Odblokowanie PIN-u tokena sprzętowego
Jeśli 5 razy wpiszesz błędny PIN do tokena, zostanie on zablokowany. Możesz go odblokować w serwisie internetowym CA24 eBank. Zaloguj się do serwisu, wybierz Ustawienia i przejdź do PIN tokena sprzętowego.
- Sprawdź, czy numer seryjny tokena podany w CA24 eBank jest taki sam, jak numer podany na odwrocie urządzenia

- Na tokenie przytrzymaj dłużej szary przycisk w lewym górnym rogu - pojawi się komunikat z kodem do odblokowania

- Przepisz kod z tokena do serwisu internetowego i wybierz ZATWIERDŹ. Na Twój telefon wyślemy SMS-a z kodem do odblokowania

- Na tokenie wybierz Dalej i przepisz kod z SMS-a

- Na koniec nadaj swój nowy PIN


Token możesz też odblokować:
- w naszej dowolnej placówce
- telefonicznie przez naszą infolinię, do rozmowy będzie potrzebny telekod
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?
Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem


Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek
Skontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce


