Formularze

Informacje o bezpieczeństwie

Zachowaj bezpieczeństwo! Przy zgłoszeniach nie podawaj identyfikatora i hasła do konta internetowego, numerów karty, numeru pin do karty, numeru telekodu.

Klienci indywidualni i firmy

Reklamacje

Szczegóły dotyczące procesu reklamacyjnego

Odstąpienie od kredytu ratalnego

Odstąpienie od pożyczki gotówkowej, konsolidacyjnej i ratalnej (PayU)

Klienci indywidualni

Aktualizacja danych z dokumentu tożsamości możliwa jest również w każdej placówce bankowej.

Partnerzy biznesowi

Szczegóły dotyczące sprzedaży ratalnej

Pytania i odpowiedzi

Limity w karcie do konta (debetowej) możesz zmienić:

  • w aplikacji CA24 Mobile
  • serwisie CA24 eBank - w górnej belce wybierz Moje produkty, następnie Konta, na dole ekranu wybierz kartę i kliknij Zmień limity. Zatwierdź zmianę tak, jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank.
  • przez CA24 Infolinię - będzie Ci potrzebny telekod do poprawnej i bezpiecznej weryfikacji
  • w naszej placówce

Zniknęła Twoja karta debetowa, karta firmowa lub karta kredytowa? Zobacz, jak łatwo możesz zastrzec kartę:

  • w aplikacji CA24 Mobile
  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Karty
  3. Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec
  4. Kliknij Zastrzeż kartę
  5. Wybierz powód zastrzeżenia i kliknij Zastrzeż kartę
  6. Gotowe, zastrzegliśmy Twoją kartę
  • w serwisie CA24 eBank
  1. Zaloguj się i wybierz Moje produkty w górnym menu
  2. Jeśli chcesz zastrzec kartę do konta (debetową), przejdź do zakładki Konta. Jeśli chcesz zastrzec kartę kredytową, przejdź do zakładki Karty kredytowe
  3. Przejdź do sekcji Karty
  4. Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec i kliknij Zastrzeż
  5. Podaj powód zastrzeżenia i kliknij Dalej
  6. Gotowe, zastrzegliśmy Twoją kartę

Ważne! 

  • Zastrzeż kartę, jeśli ktoś Ci ją ukradł lub nie wiesz, gdzie się znajduje. Nikt już jej nigdy nie użyje, Ty też nie
  • Po zastrzeżeniu karty możesz zamówić nową kartę do Twojego konta

Tak, mamy dedykowane konto dla dziecka w każdym wieku. Jeżeli Twoje dziecko nie ukończyło 13 roku życia możesz skorzystać z oferty Konta dla Ciebie JUNIOR. Konto założysz w placówce na podstawie dokumentu tożsamości dziecka: legitymacji, dowodu osobistego lub paszportu.

Dla nastolatków w wieku 13-18 lat mamy dedykowany pakiet - Konto dla Ciebie GO!. Aby otworzyć to konto zapraszamy do naszej placówki przyszłego posiadacza konta z rodzicem lub z przedstawicielem ustawowym.

Konto dla Ciebie JUNIORKonto dla Ciebie GO!

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

W naszej placówce bankowej możesz zmienić wartości wszystkich limitów dla operacji wykonywanych w kanałach zdalnych tj. CA24 Mobile, CA24 eBank i CA24 Infolinia, dla operacji BLIK, a także dla operacji związanych z kartą płatniczą.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku