Telefon

Wizyta w placówce

Wiadomość
e-mail

SMS

Adres

Klienci indywidualni i firmy

Napisz do nas

Jeśli masz pytanie odnośnie konkretnego produktu Crédit Agricole - wykorzystaj formularz kontaktowy i wybierz interesujący Cię temat.

Oferta banku

Zadaj nam pytanie

Reklamacje

Zgłoszenie reklamacji

Szanowni klienci, jeśli chcecie złożyć reklamację na działanie banku, to zachęcamy do skorzystania z poniższego formularza.

Reklamację rozpatrzymy do 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź wyślemy na wskazany adres korespondencyjny lub przekażemy za pomocą innego trwałego nośnika. Szczegóły dotyczące procesu reklamacyjnego znajdą Państwo klikając na link .

formularz reklamacji

Do wypełnienia formularza Reklamacji przygotuj:

  • nr PESEL,
  • nr rachunku lub umowy w Crédit Agricole.
Informacje o bezpieczeństwie

Crédit Agricole przypomina o przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa związanych z bankowością elektroniczną.
W zgłoszeniach nie należy podawać danych takich jak: identyfikator i hasło konta internetowego (serwis internetowy), telekod, numer pin do karty płatniczej/kredytowej, numer karty.

Odstąpienie od kredytu

W terminie 14 dni od zawarcia umowy kredytu na zakup towarów/usług (kredyt ratalny), możesz od niej odstąpić. Aby to zrobić, skorzystaj z formularza.

Formularz odstąpienia

Klienci indywidualni

Aktualizacja dokumentu tożsamości

Jeśli upływa termin ważności Twojego dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu), którym posługujesz się w kontaktach z Bankiem, użyj formularza aktualizacji.

Wystarczy załączyć skan lub zdjęcie obu stron ważnego dokumentu tożsamości oraz podać wymagane aktualne dane. Po wysłaniu formularza prześlemy do Ciebie kod SMS służący do potwierdzenia. Aktualizacja danych z dokumentu tożsamości możliwa jest również w każdej placówce bankowej.

Formularz aktualizacji

Partnerzy biznesowi

Sprzedaż ratalna

Stopka redakcyjna

© 2019 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku