Nasze nowoczesne, profesjonalne i sprawnie działające Contact Center oferuje szeroki zakres usług.
Rozpoczęliśmy działalność w marcu 1999 r. wraz z otwarciem pierwszej placówki banku. Dysponujemy wysoko zaawansowaną technologią, która może sprostać rosnącemu w szybkim tempie popytowi na nasze usługi. Stawiamy na profesjonalizm, szybkość w obsłudze oraz budowanie więzi z Klientami poprzez indywidualne podejście. Oferujemy całodobową obsługę przez 7 dni w tygodniu, aby umożliwić naszym Klientom bezpośredni dostęp do rzetelnej informacji i profesjonalnej obsługi bankowej.
Zapewniamy komfort, bezpieczeństwo i poufność przekazywanych informacji.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stale udoskonalamy naszą ofertę oraz rozszerzamy zakres świadczonych usług.
Serdecznie zapraszamy
Doradcy Contact Center
Obsługa Twoich produktów, oferta banku, zastrzeżenie karty, połączenie z doradcą
Numery telefonów kontaktowych znajdziesz w zakładce Kontakt » CA24 Infolinia
Dokonywanie czynności bankowych może być przyjemnością! Wszystkim posiadaczom kont w Crédit Agricole oferujemy:
- Usługi dostępne całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
- Ulgowe połączenia telefoniczne,
- Łatwy i bezpieczny dostęp do wszystkich usług bezgotówkowych.
- Miłą i profesjonalną obsługę.
- Pełną i rzetelną informację o koncie i aktualnej ofercie Banku.
- Możliwość korzystania z systemu automatycznego i rozmowy z doradcą bankowym
Serwis telefoniczny CA24 to nowoczesna i wygodna forma dysponowania własnymi pieniędzmi ponieważ:
- nie musisz wychodzić z domu,
- oszczędzasz czas,
- nie martwisz się o miejsce do parkowania samochodu,
- nie musisz wypełniać dokumentów.
Serwis telefoniczny oferuje pełen zakres usług. Nie musisz już wybierać się do banku, a wszystkie sprawy możesz załatwić za pomocą telefonu:
- sprawdzić aktualny stan konta,
- wykonywać przelewy,
- zakładać lokaty terminowe,
- składać zlecenia,
- awizować kwoty do wypłaty,
- zamawiać wyciągi i potwierdzenia,
- uzyskać informacje o dokonanych operacjach,
- zgłaszać zapotrzebowania na karty płatnicze,
- dokonywać zastrzeżeń,
- zmienić daty wysyłania wyciągów,
- zmienić adres do korespondencji,
- składać reklamacje.
Dostęp do tak szerokiej gamy usług serwisu telefonicznego CA24 jest darmowy * . Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora.
19 019
* Dla posiadaczy konta LOKATA opłata miesięczna 1 PLN
Crédit Agricole zapewnia pełne bezpieczeństwo w dostępie do telefonicznych usług bankowych. Bezpieczeństwo oparte jest na:
- złożonej identyfikacji klienta
- możliwości ustalenia indywidualnych limitów operacji
- nagrywaniu rozmowy
Każdy posiadacz konta w Crédit Agricole może korzystać z telefonicznych operacji bankowych. Wystarczy, że posiada sześciocyfrowy telekod , który nadaje sobie samodzielnie i bezpłatnie w dowolnej placówce Crédit Agricole. Oczywiście, w każdym momencie Klient możne dokonać zmiany wygenerowanego wcześniej telekodu.
Ważne jest to, że korzystając z Infolinii nigdy nie podaje się całego numeru telekodu. System bankowy losowo wybiera część cyfr w różnych kombinacjach.
Dodatkowym zabezpieczeniem jest ustalany przez Klienta indywidualny, kwotowy limit transakcji dokonywanych przez telefon. Uniemożliwia on wykonywanie operacji przekraczających zadaną kwotę.
IVR (Interactive Voice Response)
Automatyczny serwis telefoniczny (IVR) pozwala na automatyczne, bez udziału operatora, uzyskanie informacji o produktach i zlecanie dyspozycji przy użyciu telefonu wyposażonego w wybieranie tonowe.
Największym atutem serwisu automatycznego jest brak oczekiwania na połączenie i możliwość samodzielnego wykonywania operacji na koncie lub karcie kredytowej.
Asia to nasza wirtualna doradczyni. Jest ona częścią automatycznego systemu IVR. Podczas rozmowy z Asią przejdziesz proces identyfikacji na naszej infolinii, możesz zrobić kilka podstawowych operacji. Szybko i wygodnie - bez czekania na połączenie z doradcą.
Wirtualna doradczyni Asia rozpoznaje mowę , dlatego tak jak do tej pory z naszym doradcą, możesz podawać swoje dane i zlecać operacje ustnie lub wprowadzić je na klawiaturze telefonu- jak w systemie IVR.
Po poprawnej identyfikacji, Asia poda Ci informacje: o saldzie na rachunkach złotówkowych i walutowych, o operacjach na kartach. Pomoże Ci też uruchomić i odblokować kartę do konta. Jeśli w trakcie rozmowy chciałbyś porozmawiać z doradcą, Asia przełączy Cię do niego.