Strona główna Credit Agricole
Problemy z zalogowaniem mogą wynikać z kilku powodów. Zależnie od powodu problemu, nakładamy różne rodzaje blokad:
1. Poziom blokady - blokujemy dostęp do CA24 eBank po trzykrotnym wprowadzeniu niepoprawnych danych logowania. Możesz wtedy odblokować dostęp:
- w aplikacji CA24 Mobile:
- przez zmianę hasła na stronie do logowania do CA24 eBank - kliknij przycisk Pomoc w logowaniu na stronie logowania CA24 eBank, a następnie wybierz Zmiana hasła
- w naszej placówce bankowej
2. Poziom blokady- ponownie zablokujemy dostęp do CA24 eBank, jeżeli zablokujesz dostęp, potem odblokujesz go, a po takim odblokowaniu dostępu zarejestrujemy następujące po sobie 3 niepoprawne próby logowania. Wtedy możesz odblokować dostęp tylko w w placówce bankowej.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?