Poznaj naszą nową bankowość internetową

Korzystaj ze swoich produktów w nowy, wygodniejszy sposób.

Obrazek prezentujący bankowość internetowa dla laptopa i telefonu
  • Odkryj nowy wygląd

    Nowoczesny i zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami.

  • Odkryj nowe funkcje

    Wszystko co najważniejsze znajdziesz w jednym miejscu – wygodnie.

  • Korzystaj wygodnie

    Korzystaj ze swojej bankowości w dowolnym miejscu i czasie na telefonie, komputerze i tablecie.

ZOBACZ WERSJĘ DEMO

Logowanie krok po kroku

Nowości w CA24 eBank

Nowy CA24 eBank już także w płatnościach w sklepach internetowych i na platformach zakupowych.

Podczas Twoich zakupów w internecie, kiedy wybierzesz przelew z banku Credit Agricole, przejdziesz teraz do nowego serwisu CA24 eBank.

Więcej

Utwórz własny identyfikator do logowania w serwisie

Masz kłopot z zapamiętaniem identyfikatora do serwisu CA24 eBank? Możesz ustawić swój.
Wejdź w opcję Ustawienia i wpisz swój tzw. alias, czyli Twój dodatkowy identyfikator do logowania. Będziesz mógł używać obu.

Tak wygląda Twój nowy serwis internetowy

W tym miejscu znajdziesz saldo Twojego rachunku. Jeśli masz kilka rachunków wyświetlimy tu jeden z nich – domyślny, ale w każdej chwili możesz go zmienić. Z tego miejsca możesz też w łatwy sposób wysłać przelew

Zobaczysz tu podgląd wszystkich produktów, które posiadasz w naszym banku. Możesz kliknąć w każdy z nich, żeby przejść do szczegółów.

Na wykresie prezentujemy podział Twoich wydatków z ostatniego miesiąca, kwartału lub roku.

Dostosuj serwis do Twoich potrzeb: - wybierz sekcje, które chcesz widzieć na ekranie powitalnym - utwórz własne skróty nawigacyjne - wybierz tło - ustaw własny początek miesiąca do analizy finansów

Tu możesz sprawdzić transakcje na wszystkich Twoich rachunkach osobistych i kredytowych.

W tej zakładce zobaczysz wszystkie Twoje zaplanowane zlecenia płatności.

Jak wykonać przelew

W górnej belce nawigacji wejdź w „przelewy” i wybierz opcję przelew.

Po lewej stronie ekranu wyświetlą się wszystkie Twoje rachunki. Wybierz ten, z którego chcesz wykonać przelew.

Uzupełnij dane odbiorcy i kliknij "Dalej".

Sprawdź dane odbiorcy, wpisz hasło z SMS-a, który do Ciebie prześlemy i kliknij „Dalej”

Bankowość dla Twojej firmy

Nowy serwis internetowy obejmuje także bankowość dla firm. Możesz swobodnie przełączać się między kontem firmowym i indywidualnym.

W profilu firmowym możesz korzystać z tych samych funkcjonalności co na koncie indywidualnym. Tymczasem jednak, aby korzystać z funkcji paczek przelewów i wieloautoryzacji będziesz musiał przejść do poprzedniej wersji serwisu. Tę funkcje włączymy do nowego serwisu w kolejnym etapie.

Te funkcjonalności konta firmowego zostaną udostępnione w nowym serwisie w kolejnych etapach.

obrazek bankowośc dla Twojej firmyobrazek bankowośc dla Twojej firmy

Bezpieczeństwo

Bezpieczne korzystanie z serwisu

Więcej

SMS z hasłem jednorazowym

Więcej

Komunikaty

Więcej

Pytania i odpowiedzi

Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej przy użyciu tokena

Aby odzyskać dostęp do bankowości internetowej, zadzwoń pod 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub odwiedź naszą placówkę.

Po odblokowaniu otrzymasz SMS-a z hasłem tymczasowym. Postępuj dalej według poniższych kroków:

  1. Wpisz identyfikator
    Znajdziesz go w Umowie Bankowości Elektronicznej.
  2. Wpisz hasło tymczasowe i aktualny kod z tokena
    Kod z tokena odczytaj ze swojego urządzenia.
  3. Jeśli urządzenie pokazuje np.159795,
    klucz będzie wyglądał tak: 577310159759
  4. Ustaw swoje hasło do logowania
    • w polu obecne hasło - wpisz hasło tymczasowe z SMS-a (nie wpisuj tu kodu z tokena)
    • w polu nowe hasło - wpisz swoje hasło, którego chcesz używać
    • Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.

    • w polu potwierdź hasło - wpisz jeszcze raz swoje nowe hasło
    • potwierdź zmianę hasła. W tym celu wpisz klucz. Upewnij się, że zmienił się kod z tokena (nie możesz użyć dwa razy tego samego kodu)
Zobacz więcej

Pierwsze logowanie do bankowości internetowej z tokenem

  1. Wpisz identyfikator
    Znajdziesz go w Umowie Bankowości Elektronicznej
  2. Wpisz hasło tymczasowe i aktualny kod z tokena
    • Hasło tymczasowe wyślemy do Ciebie SMS-em (np: 577310). Kod z tokena odczytaj ze swojego urządzenia.
  3. Jeśli urządzenie pokazuje np. 159795,
    klucz będzie wyglądał tak: 577310159759
  4. Ustaw swoje nowe hasło do logowania
    • w polu obecne hasło - wpisz hasło tymczasowe z SMS-a (nie wpisuj tu kodu z tokena)
    • w polu nowe hasło - wpisz swoje hasło, którego chcesz używać
    • w polu potwierdź hasło - wpisz jeszcze raz swoje nowe hasło
    • Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.

    • wybierz obrazek bezpieczeństwa - będzie się on pojawiał przy każdym logowaniu do CA24 eBank. Dzięki temu masz pewność, że wpisałaś/-eś prawidłowy identyfikator
    • potwierdź zmianę hasła oraz wybór obrazka bezpieczeństwa. W tym celu wpisz jeszcze raz hasło tymczasowej i dopisz kod z tokena. Upewnij się, że zmienił się kod z tokena (nie możesz użyć dwa razy tego samego kodu)
Zobacz więcej

Logowanie do bankowości internetowej z tokenem

  1. Wpisz identyfikator
  2. Wpisz klucz (hasło i kod z tokena)
Zobacz więcej

Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej hasłem SMS

Aby odzyskać dostęp do bankowości internetowej, zadzwoń pod 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub odwiedź naszą placówkę.

Po odblokowaniu otrzymasz SMS-a z hasłem tymczasowym. Postępuj dalej według poniższych kroków:

  1. Wpisz identyfikator
    Znajdziesz go w Umowie Bankowości Elektronicznej.
  2. Wpisz hasło tymczasowe
    Wysłaliśmy je do Ciebie SMS-em.
  3. Ustaw swoje nowe hasło do logowania
    • w polu obecne hasło - wpisz hasło tymczasowe z SMS-a
    • w polu nowe hasło - wpisz swoje hasło, którego chcesz używać
    • w polu potwierdź hasło - wpisz jeszcze raz swoje nowe hasło
  4. Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.

  5. Potwierdź tzw. silne uwierzytelnienie
    Dla większego bezpieczeństwa Twoich transakcji, co 90 dni poprosimy Cię o dodatkową autoryzację hasłem SMS.
Zobacz więcej

Logowanie do bankowości internetowej z hasłem SMS

  1. Wpisz identyfikator
    Znajdziesz go w Umowie Bankowości Elektronicznej.
  2. Wpisz hasło tymczasowe
    Wysłaliśmy je do Ciebie SMS-em.
  3. Potwierdź tzw. silne uwierzytelnienie
    Przy pierwszym logowaniu do serwisu, dla większego bezpieczeństwa Twoich transakcji wymagamy dodatkowego potwierdzenia. Wpisz hasło z kolejnego SMS-a.
Zobacz więcej
Zobacz wszystkie pytania
Dokumenty
Funkcjonalności
Serwis internetowy CA24DostępnośćDodatkowa autoryzacja*
Konta dla osób fizycznych i klientów instytucjonalnych
Zmiana nazwy rachunkufunkcja dostępnaTAK
Zmiana rodzaju konta funkcja dostępna*** TAK
Historia wszystkich posiadanych produktów funkcja dostępna-
Analiza finansów funkcja dostępna-
Zarządzanie kategoriami funkcja dostępna-
Wydruk/zamówienie potwierdzenia z historii rachunku funkcja dostępna-
Podgląd blokad na rachunku funkcja dostępna-
Podgląd wyciągów z rachunku funkcja dostępna-
Modyfikacja parametrów odnośnie otrzymywania wyciągów funkcja dostępnaTAK
Otwarcie rachunku walutowego (z nadaniem nazwy) funkcja dostępnaTAK
Podgląd polecenia zapłaty (wraz z transakcjami z nimi powiązanymi) funkcja dostępna-
Podgląd listy płatności funkcja dostępna-
Ponowienie operacji z listy płatności funkcja dostępnaTAK*
Przelew zwykły/między rachunkami funkcja dostępnaTAK*
Przelew ekspresowyfunkcja dostępna*****TAK*
Spłata rat i kart funkcja dostępnaTAK*
Przelew podatkowy (do Urzędu Skarbowego lub innego organu podatkowego) funkcja dostępnaTAK*
Przelew SORBNET funkcja dostępnaTAK*
Płatność podzielona VAT funkcja dostępna** TAK*
Przelew do Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych funkcja dostępnaTAK*
Przelew do Towarzystwa Ubezpieczeniowego funkcja dostępnaTAK*
Przelew walutowy funkcja dostępnaTAK*
Obsługa zleceń stałych funkcja dostępnaTAK*
Zarządzanie odbiorcami przelewów funkcja dostępnaTAK*
Obsługa doładowań telefonu funkcja dostępnaTAK*
Obsługa produktów oszczędnościowych funkcja dostępnaTAK
Ustalenie parametrów CAsaver funkcja dostępnaTAK
Obsługa kart debetowych funkcja dostępnaTAK
Dobry Start 300+ funkcja dostępna*** -
Wnioski 500+ funkcja dostępna*** -
Bilans środków i zobowiązań funkcja dostępna-
Rachunki kart kredytowych
Informacja na temat rachunku funkcja dostępna-
Podgląd historii rachunku (wraz z możliwością wydruku i filtrowaniem) funkcja dostępna-
Analiza finansów funkcja dostępna-
Zarządzanie kategoriami funkcja dostępna-
Podgląd szczegółów transakcji z historii funkcja dostępna-
Podgląd blokad na rachunku funkcja dostępna-
Podgląd do wyciągów funkcja dostępna-
Obsługa przelewów dla zdefiniowanych odbiorców funkcja dostępna-
Przelew krajowy funkcja dostępnaTAK
Przelew własny funkcja dostępnaTAK
Doładowanie telefonu funkcja dostępnaTAK
Zarzadzanie autospłatąfunkcja dostępnaTAK
Podgląd planów ratalnych i możliwość symulacji planu ratalnego funkcja dostępna-
Podgląd polecenia zapłaty funkcja dostępna-
Kredyty
Podgląd szczegółów kredytu funkcja dostępna-
Podgląd harmonogramu spłat funkcja dostępna-
Podgląd harmonogramu transz funkcja dostępna**** -
Zarządzanie autospłatą funkcja dostępnaTAK
Podgląd historii funkcja dostępna**** -
Bezpieczeństwo / ustawienia
Zmiana numeru telefonu/adresu korespondencyjnego funkcja dostępnaTAK
Zarządzanie Serwisem tekstowym CA24 funkcja dostępnaTAK
Zmiana hasła do Serwisu internetowego CA24 funkcja dostępnaTAK
Zmiana obrazka bezpieczeństwa funkcja dostępnaTAK
Zarządzanie serwisami bankowości elektronicznej oraz limitami transakcji funkcja dostępnaTAK
Modyfikacja/wyłączenie usługi BLIK funkcja dostępna*** TAK
Zarządzanie limitami transakcji BLIK funkcja dostępna*** TAK
Zarządzanie urządzeniami zaufanymi do Serwisu mobilnego CA24 (zmiana nazwy, usunięcie) funkcja dostępnaTAK
Personalizacja serwisu funkcja dostępna-
Dziennik zdarzeń funkcja dostępna-
Zmiana wersji językowej funkcja dostępna-
Wybór wersji kontrastowej funkcja dostępna-
Umowy
Podpisanie Umowy Bankowości Elektronicznej funkcja dostępnaTAK
Podpisanie aneksu do umowy funkcja dostępna*** TAK
Banery funkcja dostępna-
Formularze kontaktowe funkcja dostępnaTAK
Poprzednia wersja Serwisu internetowego CA24
Awizowanie kwot do wypłaty (złożenie dyspozycji, modyfikacja, rezygnacja z awiza) funkcja dostępnaTAK
Obsługa paczek przelewów funkcja dostępna** TAK*
Wieloautoryzacja funkcja dostępna** TAK*
Obsługa usługi moźliwości wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce bez prowizji funkcja dostępnaTAK
Obsługa Funduszy inwestycyjnychfunkcja dostępna-
Wykonanie przelewu onlinefunkcja dostępna-
Pocztafunkcja dostępna-
Zastrzeganie dokumentów tożsamości funkcja dostępnaTAK

* Dodatkowa autoryzacja może być zależna np. od faktu korzystania z odbiorców zaufanych
** Dotyczy kont dla klientów instytucjonalnych
*** Dotyczy kont dla osób fizycznych
**** W zależności od typu kredytu
***** W przypadku umów konta zawartych przed 2018 r. przed uruchomieniem usługi może być niezbędny aneks do umowy (możesz go podpisać w naszej placówce lub w serwisie CA24 eBank).

Oferta banku

Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www