Jak skontaktować się z nami w aplikacji CA24 Mobile?

W aplikacji CA24 Mobile możesz skontaktować się z nami na 3 sposoby:

  1. Przez czat
  2. Telefonicznie z doradcą na infolinii
  3. Telefonicznie, z Twoim doradcą

Czat

  1. Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
  2. Kliknij Czat
  3. Wybierz temat Twojej rozmowy

Na czacie połączysz się z naszą wirtualną doradczynią Asią, która jest dostępna codziennie 24h na dobę. Jeśli Asia nie będzie mogła Ci pomóc przekierujemy Cię do innego doradcy, w godzinach naszej pracy – codziennie od 8.00 do 20.00.

Telefonicznie z doradcą na infolinii

  1. Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
  2. Kliknij Zadzwoń
  3. Wybierz Zadzwoń do nas

Dzięki temu, że połączysz się z nami przez aplikację, my łatwiej Cię zidentyfikujemy i szybciej zajmiemy się Twoją sprawą.

Telefonicznie, z Twoim doradcą

Jeśli masz przypisanego doradcę, możesz szybko skontaktować się z nim w aplikacji.

  1. Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
  2. Kliknij wizytówkę Twojego doradcy
  3. Możesz zadzwonić bezpośrednio do Twojego doradcy lub napisać mejla

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku