Dlaczego nie mogę się zalogować do CA24 eBank?

Problemy z zalogowaniem mogą wynikać z kilku powodów, m.in. wprowadzenia 3 razy nieprawidłowych danych logowania. Zależnie od powodu problemu, nakładamy różne rodzaje blokad:

  • blokada miękka - nakładamy ją po trzykrotnym prowadzeniu niepoprawnych danych logowania
  • blokada twarda - nakładamy ją, jeśli miałeś/miałaś blokadę miękką odblokowałeś/odblokowałaś dostęp i ponownie 3 razy z rzędu źle podałeś/podałaś hasło. W takiej sytuacji konieczna jest wizyta w naszej dowolnej placówce bankowej.

Status serwisu CA24 eBank sprawdzisz w aplikacji CA24 Mobile (w przypadku blokady twardej serwisu CA24 eBank blokujemy też dostęp do aplikacji CA24 Mobile), gdzie możesz aktywować i dezaktywować kanał oraz odblokować go z blokady miękkiej.

Dostęp do serwisu CA24 eBank szybko odblokujesz w aplikacji:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo.
  3. Kliknij Kanały dostępu w sekcji Dostęp do banku
  4. Na kolejnym ekranie możesz sprawdzić status swoich kanałów dostępu. Żeby odblokować dostęp do bankowości internetowej, wybierz CA24 eBank
  5. Kliknij Aktywuj dostęp i postępuj zgodnie z instrukcjami

W przypadku blokady miękkiej, możesz też odzyskać dostęp do serwisu CA24 eBank:

  • kliknij przycisk Pomoc w logowaniu na stronie logowania CA24 eBank, a następnie wybierz Zmiana hasła
  • odwiedź naszą placówkę
  • zadzwoń do nas pod numer: 19 019 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.)

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia