Sesje przychodzące
Księgowanie sesji przychodzących w banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 11.00, 15.00, 17.00.
Sesje wychodzące
Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:
- jeżeli zostały złożone do godziny 14.30 w dniu roboczym - tego samego dnia,
- jeżeli zostały złożone po godzinie 14.30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego,
- jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym.
***
Zapraszamy do korzystania z naszej aplikacji mobilnej CA24 Mobile, w której możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę. Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.
Zobacz więcejPremię otrzymasz jeśli, osoba której poleciłeś konto w naszym banku otworzy konto i poda Twój kod polecenia, podpisze umowę o dostęp do bankowości elektronicznej - CA24 eBank i poda swój adres e-mail i numer telefonu. A Ty nie odstąpisz od umowy konta do dnia wypłaty premii. Zobacz szczegółowe zasady Programu poleceń.
Zobacz więcejPremię za polecenie wypłacimy do 25 dnia miesiąca po tym jak spełnisz warunki Programu poleceń.
Zobacz więcejTelekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinia. Telekod dostajesz SMS-em przy podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz na swój podczas pierwszej rozmowy z CA24 Infolinia.
Jeśli nie masz jeszcze telekodu lub go nie pamiętasz, możesz go samodzielnie wygenerować w CA24 eBank lub w placówce:
- zaloguj się do CA24 eBank
- przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Telekod
- zatwierdź operację, a jednorazowy telekod wyślemy Ci SMS-em
- kod zmienisz na własny podczas najbliższej rozmowy z CA24 Infolinia. Zostaniesz wtedy w pierwszej kolejności poproszony o telekod z SMS-a który dostałeś następnie nadasz własny - 6 cyfrowy.
Sprawdź, jakie warunki musi spełniać nowy telekod:
- nie może składać się z następujących po sobie cyfr (np. 123456, 987654),
- nie może zawierać trzech takich samych cyfr obok siebie (np. 225553, 444444),
- nie może być taki sam jak pierwsze sześć cyfr Twojego numeru PESEL.
Zobacz więcejTak. Możesz otworzyć konto w placówce bankowej, jeśli posiadasz jeden z akceptowanych przez Bank dokumentów i pełną zdolność do czynności prawnych. Szczegółowe informacje są dostępne w każdej placówce lub pod numerem telefonu:
- Polska infolinia: 19 019 lub z zagranicy i komórek +48 71 35 49 009
- Contact in English: 801 70 09 00 for mobile phones and abroad phone calls +48 71 799 71 99
- Service téléphonique en français: 801 700 666 pour les portables et de fetranger +48 71 799 71 77
- Українськомовна інфолінія за номером +48 71 799 71 14
Zobacz więcej