Jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank?

W większości przypadków, możesz odblokować dostęp do serwisów bankowości elektronicznej przez serwis CA24 eBank lub aplikację CA24 Mobile (instrukcje poniżej). Niestety po wielokrotnym wpisaniu błędnych danych, ze względów bezpieczeństwa, nakładamy blokadę twardą. W takiej sytuacji, konieczna jest wizyta w naszej placówce.

Odblokowanie eBanku w aplikacji CA24 Mobile

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
  3. Kliknij Kanały dostępu w sekcji Dostęp do banku
  4. Na kolejnym ekranie możesz sprawdzić status swoich kanałów dostępu. Aby odblokować swój dostęp do bankowości internetowej, wybierz CA24 eBank
  5. Kliknij Odblokuj dostęp
  6. Zatwierdź operację PIN-em mobilnym

Odblokowanie eBanku przez opcję "Nie pamiętasz hasła?"

  1. Kliknij w opcję Nie pamiętasz hasła? pod polem Wprowadź identyfikator
  2. Uzupełnij krótki formularz identyfikacji klienta i wybierz Dalej
  3. Na Twój numer telefonu otrzymasz tymczasowe hasło SMS (jest ważne przez godzinę)
  4. Ponowne przejdź do ekranu logowania - wpisz swój identyfikator lub alias, a w miejsce hasła wpisz tymczasowe hasło SMS, które wysłaliśmy Tobie podczas resetowania hasła
  5. Ustaw nowe hasło do Twojej bankowości internetowej i następnie autoryzuj zmianę hasła.
  6. Zaloguj się ponownie z wykorzystaniem nowego hasła

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia