Obrazek prezentujący aplikację mobilną

CA24 Mobile w nowej odsłonie

Poznaj nową
aplikację bankową
pełną korzyści

  • Korzyści, w których możesz dowolnie wybierać

  • Nareszcie prosty i intuicyjny świat Twoich finansów

  • Łatwy kontakt z nami, wtedy kiedy potrzebujesz

Wyróżniona „Złotym bankierem”, na 2. miejscu

Chcesz zostać naszym klientem?
Otwórz konto w aplikacji

Konto indywidualneKonto firmowe

Sprawdź aktualności

APLIKACJA BANKOWA PEŁNA KORZYŚCIWszystko kręci się wokół CiebieZOBACZ, JAK DOPASOWANA MOŻE BYĆ BANKOWOŚĆ
image-file
 
Korzyści, w których możesz dowolnie wybierać
image-file
image-fileimage-file
image-file
image-file
RZEKA KORZYŚCI

Łap rabaty i oferty
dla siebie

Najedź na ikony i odkrywaj wyjątkowe zniżkiDotykaj ikony i odkrywaj wyjątkowe zniżki
image-file
Rabaty do popularnych sklepów z elektroniką
image-file
Zniżki do sklepów z artykułami spożywczymi
image-file
Kupony do sklepów z wyposażeniem domu i ogrodu
image-file
Zaloguj się do aplikacji i sprawdź oferty przygotowane specjalnie dla Ciebie
image-file
Rabaty do sklepów dla dzieci i niemowląt
image-file
Atrakcyjne okazje do lokali gastronomicznych
image-file
Zaloguj się do aplikacji i sprawdź promocje dla Ciebie
image-file
Zniżki do popularnych sklepów odzieżowych online i stacjonarnych
image-file
Okazje sprzyjające realizacji i odkrywaniu nowych hobby
image-file
Kupony do miejsc kultury i rozrywki
image-file
Zaloguj się do aplikacji i sprawdź promocje dla Ciebie
image-file
Rabaty do sklepów z akcesoriami sportowymi
image-file
Zniżki na różnego rodzaju usługi
image-file
Rabaty do drogerii i sklepów z akcesoriami beauty
image-file
Zaloguj się do aplikacji i sprawdź promocje dla Ciebie
image-file
Okazje dla podróżników i szukających wypoczynku
 

Nareszcie prosty i intuicyjny świat Twoich finansów

image-file
  • Wiele codziennych operacji zrobisz nawet w dwa kliki
  • Najpotrzebniejsze funkcje znajdziesz na pierwszym ekranie
  • Łatwo sprawdzisz swoje wydatki, oszczędności i kredyty
  • Samodzielnie zmienisz i dopasujesz do siebie wiele funkcji
  • Łatwo przeszukasz całą aplikację
  • Łatwo przełączysz się między rachunkiem osobistym i firmowym (jeśli masz też u nas)
image-fileimage-file
image-fileimage-file
image-file
Zawsze bliski kontakt
image-file
  • Łatwo skontaktujesz się z nami, kiedy potrzebujesz - przez czat lub telefon
  • Kiedy połączysz się z nami z aplikacji, od razu będziemy wiedzieć że to Ty - dzięki temu szybciej zajmiemy się Twoją sprawą
  • A jeśli chcesz się spotkać osobiście – w aplikacji umówisz spotkanie z doradcą w placówce
image-fileimage-file
image-file
image-file
Finanse pod kontrolą
image-file
  • Zalogujesz się szybko i bezpiecznie - wystarczy jeden PIN
  • Samodzielnie zarządzasz kartami i limitami płatności
  • W jednym miejscu masz dokumenty bankowe
  • Rozmawiasz z nami – bezpiecznie (także przez telefon)
image-fileimage-file
image-file
image-file

Bankowanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne

Ty obracasz pieniędzmi, my wyręczamy Cię w obliczeniach
image-file
  • Zobaczysz na co wydajesz i skąd masz wpływy
  • Dostaniesz tygodniowe i miesięczne podsumowania wydatków
  • Podsumujemy Twoje finanse i pokażemy Ci najciekawsze statystyki
image-fileimage-file
image-file
image-file
Konta i przelewy
image-file
  • Saldo wszystkich kont masz na pierwszym ekranie
  • Najważniejsze operacje zrobisz nawet w dwa kliki
  • Szybko ustawisz zlecenie stałe
  • Wygodnie skorzystasz z BLIKA
  • Dostaniesz powiadomienia o transakcjach
image-fileimage-file
image-fileimage-file
image-file
Kantor
image-file
  • Łatwo wymienisz EUR, USD i GBP
  • Możesz to zrobić kiedy potrzebujesz, 24/7, po konkurencyjnych kursach walutowych
  • Waluta od razu trafi na Twoje konto walutowe i możesz z niej korzystać
image-fileimage-file
image-fileimage-file
image-file
Oszczędności
image-file
  • Raz-dwa sprawdzisz, jak pracują Twoje pieniądze
  • W prosty sposób otworzysz nową lokatę lub Rachunek Oszczędzam
  • Łatwo możesz zarządzać swoimi oszczędnościami, zlecać wpłaty lub wypłaty
  • Włączysz i będziesz zarządzać usługą CAsaver – do odkładania końcówek
image-fileimage-file
image-fileimage-file
image-file
Klub Korzyści
image-file
  • Nowa odsłona naszego Klubu Rabatowego
  • Największy klub z rabatami w Polsce, z ponad 10 000 punktów sprzedaży (na podstawie badania Beeline Research & Consulting, kwiecień 2022 r.)
  • W aplikacji przygotowujemy rabaty specjalnie dla Ciebie, do Twoich ulubionych sklepów i marek
image-fileimage-file
image-file
image-file
Oferty bankowe dopasowane do Twoich potrzeb
image-file
  • Wszystkie oferty masz w jednym miejscu - przygotowujemy je specjalnie dla Ciebie
  • Łatwo skorzystasz z wielu produktów, kiedy chcesz i jak Ci wygodnie
image-fileimage-file
image-file
image-file
Ubezpieczenia
image-file
  • W kilka minut kupisz ubezpieczenie na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń w życiu codziennym, ubezpieczysz swoją nieruchomość oraz zapewnisz sobie wsparcie finansowe w przypadku poważnej choroby lub pobytu w szpitalu
  • Wybierzesz najlepszą opcję, z naszej oferty
  • Łatwo sprawdzisz swoje polisy i ich szczegóły
image-fileimage-file
image-fileimage-file
image-file
Finanse firmowe
image-file
  • Jeśli masz firmę, to w aplikacji masz też prawdziwą wygodę prowadzenia firmowych finansów
  • Szybko przełączysz się między kontem osobistym i firmowym (jeśli masz też u nas)
  • Wygodnie zlecisz przelewy i inne operacje - wiele z nich nawet w dwa kliki
image-fileimage-file
image-file
image-file
 
W JEDNYM MIEJSCU

Wszystko, czego potrzebujesz

Najedź na nazwę funkcji i dowiedz się o niej więcej
image-file
Czat Chcesz o coś dopytać? Masz wątpliwości? Zacznij czat w aplikacji.
BLIK Płać BLIKIEM i rób przelewy na numer telefonu
Zlecenia stałe Ustaw łatwo i terminowo spłacaj zobowiązania
Program poleceń Zarabiaj polecając nasz bank
Zarządzanie kartami Łatwo ustawiaj limity i kontroluj wydatki
Konto walutowe Dodatkowe rachunki do Twojego konta głównego. Możesz otworzyć w euro (EUR), dolarach amerykańskich (USD), funtach brytyjskich (GBP)
Zarządzanie kredytami Spłacaj, nadpłacaj, dobieraj kiedy chcesz
Rzeka korzyści Wybieraj w wyjątkowych rabatach na zakupy
Biometria Wygodnie i szybko loguj się do aplikacji Twoimi unikatowymi cechami
Lokaty Wygodniej sprawdzaj, jak pracują Twoje pieniądze
Zarządzanie zgodami Wygodnie zarządzaj swoimi zgodami
Powiadomienia o transakcjach Chcesz dostawać powiadomienia o transakcjach?
Włącz je w apce
Asystent finansowy Sprawdzaj, na co wydajesz najwięcej i skąd masz największe wpływy
Aktywacja karty W aplikacji samodzielnie aktywujesz swoją nową kartę do konta i kartę kredytową
Autoryzacja mobilna Zatwierdzaj bezpiecznie płatności z poziomu apki
Fundusze inwestycyjne Masz podgląd swoich inwestycji. Możesz nabyć, odkupić lub zamienić fundusze inwestycyjne
Przelew podatkowy Wygodnie rozliczysz się z Urzędem Skarbowym
Kredyt na klik Jeśli jesteś naszym klientem, w aplikacji przygotowujemy dla Ciebie ofertę kredytu, na uproszczonych zasadach
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
APLIKACJA PEŁNA NOWYCH KORZYŚCI
Udogodnienia, nad którymi pracujemy
Płatności powtarzalne BLIK
W przyszłości w aplikacji będziesz mieć pod kontrolą opłaty za usługi, subskrypcje i abonamenty.
image-fileimage-file
image-file
Ubezpieczenia
W przyszłości w apce kupisz ubezpieczenie komunikacyjne Pakiet MOTO
image-file
BLIK dla firm
W przyszłości skorzystasz z BLIKA dla kont firmowych
image-file
Cały czas pracujemy nad rozwojem apki
Wkrótce dodamy nowe funkcje
image-file
Nowy design

Zachwycisz się wyglądem, pokochasz za wygodę

Aplikację zaprojektowaliśmy zgodnie z najnowszymi trendami. Z nowatorskimi i unikalnymi na polskim rynku rozwiązaniami user experience i designem. Z nowoczesnym interfejsem i wyjątkowymi elementami nawigacji. Wszystkie treści napisaliśmy w prostym, przyjaznym języku. W wersjach językowych: polskiej, angielskiej i ukraińskiej. Dopasowaliśmy ją także dla osób z wadami wzroku.

Najważniejsze funkcje zawsze pod rękąimage-file

Odkryj bardziej uporządkowany świat swoich finansów i bankuj wygodniej.

Intuicyjna nawigacja i wyszukiwarka image-file

Łatwo przejdziesz do najważniejszych funkcji z głównego ekranu i przeszukasz całą aplikację.

Szybki dostęp do salda, historii transakcjiimage-file

Błyskawicznie sprawdzisz szczegóły wszystkich Twoich kont, transakcji i produktów.

Prosty i przyjazny językimage-file

Wszystkie treści w aplikacji napisaliśmy w prostym, czytelnym języku. Upraszczamy dla Ciebie nie tylko finanse, ale też finansowy język.

Tryb ciemnyimage-file

Możesz przełączać tło w aplikacji - z jasnego, na ciemne. Sprawdź, która opcja będzie bardziej komfortowa dla Twoich oczu.

image-fileimage-fileimage-fileimage-fileimage-fileimage-file
POZNAJ MOŻLIWOŚCI APLIKACJIZobacz, jak łatwo aktywować aplikację CA24 Mobile

Obejrzyj ten i pozostałe materiały, żeby lepiej poznać naszą aplikację.

OBEJRZYJ WIĘCEJ
image-fileimage-fileimage-file
 
Vx5B4XRa00U
Sprawdź, co inni myślą o naszej aplikacji

Poznaj opinie użytkowników nowej
CA24 Mobile

To opinie użytkowników z testów użyteczności aplikacji. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Efigence, pomiędzy czerwcem 2021, a majem 2022 roku. Grupa badawcza: 70 użytkowników bankowych aplikacji mobilnych, którzy reprezentowali cały przekrój obecnych i potencjalnych użytkowników aplikacji banku Credit Agricole.
Nie masz konta?Otwórz konto w naszej aplikacji
Pytania i odpowiedzi

  1. Pobierz aplikację CA24 Mobile - pełną korzyści
    Pamiętaj, aby robić to tylko z autoryzowanych sklepów Google Play, App Store lub AppGallery
  2. Otwórz aplikację i kliknij Rozpocznij
  3. Wybierz Zaloguj się
  4. Przygotuj potrzebne dane i kliknij Zaczynamy
  5. Wpisz dane identyfikacyjne (alias lub identyfikator i nr PESEL)
  6. Podaj hasło do logowania w CA24 eBank
  7. Zadzwonimy do Ciebie - nasz bot powie Ci, jaki obrazek masz wybrać na następnym ekranie
  8. Wybierz obrazek, który przedstawia odczytane przez bota słowo i kliknij Dalej
  9. Ustaw PIN mobilny
  10. Powtórz PIN mobilny
  11. Podaj kod z SMS-a i kliknij Dalej
  12. Gotowe! Teraz możesz zalogować się w aplikacji i zarządzać swoimi finansami.

W procesie aktywacji aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, podczas aktywacji zadzwonimy do Ciebie na numer, który podałeś/podałaś do autoryzacji. Połączenie będzie automatyczne, nie połączysz się z naszym doradcą.

Zobacz, jak w czterech krokach założysz konto firmowe online przez aplikację CA24 Mobile i jakie informacje będą potrzebne w tym procesie.

Zanim zaczniesz, miej pod ręką:

  • telefon z zainstalowaną aplikacją CA24 Mobile - pobierzesz ją:

    Aplikacja na platformę Google PlayAplikacja na platformę App StoreAplikacja na platformę App Gallery

  • dokument potwierdzający Twoją tożsamość, ważny dowód osobisty
  • numer NIP, REGON, dane na temat Twojej działalności sami pobierzemy z CEIDG

To co? Zaczynamy!

PIERWSZY ETAP – opowiedz nam o sobie

  1. Po uruchomieniu aplikacji kliknij kafelek Rozpocznij, następnie Rozwijaj biznes, a następnie kafelek Konto firmowe i wybierz jaki rodzaj działalności prowadzisz.
  2. Podaj nam swoje dane osobowe i dane swojej firmy, abyśmy mogli ją zidentyfikować w bazie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
  3. Zaznacz zgody, które potrzebne są do otwarcia konta w aplikacji oraz do potwierdzenia Twojej tożsamości. I zatwierdź je kodem SMS, który otrzymasz na swój numer telefonu.
  4. Ustaw tymczasowy PIN mobilny, dzięki temu możesz wyjść z aplikacji i wrócić do niej w dowolnym dla siebie momencie i dokończyć zakładanie konta.

DRUGI ETAP – weryfikacja tożsamości

  1. Przygotuj swój dowód osobisty. Wybierz metodę odczytania danych i postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie.
    UWAGA! Jeśli masz dowód wydany między 4 kwietnia 2019 r. a 16 sierpnia 2019r., możesz mieć problem ze zeskanowaniem swoich danych z warstwy elektronicznej. Zalecamy zrobienie zdjęcia dowodu.
  2. Ostatnim krokiem weryfikacji tożsamości jest skanowanie Twojej twarzy. Robimy to, aby upewnić się, że nikt się pod Ciebie nie podszywa.
  3. Upewnij się, że dane, które odczytaliśmy są poprawne. W razie potrzeby kliknij Edytuj dane i je popraw. Jeśli wszystko się zgadza przejdź do kolejnego kroku.

TRZECI ETAP – poznaj naszą ofertę i wybierz konto dla siebie

  1. Na tym etapie wybierzesz dla siebie odpowiedni pakiet konta. Możesz również skorzystać z aktualnych promocji oraz wybrać produkty uzupełniające, takie jak terminal płatniczy.

CZWARTY ETAP – podpisanie umowy

  1. Po wybraniu oferty konta oraz produktów uzupełniających, poprosimy Cię jeszcze o podanie kliku informacji o sobie i swojej firmie.
    Zapytamy Cię o źródła Twoich dochodów oraz pokrewieństwem z osobami na eksponowanym stanowisku politycznym. Jest to związane z ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2018 r., poz. 723, ze zm.). Jako instytucja finansowa musi spytać Cię o takie dane.
  2. Po uzupełnieniu wszystkich danych, pozostało już tylko podpisać umowę. Zrobisz to za pomocą kodu wysłanego na Twój numer telefonu. Wszystkie dokumenty i umowę otrzymasz również na swój adres email.
    Witaj w Twoim nowym banku! Cieszymy się, że jesteś z nami :)

Sprawdź również:

Jeśli chcesz autoryzować swoje transakcje bezpośrednio w aplikacji CA24 Mobile możesz bez dodatkowych kosztów włączyć autoryzację mobilną:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
  3. Wybierz opcję Mobilna autoryzacja
  4. Kliknij przycisk Włącz na tym urządzeniu
  5. Wybierz, jakie transakcje chcesz autoryzować mobilnie, zaznaczając odpowiednie zgody. Dodatkowo, możesz nadać nazwę swojemu urządzeniu zaufanemu
  6. Kliknij Zatwierdź zmiany
  7. Potwierdź operację wpisując hasło SMS i kliknij Dalej
  8. Od teraz możesz autoryzować swoje transakcje w aplikacji szybko i wygodnie

Autoryzację mobilną możesz mieć tylko na jednym urządzeniu zaufanym.

Więcej o metodach autoryzacji przeczytasz tutaj.

W naszej aplikacji znajdziesz nowoczesne rozwiązania, które zwiększą Twoją wygodę i przyjemność bankowania online. Zaprojektowaliśmy ją tak, aby była dla Ciebie przyjazna oraz intuicyjna. W CA24 Mobile:

Przeczytaj więcej na stronie internetowej o aplikacji

Pobierz aplikację i sprawdź wszystkie jej możliwości.

Zobacz wszystkie pytania

  1. Zaloguj się i kliknij Płatności na dolnym panelu
  2. Kliknij Przelew podatkowy
  3. Wybierz symbol formularza podatkowego
  4. Uzupełnij dane i kliknij Dalej
  5. Upewnij się, że Twoje dane są prawidłowe i kliknij Wyślij przelew

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Wybierz zakładkę Ustawienia
  3. Zjedź na dół ekranu do sekcji Powiadomienia na telefon i kliknij Twoje powiadomienia
  4. Kliknij przycisk Powiadomienia na Twoje wszystkie urządzenia
  5. Zaznacz, o jakich zdarzeniach na Twoim koncie chcesz dostawać powiadomienia
  6. Domyślnie dostaniesz powiadomienia o zdarzeniach na wszystkich swoich produktach. Jednak możesz ograniczyć liczbę produktów, o których nie chcesz być informowany. Wystarczy, że klikniesz Dodaj + w sekcji Konta i karty bez powiadomień. Następnie zaznacz produkty, do których nie potrzebujesz powiadomień i kliknij Wybierz
  7. Kliknij Zapisz
  8. Gotowe!

Powiadomienia PUSH dostaniesz do poniższych transakcji:

Obciążenia

  • Wypłata z bankomatu
  • Płatność kartą
  • Wypłata gotówkowa
  • Spłata kredytu
  • Spłata karty kredytowej
  • Przelew zwykły
  • Przelew ZUS
  • Przelew podatkowy
  • Przelew online
  • Przelew w ramach konta
  • Nabycie jednostek Funduszu Inwestycyjnego
  • Przelew walutowy
  • Przelew walutowy - spłata kredytu
  • Zlecenie stałe
  • Zlecenie stałe ZUS
  • Zlecenie stałe na Fundusz Inwestycyjny
  • Zlecenie stałe na składkę ubezpieczeniową
  • Przelew ekspresowy
  • Wypłata z bankomatu BLIK
  • Płatność BLIK
  • Płatność w Internecie BLIK
  • Przelew na telefon BLIK
  • Przelew na kartę

Uznania

  • Wpłata gotówkowa
  • Wpłata gotówkowa klienta obcego
  • Wpłata gotówkowa we wpłatomacie
  • Przelew zwykły
  • Przelew w ramach konta
  • Zwrot wypłaty z bankomatu
  • Zwrot płatności kartą
  • Zwrot wypłaty gotówkowej
  • Zwrot przelewu zwykłego
  • Zwrot przelewu walutowego
  • Zwrot przelewu nadpłaty
  • Przelew walutowy
  • Zwrot płatności BLIK
  • Zwrot płatności w Internecie BLIK
  • Zwrot wypłaty z bankomatu BLIK
  • Przelew na telefon BLIK

W procesie aktywacji aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, podczas aktywacji zadzwonimy do Ciebie na numer, który podałeś/podałaś do autoryzacji. Połączenie będzie automatyczne, nie połączysz się z naszym doradcą.

W nowej aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści uprościliśmy sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch. Nowa aplikacja mobilna ma bardzo nowoczesne zabezpieczenia. Są one zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane tak, żeby zapewnić Ci maksimum bezpieczeństwa.

Dowiedz się więcej o PIN-ie mobilnym »

Zmiany profilu z prywatnego na firmowy możesz dokonać w każdym momencie. Aby przełączyć się między kontami:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Kliknij Przełącz profil

Tak. W aplikacji możesz podpisać aneks do umowy karty kredytowej i karty do konta (debetowej).

  1. Kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu ekranu głównego (dymek czatu i słuchawki)
  2. Kliknij Moje umowy
  3. Kliknij Do podpisu i wybierz aneks, który chcesz podpisać

W aplikacji łatwo wyszukasz nasze placówki, bankomaty i wpłatomaty w wybranej lokalizacji lub najbliżej Ciebie.

  1. Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
  2. Kliknij Placówki i bankomaty
  3. Wyszukaj w pobliżu lub wpisz w pasku wyszukiwania adres, który Cię interesuje i zaznacz w filtrach, co chcesz znaleźć.

W aplikacji łatwo skorzystasz z dodatkowych produktów finansowych, kiedy potrzebujesz. Niektóre oferty są dostępne wyłącznie w aplikacji. Bezpośrednio z Twojego telefonu możesz otworzyć konto, rachunek walutowy, Rachunek Oszczędzam, lokatę, albo złożysz wniosek o kartę kredytową lub kredyt.

Żeby zapoznać się z ofertami:

  1. Zaloguj się i kliknij Korzyści na dolnym panelu
  2. Kliknij zakładkę Oferta
  3. Wybierz kategorię produktów, np. Oszczędności, Karty Kredytowe, Konta, żeby zobaczyć szczegóły

Sprawdź również:

  1. Zaloguj się i kliknij Płatności w dolnym panelu
  2. Kliknij zakładkę Cykliczne
  3. Wybierz zlecenie stałe, które Cię interesuje
  4. W szczegółach zlecenia zobaczysz m.in. datę założenia i zakończenia, częstotliwość czy typ zlecenia.

W aplikacji możesz sprawdzić ofertę aktualnych produktów i zamówić kartę kredytową.

  1. Zaloguj się i kliknij Korzyści w dolnym panelu
  2. Kliknij zakładkę Oferta
  3. Kliknij Karty kredytowe, żeby zobaczyć szczegóły i zamówić tę, która najbardziej do Ciebie pasuje

Aktualną ofertę kart kredytowych znajdziesz tutaj.

W aplikacji CA24 Mobile możesz podpisać umowę w następujący sposób

  1. Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
  2. Kliknij Moje umowy 
  3. Wybierz umowę, którą chcesz podpisać

W sekcji Moje umowy

  • możesz podpisać umowę
  • masz podgląd do swoich umów
  • możesz pobrać wcześniej zawarte umowy 

Jeśli chcesz autoryzować swoje transakcje bezpośrednio w aplikacji CA24 Mobile możesz bez dodatkowych kosztów włączyć autoryzację mobilną:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
  3. Wybierz opcję Mobilna autoryzacja
  4. Kliknij przycisk Włącz na tym urządzeniu
  5. Wybierz, jakie transakcje chcesz autoryzować mobilnie, zaznaczając odpowiednie zgody. Dodatkowo, możesz nadać nazwę swojemu urządzeniu zaufanemu
  6. Kliknij Zatwierdź zmiany
  7. Potwierdź operację wpisując hasło SMS i kliknij Dalej
  8. Od teraz możesz autoryzować swoje transakcje w aplikacji szybko i wygodnie

Autoryzację mobilną możesz mieć tylko na jednym urządzeniu zaufanym.

Więcej o metodach autoryzacji przeczytasz tutaj.

  1. Zaloguj się i kliknij Korzyści w dolnym panelu
  2. Kliknij zakładkę Oferta
  3. Kliknij Kredyty
  4. Z wyświetlonych kategorii wybierz tę, która najbardziej Ci odpowiada
  5. Przejdź do wybranego przez Ciebie produktu, żeby zobaczyć szczegóły
  6. Zamów rozmowę telefoniczną z doradcą lub umów się z nim w placówce

Aktualną ofertę kredytów znajdziesz tutaj.

Zobacz wszystkie pytania

To cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści i potwierdzisz swoje operacje. Ustalasz go w trakcie aktywacji aplikacji.

W nowej aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści uprościliśmy sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch. Nowa aplikacja mobilna ma bardzo nowoczesne zabezpieczenia. Są one zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane tak, żeby zapewnić Ci maksimum bezpieczeństwa.

Dowiedz się więcej o PIN-ie mobilnym »

PIN mobilny to cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści i potwierdzisz swoje operacje. Ustalasz go w trakcie aktywacji aplikacji.

PIN mobilny w CA24 Mobile - pełnej korzyści upraszcza sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch.

Do tego, żeby zalogować się do aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści i autoryzować operacje.

Aplikacja - dla bezpieczeństwa - działa tylko na urządzeniach, które wspiera producent. Co oznacza, że nie działa na iPhone 5c, 5 i starszych modelach oraz iPad 4s i starszych modelach.

Aplikacja wymaga też aktualnych systemów operacyjnych: iOS 11 dla urządzeń Apple oraz Android 6 i wyższych dla pozostałych urządzeń.

Podczas rozmowy z pracownikiem Credit Agricole, dostaniesz potwierdzenie z kim rozmawiasz. Dzięki temu upewnisz się, że nikt nie podszywa się pod naszego pracownika. (To niestety jedna z częstych metod wyłudzania danych od klientów banków).

Żeby dostawać takie powiadomienia, sprawdź, czy aplikacja CA24 Mobile może wysyłać Ci powiadomienia. Możesz to sprawdzić w ustawieniach systemowych Twojego urządzenia (wejdź w Ustawienia, a następnie w Powiadomieniach wybierz CA24 Mobile i zezwól na powiadomienia).

Dzięki temu podczas rozmowy możesz sprawdzić dane doradcy. Wystarczy, że poprosisz rozmówcę, żeby podał swoje imię i nazwisko i sprawdzisz, czy takie same dane widzisz w naszym powiadomieniu, w apce. Jeśli tak - super :) Jeśli nie, lub osoba po drugiej stronie nie chce się przestawić lub robi to niezrozumiale - rozłącz się i skontaktuj się z nami bezpośrednio. W aplikacji kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki).

Zobacz wszystkie pytania

Problemy z zalogowaniem do aplikacji mogą wynikać z różnych powodów. Jednym z nich jest blokada aplikacji. Pierwszy poziom blokady CA24 Mobile nakładamy po tym, gdy 5 razy wprowadzisz nieprawidłowy PIN mobilny. Możesz wtedy samodzielnie odblokować dostęp:

  • w aplikacji CA24 Mobile
  1. Na ekranie kliknij przycisk Odblokuj dostęp samodzielnie
  2. Przeczytaj co będzie Ci potrzebne i kliknij przycisk Zaczynamy
  3. Wpisz swoje dane i kliknij przycisk Dalej
  4. Podaj kod z SMS-a. Kod wysłaliśmy na Twój numer do autoryzacji
  5. Gotowe! Odblokowaliśmy Ci dostęp do aplikacji. Teraz możesz się zalogować i korzystać z apki, a jeśli nie pamiętasz PIN-u mobilnego - możesz go łatwo zmienić
  • w serwisie CA24 eBank:
  1. Wejdź na naszą stronę credit-agricole.pl i kliknij Logowanie w prawym górnym rogu
  2. Po zalogowaniu pojawi Ci się baner. Kliknij przycisk Odblokuj samodzielnie (jeśli baner się nie pojawi, przejdź do Ustawień, wybierz Limity i statusy, a następnie kliknij Serwis mobilny CA24 na poziomym panelu pod nagłówkiem Limity i statusy)
  3. Pod okienkiem z treścią Dostęp do serwisu został zablokowany wybierz opcję Wyłącz blokadę
  4. Następnie zautoryzuj odblokowanie aplikacji CA24 Mobile SMS kodem lub tokenem
  5. Gotowe! Twoja aplikacja jest odblokowana i możesz się do niej zalogować

Uwaga!

Jeżeli zablokujesz dostęp do aplikacji, potem odblokujesz aplikację samodzielnie, a po takim odblokowaniu dostępu zarejestrujemy następujące po sobie 5 niepoprawnych prób logowania - wtedy nałożymy drugi poziom blokady. W takim przypadku możesz odblokować dostęp tylko w w placówce bankowej.

Zobacz również, jak zmienić PIN mobilny do aplikacji

Sprawdź też, jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank

Jeśli nie dostałeś/dostałaś wiadomości PUSH, żeby zatwierdzić autoryzację mobilną:

  1. Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
  2. Kliknij na górze na głównym ekranie powiadomienie Masz operację do autoryzacji
  3. Upewnij się, że szczegóły transakcji się zgadzają
  4. Wpisz PIN mobilny, żeby potwierdzić operację

Możesz nie dostawać powiadomień, jeśli:

  • nie masz połączenia z internetem
  • masz słabe połączenie z internetem
  • masz zablokowane powiadomienia (możesz sprawdzić to w ustawieniach telefonu)

Więcej informacji o autoryzacji mobilnej znajdziesz tutaj.

Aplikacja - dla bezpieczeństwa - działa tylko na urządzeniach, które wspiera producent. Co oznacza, że nie działa na iPhone 5c, 5 i starszych modelach oraz iPad 4s i starszych modelach.

Aplikacja wymaga też aktualnych systemów operacyjnych: iOS 11 dla urządzeń Apple oraz Android 6 i wyższych dla pozostałych urządzeń.

Może być kilka powodów, dlaczego nie dostajesz powiadomień o transakcjach.

  1. Aplikacja nie ma zezwolenia na wysyłanie powiadomień na Twoje urządzenie
    Przejdź do ustawień Twojego urządzenia i sprawdź czy aplikacja CA24 Mobile - pełna korzyści ma dostęp do wysyłania powiadomień. Jeśli nie, przejdź do strony producenta Twojego urządzenia i zobacz jak możesz włączyć powiadomienia wybranych aplikacji.
  2. Rachunek został dodany do listy wykluczeń
    Lista wykluczeń ogranicza ilość powiadomień, do informacji o produktach, o których zdarzeniach chcesz być na bieżąco. Żeby sprawdzić tę opcję, przejdź do Twojego profilu (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu), kliknij Ustawienia i Twoje powiadomienia w sekcji Powiadomienia na telefon. Jeśli rachunek, do którego chcesz dostawać powiadomienia jest w sekcji Konta i karty bez powiadomień, usuń go z listy wykluczeń - kliknij Usuń i Zapisz.
  3. Słabe połączenie z internetem lub brak internetu
    Wszystkie powiadomienia przyjdą jak tylko sygnał internetu będzie lepszy.
  4. Status urządzenia.
    Na niektórych urządzeniach statusy typu „Nie przeszkadzać”, „Sen” lub ”Tryb skupienia” powodują, że powiadomienia przychodzą bez sygnałów dźwiękowych lub są całkowicie blokowane przez telefon. Upewnij się, że CA24 Mobile - pełna korzyści ma udzielony dostęp do wysyłania powiadomień nawet przy włączonych powyżej statusach.
  5. Tryb oszczędzania baterii (dotyczy urządzeń marki Samsung
    Telefon, żeby oszczędzać baterię ogranicza liczbę powiadomień na Twoje urządzenie. Żeby dostawać powiadomienia z CA24 Mobile - pełna korzyści, dodaj aplikację do listy wyjątków.
  6. Dana transakcja nie jest objęta usługą powiadomień o transakcjach
    Listę transakcji, od których możesz dostać powiadomienie znajdziesz na naszej stronie.

Błąd w naszej aplikacji możesz zgłosić w prosty sposób, za pomocą formularza - bez oczekiwania w kolejce na połączenie z konsultantem. Wystarczy, że uzupełnisz wymagane pola, a my zajmiemy się sprawą. Skontaktujemy się z Tobą mejlowo.

Przejdź do formularza

Błąd możesz też zgłosić przez czat w aplikacji, nową wiadomość w eBanku, w dowolnej placówce i przez infolinię.

Zobacz wszystkie pytania

Limity przelewów możesz zmieniać samodzielnie w aplikacji.

  1. Zaloguj się kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Ustawienia
  3. Kliknij Przelewy (znajdziesz je pod nagłówkiem Limity)
  4. Wybierz serwis, którego limity chcesz edytować lub wybierz opcję Edytuj wszystkie limity
  5. Wprowadź nową wartość i kliknij Zapisz, żeby zatwierdzić operację
  6. W przypadku zwiększenia limitu, potwierdź operację PIN-em mobilnym
Zobacz wszystkie pytania

Nie. Korzystanie z Klubu korzyści jest darmowe.

Dla:

  • wyjątkowych zniżek do -50%
  • ofert dopasowanych specjalnie dla Ciebie
  • 10 000 miejsc ze zniżkami - duże sieci i sklepy lokalne
  • atrakcyjnych nagród i niespodzianek
Zobacz wszystkie pytania

Asystent finansowy to nowoczesne narzędzie do Twoich finansów, które znajdziesz w aplikacji. Dzięki tej funkcji zobaczysz:

  • w jakich kategoriach masz największy przepływ pieniędzy
  • podsumowanie wszystkich Twoich produktów, wpływów i wydatków
  • zestawienie wydatków i wpływów, dzięki czemu porównasz sobie jak ostatecznie wygląda Twój przepływ pieniędzy
  • średnią wpływów z ostatnich 3 miesięcy
  • szczegóły swoich transakcji (masz możliwość przefiltrować okres nawet do 24 miesięcy wstecz)

Rachunki do analizy finansowej możesz zmienić na dwa sposoby:

1 sposób:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Ustawienia
  3. Przejdź do sekcji Moje Finanse i kliknij Analiza Finansowa
  4. Pod nagłówkiem Analiza dla produktów kliknij kafelek Produkty
  5. Wybierz z listy produkty, które chcesz analizować i kliknij Wybierz

2 sposób:

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Kliknij Przejdź do pełnej analizy finansowej
  3. Naciśnij na zębatkę w prawym górnym rogu
  4. Pod nagłówkiem Analiza dla produktów kliknij kafelek Produkty
  5. Wybierz z listy produkty, które chcesz analizować i kliknij Wybierz

Asystenta finansowego znajdziesz :

  • w zakładce Pieniądze
  • w zakładce Majątek
  • w Historii transakcji

Kategorię transakcji możesz zmienić na 3 sposoby:

1 sposób

  1. Zaloguj się i na głównym ekranie przeciągnij do góry sekcję Moje transakcje
  2. Wybierz transakcję z listy, której chcesz zmienić kategorię
  3. Przejdź do sekcji Kategoria transakcji w dolnej części ekranu i kliknij w kafel kategorii
  4. Wybierz z listy dowolną kategorię
  5. Wybierz podkategorię Twojej transakcji
  6. Kliknij Zmień
  7. Gotowe!

2 sposób

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Kliknij zakładkę Rachunki
  3. W zakładce Moje konta przejdź do rachunku, który Cię interesuje
  4. Kliknij Historia transakcji
  5. Wybierz z listy transakcję, której chcesz zmienić kategorię
  6. Przejdź do sekcji Kategoria transakcji i kliknij kafel Kategoria
  7. Wybierz z listy dowolną kategorię
  8. Wybierz podkategorię Twojej transakcji
  9. Kliknij Zmień
  10. Gotowe!

3 sposób

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Kliknij Przejdź do pełnej analizy finansowej
  3. Wybierz Wydatki lub Wpływy i kliknij wybraną kategorię, a następnie transakcje (możesz też kliknąć Bilans i wybrać transakcję)
  4. Przejdź do sekcji Kategoria transakcji w dolnej części ekranu i kliknij w kafel kategorii
  5. Wybierz z listy dowolną kategorię
  6. Wybierz podkategorię Twojej transakcji
  7. Kliknij Zmień
  8. Gotowe!

Nie trzeba włączać asystenta finansowego. Jest dla każdego, kto ma konto osobiste lub firmowe w banku Credit Agricole.

W zakładce Pieniądze zobaczysz Twoje wpływy i wydatki z bieżącego okresu. W szczegółach przefiltrujesz okres nawet do 24 miesięcy wstecz.

Szczegółowe podsumowanie swoich wydatków znajdziesz w Pełnej analizie finansowej.

W pełnej analizie finansowej sprawdzisz Twoje:

Twoje średnie wpływy z ostatnich trzech miesięcy zobaczysz w zakładce Pieniądze.

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Kliknij Przejdź do pełnej analizy finansowej
  3. Na dole ekranu zobaczysz wykres z Twoimi średnimi wpływami (żeby sekcja była dostępna, musisz mieć co najmniej jeden miesiąc z wpływem).

Jeśli chcesz dowiedzieć się, więcej o Twoich wpływach - kliknij kafel Wpływy.

Wydatki z podziałem na kategorie znajdziesz w podsumowaniu wydatków w Pełnej analizie finansowej:

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Kliknij Przejdź do pełnej analizy finansowej
  3. Kliknij kafel Wydatki
  4. Na tym ekranie możesz wybrać okres, który Cię interesuje, możesz też kliknąć dowolną kategorię w sekcji Podsumowanie wydatków, żeby zobaczyć wszystkie transakcje, które składają się na tę kategorię

Bilans wydatków i wpływów jest na wykresie. Możesz sprawdzić Twoje wpływy i wydatki w określonym czasie, np. w ciągu miesiąca.

Jeśli Twoje wpływy są większe niż wydatki, masz nadwyżkę finansową i możesz zainwestować pieniądze w oszczędności, inwestycje lub spłatę zobowiązań.

Jeśli Twoje wydatki przewyższają wpływy, sprawdź, czy możesz ograniczyć wydatki lub zwiększyć wpływy żeby utrzymać równowagę finansową.

Asystent finansowy może Ci pomóc w planowaniu i zarządzaniu finansami osobistymi i osiąganiu celów finansowych poprzez:

  • szczegółowe zestawienia składników Twojego majątku, transakcji i produktów
  • wskazanie w jakich kategoriach masz największy przepływ pieniędzy
  • zestawienie przepływu pieniędzy
  • budowanie majątku
  • planowanie wydatków
  • ograniczanie zbędnych wydatków
Zobacz wszystkie pytania
Dokumenty
Funkcjonalności

Funkcjonalności dostępne w systemach CA24

FunkcjonalnośćCzy dostępne w CA24 eBank?Czy dostępne w CA24 Mobile?Dodatkowa autoryzacja
Konta dla osób fizycznych i klientów instytucjonalnych
Podgląd salda, blokad i szczegółów rachunkufunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Historia rachunku z możliwością filtrowaniafunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Pobranie potwierdzenia (lub wielu potwierdzeń) transakcji (PDF) funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Pobranie zestawienia transakcji (PDF, CSV)funkcja dostępna--
Analiza finansów-funkcja dostępna-
Pobranie/zarządzanie ustawieniami wyciągów PDFfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Pobranie/zarządzanie ustawieniami wyciągów MT940funkcja dostępna--
Zamówienie wyciągu JPK_WBfunkcja dostępna--
Zmiana nazwy konta/ rachunku walutowegofunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zmiana rodzaju kontafunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Otwarcie rachunku walutowegofunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Wymiana walut - kantorfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Otwarcie rachunku pomocniczegofunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Podgląd zaplanowanych płatności
funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zarządzanie odbiorcami płatności (w tym odbiorcami zaufanymi) funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew zwykły/między rachunkami
funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew ekspresowy
funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Spłata rat i kart
funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew podatkowy (do Urzędu Skarbowego lub innego organu podatkowego)
funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew SORBNETfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Płatność podzielona VATfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew do Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnychfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew walutowy (SWIFT, SEPA)funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Kopiowanie numerów rachunków dla kont/rachunków walutowychfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Przelew onlinefunkcja dostępna-funkcja dostępna
Przelew z kodu QR-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Generowanie kodu QR dla kont/ rachunków walutowych-funkcja dostępna-
Przelew na telefon BLIK-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Generowanie kodu BLIK-funkcja dostępna-
Płatność BLIK-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Wpłata i wypłata BLIK-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Zlecenia stałe (w tym zarządzanie zleceniami)funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Doładowanie telefonufunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie abonamentamifunkcja dostępna--
Wieloautoryzacja przelewówfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Tworzenie paczek przelewówfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Import paczek przelewówfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Otwarcie konta (rachunku głównego)-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Obsługa konta Junior dla rodzica lub opiekuna (przedstawiciela ustawowego)funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zakup biletów parkingowych-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Oszczędności
Podgląd salda i szczegółów produktów oszczędnościowych funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Otwarcie lokaty terminowejfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zerwanie lokaty terminowejfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie parametrami lokatfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zarządzanie parametrami Rachunku Oszczędzamfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Otwarcie Rachunku Oszczędzamfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zamknięcie Rachunku Oszczędzamfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Wpłata na Rachunek Oszczędnościowyfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Wypłata z Rachunku Oszczędnościowegofunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zamknięcie Programu Systematycznego Oszczędzaniafunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Wypłata z Programu Systematycznego Oszczędzania » Mój Plan funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie usługą Casaverfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zmiana nazwy produktów oszczędnościowychfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Rachunki kart kredytowych
Podgląd limitu, dostępnych środków, zadłużenia, raty, blokad i szczegółów rachunku funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Historia rachunku z możliwością filtrowaniafunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Pobranie potwierdzenia (lub wielu potwierdzeń) transakcji (PDF)funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Pobranie zestawienia transakcji (PDF, CSV)funkcja dostępna--
Analiza finansów-funkcja dostępna-
Pobranie wyciągów PDFfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zarządzanie ustawieniami wyciągów PDFfunkcja dostępna--
Podgląd planów ratalnychfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Przelew krajowyfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew własnyfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Doładowanie telefonufunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Podgląd polecenia zapłatyfunkcja dostępna--
Zarzadzanie autospłatąfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zmiana nazwy rachunkufunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Karty wydane do rachunków
Podgląd danych kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Aktywacja kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Dodanie karty do Google Pay-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Nadanie/zmiana kodu PIN do kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zastrzeżenie kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zmiana limitówfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zablokowanie czasowe kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Odblokowanie karty (z PIN-u, z czasowej blokady)funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zamówienie nowej kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Kredyty
Podgląd kwoty przyznanego kredytu, zadłużenia, raty, i szczegółów rachunku funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Historia rachunku z możliwością filtrowaniafunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Podgląd harmonogramu spłatfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Podgląd harmonogramu transzfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zarządzanie autospłatąfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zakup kredytu onlinefunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zmiana nazwy rachunkufunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia
Podgląd listy i szczegółów rejestrówfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Historia rejestrówfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Odkupienie jednostekfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zamiana jednostekfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Nabycie jednostek (jako przelew do Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych) funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Podgląd listy i szczegółów ubezpieczeń z elementami inwestycyjnymi funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Podgląd listy i szczegółów produktów emerytalnych (IKE, IKZE) funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Podgląd listy i szczegółów ubezpieczeniafunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Opłacenie składki ubezpieczeniowejfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zakup ubezpieczenia Pomoc dla Ciebie-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Zakup ubezpieczenia Pakiet DOM-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Bezpieczeństwo / ustawienia
Logowanie i wylogowanie
funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Logowanie biometryczne
-funkcja dostępna-
Zmiana hasła do CA24 eBankfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zmiana aliasu i obrazka bezpieczeństwafunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zmiana PIN-u mobilnego-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie ustawieniami mobilnej autoryzacjifunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zmiana danych teleadresowychfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zmiana dowodu osobistegofunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zastrzeżenie dokumentu tożsamościfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Podgląd daty ważności dowodu osobistegofunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zarządzanie zgodamifunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Aktualizacja ankiety finansowej i rezydencji podatkowejfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Powiadomienie o konieczności aktualizacji danych dokumentu tożsamości, ankiety finansowej i miejsca urodzenia funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Personalizacja serwisufunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Personalizacja akordeonu-funkcja dostępna-
Odblokowanie PIN-u tokena sprzętowegofunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zarządzanie ustawieniami BLIKfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie usługą CA24 SMSfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zmiana limitówfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Aktywacja i dezaktywacja dostępu do serwisów CA24funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Możliwość dodania zaufanej przeglądarkifunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zarządzanie zaufanymi przeglądarkamifunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zarządzanie urządzeniami zaufanymifunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie metodami autoryzacji transakcjifunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zmiana telekodufunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Dziennik zdarzeńfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Ustawienie salda przed zalogowaniem
-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Powiadomienia do transakcji-funkcja dostępna-
Wnioski i umowy
Podgląd umów podpisanych elektroniczniefunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Podpisanie umowy/aneksyfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Składanie wniosków o produkty dostępne w ofercie banku funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Składanie wniosków w programach rządowychfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Potwierdzenia złożonych wniosków w programach rządowychfunkcja dostępna--
Składanie wniosków o wypłatę gotówki w placówce bankowej funkcja dostępna-funkcja dostępna
Składanie wniosków o przeniesienie kontafunkcja dostępna-funkcja dostępna
Dodawanie załączników do wniosków kredytowychfunkcja dostępna--
Składanie wniosków w programie Tarcza Finansowafunkcja dostępna-funkcja dostępna
Podpisanie Umowy CA24-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Pozostałe
Tworzenie i usuwanie eTożsamościfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Szczegóły utworzonej eTożsamościfunkcja dostępna--
Potwierdzanie tożsamości w serwisach zewnętrznychfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Historia użycia etożsamościfunkcja dostępna--
Umawianie spotkań w placówce bankowejfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Poczta wewnętrzna/moduł wiadomościfunkcja dostępna--
Połączenie telefoniczne z doradcą-funkcja dostępna-
Chat online z doradcąfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Czatbotfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zmiana językafunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zmiana na wersję kontrastowąfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Samodzielne odblokowanie dostępu i zmiana hasła przed zalogowaniemfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zarządzanie powiadomieniami-funkcja dostępna-
Ankieta inwestycyjnafunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Rzeka korzyści-funkcja dostępna-
Klub Korzyści-funkcja dostępna-
Program Poleceń-funkcja dostępna-
Szybkie akcje dla systemów Android, iOS, HarmonyOS
-funkcja dostępna-
Widżety na systemie iOS
-funkcja dostępna-

Funkcjonalności dostępne w systemach CA24 dla biznesu

FunkcjonalnośćStrefa Biznesu
Składanie wniosków o przystąpienie do Klubu Korzyścifunkcja dostępna
Składanie wniosków o wydanie terminali płatniczych SoftPOS i standard POSfunkcja dostępna
Dostęp do usługi Księgowość dla Biznesufunkcja dostępna
Zarządzanie zgodami dla Strefy Biznesufunkcja dostępna
Dostęp do umów leasingu w EFLfunkcja dostępna
Podgląd faktur za leasing i możliwość ich pobrania w PDFfunkcja dostępna
Dostęp do kart paliwowychfunkcja dostępna
Przejście ze Strefy Biznesu do Portalu Klienta Leasingowego bez logowaniafunkcja dostępna
Dostęp do strony z ofertą leasingu w EFLfunkcja dostępna
Dostęp do strony z ofertą podpisu kwalifikowanegofunkcja dostępna
Dostęp do strony z ofertą najmu w Carefleetfunkcja dostępna
Dostęp do strony z ofertą pakietów medycznychfunkcja dostępna
Dostęp do strony z informacją o posiadanych terminalach płatniczychfunkcja dostępna
Dostęp do strony z ofertą ubezpieczeń funkcja dostępna
Dostęp do informacji o posiadanym kredyciefunkcja dostępna
Zakup kredytu „Kredyt od ręki” z przygotowanej oferty funkcja dostępna
Składanie wniosków kredytowychfunkcja dostępna
image-file
Nareszcie prosty i intuicyjny świat Twoich finansów

Odkryj jak przyjemne może być bankowanie, kiedy wszystko co potrzebujesz masz naprawdę pod ręką - wygodnie i tak jak lubisz.

Zadbaliśmy o to, żeby codzienne czynności związane z finansami były maksymalnie proste i intuicyjne, dlatego między innymi bardzo szybko zrobisz przelewy, sprawdzisz stan konta, wpływy i wydatki. Dodatkowo w jednym miejscu i tuż "pod palcem" masz całość swoich finansów i pełną kontrolę. Dodatkowo dzięki wyszukiwarce łatwo przeszukasz całą aplikację, żeby jak najszybciej znaleźć to, czego szukasz.

Możesz swobodnie sprawdzać, zmieniać, zarządzać całym swoim budżetem - kontem, oszczędnościami, kredytami. A jeśli potrzebujesz dodatkowych produktów z naszej oferty, to w wielu z nich skorzystasz od razu w aplikacji.

 
image-file
Zawsze bliski kontakt

Możesz skontaktować się z naszym doradcą, kiedy chcesz i potrzebujesz, na każdym ekranie aplikacji.

To Ty wybierzesz, czy wolisz zadzwonić, czy pisać na czacie. Dzięki temu, że połączysz się z nami z aplikacji, my łatwiej Cię zidentyfikujemy i dzięki temu szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.

Gdy zakończysz rozmowę na czacie, po 5 minutach zobaczysz jej podgląd w historii czatów.

A jeśli chcesz się spotkać i porozmawiać z naszym doradcą w placówce, to w aplikacji łatwo umówisz spotkanie, w terminie, który Tobie pasuje.

image-file
 
image-file
Finanse pod kontrolą

Sprawdź, jak łatwo i bezpiecznie mieć swoje finanse pod kontrolą.

Do zalogowania i potwierdzania transakcji wystarczy jeden PIN mobilny, albo biometria - odcisk palca lub skan twarzy. Możesz też korzystać z mobilnej autoryzacji i dzięki temu wygodnie w aplikacji potwierdzać operacje, które zlecasz w serwisie CA24 eBank. W ten sam sposób możesz też potwierdzać swoje transakcje kartą w internecie.

Dodatkowo masz pełną kontrolę nad swoimi kartami i limitami transakcji. Samodzielnie możesz zmienić PIN do karty, zmienić limit płatności, a w razie potrzeby też w aplikacji zastrzeżesz, zablokujesz i zamówisz nową kartę. Samodzielnie zarządzasz też BLIKIEM - możesz zmieniać ustawienia, limity, włączać i wyłączać opcje.

Z aplikacją zyskujesz też większe bezpieczeństwo w rozmowach z nami. Bo kiedy zadzwoni do Ciebie nasz doradca, wyślemy Ci specjalne powiadomienie – potwierdzenie, że to „nasz człowiek”. Przygotowaliśmy tę funkcję, żeby zabezpieczyć Cię i innych naszych klientów przed oszustami, którzy dzwonią i podają się za pracowników banku. Więcej informacji »

 
image-file
Kantor W apce łatwo i szybko wymienisz waluty - zawsze, gdy potrzebujesz:
  • za 0 zł, bez opłat za przewalutowanie
  • szybko, bo wymiana przebiega w czasie rzeczywistym
  • bezpiecznie, pieniądze trafią od razu na Twoje konto walutowe w naszym banku
  • możesz wymieniać nawet małe kwoty, od jednej jednostki czyli od 1 EUR, 1 USD, 1 GBP
  • 24/7 – w dowolnym miejscu i o każdej porze
Żeby korzystać z kantoru potrzebujesz mieć konto osobiste i rachunek walutowy w walutach, które chcesz kupować.
Sprawdź, jak działa kantor
Sprawdź, dla których kont udostępniamy kantor
 
image-file
Konta i przelewy Sprawdź, wszystkie możliwości w aplikacji:
  • otworzysz u nas konto osobiste oraz firmowe - od razu w aplikacji, wygodnie i bez papierowych dokumentów
  • szybko przełączysz się pomiędzy rachunkami osobistymi i firmowym
  • zamówisz kartę wielowalutową do konta, z ekotworzywa
  • otworzysz konto walutowe w euro (EUR), dolarach amerykańskich (USD), funtach brytyjskich (GBP)
  • będziesz wygodnie zarządzać: ustawieniami, limitami, w pełni dopasowujesz konto do siebie - tak jak lubisz
  • wygodnie zrobisz przelew między innymi: ekspresowy, odwrotny (do osoby, która Tobie wysłała przelew), albo powtórzysz przelew
  • włączysz powiadomienia o transakcjach na telefon
  • a jeśli korzystasz z urządzeń na systemie iOS możesz ułatwić sobie jeszcze bardziej – dodaj widżet (skrót) do płatności na ekranie pulpitu i blokady telefonu
 
image-file
Oszczędności Oszczędzaj jeszcze wygodniej i systematyczniej - aplikacja Cię wspiera.
  • Na bieżąco sprawdzaj jak pracują Twoje oszczędnosci - wszystkie są w opcji "Majątek" w dolnym menu
  • otwieraj i zarządzaj swoimi Rachunkami Oszczędzam, możesz otwierać nowe, wpłacać pieniądze, a w razie potrzeby też wypłacić
  • zarządzaj usługą CAsaver – odkładaj końcówki, przy okazji codziennych zakupów
  • otwieraj lokaty
  • zarządzaj swoimi oszczędnościami, tak jak lubisz.
image-file
 
image-file
Ubezpieczenia W apce szybko i łatwo kupisz:
  • Ubezpieczenia Pomoc dla Ciebie lub Pomoc dla Ciebie PLUS, dzięki którym zyskasz szybką i fachową pomoc w Polsce w razie nieprzewidzianych zdarzeń życia codziennego
  • Ubezpieczenie Pakiet Dom w takim wariancie, jaki akurat potrzebujesz dla ochrony swojej nieruchomości i ruchomości na wypadek zdarzeń losowych, jak: powódź, pożar, huragan, deszcz nawalny, albo kradzież rzeczy
  • Ubezpieczenie Pakiet Życie, które zapewni dodatkowe pieniądze dla Ciebie w trudnych sytuacjach życiowych, w przypadku poważnej choroby lub pobytu w szpitalu, a także finansowe zabezpieczenie Twoich bliskich, gdy Ciebie zabraknie
  • Pakiet Turystyczny przed wyjazdem zagranicę (tu z aplikacji przekierujemy Cię na formularz na naszej stronie internetowej)
 
image-file
Klub korzyści

To nowa odsłona naszego Klubu Rabatowego, największego klubu z rabatami w Polsce.
Na podstawie badania Beeline Research & Consulting, kwiecień 2022 r.

Jako klient Credit Agricole masz dostęp do rabatów - nawet 50% w sklepach i punktach usługowych w całej Polsce. To ponad 10 000 miejsc w Polsce - sklepy lokalne i duże sieci, sklepy stacjonarne i internetowe.

W nowej aplikacji CA24 Mobile przygotowujemy rabaty specjalnie dla Ciebie, dopasowane do Twoich potrzeb i preferencji. Możesz tam łatwo pobierać kupony zniżkowe i oszczędzać na zakupach, codziennie. Sprawdź, jakie rabaty przygotowaliśmy dla Ciebie.

 
image-file
Finanse firmowe

Zrobisz tu potrzebne przelewy, w tym przelewy ZUS, do Urzędu Skarbowego, podzieloną płatność VAT.

Masz też stały podgląd na swoje kredyty i możesz wygodnie spłacać raty. A jeśli chcesz porozmawiać z naszym doradcą - możesz zadzwonić lub napisać na czacie.

Dodatkowo, jeśli masz też u nas konto osobiste, to łatwo możesz się między nimi przełączać. Zdecyduj, które konto (profil) ma być Twoim domyślnym w aplikacji, które chcesz widzieć od razu po zalogowaniu. Przekonaj się, jak łatwo możesz zarządzać swoim osobistym i firmowym budżetem - w jednym miejscu.

image-file
 
image-file
Oferty bankowe dopasowane do Twoich potrzeb

W aplikacji łatwo skorzystasz z dodatkowych produktów finansowych, kiedy potrzebujesz.

My przygotowujemy dla Ciebie oferty, a Ty decydujesz, kiedy i jak chcesz z nich skorzystać. Z wielu z nich, możesz od razu w aplikacji - tak otworzysz konto, rachunek walutowy, Rachunek Oszczędzam, lokatę, albo rozpoczniesz - na przykład złożysz wniosek o kartę kredytową, a my skontaktujemy się z Tobą telefonicznie. W aplikacji podpowiemy Ci najbliższą placówkę. Sprawdź, jakie oferty przygotowaliśmy dla Ciebie.

image-file
 
image-file
Wszystko, czego potrzebujeszPoznaj pełnię możliwości swojej aplikacji bankowej.
Przelewy i płatności
  • Przelew podatkowy
  • Przelew walutowy
  • Powtórzenie przelewu
  • Przelew zwrotny
  • Przelew OCR
  • Autospłata
  • Zlecenia stałe
  • Wypłaty i wpłaty BLIK
  • Przelew na telefon BLIK
  • Doładowanie telefonu
  • Lista odbiorców
  • Płatności oczekujące
Dla Ciebie
  • Program poleceń
  • Rabaty i oferty bankowe
  • Klub korzyści
  • Rzeka korzyści
  • Otwarcie konta przez aplikacje
  • Umawianie spotkań z doradcą
  • Wymiana walut
  • Płatności za parkingi
  • Bilety komunikacji miejskiej
  • Zarządzanie budżetem
Karty
  • Czasowe blokowanie kart
  • Zarządzanie kartami - aktywacja, zastrzeżenie, zmiana PIN, zamawianie nowej
  • Karta wielowalutowa
  • Karty kredytowe
Konta osobiste
  • Konta osobiste
  • Konta walutowe
Oszczędzanie
  • Systematyczne oszczędzanie
  • Konta oszczędnościowe
  • Lokaty
  • CAsaver
Oferta
  • Kredyty gotówkowe
  • Ubezpieczenia
Bezpieczeństwo
  • Logowanie za pomocą biometrii
  • Autoryzacja mobilna
  • Samodzielne odblokowanie aplikacji
  • Odzyskanie identyfikatora
  • PIN mobilny
  • Powiadomienia o rozmowach z doradcami
Personalizacja
  • Zarządzanie zgodami
  • Nadawanie nazw produktom i rachunkom
  • Zarządzanie limitami
Dla Twojej Firmy
  • Otwarcie konta firmowego w aplikacji
  • Płatność podzielona VAT
  • Profil kont firmowych (przełączanie między kontem biznesowym i osobistym)
Inwestycje
  • Fundusze inwestycyjne
  • Nabycie, zbycie i zamiana jednostek TFI
  • Płatności jednorazowe na fundusze
Już niedługo
  • Płatności powtarzalne BLIK
  • BLIK firmowy
  • Ubezpieczenie MOTO
  • Ubezpieczenia
  • Cały czas pracujemy nad nowymi funkcjami. Powyższa lista zawiera te, które pojawią się w najbliższych miesiącach.
  • Zobacz pełną listę funkcji
 
11VTv3qJzbA
image-file
Asystent finansowy

Bądź na bieżąco ze swoimi finansami. Wygodnie planuj wydatki i oszczędzaj.

Pieniądze – zobaczysz tu podsumowanie swoich bieżących wydatków i Twój prognozowany stan konta po tym, jak opłacisz nadchodzące płatności.

Majątek – są tu wszystkie Twoje produkty bankowe. W historii transakcji możesz sprawdzić kategorie Twoich wydatków i wpływów. Jeżeli zechcesz zmienić rodzaj kategorii danej transakcji - śmiało to zrób.

Asystent finansowy to nowa funkcja w naszej apce. Stopniowo wdrażamy ją kolejnym grupom klientów.

image-file