Jak skontaktować się z nami w aplikacji?

W aplikacji możesz skontaktować się z nami na 3 sposoby:

1 sposób - Czat

  1. Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
  2. Kliknij Czat
  3. Wybierz temat Twojej rozmowy

    Na czacie połączysz się z naszą wirtualną doradczynią Asią, która jest dostępna codziennie 24h na dobę. W przypadku trudniejszych spraw przekierujemy Cię do Doradców. Należy jednak pamiętać, że czat dostępny jest w określonych godzinach.

2 sposób - Rozmowa telefoniczna

  1. Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
  2. Kliknij Zadzwoń
  3. Wybierz Zadzwoń do nas

    Dzięki temu, że połączysz się z nami z aplikacji, my łatwiej Cię zidentyfikujemy i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.

3 sposób - Rozmowa z doradcą

Jeśli masz przypisanego doradcę, możesz się z nim bezpośrednio skontaktować w aplikacji.

  1. Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
  2. Kliknij wizytówkę Twojego doradcy
  3. Możesz zadzwonić bezpośrednio do Twojego doradcy lub napisać maila.

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia