Nasze nowoczesne, profesjonalne i sprawnie działające Contact Center oferuje szeroki zakres usług.
Rozpoczęliśmy działalność w marcu 1999 r wraz z otwarciem pierwszej placówki banku. Dysponujemy wysoko zaawansowaną technologią, która może sprostać rosnącemu w szybkim tempie popytowi na nasze usługi. Stawiamy na profesjonalizm, szybkość w obsłudze oraz budowanie więzi z Klientami poprzez indywidualne podejście. Oferujemy całodobową obsługę przez 7 dni w tygodniu, aby umożliwić naszym Klientom bezpośredni dostęp do rzetelnej informacji i profesjonalnej obsługi bankowej.
Zapewniamy komfort, bezpieczeństwo i poufność przekazywanych informacji.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stale udoskonalamy naszą ofertę oraz rozszerzamy zakres świadczonych usług.
Serdecznie zapraszamy
Doradcy Contact Center
Obsługa Twoich produktów, oferta banku, zastrzeżenie karty, połączenie z doradcą
Numery telefonów kontaktowych znajdziesz w zakładce Kontakt> Telefon