Przenieś do nas swoje konto

Jak przenieść konto z innego banku?

  1. Zaloguj się do serwisu internetowego
    1. Jeśli masz u nas konto, zaloguj się do serwisu internetowego CA24 eBank
    2. Jeśli nie masz u nas konta, otwórz konto przez aplikację CA24 Mobile, a następnie zaloguj się do serwisu internetowego CA24 eBank.
  2. Na ekranie głównym, kliknij Przenieś konto z innego banku
  3. Wypełnij wniosek o przeniesienie konta:
    • wprowadź numer rachunku, który przenosisz,
    • wpisz nazwę banku, z którego chcesz zrezygnować,
    • określ co chcesz przenieść w ramach konta osobistego (np. zlecenia stałe, polecenia przelewu, rachunek walutowy w EUR,USD,GBP).
  4. W Twoim imieniu i zgodnie ze wskazanym zakresem, zlecimy obecnemu bankowi
    • zamknięcie rachunku,
    • przeniesienie zleceń stałych,
    • poleceń zapłaty.

    Możemy też poinformować urząd skarbowy lub pracodawcę o zmianie numeru rachunku.

  5. Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi od Twojego dotychczasowego banku przeniesiemy konto.
  1. Znajdź najbliższą placówkę - sprawdź mapę placówek
  2. Przygotuj aktualny numer konta.

    Możesz przenieść rachunek indywidualny oraz wspólny zgodnie z zasadami:

    • na rachunek indywidualny przeniesiesz rachunek indywidualny
    • na rachunek wspólny przeniesiesz rachunek wspólny

    Przeniesienie konta w innych wariantach, nie jest możliwe.

  3. W placówce pomożemy Ci przenieść konto z innego banku. Wystarczy, że wypełnisz wniosek o przeniesienie konta z naszym doradcą. W Twoim imieniu, zlecimy obecnemu bankowi:
    • zamknięcie rachunku,
    • przekazanie pieniędzy na nowy rachunek,
    • przeniesienie zleceń stałych i poleceń zapłaty.

    Możemy też poinformować urząd skarbowy lub pracodawcę o zmianie numeru rachunku.

  4. Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi od Twojego dotychczasowego banku przeniesiemy konto.

Jakie przeszkody uniemożliwiają przeniesienie dotychczasowego konta?

Mogą zdarzyć się sytuacje, w których przeniesienie Twojego rachunku do Banku Credit Agricole może być utrudnione. Twój dotychczasowy bank może również odmówić zamknięcia poprzedniego rachunku. Upewnij się, że:

  • nie masz nieuregulowanych zobowiązań,
  • nie masz blokady środków na rachunku,
  • Twoje dane są zgodne, np. niezgodność dokumentu tożsamości stanowi przeszkodę do przeniesienia konta.

Pamiętaj, aby poinformować znajomych i rodzinę oraz zaktualizować numer rachunku wraz z wydaną do niego kartą na swoich aplikacjach (np. Netflix, Showmax czy Spotify).

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia