Telefon

Wizyta w placówce

Wiadomość
e-mail

SMS

Adres

KLIENCI INDYWIDUALNI I FIRMY

Oferta banku

Jeśli masz pytanie odnośnie konkretnego produktu Crédit Agricole - wykorzystaj formularz kontaktowy i wybierz interesujący Cię temat.

Formularz kontaktowy

Reklamacje

Jeśli chcesz złożyć reklamację, wniosek o wydanie zaświadczenia lub opinii bądź przekazać nam spostrzeżenia i uwagi - wykorzystaj formularz reklamacji .

Zgłoszenie reklamacji

Szanowni klienci, jeśli chcecie złożyć reklamację na działanie banku, to zachęcamy do skorzystania z poniższego formularza.

Reklamację rozpatrzymy do 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź wyślemy na wskazany adres korespondencyjny lub przekażemy za pomocą innego trwałego nośnika. Szczegóły dotyczące procesu reklamacyjnego znajdą Państwo klikając na link .

Formularz: Reklamacje
Wniosek o wydanie zaświadczenia lub opinii bankowej

Zaświadczenie / opinia - dokument potwierdzający stan faktyczny tj. stan zadłużenia na danym rachunku, terminowość spłaty, ilość lub rodzaj posiadanych produktów i prawidłowość ich obsługi przez Klienta.

Formularz: Zaświadczenia

Do wypełnienia formularza Reklamacji / Zaświadczenia i opinii przygotuj:

  • nr PESEL,
  • nr rachunku lub umowy w Crédit Agricole.
Informacje o bezpieczeństwie

Crédit Agricole przypomina o przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa związanych z bankowością elektroniczną.
W zgłoszeniach nie należy podawać danych takich jak: identyfikator i hasło konta internetowego (serwis internetowy), telekod, numer pin do karty płatniczej/kredytowej, numer karty.

Odstąpienie od kredytu

W terminie 14 dni od zawarcia umowy kredytu na zakup towarów/usług (kredyt ratalny), możesz od niej odstąpić. Aby to zrobić, skorzystaj z formularza.

Formularz odstąpienia

CA24 Mobile

PARTNERZY BIZNESOWI

Sprzedaż ratalna

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu