Dlaczego nie mogę się zalogować do CA24 eBank?

Problemy z zalogowaniem mogą wynikać z kilku powodów, m.in. wprowadzenia trzy razy nieprawidłowych danych logowania. Zależnie od powodu problemu, nakładane są różne rodzaje blokad:

  • blokada miękka - nakładamy ją po trzykrotnym prowadzeniu niepoprawnych danych logowania
  • blokada twarda - po wielokrotnym wpisaniu błędnych danych, ze względów bezpieczeństwa, nakładamy blokadę twardą. W takiej sytuacji konieczna jest wizyta w naszej dowolnej placówce bankowej.

Status serwisu CA24 eBank sprawdzisz w aplikacji CA24 Mobile, gdzie możesz też aktywować i dezaktywować kanał oraz odblokować go z blokady miękkiej.

Dostęp do serwisu CA24 eBank szybko odblokujesz w aplikacji:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo.
  3. Kliknij Kanały dostępu w sekcji Dostęp do banku
  4. Na kolejnym ekranie możesz sprawdzić status swoich kanałów dostępu. Żeby odblokować dostęp do bankowości internetowej, wybierz CA24 eBank
  5. Kliknij Odblokuj dostęp i postępuj zgodnie z instrukcjami

W przypadku blokady miękkiej, możesz również odzyskać dostęp do bankowości internetowej:

  • wybierając przycisk Nie pamiętasz hasła? na stronie logowania
  • odwiedzając naszą placówkę
  • dzwoniąc do nas pod numer:
    • 19 019 jeśli masz konto dla osób fizycznych
    • 801 33 36 66 jeśli jesteś właścicielem Konta Biznes (Koszt połączenia wg stawki operatora)

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia