Strona główna Credit Agricole
Aplikację zaprojektowaliśmy zgodnie z najnowszymi trendami. Z nowatorskimi i unikalnymi na polskim rynku rozwiązaniami user experience i designem. Z nowoczesnym interfejsem i wyjątkowymi elementami nawigacji. Wszystkie treści napisaliśmy w prostym, przyjaznym języku. Dopasowaliśmy ją także dla osób z wadami wzroku.
Odkryj bardziej uporządkowany świat swoich finansów i bankuj wygodniej.
Łatwo znajdziesz to, czego potrzebujesz.
Błyskawicznie sprawdzisz szczegóły wszystkich Twoich kont, transakcji i produktów.
Wszystkie treści w aplikacji napisaliśmy w prostym, czytelnym języku. Upraszczamy dla Ciebie nie tylko finanse, ale też finansowy język.
Możesz przełączać tło w aplikacji - z jasnego, na ciemne. Sprawdź, która opcja będzie bardziej komfortowa dla Twoich oczu.
Obejrzyj więcej materiałów, jak działa nasza aplikacja.
CA24 Mobile
Aplikacja wygląda bardzo nowocześnie i czytelnie. Jest intuicyjna- spokojnie mogłam się tam poruszać. Ten Klub Korzyści też mi się podoba, fajnie jest rozpisany, fajnie że te kupony się wyświetlają. Fajnie, że latają mi na głównym ekranie (w formie Rzeki Korzyści). Jest czytelna. Jeśli chodzi o takie zwykłe spojrzenie, to jest ona taka ładna, nowoczesna. Kolorystycznie też to wszystko gra. Wszystkie ważne informacje są na początku.
Aplikacja jest atrakcyjna, ponieważ poprzez to, że jestem klientem Credit Agricole, mam możliwość korzystania z wielu fajnych zniżek. Aplikacja jest bardzo przejrzysta i intuicyjna w korzystaniu, wszystko jest pokazane. Na pierwszy rzut oka widać, gdzie trzeba kliknąć.
Aplikacja jest łatwa w użyciu, wiadomo gdzie co jest. Jest też przejrzysta, bo w sposób klarowny są informacje wyjaśnione. Jeśli chodzi o wydatki, założenie konta, założenie konta oszczędnościowego czy wzięcie kredytu, to jest to proste, szybkie i łatwe.
Są nowości, których w aplikacjach innych bankowych do tej pory nie widziałem. Dodatkowe możliwości użycia tego blika czy kodów rabatowych są użyteczne. Aplikacja jest angażująca, chce się dalej w tej aplikacji grzebać i szukać nowych rzeczy.
Podaj swoje dane
Zrób zdjęcie dowodu
osobistego i selfie
Podpisz umowę
Korzystaj z konta
wygodnie w
aplikacji
Jak aktywować nową aplikację?
Kliknij w Aktywuj aplikację » wpisz dane identyfikacyjne (alias lub identyfikator i nr PESEL) » Podaj hasło do logowania w CA24 eBank » Zadzwonimy do Ciebie - wybierz obrazek, który przedstawia odczytane słowo » Ustaw PIN mobilny » Powtórz PIN mobilny » Podaj kod z SMS-a.
Zobacz więcejNa jaki numer zadzwoni do mnie bank w procesie aktywacji aplikacji?
W procesie aktywacji aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, podczas aktywacji zadzwonimy do Ciebie na numer, który podałeś/podałaś do autoryzacji. Połączenie będzie automatyczne, nie połączysz się z naszym doradcą.
Zobacz więcejJak się nazywa nowa aplikacja?
Nasza nowa aplikacja to: CA24 Mobile - pełna korzyści.
Zobacz więcejNa ilu urządzeniach mogę mieć autoryzację mobilną?
Autoryzację mobilną możesz mieć tylko na jednym urządzeniu zaufanym.
Zobacz więcejJakie funkcjonalności ma aplikacja CA24 Mobile - pełna korzyści?
W nowej aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści:
Przeczytaj więcej na stronie internetowej.
Pobierz nową aplikację i sprawdź wszystkie jej możliwości.
Zobacz więcejJak zmienić PIN mobilny bez ponownej aktywacji aplikacji?
W aplikacji CA Mobile - pełnej korzyści opcja „Nie pamiętam PIN-u mobilnego” jest dostępna tylko przed zalogowaniem i wymaga ponownej aktywacji aplikacji.
Zobacz więcejJak mogę sprawdzić, której aplikacji używam - nowej czy starej?
Starsza wersję aplikacji CA24 Mobile: po zalogowaniu klikniesz w trzy paski w lewym górnym rogu, wybierz koło zębate (Ustawienia) i kliknij w O aplikacji (wersja 3.26.1).
Nowa aplikacja CA24 Mobile - pełna korzyści: po zalogowaniu zobaczysz wejdź w swój profil - kliknij w ikonkę z Twoimi inicjałami i przejdź do Ustawień. Na dole zobaczysz wersję aplikacji: 22-3, CA24 Mobile
Lub
W nowej apce CA24 Pełna Korzyści na stronie startowej (dolny pasek) widać funkcjonalności: Start, Płatności, Pieniądze, Majątek, Korzyści.
W starej apce CA24 na stronie startowej widać (pasek boczny) funkcjonalności: Płatności: Przelewy i Doładowania, Produkty: Oferty i Umowy, Moje Produkty, Rachunki, Rachunki Kart Kredytowych, Kredyty.
Zobacz więcejCo innego, jakie nowości ma nowa aplikacja CA24 Mobile?
W nowej aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści przygotowaliśmy najnowocześniejsze rozwiązania, które zwiększą Twoją wygodę i przyjemność bankowania online. Zaprojektowaliśmy ją tak, żeby była dla Ciebie przyjazna i intuicyjna. Wiele operacji zrobisz w dwa kliki. Tak sprawdzisz saldo na rachunku, historię. A dodatkowo - i to jest nowość dla naszych klientów: zyskasz dostęp do wyjątkowych rabatów i ofert w naszym Klubie korzyści (… tak zmieni się nasz Klub Rabatowy!).
Zobacz więcejCzy można mieć jednocześnie dwie aplikacje CA24 Mobile?
Możesz mieć tylko jedną wersję aplikacji - starą lub nową. Jeśli pobierzesz nową - CA24 Mobile - pełną korzyści, nie będziesz mógł/mogła już korzystać ze starej, na żadnym urządzeniu. Dane i operacje możesz mieć tylko na jednym systemie. Wspieramy nową aplikację, a starszą za jakiś czas wyłączymy.
Zobacz więcejCzy mogę wrócić do starej aplikacji CA24 Mobile?
Nie. Jeśli zainstalujesz i aktywujesz nową aplikację CA24 Mobile - pełną korzyści, nie będziesz mógł/mogła już wrócić do starej.
Zobacz więcejJak zrobić przelew do US/ZUS?
Jeśli chcesz zrobić przelew do Urzędu Skarbowego lub do ZUS-u, na dolnym pasku kliknij w Płatności » Przelew podatkowy (wybierz symbol formularza podatkowego) » Uzupełnij dane, przelew do ZUS (tak jak przelew zwykły).
Zobacz więcejNa jaki numer zadzwoni do mnie bank w procesie aktywacji aplikacji?
W procesie aktywacji aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, podczas aktywacji zadzwonimy do Ciebie na numer, który podałeś/podałaś do autoryzacji. Połączenie będzie automatyczne, nie połączysz się z naszym doradcą.
Zobacz więcejDlaczego w nowej aplikacji nie ma hasła mobilnego jest tylko jeden PIN?
W aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści uprościliśmy sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch. Ten sposób nadal jest bezpieczny.
Zobacz więcejJak zmienić profil z prywatnego na biznesowy?
Jeśli chcesz zmienić profil w aplikacji CA24 Mobile – pełnej korzyści, to w lewym górnym rogu kliknij w Infotip z inicjałami » Przełącz profil.
Zobacz więcejCzy w nowej aplikacji mogę podpisać aneks do umowy karty kredytowej i konta osobistego?
Tak, w nowej aplikacji CA24 Mobile możesz podpisać aneks do umowy karty kredytowej i karty do konta (debetowej). Kliknij w ikonę Kontakt w prawym górnym rogu ekranu głównego, następnie w zakładkę Moje umowy.
Zobacz więcejCzy w nowej aplikacji znajdę najbliższą placówkę bankową, bankomat lub wpłatomat?
Tak, w aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści łatwo wyszukasz nasze placówki, bankomaty i wpłatomaty. Kliknij w ikonę Kontakt w prawym górnym rogu ekranu głównego, a następnie w zakładkę Placówki i bankomaty.
Zobacz więcejGdzie mogę sprawdzić aktualne oferty lokat i produktów oszczędnościowych?
W aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści możesz sprawdzić wiele naszych produktów, także oszczędnościowych. W dolnym menu aplikacji kliknij w zakładkę Korzyści, następnie w górnym panelu kliknij w zakładkę Oferta. Zobaczysz pełną ofertę naszych produktów, wybierz Oszczędności, żeby zobaczyć szczegóły.
Zobacz więcejJak sprawdzić szczegóły zlecenia stałego?
Po zalogowaniu do aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, w dolnym menu kliknij w Płatności » Cykliczne (wybierz zlecenie stałe).
Zobacz więcejJak założyć kartę kredytową, gdzie mogę sprawdzić ofertę?
W CA Mobile - pełnej korzyści możesz zamówić kartę kredytową. W dolnym menu na głównym ekranie kliknij w Korzyści, następnie w górnym panelu kliknij w zakładkę Oferta. Zobaczysz pełną ofertę naszych produktów, wybierz Karty kredytowe, żeby zobaczyć szczegóły i zamówić, tę którą chcesz.
Zobacz więcejGdzie w aplikacji jest umowa kredytowa do podpisania?
W aplikacji CA24 Mobile masz specjalne miejsce na dokumenty. Kliknij w ikonę Kontakt w prawym górnym rogu na pierwszym ekranie aplikacji i przejdź do zakładki Moje umowy.
Zobacz więcejNa ilu urządzeniach mogę mieć autoryzację mobilną?
Autoryzację mobilną możesz mieć tylko na jednym urządzeniu zaufanym.
Zobacz więcejDlaczego w sklepie są dwie aplikacje CA24 Mobile i CA24 Mobile - pełna korzyści?
Wprowadziliśmy nową aplikację CA24 Mobile - pełną korzyści, ale zostawiliśmy też starszą, dla naszych obecnych klientów, którzy jeszcze chcą korzystać z tej wersji. Zależy nam, żeby pobrali nową wtedy, kiedy będą chcieli. Każdy z nas ma swoje przyzwyczajenia - rozumiemy to!
Zanim wycofamy starszą wersję, wyślemy informację klientom, którzy będą jeszcze z niej korzystać.
Nowym klientom polecamy tylko nową wersję aplikacji.
Zobacz więcejDlaczego zmieniacie aplikację mobilną z CA24 na CA24 Mobile - nowa? Dlaczego macie dwie aplikacje?
Ulepszamy i rozwijamy się. Chcemy dawać naszym klientom, nowoczesne bardziej przyjazne narzędzia do bankowania. Nowa aplikacja jest nowocześniejsza, bardziej przyjazna i jeszcze bardziej wygodna. Zachęcamy do sprawdzenia!
Zobacz więcejJak wziąć kredyt w aplikacji?
W nowej aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści możesz łatwo wziąć kredyt. W dolnym menu kliknij Korzyści, następnie w górnym panelu kliknij w zakładkę Oferta. Zobaczysz pełną ofertę naszych produktów, wybierz Kredyty, żeby zobaczyć szczegóły. Sprawdź, czy masz ofertę kredytu na trzy kliknięcia, jeśli nie masz - wróć do menu głównego, do Korzyści, następnie do Oferty, Kredyty i zamów rozmowę z doradcą - oddzwonimy.
Zobacz więcejCo to jest PIN mobilny?
To cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści i potwierdzisz swoje operacje. Ustalasz go w trakcie aktywacji aplikacji.
Zobacz więcejDlaczego w nowej aplikacji nie ma hasła mobilnego jest tylko jeden PIN?
W aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści uprościliśmy sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch. Ten sposób nadal jest bezpieczny.
Zobacz więcejZ ilu cyfr składa się PIN mobilny?
PIN mobilny składa się z czterech cyfr.
Zobacz więcejDo czego potrzebuję PIN-u mobilnego?
Do tego, żeby zalogować się do aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści i autoryzować operacje.
Zobacz więcejNie pamiętam PIN-u mobilnego, jak mogę go odzyskać?
Ponownie aktywuj aplikację CA24 Mobile - pełną korzyści i ustaw nowy PIN mobilny. Po ustawieniu PIN-u tylko Ty go znasz. My nigdzie go nie zapisujemy i nie przechowujemy.
Zobacz więcejCo zrobić, jeśli mam zablokowany dostęp do aplikacji i nie mogę się zalogować?
Sprawdź możliwość odblokowania aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści w eBanku: wybierz Ustawienia dalej Limity i statusy.
Jeśli dalej masz kłopot - zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.
Zobacz więcejJak mogę podwyższyć/obniżyć limit przelewów w aplikacji?
Możesz zmieniać je samodzielnie w CA24 eBank i CA24 Mobile - pełna korzyści albo z naszą pomocą - CA24 Infolinia: 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub w placówce.
Zmiana limitów w CA24 Mobile - pełna korzyści:
Zobacz więcejLogowanie » Profil » Ustawienia » Przelewy » Wybór serwisu - wprowadź nową wartość lub wybierz Edytuj wszystkie limity.
Czy Klub Korzyści wiąże się z jakimiś opłatami?
Nie. Korzystanie z Klubu korzyści jest darmowe.
Zobacz więcejDlaczego warto dołączyć do Klubu korzyści?
Dla:
- wyjątkowych zniżek do -50%
- ofert dopasowanych specjalnie dla Ciebie
- 10 000 miejsc ze zniżkami - duże sieci i sklepy lokalne
- atrakcyjnych nagród i niespodzianek
Zobacz więcejDokumenty
Odkryj jak przyjemne może być bankowanie, kiedy wszystko co potrzebujesz masz naprawdę pod ręką - wygodnie i tak jak lubisz.
Zadbaliśmy o to, żeby codzienne czynności związane z finansami były maksymalnie proste i intuicyjne, dlatego między innymi bardzo szybko zrobisz przelewy, sprawdzisz stan konta, wpływy i wydatki. Dodatkowo w jednym miejscu i tuż "pod palcem" masz całość swoich finansów i pełną kontrolę.
Możesz swobodnie sprawdzać, zmieniać, zarządzać całym swoim budżetem - kontem, oszczędnościami, kredytami. A jeśli potrzebujesz dodatkowych produktów z naszej oferty, to w wielu z nich skorzystasz od razu w aplikacji.
Możesz skontaktować się z naszym doradcą, kiedy chcesz i potrzebujesz, na każdym ekranie aplikacji.
To Ty wybierzesz, czy wolisz zadzwonić, czy pisać na czacie. Dzięki temu, że połączysz się z nami z aplikacji, my łatwiej Cię zidenyfikujemy i dzięki temu szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.
Wkrótce też w aplikacji umówisz się na spotkanie z naszym doradcą.
Sprawdź, jak łatwo i bezpiecznie mieć swoje finanse pod kontrolą.
Do zalogowania i potwierdzania transakcji wystarczy jeden PIN mobilny, albo biometria - odcisk palca lub skan twarzy. Możesz też korzystać z mobilnej autoryzacji i dzięki temu wygodnie w aplikacji potwierdzać operacje, które zlecasz w serwisie CA24 eBank. W ten sam sposób możesz też potwierdzać swoje transakcje kartą w internecie.
Dodatkowo masz pełną kontolę nad swoimi kartami i limitami transakcji. Samodzielnie możesz zmienić PIN do karty, zmienić limit płatności, a w razie potrzeby też w aplikacji zastrzeżesz, zablokujesz i zamówisz nową kartę. Samodzielnie zarządzasz też BLIKIEM - możesz zmieniać ustawienia, limity, włączać i wyłączać opcje.
To nowa odsłona naszego Klubu Rabatowego, największego klubu z rabatami w Polsce.
Na podstawie badania Beeline Research & Consulting, kwiecień 2022 r.
Jako klient Credit Agricole masz dostęp do rabatów - nawet 50% w sklepach i punktach usługowych w całej Polsce. To ponad 10 000 miejsc w Polsce - sklepy lokalne i duże sieci, sklepy stacjonalne i internetowe.
W nowej aplikacji CA24 Mobile, przygotowujemy rabaty specjalnie dla Ciebie, dopasowane do Twoich potrzeb i preferencji. Możesz tam łatwo pobierać kupony zniżkowe i oszczędzać na zakupach, codziennie. Sprawdź, jakie rabaty przygotowaliśmy dla Ciebie.
Zrobisz tu potrzebne przelewy, w tym przelewy ZUS, do Urzędu Skarbowego, podzieloną płatność VAT.
Masz też stały podgląd na swoje kredyty i możesz wygodnie spłacać raty. A jeśli chcesz porozmawiać z naszym doradcą - możesz zadzwonić lub napisać na czacie.
Dodatkowo, jeśli masz też u nas konto osobiste, to łatwo możesz się między nimi przełączać. Przekonaj się, jak łatwo możesz zarządzać swoim osobistym i firmowym budżetem - w jednym miejscu.
W aplikacji łatwo skorzystasz z dodatkowych produktów finansowych, kiedy potrzebujesz.
My przygotowujemy dla Ciebie oferty, a Ty dedydujesz, kiedy i jak chcesz z nich skorzystać. Z wielu z nich, możesz od razu w aplikacji - tak otworzysz konto, rachunek walutowy, Rachunek Oszczędzam, lokatę, albo rozpoczniesz - na przykład złożysz wniosek o kartę kredytową, a my skontaktujemy się z Tobą telefonicznie. Sprawdź, jakie oferty przygotowaliśmy dla Ciebie.