Sesje przychodzące
Księgowanie sesji przychodzących w banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 11.00, 15.00, 17.00.
Sesje wychodzące
Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:
- jeżeli zostały złożone do godziny 14.30 w dniu roboczym - tego samego dnia,
- jeżeli zostały złożone po godzinie 14.30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego,
- jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym.
***
Zapraszamy do korzystania z naszej aplikacji mobilnej CA24 Mobile, w której możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę. Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.
Zobacz więcejPremię otrzymasz, jeśli osoba z Twojego polecenia otworzy konto, poda Twój kod polecenia i zapewni wpływ na to konto min. 300 zł do końca kolejnego miesiąca. Zobacz szczegółowe zasady Programu poleceń.
Zobacz więcejPremię za polecenie dostaniesz w kolejnym miesiącu po tym, jak Ty i Twój znajomy spełnicie warunki Programu poleceń.
Zobacz więcejTelekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinia. Telekod dostajesz SMS-em przy podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz na swój podczas pierwszej rozmowy z CA24 Infolinia.
Jeśli nie masz jeszcze telekodu lub go nie pamiętasz, możesz go samodzielnie wygenerować w CA24 eBank lub w placówce:
- zaloguj się do CA24 eBank
- przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Telekod
- zatwierdź operację, a jednorazowy telekod wyślemy Ci SMS-em
- kod zmienisz na własny podczas najbliższej rozmowy z CA24 Infolinia. Zostaniesz wtedy w pierwszej kolejności poproszony o telekod z SMS-a który dostałeś następnie nadasz własny - 6 cyfrowy.
Sprawdź, jakie warunki musi spełniać nowy telekod:
- nie może składać się z następujących po sobie cyfr (np. 123456, 987654),
- nie może zawierać trzech takich samych cyfr obok siebie (np. 225553, 444444),
- nie może być taki sam jak pierwsze sześć cyfr Twojego numeru PESEL.
Zobacz więcejTak. Możesz otworzyć konto w placówce bankowej, jeśli posiadasz jeden z akceptowanych przez Bank dokumentów i pełną zdolność do czynności prawnych. Szczegółowe informacje są dostępne w każdej placówce lub pod numerem telefonu:
- Polska infolinia: 19 019 lub z zagranicy i komórek +48 71 35 49 009
- Contact in English: 801 70 09 00 for mobile phones and abroad phone calls +48 71 799 71 99
- Service téléphonique en français: 801 700 666 pour les portables et de fetranger +48 71 799 71 77
- Українськомовна інфолінія за номером +48 71 799 71 14
Zobacz więcej