Przenieś do nas swoje konto

Przenieś do nas swoje konto
w naszej dowolnej placówce lub w eBanku

Przeniesienie konta jest całkowicie bezpłatne
a pieniądze i zlecenia stałe zostaną przeniesione na nowy rachunek w naszym banku

Wszystkie formalności załatwimy za Ciebie
Jak przenieść konto z innego banku?
- Zaloguj się do serwisu internetowego
- Jeśli masz u nas konto, zaloguj się do serwisu internetowego CA24 eBank
- Jeśli nie masz u nas konta, otwórz konto przez aplikację CA24 Mobile, a następnie zaloguj się do serwisu internetowego CA24 eBank.
- Na ekranie głównym, kliknij Przenieś konto z innego banku
- Wypełnij wniosek o przeniesienie konta:
- wprowadź numer rachunku, który przenosisz,
- wpisz nazwę banku, z którego chcesz zrezygnować,
- określ co chcesz przenieść w ramach konta osobistego (np. zlecenia stałe, polecenia przelewu, rachunek walutowy w EUR,USD,GBP).
- W Twoim imieniu i zgodnie ze wskazanym zakresem, zlecimy obecnemu bankowi
- zamknięcie rachunku,
- przeniesienie zleceń stałych,
- poleceń zapłaty.
Możemy też poinformować urząd skarbowy lub pracodawcę o zmianie numeru rachunku.
- Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi od Twojego dotychczasowego banku przeniesiemy konto.
- Znajdź najbliższą placówkę - sprawdź mapę placówek
- Przygotuj aktualny numer konta.
Możesz przenieść rachunek indywidualny oraz wspólny zgodnie z zasadami:
- na rachunek indywidualny przeniesiesz rachunek indywidualny
- na rachunek wspólny przeniesiesz rachunek wspólny
Przeniesienie konta w innych wariantach, nie jest możliwe.
- W placówce pomożemy Ci przenieść konto z innego banku. Wystarczy, że wypełnisz wniosek o przeniesienie konta z naszym doradcą. W Twoim imieniu, zlecimy obecnemu bankowi:
- zamknięcie rachunku,
- przekazanie pieniędzy na nowy rachunek,
- przeniesienie zleceń stałych i poleceń zapłaty.
Możemy też poinformować urząd skarbowy lub pracodawcę o zmianie numeru rachunku.
- Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi od Twojego dotychczasowego banku przeniesiemy konto.
Jakie przeszkody uniemożliwiają przeniesienie dotychczasowego konta?
Mogą zdarzyć się sytuacje, w których przeniesienie Twojego rachunku do Banku Credit Agricole może być utrudnione. Twój dotychczasowy bank może również odmówić zamknięcia poprzedniego rachunku. Upewnij się, że:
- nie masz nieuregulowanych zobowiązań,
- nie masz blokady środków na rachunku,
- Twoje dane są zgodne, np. niezgodność dokumentu tożsamości stanowi przeszkodę do przeniesienia konta.
Pamiętaj, aby poinformować znajomych i rodzinę oraz zaktualizować numer rachunku wraz z wydaną do niego kartą na swoich aplikacjach (np. Netflix, Showmax czy Spotify).