Jak skontaktować się z nami w aplikacji CA24 Mobile?
W aplikacji CA24 Mobile możesz skontaktować się z nami na 3 sposoby:
Czat
- Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)

- Kliknij Czat

- Wybierz temat Twojej rozmowy

Na czacie połączysz się z naszą wirtualną doradczynią Asią, która jest dostępna codziennie 24h na dobę. Jeśli Asia nie będzie mogła Ci pomóc przekierujemy Cię do innego doradcy, w godzinach naszej pracy – codziennie od 8.00 do 20.00.
Telefonicznie z doradcą na infolinii
- Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)

- Kliknij Zadzwoń

- Wybierz Zadzwoń do nas

Dzięki temu, że połączysz się z nami przez aplikację, my łatwiej Cię zidentyfikujemy i szybciej zajmiemy się Twoją sprawą.
Telefonicznie, z Twoim doradcą
Jeśli masz przypisanego doradcę, możesz szybko skontaktować się z nim w aplikacji.
- Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)

- Kliknij wizytówkę Twojego doradcy

- Możesz zadzwonić bezpośrednio do Twojego doradcy lub napisać mejla

Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?
Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem


Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek
Skontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce


