Jak włączyć mobilną autoryzację w aplikacji?
Jeśli chcesz autoryzować swoje transakcje bezpośrednio w aplikacji CA24 Mobile możesz bez dodatkowych kosztów włączyć autoryzację mobilną:
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)

- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo

- Wybierz opcję Mobilna autoryzacja

- Kliknij przycisk Włącz na tym urządzeniu

- Wybierz, jakie transakcje chcesz autoryzować mobilnie, zaznaczając odpowiednie zgody. Dodatkowo, możesz nadać nazwę swojemu urządzeniu zaufanemu

- Kliknij Zatwierdź zmiany

- Potwierdź operację wpisując hasło SMS i kliknij Dalej

- Od teraz możesz autoryzować swoje transakcje w aplikacji szybko i wygodnie

Autoryzację mobilną możesz mieć tylko na jednym urządzeniu zaufanym.
Więcej o metodach autoryzacji przeczytasz tutaj.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?
Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem


Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek
Skontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce


