Konta

Wiek właściciela konta

Twoje miesięczne wpływy na konto

Rozważ również:

Do Twojego konta:

Pytania i odpowiedzi

W jakich godzinach odbywają się księgowania sesji przychodzących i wychodzących?

Sesje przychodzące

Księgowanie sesji przychodzących w banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 11.00, 15.00, 17.00.

Sesje wychodzące

Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:

  1. jeżeli zostały złożone do godziny 14.30 w dniu roboczym - tego samego dnia,
  2. jeżeli zostały złożone po godzinie 14.30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego,
  3. jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym.

***

Zaprasaszamy do korzystania naszej aplikacji mobilnej CA24 Mobile, w której możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę. Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.

Zobacz więcej

Jakie warunki muszę spełnić, aby otrzymać premię za polecenie?

Premię otrzymasz jeśli, osoba której poleciłeś konto w naszym banku otworzy konto i poda Twój kod polecenia, podpisze umowę o dostęp do bankowości elektronicznej - CA24 eBank i poda swój adres e-mail i numer telefonu. A Ty nie odstąpisz od umowy konta do dnia wypłaty premii. Zobacz szczegółowe zasady Programu poleceń.

Zobacz więcej

Kiedy zostanie wypłacona premia za polecenie?

Premię za polecenie wypłacimy do 25 dnia miesiąca po tym jak spełnisz warunki Programu poleceń.

Zobacz więcej

Co to jest Telekod i skąd go wziąć?

Telekod to sześciocyfrowy kod służący do identyfikacji klienta w Serwisie telefonicznym CA24. Po podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej jednorazowy telekod wysyłany jest na numer telefonu klienta służący do autoryzacji. Po pierwszym uwierzytelnieniu w Serwisie telefonicznym CA24 klient nadaje samodzielnie swój własny telekod.

Nowy telekod musi spełniać następujące warunki:

  • nie może składać się z następujących po sobie cyfr (np. 123456, 987654),
  • nie może zawierać trzech takich samych cyfr obok siebie (np. 225553, 444444),
  • nie może być taki sam jak pierwsze sześć cyfr PESEL klienta.
Zobacz więcej

Jestem cudzoziemcem. Czy mogę otworzyć konto w banku Credit Agricole?

Tak. Możesz otworzyć konto w placówce bankowej, jeśli posiadasz jeden z akceptowanych przez Bank dokumentów i pełną zdolność do czynności prawnych. Szczegółowe informacje są dostępne w każdej placówce lub pod numerem telefonu:

  • Polska infolinia: 19 019 lub z zagranicy i komórek +48 71 35 49 009
  • Contact in English: 801 70 09 00mfor mobile phones and abroad phone calls +48 71 799 71 99
  • Service téléphonique en français: 801 700 666 pour les portables et de fetranger +48 71 799 71 77
Zobacz więcej
Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www