Jak skontaktować się z nami w aplikacji?
W aplikacji możesz skontaktować się z nami na 3 sposoby:
Czat
- Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
- Kliknij Czat
- Wybierz temat Twojej rozmowy
Na czacie połączyć się z naszą wirtualną doradczynią, która jest dostępna codziennie 24h na dobę. W przypadku trudniejszych spraw przekierujemy Cię do Doradców. Należy jednak pamiętać, że czat dostępny jest w określonych godzinach.
Rozmowa telefoniczna
- Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
- Kliknij Zadzwoń
- Wybierz Zadzwoń do nas
Dzięki temu, że połączysz się z nami z aplikacji, my łatwiej Cię zidentyfikujemy i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.
Rozmowa z doradcą
Jeśli masz przypisanego doradcę, możesz się z nim skontaktować bezpośrednio w aplikacji.
- Zaloguj się i kliknij ikonę kontaktu w prawym górnym rogu (dymek czatu i słuchawki)
- Kliknij wizytówkę Twojego doradcy
- Możesz zadzwonić bezpośrednio do Twojego doradcy lub napisać mejla
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce