Serwis internetowy CA24

Internetowy dostęp do konta to nowoczesna oferta bankowa, dzięki której masz dostęp do swoich pieniędzy przez Internet. Korzyści, które Ci oferuje to:

  • wygoda i oszczędność czasu,
  • pełna funkcjonalność,
  • bezpłatne przelewy i zlecenia stałe,
  • swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach,
  • dyskrecja i najwyższe bezpieczeństwo transakcji.

W związku z aktualizacją i przetwarzaniem danych między godz. 00:00-01:30 niektóre operacje w serwisie internetowym CA24 mogą być niedostępne. Za utrudnienia przepraszamy.

Pierwsze kroki:

1 Załóż konto i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej.

2 Wejdź na stronę credit-agricole i przejdź do sekcji [Logowanie].

3 Zaloguj się używając Identyfikatora podanego w PB oraz klucza który został wysłany do Ciebie SMSem.

4 Następnie podaj hasło z SMSa , nadaj swoje nowe hasło, potwierdź je i podaj hasło autoryzacyjne.

5 Korzystaj z możliwości jakie daje Ci Serwis internetowy CA24!

Funkcje

Płatności internetowe

Płatności internetowe

Płatności internetowe to ułatwienie w dokonywaniu zakupów w internecie i płaceniu za nie. Możesz to teraz robić płacąc bezpośrednio ze swojego konta w Credit Agricole Bank Polska S.A. Wystarczy, że robiąc zakupy w sklepie internetowym jako formę płatności wybierzesz przelew online. Zobacz więcej

Usługa jest dostępna tylko dla klientów indywidualnych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, którzy posiadają jedną z wymienionych metod autoryzacji:

  • hasła SMS,
  • token

Płatności internetowe są realizowane we współpracy z firmą Blue Media S.A. oraz PayU S.A.

Doładowanie telefonów

Usługa doładowania telefonów komórkowych GSM tzw. pre-paid jest dostępna dla wszystkich osób posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A.
Korzystając z naszej usługi nie musisz już wychodzić z domu by zasilić kartę pre-paid telefonu komórkowego. Uwolnisz się od zdrapek oraz mozolnego wpisywania długich kodów aktywacyjnych.

Szybko i wygodnie możesz doładować konto GSM:

Przez Internet

  • zaloguj się do serwisu internetowego CA24,
  • wybierz konto (rachunek), z którego ma nastąpić zasilenie,
  • w menu "Doładowania telefonu" wybierz "Nowe doładowanie",
  • wpisz numer telefonu, następnie wybierz operatora GSM i podaj kwotę doładowania (jeżeli korzystasz z tokena lub haseł SMS). Jeżeli nie korzystasz z tokena i haseł SMS, wybierz numer telefonu z listy numerów zdefiniowanych,
  • zatwierdź operacje przy użyciu hasła i wskazania z tokena lub wprowadzając hasło SMS wysłane na numer telefonu komórkowego (sposób zatwierdzenia zależy od wybranej przez użytkownika metody autoryzacji)

Telefonicznie

Jeżeli masz nadany telekod, zadzwoń pod numer:

  • 801 33 00 00*, jeżeli jesteś właścicielem konta dla osób fizycznych,
  • 801 33 36 66*, jeżeli jesteś właścicielem Konta Biznes.

Jeżeli nie masz telekodu - zapraszamy do placówki bankowej.

W celu identyfikacji, na prośbę Doradcy podaj numer PESEL, imię i nazwisko oraz trzy wskazane cyfry z telekodu.

W placówce Credit Agricole Bank Polska S.A.

Możesz doładować telefon podczas wizyty w jednej z naszych placówek .

Na podstawie podanych danych system realizuje płatność i w ciągu kilku minut podany numer telefonu zostaje doładowany na kwotę równą kwocie przelewu

* koszt połączenia to koszt rozmowy lokalnej zgodny z taryfą Twojego operatora

Hasła SMS

Hasło SMS to jednorazowy kod, wysyłany w treści wiadomości SMS przez bank użytkownikowi serwisu internetowego CA24. Hasło to służy do zatwierdzenia dyspozycji w serwisie. Hasło SMS wysyłane jest pod wskazany wcześniej przez Klienta numer telefonu.

Chcesz otrzymywać hasła SMS do zatwierdzania dyspozycji?

  • Odwiedź naszą placówkę bankową lub skontaktuj się z nami telefonicznie (jeśli masz nadany telekod),
  • Złóż dyspozycję uruchomienia haseł SMS. Będziesz przy tym proszony o zwrot tokena, jeżeli do tej pory z niego korzystałeś.

Jeżeli masz już uruchomione hasła SMS, zacznij z nich korzystać! Hasło SMS otrzymasz w czasie korzystania z serwisu internetowego CA24. Kiedy po zalogowaniu się do serwisu internetowego CA24, serwis poprosi Cię o zatwierdzenie danej dyspozycji, wtedy wpisz otrzymane hasło w polu " Wprowadź hasło SMS nr X z dnia RRRR-MM-DD ".

Wyciągi elektroniczne

Co zyskujesz? Wygodę, oszczędność czasu, bezpieczeństwo, ekologię, brak kosztów.

Jak zmienić wyciąg papierowy na elektroniczny?

W przypadku wyciągu z karty kredytowej , jeżeli wcześniej podałeś adres e-mail do rachunku karty kredytowej:

  • zaloguj się do serwisu internetowego CA24 ,
  • wskaż kartę kredytową, dla której ma zostać złożona dyspozycja zmiany rodzaju wyciągu,
  • w głównym menu wybierz pozycję Parametry ,
  • na ekranie Parametry wybierz przycisk Zmień ,
  • wybierz formę wysyłki: e-mail ,
  • potwierdź złożoną dyspozycję, będziesz przy tym proszony o podanie klucza w jednej z 3 postaci:
    • hasła,
    • hasła i wskazania tokena,
    • hasła SMS.

Sposób zatwierdzania dyspozycji zależy od wybranej przez użytkownika metody autoryzacji: hasło, hasło SMS, hasło oraz wskazanie tokena.

W przypadku wyciągu z konta :

  • zaloguj się do serwisu internetowego CA24 ,
  • w głównym menu wybierz opcję Lista kont , a następnie pozycję Wyciągi ,
  • na ekranie Ustawienia wyciągów wybierz przycisk Zmień ,
  • na ekranie Ustawienia wyciągów - modyfikacja w pozycji Sposób wysyłki wybierz opcję e-mail ,
  • podaj adres e-mail, na który chcesz otrzymywać wyciągi,
  • zaznacz opcję Zgoda na przesyłanie wyciągów drogą elektroniczną ,
  • potwierdź złożoną dyspozycję - będziesz przy tym proszony o podanie:
    • hasła i wskazania tokena, lub
    • hasła SMS.

Sposób zatwierdzania dyspozycji zależy od wybranej przez użytkownika metody autoryzacji (hasło SMS, hasło oraz wskazanie tokena).

Telefonicznie:

Jeżeli masz nadany telekod, zadzwoń pod numer:

  • 801 33 00 00*, jeżeli jesteś właścicielem konta dla osób fizycznych,
  • 801 33 36 66*, jeżeli jesteś właścicielem Konta Biznes.

Jeżeli nie masz telekodu - zapraszamy do placówki bankowej.

* koszt połączenia wg stawki operatora

W placówce Banku:

We wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska. Sprawdź adres i godziny otwarcia

Kliknij po kredyt

Kliknij po kredyt

Kliknij po kredyt to nowa funkcjonalność w Serwisie internetowym CA24. Teraz masz możliwość złożenia wniosku i zawarcia umowy kredytu gotówkowego bezpośrednio przez Internet. Wystarczy że zalogujesz się do Serwisu internetowego CA24 i wybierzesz zakładkę "Oferta i umowy". W prosty i szybki sposób możesz uzyskać nawet 24 000 złotych bez wychodzenia z domu.

Aby zawrzeć umowę w ofercie Kliknij po kredyt konieczne jest podpisanie Umowy o Bankowość Elektroniczną oraz aktywny dostęp do Serwisu internetowego CA24.

Wystarczy kilka kroków
Zaloguj się do Serwisu internetowego CA24
Wybierz zakładkę "Oferta i umowy"
Wybierz opcję "Kliknij po kredyt!"
Suwakami dobierz odpowiednią kwotę i okres kredytu dopasowany do twoich potrzeb. Po prawej stronie możesz cały czas sprawdzać wysokość miesięcznej raty i RRSO. Aby przejść dalej kliknij Weź kredyt .
Wypełnij starannie wniosek o kredyt i kliknij Dalej
Poczekaj około 60 sekund na decyzję. Jeżeli będzie pozytywna przejdź do umowy i ciesz się środkami na swoim rachunku.

DEMO

Zapraszamy do obejrzenia wersji demonstracyjnej systemu bankowości internetowej
Credit Agricole Bank Polska S.A. Przedstawia ona operacje, jakie można wykonywać przez Internet na produktach oferowanych przez Bank.

Sprawdź sam, jak proste jest zlecanie operacji przez Internet oraz jak wiele spraw możesz załatwić nie wychodząc z domu lub pracy.

CA24 wersja DEMO PIERWSZE LOGOWANIE »
KOLEJNE LOGOWANIE »

Uwaga: w wersji demonstracyjnej nie ma znaczenia , co wpiszesz w poszczególne pola - aby przejść dalej po prostu kliknij wybrany przycisk, np. "Zatwierdź" lub "Dalej".
Demo jest statyczne, tzn. nie zapisuje i nie zapamiętuje nigdzie danych, które wpisujesz na poszczególnych ekranach. Demo zostanie otwarte w nowym oknie.

Dodatkowe informacje

Umowa bankowości elektronicznej

Logowanie i zmiana hasła

Zasady tworzenia hasła do serwisu internetowego CA24

W celu zwiększenia bezpieczeństwa korzystania z serwisu internetowego CA24 (e-banku), Credit Agricole Bank Polska rekomenduje regularną zmianę hasła do serwisu oraz wprowadza nowe zasady tworzenia hasła.

Hasło można zmienić, po zalogowaniu się do e-banku. W tym celu w prawym górnym rogu menu należy wybrać zakładkę "Zmiana hasła".

Strona zmiany hasła składa się z następujących pól:

  • Obecne hasło - Należy wprowadzić obecne (stare) hasło do logowania. Uwaga! Należy wprowadzić tylko hasło, bez wskazania tokena, jeżeli z niego Państwo korzystają.
  • Nowe hasło - Należy wprowadzić nowe hasło.
  • Hasło będzie musiało:
    • składać się z 8 do 20 znaków ,
      UWAGA! Twoje, dobre, unikalne hasło teraz dodatkowo jeszcze dłuższe!
      Jeśli masz krótsze hasło, rekomendujemy jego zmianę.
    • zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę .
  • Wielkość liter w haśle będzie rozróżniana.
  • W haśle można użyć następujące znaki specjalne:
  • . [ ] { } / \ ~ ` = ' " , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -

  • System nie zaakceptuje zmiany hasła, jeśli nowe hasło:
    • stanowi PESEL Użytkownika e-banku lub jego fragment (dłuższy niż 6 znaków),
    • jest tożsame z identyfikatorem Użytkownika e-banku,
    • jest datą urodzenia Użytkownika e-banku w formacie: ddmmrrrrr, rrrrmmdd, ddmmrr, rrmmdd
      (także, jeśli datę rozdzielono myślnikami lub kropkami),
    • zawiera polskie znaki,
    • jest imieniem lub nazwiskiem Użytkownika e-banku,
    • zawiera 3 kolejne znaki pod rząd, np. 123, abc, 321,
    • zawiera 3 identyczne po sobie znaki , np. 111, qqq,
    • zawiera spację lub znak specjalny inny niż wskazane powyżej (w tym kreskę pionową |)
    • jest powtórzeniem aktualnego hasła .
  • Potwierdź nowe hasło - Należy wprowadzić ponownie nowe hasło, aby potwierdzić jego poprawność.
  • Moc hasła - Moc hasła określa poziom bezpieczeństwa wybranego przez Użytkownika hasła. Rekomendujemy, aby zawsze ustalać hasło o poziomie "mocne". zobacz przykład
  • W zależności od wybranej metody autoryzacji (hasło SMS, wskazanie tokena), zmianę hasła należy zatwierdzić ‘Kluczem’:
  • Wprowadź klucz - należy wprowadzić hasło, za pomocą którego dotychczas logowali się Państwo do e-banku (stare hasło) oraz wskazanie z tokena, jeśli z niego Państwo korzystają. W przypadku korzystania z haseł SMS, należy wprowadzić otrzymane na wskazany nr telefonu hasło sms (tylko hasło sms).

Trzy nieudane próby wprowadzenia hasła skutkują zablokowaniem dostępu do serwisu internetowego CA24. Odblokowanie dostępu możliwe jest za pośrednictwem serwisu telefonicznego CA24 (dla Klientów z telekodem) lub w placówce bankowej (bez telekodu).

Rekomendujemy regularną zmianę hasła . Obligatoryjna zmiana hasła ma miejsce zawsze, gdy Użytkownik serwisu internetowego CA24:

  • dokona wymiany tokena na nowy,
  • dokona zamiany tokena na hasła SMS (i odwrotnie),
  • zablokuje dostęp do serwisu internetowego, po jego odblokowaniu,
  • skorzysta z dodatkowej metody autoryzacji w serwisie internetowym (token lub hasła SMS), jeżeli wcześniej korzystał wyłącznie z hasła statycznego.

Aktualizacja danych

Twoje dane osobowe i kontaktowe podane w Banku powinny być zawsze aktualne, aby zapewnić Ci komfort oraz bezpieczeństwo.

Mając Twój aktualny adres email, nr telefonu czy adres korespondencyjny możemy informować Cię o zmianach w ofercie, aktualnych promocjach oraz przekazywać inne ważne informacje dotyczące posiadanych przez Ciebie produktów.

Poprzez serwis internetowy CA24 możesz samodzielnie aktualizować swoje dane w następujący sposób:

  • Zaloguj się do serwisu internetowego CA24,
  • Przejdź do sekcji Ustawienia znajdującej się w górnym menu
  • W opcji Dane Klienta zmień swoje dane
  • Zatwierdź wprowadzone zmiany przy użyciu hasła i wskazania z tokena lub wprowadzając hasło SMS wysłane na numer telefonu komórkowego
Zachęcamy do bieżącego aktualizowania swoich danych.

Bezpieczeństwo

Dokumenty

Stopka redakcyjna

© 2017 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku