Jak zmienić metodę autoryzacji?

Jeśli chcesz zmienić metodę autoryzacji z SMS na autoryzację mobilną:

  1. Zaloguj się do serwisu CA24 eBank i przejdź do zakładki Ustawienia
  2. Wybierz Zmiana sposobu autoryzacji transakcji w CA24 eBank
  3. Na ekranie zobaczysz Twoją obecną metodę autoryzacji, czyli SMS. Kliknij przycisk Dalej (jest poniżej). Dzięki temu zmienisz metodę autoryzacji na mobilną.
  4. Jeżeli masz więcej niż jedno urządzenie zaufane, wybierz to, na których chcesz uruchomić mobilną autoryzację i kliknij Dalej
  5. Wprowadź hasło z SMS i kliknij Zatwierdź

Jeśli chcesz zmienić metodę autoryzacji z mobilnej na SMS, możesz to zrobić:

w serwisie CA24 eBank:

  1. Zaloguj się do serwisu CA24 Mobile i przejdź do zakładki Ustawienia
  2. Wybierz Zmiana sposobu autoryzacji transakcji w CA24 eBank
  3. Na ekranie zobaczysz Twoją obecną metodę autoryzacji, czyli mobilną autoryzację. Kliknij przycisk Dalej (jest poniżej.) Dzięki temu zmienisz metodę autoryzacji na SMS.
  4. Zatwierdź zmianę za pomocą PIN-u w aplikacji CA24 Mobile

w aplikacji CA24 Mobile:

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
  2. Wejdź w zakładkę Bezpieczeństwo
  3. Pod nagłówkiem Logowanie i autoryzacja, kliknij kafel Mobilna autoryzacja
  4. Kliknij Włącz na tym urządzeniu
  5. Przesuń suwak w prawo dla opcji Autoryzacja mobilna dla bankowości internetowej CA24 eBank
  6. Kliknij Zatwierdź zmiany
  7. Podaj kod z SMS-a i potwierdź zmianę

Możesz też zmienić metodę autoryzacji:

  • w naszej dowolnej placówce
  • przez telefon - zadzwoń pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora).

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia