Restrukturyzacja zadłużenia

Jeśli masz chwilowe trudności ze spłatą swojego kredytu, zadzwoń do nas: 71 7871716 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), pn.-pt. od 8:00 do 16:00. Wiemy, że w życiu różnie bywa. Pomożemy Ci znaleźć najlepsze i najprostsze rozwiązanie bez zbędnych formalności.

Jeśli jednak Twoje trudności finansowe są długoterminowe, złóż wniosek o zmianę warunków umowy.

Ważne:

  • spłacaj raty w terminie do czasu otrzymania decyzji,
  • przeanalizujemy Twój wniosek i podejmiemy decyzję,
  • przekażemy Ci decyzję i napiszemy, co zrobić w przypadku decyzji pozytywnej,
  • restrukturyzacja to zmiana w Twojej umowie i ta informacja będzie widoczna w BIK-u.

Kredyty konsumenckie

Możesz złożyć wniosek, jeżeli spłacasz:

Nie będziemy mogli zrestrukturyzować Twojego kredytu, jeśli:

  • wypowiedzieliśmy Ci umowę i upłynął już okres wypowiedzenia,
  • upłynął termin płatności ostatniej raty z harmonogramu umowy.

WAŻNE: Zanim złożysz wniosek o restrukturyzację, sprawdź, czy masz ubezpieczenie. Jeśli masz, sprawdź w warunkach ubezpieczenia, czy zakres ubezpieczenia obejmuje sytuację, w której jesteś.
Jeśli jesteś w sytuacji, którą obejmuje Twoja polisa - najpierw złóż wniosek do ubezpieczyciela.

Jeżeli nie wiesz, jak złożyć wniosek, zadzwoń do nas: 71 7871716 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), pn.-pt. od 8:00 do 16:00.
Mamy również infolinię w języku ukraińskim. Można się z nami kontaktować w godzinach 10-18 pod numerem: 71 799 71 14.

Зателефонуйте до нашого довідкового центру українською мовою: 71 799 71 14 (Вартість виклику за тарифом вашого оператора); Пн. - пт. з 10:00 до 18:00.

Dla pożyczek gotówkowych, kredytów ratalnych (w tym umów o limit kredytowy na etapie planu spłaty) i konsolidacyjnych możesz wnioskować o:

  1. zawieszenie spłaty kapitału z wydłużeniem okresu kredytowania (przez okres zawieszenia płacisz odsetki umowne; w aneksie ustalimy nowy, dłuższy okres kredytowania, aby wysokość raty po okresie zawieszenia nie zwiększyła się)

    Ta opcja jest dla Ciebie jeżeli:

    • Twój problem finansowy ma charakter przejściowy czyli Twoja sytuacja poprawi się w ciągu od 1 do 6 miesięcy
    • uzyskujesz czasowe obniżenie raty od 1 do 6 miesięcy
    • po okresie zawieszenia chcesz płacić raty w dotychczasowej wysokości
  2. zawieszenie spłaty kapitału bez wydłużenia okresu kredytowania (przez okres zawieszenia płacisz odsetki umowne; w aneksie ustalimy nową, wyższą kwotę raty po okresie zawieszenia, aby okres kredytowania nie wydłużył się)

    Ta opcja jest dla Ciebie jeżeli:

    • Twój problem finansowy ma charakter przejściowy czyli Twoja sytuacja poprawi się w ciągu od 1 do 6 miesięcy
    • uzyskujesz czasowe obniżenie raty od 1 do 6 miesięcy
    • po okresie zawieszenia chcesz płacić raty w nowej wyższej wysokości
  3. zmniejszenie kwoty miesięcznej raty (Twoja rata zmniejszy się, jednak w aneksie ustalimy nowy, dłuższy okres kredytowania)

    Ta opcja jest dla Ciebie jeżeli:

    • Twój problem finansowy ma charakter trwały czyli Twoja sytuacja nie poprawi się do końca spłaty kredytu
    • chcesz płacić niższą ratę w dłuższym okresie kredytowania
  4. zawieszenie spłaty rat (przez okres zawieszenia nie płacisz nic, ale bank nalicza w tym czasie odsetki umowne; w aneksie ustalimy nowy, dłuższy okres kredytowania, aby wysokość raty po okresie zawieszania nie zwiększyła się)

    Ta opcja jest dla Ciebie jeżeli:

    • Twój problem finansowy ma charakter przejściowy czyli Twoja sytuacja poprawi się w ciągu od 1 do 6 miesięcy
    • nie możesz spłacać rat w okresie od 1 do 6 miesięcy
    • po okresie zawieszenia chcesz płacić raty w dotychczasowej wysokości
  5. zmiana terminu płatności rat (ustalasz nowy termin spłaty rat nie dłuższy niż 25 dni od obecnej daty płatności raty, okres kredytowania wydłuży się o te dni i bank naliczy odsetki umowne)

    Ta opcja jest dla Ciebie jeżeli:

    • chcesz płacić raty w innym terminie (od 1 do 25 dni od terminu obecnej raty)

Tu możesz wyliczyć kwotę odsetek umownych za okres zawieszenia spłaty rat.

Oblicz odsetki

Dla karty kredytowej i indywidualnej linii kredytowej możesz wnioskować o:

  1. zawieszenie wymaganych spłat minimalnych na kartach kredytowych,
  2. spłatę w ratach limitu indywidualnej linii kredytowej (w przypadku decyzji o nieodnowieniu limitu).

WAŻNE: Zanim złożysz wniosek o restrukturyzację, sprawdź, czy masz ubezpieczenie. Jeśli masz, sprawdź w warunkach ubezpieczenia, czy zakres ubezpieczenia obejmuje sytuację, w której jesteś.
Jeśli jesteś w sytuacji, którą obejmuje Twoja polisa - najpierw złóż wniosek do ubezpieczyciela.

Wniosek o restrukturyzację możesz złożyć:

  • elektronicznie (przez stronę internetową)

Wniosek o restrukturyzację

Pamiętaj:

Wnioski złożone elektronicznie wymagają autoryzacji i zatwierdzenia poprzez wiadomość SMS wysyłaną na numer telefonu podany we wniosku. Zadbaj o to, aby numer telefonu we wniosku był aktualny i zgodny z tym, który podałeś nam wcześniej. Jeżeli zmieniłeś numer telefonu, zaktualizuj go w banku, zanim złożysz wniosek (poprzez CA24 Infolinia, w dowolnej placówce bankowej lub CA24 eBank).

  • pisemnie (listem na adres banku)

Wydrukuj go i wypełnij wymagane pola

Wyślij go do nas pod adres:

ul. Legnicka 48 bud. C-D
54-202 Wrocław

z dopiskiem na kopercie "Restrukturyzacja"

WAŻNE: Za zmianę warunków umowy naliczymy opłatę 30 zł. Pamiętaj, żeby wpłacić ją z pierwszą ratą nowego harmonogramu (dodaj 30 zł do kwoty raty).

Jak wypełnić wniosek o restrukturyzację:

  • podaj swoje dane z dowodu osobistego. Opisz dokładnie swoją sytuację: im więcej konkretnych, rzetelnych informacji nam podasz, tym lepiej i szybciej przeanalizujemy Twój wniosek.
  • podaj numer umowy, którą chcesz zrestrukturyzować i o co wnioskujesz,
  • do wniosku o zawieszenie spłaty koniecznie dołącz dokumenty dotyczące Ciebie i współkredytobiorców - ich wykaz znajdziesz tutaj.

Wniosek rozpatrzony pozytywnie

  • jeśli zaakceptujemy Twój wniosek, to otrzymasz od nas aneks do umowy i harmonogram pocztą lub na adres mailowy,
  • przeczytaj dokumenty i jeżeli akceptujesz warunki podpisz 2 egzemplarze aneksu w postaci papierowej (musisz je wydrukować z korespondencji elektronicznej) i odeślij do nas niezwłocznie na adres:

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    ul. Legnicka 48 bud. C-D
    54-202 Wrocław

    z dopiskiem na kopercie "Restrukturyzacja"
  • pamiętaj, że na aneksie muszą się podpisać także wszyscy współkredytobiorcy,
  • podpiszemy aneks otrzymany od Ciebie i odeślemy Ci jeden egzemplarz z podpisem za bank.

Pamiętaj:

Aneks wyślemy na adres e-mail lub korespondencyjny podany w umowie lub zaktualizowany po jej zawarciu. Zadbaj o to, by podany e-mail/adres był aktualny i zgodny z tym, który podałeś nam wcześniej. Jeżeli zmieniłeś e-mail/adres, zaktualizuj go w banku zanim złożysz wniosek.

Wniosek rozpatrzony negatywnie

  • jeśli nie możemy zaakceptować Twojego wniosku o restrukturyzację, powiadomimy Cię o tym wiadomością sms lub pisemnie,
  • wyjaśnimy Ci powód odrzucenia Twojego wniosku.

Wniosek, którego nie możemy zaakceptować, ale chcemy Ci przedstawić inną propozycję.

  • skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub pisemnie,
  • wyjaśnimy Ci dlaczego nie możemy uwzględnić Twojego wniosku,
  • przedstawiamy Ci naszą propozycję restrukturyzacji - może będzie dla Ciebie interesująca.

Jeśli zaakceptujesz naszą propozycję restrukturyzacji, wykonamy czynności jak dla Wniosku rozpatrzonego pozytywnie, a jeśli nie zaakceptujesz, wykonamy czynności, jak dla Wniosku rozpatrzonego negatywnie.

Jeżeli nie jesteś pewien, jaka opcja restrukturyzacji byłaby dla Ciebie najlepsza lub masz problemy ze spłatą/zaległość skontaktuj się z nami.

Wspólnie z doradcą przeanalizujesz swoją sytuację i wybierzecie odpowiednie rozwiązanie.

Czekamy na dla Ciebie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-15:00 pod numerem telefonu: +48 71 78 71 700.

Kredyty hipoteczne

Restrukturyzacja kredytu hipotecznego

Możesz złożyć wniosek, jeżeli spłacasz kredyt/pożyczkę zabezpieczone hipotecznie.

Nie będziemy mogli zrestrukturyzować Twojego kredytu, jeśli:

  • wypowiedzieliśmy Ci umowę i upłynął już okres wypowiedzenia,
  • upłynął termin płatności ostatniej raty z harmonogramu umowy.

Pobierz wniosek, wypełnij, wydrukuj, podpisz Ty oraz pozostali współkredytobiorcy.

Pamiętaj! Wniosek musi być podpisany przez wszystkich kredytobiorców.

We wniosku opisz swoją sytuację, podaj nam dane niezbędne do analizy i podjęcia najlepszej dla Ciebie decyzji. Im więcej konkretnych informacji nam podasz, tym lepiej i szybciej przeanalizujemy Twój wniosek.

Do podjęcia decyzji są nam niezbędne dokumenty finansowe wszystkich kredytobiorców, które:

  1. potwierdzają sytuację ekonomiczną Twojego gospodarstwa domowego oraz
  2. uzasadniają wniosek o restrukturyzację.

Listę niezbędnych dokumentów znajdziesz na ostatnich stronach wniosku.

Do przygotowania aneksu potrzebujemy Twoich danych osobowych zgodnych z dokumentem tożsamości. Jeżeli Ty lub inny uczestnik umowy zmieniłeś dane osobowe lub dokument, którym posługujesz się w kontaktach z bankiem (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu), zadbaj o aktualizację swoich danych w banku. Prosimy, zrób to przed złożeniem wniosku. Możesz zrobić to tutaj.

O CO MOŻESZ WNIOSKOWAĆ?

  1. wydłużenie okresu kredytowania - z zastrzeżeniem, że nie może wykraczać poza maksymalny dostępny okres kredytowania dla:
    • kredytów hipotecznych - do 35 lat,
    • pożyczek hipotecznych - do 25 lat,
    • kredytów konsolidacyjnych:
      • jeśli konsolidowane kredyty mają cel inny niż mieszkaniowy - do 25 lat,
      • jeśli konsolidacja obejmuje kredyt na cel mieszkaniowy - do 35 lat,
  2. karencja w spłacie kapitału - z zastrzeżeniem, że zawieszenie spłaty raty kapitałowej nie może przekroczyć 18 miesięcy,
  3. zmiana rat z malejących na stałe.

Wniosek o restrukturyzację:

Credit Agricole Bank Polska S.A.
ul. Legnicka 48 bud. C-D
54-202 Wrocław

z dopiskiem na kopercie "Restrukturyzacja kredyt hipoteczny".

Dokładnie przeanalizujemy Twój wniosek.

Wniosek rozpatrzony pozytywnie

Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i powiadomimy o decyzji pozytywnej oraz przedstawimy przygotowaną dla Ciebie propozycję restrukturyzacji.

Zaproponujemy Ci w szczególności:

  • zawieszenie spłaty rat i wydłużenie okresu kredytowania albo
  • zmniejszenie kwoty raty i wydłużenie okresu kredytowania albo
  • zawieszenie spłaty rat albo
  • zmianę sposobu spłaty rat z malejących na stałe.

Jeśli ustalimy nowe warunki spłaty:

  • przygotujemy dla Ciebie aneks do umowy,
  • zaprosimy do placówki bankowej, aby go podpisać. Aneks wymaga podpisu wszystkich współkredytobiorców i poręczycieli.

Pamiętaj!

  • Za okres, o który wydłużymy okres kredytowania naliczymy odsetki od kapitału, który pozostaje jeszcze do spłaty zgodnie z warunkami Twojej umowy.
  • Jeśli Twoja Tabela opłat i prowizji to przewiduje, pobierzemy opłatę za restrukturyzację (aneks do umowy kredytu).
  • Restrukturyzacja kredytu hipotecznego może mieć wpływ na wypłatę kolejnych transz.

Wniosek rozpatrzony negatywnie

Jeśli nie będziemy mogli zaakceptować Twego wniosku, powiadomimy Cię o tym pisemnie. Dokładnie opiszemy przyczyny takiej decyzji i zaproponujemy zawarcie ugody w zakresie spłaty.

Kredyty MSP i AGRO

Możesz złożyć wniosek, jeśli spłacasz kredyt udzielony dla Twojego przedsiębiorstwa lub gospodarstwa rolnego:

Nie będziemy mogli zrestrukturyzować Twojego kredytu, jeśli:

Gdy umowa kredytu/pożyczki została zakończona, ponieważ:

  • wypowiedzieliśmy Ci umowę i upłynął już okres wypowiedzenia,
  • upłynął termin płatności ostatniej raty z harmonogramu.

Pobierz wniosek, wypełnij, wydrukuj, podpisz zgodnie ze wzorem podpisu złożonego podczas zawierania umowy kredytowej.

Pamiętaj! Wniosek musi być podpisany przez wszystkich kredytobiorców.

We wniosku opisz swoją sytuację, podaj nam dane niezbędne do analizy i podjęcia najlepszej dla Ciebie decyzji. Im więcej konkretnych informacji nam podasz, tym lepiej i szybciej przeanalizujemy Twój wniosek.

Do podjęcia decyzji są nam niezbędne dokumenty finansowe potwierdzające sytuację ekonomiczną Twojego przedsiębiorstwa lub gospodarstwa oraz uzasadniające wniosek od wszystkich uczestników restrukturyzowanej umowy. Listę niezbędnych dokumentów podamy Ci po wstępnym rozpatrzeniu Twojego wniosku.

Do przygotowania aneksu potrzebujemy Twoich danych osobowych zgodnych z dokumentem tożsamości. Jeżeli Ty lub inny uczestnik umowy zmieniłeś dokument, którym posługujesz się w kontaktach z bankiem (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu), zadbaj o aktualizację swoich danych w banku. Prosimy, zrób to przed złożeniem wniosku. Możesz zrobić to tutaj.

Wniosek o restrukturyzację możesz:

Credit Agricole Bank Polska S.A.
ul. Legnicka 48 bud. C-D
54-202 Wrocław

z dopiskiem na kopercie "Restrukturyzacja MSP/AGRO".

Po wstępnym rozpoznaniu wniosku skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, mailowo lub listownie (w zależności od preferowanej przez Ciebie formy) i przedstawimy listę dokumentów niezbędnych do analizy i przygotowania propozycji restrukturyzacji.

Do każdego kredytobiorcy podchodzimy indywidualnie, dlatego formę restrukturyzacji dostosujemy do Twojej sytuacji. Możemy zaproponować:

  • wydłużenie okresu kredytowania,
  • zmniejszenie kwoty rat lub redukcji limitu,
  • karencję w spłacie rat lub redukcji limitu.

Zakres restrukturyzacji zależy od:

  • rodzaju kredytu, który u nas posiadasz,
  • zdolności kredytowej (firmy, gospodarstwa rolnego lub osoby),
  • planu naprawy gospodarki,
  • możliwości dodatkowego zabezpieczenia transakcji.

Wniosek rozpatrzony pozytywnie

Jeśli zgodzimy się na nowe warunki spłaty, przygotujemy dla Ciebie aneks do umowy. Aby go podpisać:

  • zaprosimy Cię do placówki lub
  • umówimy spotkanie z Twoim Doradcą.

Pamiętaj! Na aneksie do umowy konieczny jest podpis wszystkich uczestników umowy.

Za realizację wniosku o restrukturyzację pobieramy opłatę określoną w Tabeli Opłat i Prowizji. Dodatkowo za czas wydłużenia okresu spłaty, naliczymy odsetki od kapitału pozostającego jeszcze do spłaty. Zastosujemy oprocentowanie zgodne z warunkami Twojej umowy.

Restrukturyzacja kredytu inwestycyjnego może mieć wpływ na wypłatę transz.

Wniosek rozpatrzony negatywnie

Gdy decyzja będzie negatywna, poinformujemy Cię o jej powodach listownie oraz zaproponujemy zawarcie ugody w zakresie polubownej spłaty.

Wsparcie z FWK

dla spłacających kredyt hipoteczny

Fundusz Wsparcia Kredytobiorców (FWK) działa na podstawie ustawy z dnia 9 października 2015 roku o wsparciu kredytobiorców, którzy zaciągnęli kredyt mieszkaniowy i znajdują się w trudnej sytuacji finansowej. z późniejszymi zmianami.

Informacje znajdziesz również na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego

Kiedy możesz otrzymać wsparcie

Jeśli masz już u Nas kredyt mieszkaniowy (niezależnie od waluty) na zaspokojenie Twoich potrzeb mieszkaniowych oraz spełnisz jeden z 3 warunków:

  • Ty lub współkredytobiorca jesteście bezrobotni
  • rata kredytu jest wyższa niż 40% miesięcznych dochodów Twojego gospodarstwa domowego
  • jeśli prowadzisz gospodarstwo jednoosobowe i po odliczeniu raty od dochodu pozostaje Ci 1940 zł, a jeśli prowadzisz gospodarstwo wieloosobowe - 1500 zł na każdą osobę

Kiedy nie możesz otrzymać wsparcia

  • rozwiążesz umowę o pracę lub zwolni Cię pracodawca w trybie artykułu 52 §1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
  • Ty lub współkredytobiorca skorzystasz ze wsparcia przez 40 miesięcy
  • raty spłacasz z pieniędzy pochodzących z ubezpieczenia spłaty kredytu
  • masz wypowiedzianą umowę kredytu, na której prowadzimy czynności egzekucyjne
  • posiadasz inny lokal, dom, spółdzielcze prawo do lokalu mieszkalnego lub roszczenie o przeniesienie własności

W jaki sposób zwracasz wsparcie

  • pieniądze zwracasz po 2 latach od wypłaty ostatniej raty wsparcia
  • wsparcie spłacasz w 200 równych, nieoprocentowanych miesięcznych ratach
  • jeśli spłacisz bez opóźnień 134 rat, umorzymy Ci pozostałą część wsparcia lub pożyczki na spłatę zadłużenia
  • co najmniej 30 dni przed terminem wpłaty pierwszej raty poinformujemy Cię o wysokości miesięcznej raty i numerze rachunku bankowego, na który wpłacać pieniądze
  • jeżeli sprzedasz nieruchomość, zwracasz całość wsparcia w terminie 30 dni od dnia sprzedaży. Jeżeli nie zapłacisz w terminie określonym w wezwaniu, wezwiemy Cię do niezwłocznego zwrotu przyznanego wsparcia. Gdy nie zwrócisz na wezwanie całości wsparcia, naliczymy odsetki ustawowe od dnia wymagalności pierwszej raty zwrotu wsparcia
  • jeżeli otrzymasz wsparcie, które Ci się nie należy, zwracasz je z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia przekazania wsparcia przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK). Poinformujemy Cię o numerze rachunku na który dokonasz zawrotu.

Fundusz Wsparcia Kredytobiorców jest zasilany ze środków banków. Powstał, aby pomagać wszystkim posiadaczom kredytów hipotecznych, którzy chwilowo mają problemy ze spłatą zobowiązania, np. z powodu utraty pracy.

Jeśli masz kredyt zabezpieczony hipoteką, który spełnił Twoje potrzeby mieszkaniowe, możesz liczyć na wsparcie w postaci:

  • dofinansowania (wsparcia) w spłacie raty
  • pożyczki na spłatę zadłużenia, które pozostanie po sprzedaży Twojej nieruchomości
  • promesy

Na czym polega wsparcie

  • bank, który udzielił kredytu mieszkaniowego dostaje kwotę przeznaczoną na spłatę zobowiązań osoby wnioskującej
  • wsparcie wypłacane jest maksymalnie przez 40 miesięcy
  • kwota wsparcia jest w wysokości raty kapitałowo-odsetkowej kredytu mieszkaniowego i nie może przekroczyć 3 000 zł miesięcznie
  • okres jego przekazywania może być krótszy, jeżeli przed terminem 40 miesięcy wystąpią sytuacje, które uniemożliwiają otrzymanie wsparcia (np. klient miał status osoby bezrobotnej i na tej podstawie otrzymał wsparcie, a później podjął pracę).

Na czym polega pożyczka na spłatę zadłużenia

Jeżeli sprzedasz zakupioną na kredyt nieruchomość, a z uzyskanej kwoty nie spłacisz kredytu w całości, możesz wnioskować o pożyczkę na jego spłatę. Kwota tej pożyczki nie może być wyższa niż 120 tys. zł. Przyznana kwota jest wpłacana w całości na rachunek banku, który udzielił kredytu.

Pamiętaj, aby do wniosku na pożyczkę dołączyć umowę sprzedaży w formie aktu notarialnego.

Co to jest promesa

Możesz wystąpić do swojego banku o przyrzeczenie udzielenia pożyczki na spłatę zadłużenia, tj. promesę. Musisz jednak wcześniej zawrzeć przedwstępną umowę sprzedaży kredytowanego domu lub mieszkania.

Do rozpatrzenia wniosku potrzebujemy danych osobowych zgodnych z dokumentem tożsamości oraz aktualnych danych kontaktowych. Jeśli Ty lub współkredytobiorca umowy zmienił dane, którymi posługuje się w kontakcie z nami (dowód osobisty, paszport, karta pobytu, adres, numer telefonu), zadbaj o aktualizację tych danych w banku. Prosimy, zrób to przed złożeniem wniosku.

Dane kontaktowe zaktualizujesz w CA24 Mobile lub CA24 eBank w ustawieniach, a dokument tożsamości przez formularz.

Na wniosku i załącznikach muszą znaleźć się dane wszystkich kredytobiorców . Wniosek może podpisać jeden z nich, który oświadczy, iż pozostali wiedzą o tym i to akceptują.

Kroki złożenia wniosku:

Pobierz wniosek wydrukuj go, wypełnij, podpisz i przekaż go do nas:

  • e - mailem na [email protected] - jeśli jesteś osobą bezrobotną lub
  • e - mailem na [email protected] - jeśli składasz wniosek z innego powodu.
  • osobiście w dowolnej placówce bankowej
  • pocztą na adres:
    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    ul. Legnicka 48 bud. C-D 54-202 Wrocław
    z dopiskiem na kopercie "Fundusz Wsparcia Kredytobiorcy".

Wniosek rozpatrzony pozytywnie

  • na weryfikację wniosku mamy 21 dni kalendarzowych
  • powiadomimy Cię o decyzji i damy Ci 14 dni na zawarcie z nami umowy
  • przygotujemy dla Ciebie umowę, którą dostarczymy do wybranej przez Ciebie placówki
  • zaprosimy Ciebie i wszystkich współkredytobiorców, aby ją podpisać

Wniosek rozpatrzony negatywnie

  • powiadomimy Cię o decyzji i wskażemy jej uzasadnienie
  • jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją, możesz zgłosić wniosek do dodatkowej weryfikacji. Masz na to 14 dni.

Twój wniosek rozpatrzy Rada Funduszu Wsparcia Kredytobiorców. Rada ta powiadomi Cię o swojej decyzji w ciągu 7 dni. Dodatkowa weryfikacja wniosku kosztuje 100 złotych (wpłacasz ją na rachunek wskazany w uchwale Rady). Opłatę tę poniesiesz, jeśli okaże się, że nie spełniasz warunków przyznania wsparcia.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia