający wpływ przelewu z tytułu świadczenia na konto, np. wyciąg z konta bankowego, zestawienie operacji na rachunku, zaświadczenie z banku3, potwierdzenie realizacji pojedynczej transakcji);
  2. Decyzja o przyznaniu świadczenia/ zasiłku przedemerytalnego (nie starsza niż sprzed roku), np. decyzja o waloryzacji świadczenia, decyzja o podjęciu wypłaty dodatku do świadczenia, decyzja o przeliczeniu świadczenia, decyzja potwierdzająca przeniesienie w stan spoczynku- kopia 1 lub wydruk z Platformy Usług Elektronicznych ZUS;
  3. Zaświadczenie wydane przez ZUS/KRUS lub inny uprawniony organ zawierające dane osobowe Klienta oraz numer i wysokość przyznanego świadczenia (nie starsze niż sprzed roku);
  4. PIT11/PIT40 ważny do końca kolejnego roku podatkowego (kopia 1 );

Renta:

Wymagane dokumenty:

  1. Dokument (kopia 1 ) potwierdzający okres na jaki zostało przyznane świadczenie (jeden z poniższych):
    1. decyzja o przyznaniu świadczenia,
    2. legitymacja rencisty,
    3. zaświadczenie wydane przez ZUS/KRUS lub inny uprawniony organ,
    4. orzeczenie lekarza orzecznika ZUS/KRUS lub innego uprawnionego organu;
    oraz
  2. Dokument (kopia 1 ) potwierdzający kwotę świadczenia (jeden z poniższych):
    1. Odcinek wypłaty świadczenia (nie starszy niż sprzed roku), np. dokument potwierdzający otrzymanie przekazu pocztowego lub dokument potwierdzający wpływ przelewu z tytułu świadczenia na konto np. wyciąg z konta bankowego, zestawienie operacji na rachunku, zaświadczenie z banku3, potwierdzenie realizacji pojedynczej transakcji;
    2. Decyzja o przyznaniu świadczenia/ zasiłku przedemerytalnego (nie starsza niż sprzed roku), np. decyzja o waloryzacji świadczenia, decyzja o podjęciu wypłaty dodatku do świadczenia, decyzja o przeliczeniu świadczenia, decyzja potwierdzająca przeniesienie w stan spoczynku- kopia1 lub wydruk z Platformy Usług Elektronicznych ZUS;
    3. Zaświadczenie wydane przez ZUS/KRUS lub inny uprawniony organ zawierające dane osobowe Klienta oraz numer i wysokość przyznanego świadczenia;
    4. PIT11/PIT40 ważny do końca kolejnego roku podatkowego.

Zasiłek chorobowy, rehabilitacyjny, wyrównawczy

Wymagany dokument:

  1. Zaświadczenie (oryginał) zawierające dane o okresie przyznania i wysokości świadczenia.

Gospodarstwo rolne

Dokumenty powinny potwierdzać fakt prowadzenia gospodarstwa rolnego
przez min. 3 miesiące:

  1. Dokument potwierdzający wysokość dochodu (jeden z poniższych):
    • Zaświadczenie z Urzędu Gminy (oryginał) potwierdzające fakt posiadania/dzierżawienia gospodarstwa rolnego, określające jego wielkość w hektarach przeliczeniowych i/lub dochodowość roczną,
    • Decyzja z Urzędu Gminy w formie nakazu płatniczego na łączne zobowiązania pieniężne na dany rok.
oraz
  1. Dokument potwierdzający opłacenie składek ubezpieczeniowych za ostatni kwartał:
    • Zaświadczenie z KRUS (oryginał) o niezaleganiu ze składkami, lub
    • Dowód opłacenia składki ubezpieczeniowej (kopia 1 )
oraz
  1. Dokument potwierdzający opłacenie podatku rolnego za ostatni kwartał:
    • Zaświadczenie z Urzędu Gminy (oryginał) o niezaleganiu z opłatami podatku rolnego, lub
    • Dowód opłacenia podatku rolnego (kopia 1 )

Produkcja rolna

Dokumenty powinny potwierdzać fakt prowadzenia produkcji rolnej przez min. 3 miesiące.

Wymagane dokumenty:

  1. Dokument potwierdzający wysokość dochodu za 3 ostatnie miesiące (jeden z poniższych):
    • faktur y,
    • umowy kontraktacji łącznie z wykazem zrealizowanych dostaw;
oraz
  1. Dokument potwierdzający opłacenie składek ubezpieczeniowych za ostatni kwartał:
    • Zaświadczenie z KRUS (oryginał) o niezaleganiu ze składkami, lub
    • Dowód opłacenia składki ubezpieczeniowej (kopia 1 )
oraz
  1. Dokument potwierdzający opłacenie podatku rolnego za ostatni kwartał:
    • Zaświadczenie z Urzędu Gminy (oryginał) o niezaleganiu z opłatami podatku rolnego, lub
    • Dowód opłacenia podatku rolnego (kopia 1 )

Działy specjalne produkcji rolnej

Dokumenty powinny potwierdzać fakt prowadzenia działów specjalnych produkcji rolnej przez min. 3 miesiące.

Wymagane dokumenty:

  1. Dokument (kopia 1 ) potwierdzający wysokość dochodu (jeden z poniższych):
    • PIT7 - decyzja zawierająca kwotę rocznego dochodu oraz wielkość miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
    • faktur y za 3 ostatnie miesiące,
    • umowy kontraktacji łącznie z wykazem zrealizowanych dostaw za 3 ostatnie miesiące;
oraz
  1. Dokument potwierdzający opłacenie składek ubezpieczeniowych za ostatni kwartał:
    • Zaświadczenie z KRUS (oryginał) o niezaleganiu ze składkami, lub
    • Dowód opłacenia składki ubezpieczeniowej (kopia 1 )
oraz
  1. Dokument potwierdzający opłacenie zaliczek na podatek dochodowy:
    • zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (oryginał) o niezaleganiu z podatkami, lub
    • dowody wpłaty zaliczek na podatek dochodowy za 3 ostatnie miesiące (kopia 1 )

Działalność gospodarcza:

Dokumenty powinny potwierdzać fakt prowadzenia działalności gospodarczej przez min. 3 miesiące.

Wymagane dokumenty:

  1. Dokument potwierdzający fakt prowadzenia działalności gospodarczej (jeden z poniższych):
    • potwierdzenie rejestracji CEIDG w formie wydruku ze strony internetowej CEIDG,
    • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
    • wyciąg / odpis z Krajowego Rejestru Sądowego.
  1. Dokument potwierdzający opłacanie składek na ubezpieczenia do ZUS/KRUS lub dokument potwierdzający opłacanie zaliczek na podatek dochodowy za 3 ostatnie miesiące (jeden z poniższych):
    • zaświadczenie z ZUS lub KRUS (oryginał)o niezaleganiu ze składkami,
    • dowody wpłaty składek ZUS/KRUS na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (kopia 1 ),
    • zaświadczenie (oryginał) z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami,
    • dowody wpłaty podatku dochodowego (kopia 1 ).
  1. Dokument pozwalający na ustalenie wysokości dochodu za 3 ostatnie miesiące (uzależniony od formy opodatkowania):
    1. Książka przychodów i rozchodów (jeden z poniższych):
      • ostatnie złożone zeznanie roczne PIT-36/PIT-36L,
      • zaświadczenie o przychodzie wystawione przez księgową lub biuro rachunkowe,
      • zestawienie (wydruk) z podatkowej książki przychodów i rozchodów od początku bieżącego roku do ostatniego zamkniętego miesiąca.
    2. Pełna księgowość/księgi rachunkowe (jeden z poniższych):
      • ostatnie złożone zeznanie roczne PIT 36/PIT 36L,
      • zaświadczenie o przychodzie wystawione przez księgową lub biuro rachunkowe,
      • rachunek zysków i strat od początku bieżącego roku do ostatniego zamkniętego miesiąca,
      • bilans za zamknięty rok podatkowy.
    3. Ryczałt ewidencjonowany (jeden z poniższych):
      • ostatnie złożone zeznanie roczne PIT28/PIT28B,
      • zaświadczenie o przychodzie wystawione przez księgową lub biuro rachunkowe,
      • ewidencja przychodów z bieżącego roku podatkowego.
    4. Karta podatkowa:
      • decyzja Naczelnika Urzędu Skarbowego ustalająca wysokość stawki podatku w formie karty podatkowej na dany rok (kopia 1 ).

Wynajem lokali/dzierżawa gruntu

Dokumenty powinny wskazywać uzyskiwanie dochodu przez min. 1 miesiąc.

Wymagane dokumenty:

  1. Dokument pozwalający na ustalenie okresu dochodu:
    • umowa najmu lub dzierżawy (kopia 1 );
oraz
  1. Dokument pozwalający na ustalenie kwoty dochodu (jeden z poniższych):
    • umowa najmu lub dzierżawy – pod warunkiem, że kwota dochodu nie będzie zawierała kosztów użytkowania lokalu/gruntu,
    • zeznanie roczne PIT36/PIT36L za ostatni rok podatkowy lub PIT28 (w przypadku rozliczania na ryczałcie);
oraz
  1. Dokument potwierdzający opłacanie podatku:
    • dowód opłacenia podatku dochodowego za ostatni miesiąc (kopia 1 ), lub

Duchowni i osoby zakonne

Dokumenty powinny wskazywać uzyskiwanie dochodu przez min. 3 miesiące.

Wymagane dokumenty:

  1. Dokument pozwalający na ustalenie dochodu (jeden z poniższych):
    • zaświadczenie od zwierzchnika wskazujące wysokość dochodów osoby duchownej,
    • decyzja Urzędu Skarbowego o wysokości zryczałtowanego podatku dochodowego, na podstawie którego należy oszacować wysokość dochodu zgodnie z zasadami przyjętymi dla karty podatkowej.

Kontrakty marynarskie

Honorowane są wyłącznie zaświadczenia przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

  1. Dokument pozwalający na ustalenie dochodu (jeden z poniższych):
    • zaświadczenie od armatora lub z agencji pośredniczącej w zawieraniu kontraktów (wzór znajduje się tutaj ),
    • książeczka żeglarska (kopia1)- w tym strony z danymi osobowymi i czytelnymi wpisami dat zamustrowania i wymustrowania z okresu minimum ostatnich 12 miesięcy.

Pozostałe kontrakty

Dokument musi potwierdzać fakt współpracy z daną instytucją przez min. 3 miesiące.

Wymagane dokumenty:

  1. Dokument pozwalający na ustalenie dochodu za okres 3 ostatnich miesięcy (jeden poniższych):
    • zaświadczenie (oryginał) wystawione przez podmiot, z którym zawarto kontrakt (wzór znajduje się tutaj );
    • dokument potwierdzający wpływ przelewu z tytułu wynagrodzenia na konto (np. wyciąg z konta bankowego, zestawienie operacji na rachunku, zaświadczenie z banku 3 , samodzielnie wydrukowane z serwisu internetowego banku potwierdzenie realizacji pojedynczego transakcji);
    • imienny raport miesięczny (RMUA), pasek wynagrodzeń, pasek płacowy, pasek do listy płac, potwierdzenie wypłaty wynagrodzenia itp.

Kontrakt żołnierski

Dokument musi potwierdzać fakt współpracy z daną instytucją przez min. 3 miesiące.

Wymagane dokumenty:

  1. Dokument pozwalający na ustalenie dochodu za okres 3 ostatnich miesięcy (jeden z poniższych):
    • zaświadczenie (oryginał) wystawione przez jednostkę wojskową lub instytucję cywilną uprawnioną do wypłaty wynagrodzenia (wzór znajduje się tutaj ),
    • dokument potwierdzający wpływ przelewu z tytułu wynagrodzenia na konto (np. wyciąg z konta bankowego 2 , zestawienie operacji na rachunku 2 , zaświadczenie z banku 3 , samodzielnie wydrukowane z serwisu internetowego banku potwierdzenie realizacji pojedynczego transakcji),
    • imienny raport miesięczny (RMUA), pasek wynagrodzeń, pasek płacowy, pasek do listy płac, potwierdzenie wypłaty wynagrodzenia itp.

Umowa zlecenie/o dzieło/agencyjna

Dokumenty powinny wskazywać uzyskiwanie dochodu przez min. 3 miesiące.

Wymagane dokumenty:

  1. Dokument potwierdzający okres dochodu (jeden z poniższych):
    • podpisane umowy (kopie 1 ) potwierdzające okres zatrudnienia przez ostatnie 3 miesiące,
    • zaświadczenie (oryginał) od instytucji, na rzecz, której są wykonywane czynności objęte umową za ostatnie 3 miesiące;
oraz
  1. Dokument pozwalający na obliczenie dochodu za okres 3 ostatnich miesięcy (jeden z poniższych):
    • podpisane umowy/wystawione rachunki (kopie 1 ),
    • zaświadczenie (oryginał) od instytucji, na rzecz, której są wykonywane czynności objęte umową,
    • dokument potwierdzający wpływ przelewu z tytułu wynagrodzenia na konto (np. wyciąg z konta bankowego 2 , zestawienie operacji na rachunku 2 , zaświadczenie z banku 3 , samodzielnie wydrukowane z serwisu internetowego banku potwierdzenie realizacji pojedynczego transakcji),
    • imienny raport miesięczny (RMUA), pasek wynagrodzeń, pasek płacowy, pasek do listy płac, potwierdzenie wypłaty wynagrodzenia itp.

W terminie 14 dni od zawarcia umowy kredytu na zakup towarów/usług (kredyt ratalny), możesz od niej odstąpić.

Aby to zrobić, skorzystaj z formularza .

Współpraca

Przejdź na stronę dedykowaną Partnerom biznesowym i dowiedz się więcej o możliwości współpracy z bankiem Credit Agricole. Jeśli prowadzisz sklep lub firmę usługową - udostępnij klientom płatność na CA Raty.

Kontakt

Jeśli chcesz zapytać o ofertę:

  • zadzwoń: 801 33 00 33 (koszt zgodny z taryfą operatora) ; +48 71 35 49 553

Jeśli posiadasz kredyt ratalny W CREDIT AGRICOLE (oferowany pod marką LUKAS Finanse - umowa zawarta po 02.05.2013 r.) i masz pytania:

  • zadzwoń: 801 33 00 00 (koszt zgodny z taryfą operatora) ; +48 71 35 49 009

Stopka redakcyjna

© 2017 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku