Co to jest Telekod i skąd go wziąć?

Telekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinia. Telekod dostajesz SMS-em przy podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz na swój podczas pierwszej rozmowy z CA24 Infolinia.

Jeśli nie masz jeszcze telekodu lub go nie pamiętasz, możesz go samodzielnie wygenerować w CA24 eBank lub w placówce:

CA24 Mobile

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie) w lewym górnym rogu
  2. Przejdź do zakładki Ustawienia
  3. Kliknij Kanały dostępu
  4. Wybierz CA24 Infolinia
  5. Kliknij Potrzebuję nowy telekod
  6. Po wpisaniu swojego PIN-u mobilnego, dostaniesz SMS-a z tymczasowym hasłem. Pamiętaj o zmienieniu go przy najbliższym korzystaniu z CA24 Infolinia

CA24 eBank

  1. Zaloguj się do CA24 eBank
  2. Przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Telekod
  3. Zatwierdź operację, a jednorazowy telekod wyślemy Ci SMS-em
  4. Kod zmienisz na własny podczas najbliższej rozmowy z CA24 Infolinia. Zostaniesz wtedy w pierwszej kolejności poproszony o telekod z SMS-a który dostałeś następnie nadasz własny - 6 cyfrowy.

Sprawdź, jakie warunki musi spełniać nowy telekod:

  • nie może składać się z następujących po sobie cyfr (np. 123456, 987654),
  • nie może zawierać trzech takich samych cyfr obok siebie (np. 225553, 444444),
  • nie może być taki sam jak pierwsze sześć cyfr Twojego numeru PESEL.

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia