Co to jest Telekod i skąd go wziąć?

Telekod jest 6 cyfrowym kodem, który służy do identyfikacji klientów podczas rozmowy z naszą infolinią. Otrzymujesz go od nas przy podpisywaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz – na swój, podczas pierwszej rozmowy z naszą infolinią. Jeśli nie masz lub nie pamiętasz tego kodu, możesz go samodzielnie wygenerować w serwisie CA24 eBank. Po zalogowaniu, przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Telekod. Po zatwierdzeniu operacji, wyślemy Ci SMS-em jednorazowy telekod, który zmienisz na swój podczas najbliższego kontaktu z naszą infolinią.

Nowy telekod musi spełniać następujące warunki:

  • nie może składać się z następujących po sobie cyfr (np. 123456, 987654),
  • nie może zawierać trzech takich samych cyfr obok siebie (np. 225553, 444444),
  • nie może być taki sam jak pierwsze sześć cyfr PESEL klienta.

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia