Rachunki walutowe

Dlaczego warto?

1 zł za prowadzenie rachunku!

Wystarczy że posiadasz konto osobiste w Credit Agricole.

Trzy waluty do wyboru

Wyjeżdżasz często za granicę? Otrzymujesz wynagrodzenie w walucie obcej? Dzięki rachunkom walutowym masz możliwość zarządzania swoimi finansami również w walutach obcych w euro, dolarze amerykańskim lub funcie brytyjskim.

Całodobowy dostęp do rachunku

Wygodny dostęp do konta przez Internet i telefon. Doradcy serwisu telefonicznego CA24 są do Twojej dyspozycji 24h/7. Łatwe zarządzanie kontami zapewni również Aplikacja CA24 Mobile z dostępnym kalkulatorem walutowym oraz tabelą kursów.

Przelewy walutowe

Możliwość realizacji przelewów europejskich w systemie SEPA i walutowych w systemie SWIFT.

Dodatkowe produkty

Rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb:

Rachunek oszczędzam w EUR, USD i GBP

Wypłacaj oszczędności bez szkody dla odsetek

Lokata w walutach obcych

Oszczędzaj w euro, dolarach amerykańskich i funcie brytyjskim

Dedykowana karta walutowa Visa Walutowa

5 zł

Za pojedynczą wypłatę gotówki z bankomatów w Polsce

EUR i USD

Visa Walutowa w EUR lub USD z możliwością płatności internetowych

0 zł

Za wydanie karty Visa Walutowa do rachunku

Aplikacja CA24 Mobile

Jak założyć konto?

Wygodnie złóż wniosek online - umowę podpiszesz bez wychodzenia z domu!

proste
kroki

1

Wypełnij wniosek online

2

Odbierz telefon od konsultanta CA24

3

Kartę otrzymasz pocztą. Aktywuj ją i zacznij korzystać!

Odwiedź placówkę
Znajdź placówkę

Umów się z doradcą
Zarezerwuj wizytę

Zadzwoń do nas 19 019 Koszt według stawek operatora
+48 71 35 49 009 (z zagranicy i komórek)

Wyślij SMS na numer 71127 o treści KONTO, oddzwonimy.

Koszt SMS-a to 1,23zł z VAT

Klub rabatowy logo

Rabaty i oferty specjalne

Sprawdź zniżki w największym Klubie Rabatowym w Polsce. Płacąc kartami Banku Credit Agricole zyskujesz dostęp do rabatów w ponad 10 000 miejsc - dużych sieciach oraz lokalnych sklepach czy restauracjach.
(Źródło: Dane własne Banku Credit Agricole wg stanu na dzień 13.07.2016 r.)

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić:

Zniżki łatwo odnajdziesz także dzięki aplikacji CA24 Mobile

Wszystko o koncie

Informacje o produkcie zebrane w jednym miejscu:

Zobacz ile to kosztuje

TOIP


Przydatne dokumenty

Pytania i odpowiedzi

W jakich godzinach odbywają się księgowania sesji przychodzących i wychodzących?

Zobacz odpowiedź

Co zrobić, aby dokonać przelewu z zagranicy na konto w banku Credit Agricole?

Zobacz odpowiedź

Dostałem nową kartę do konta. Jak mogę ją uruchomić?

Zobacz odpowiedź

Więcej pytań i odpowiedzi >>

Księgowanie sesji przychodzących w Banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 12.00, 16.00, 18.00.

Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:

  1. jeżeli zostały złożone do godziny 14.30 w dniu roboczym - tego samego dnia,
  2. jeżeli zostały złożone po godzinie 14.30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego,
  3. jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym.

Aby wykonać przelew z zagranicy na konto w Banku Credit Agricole, Zleceniodawca przelewu zobowiązany jest podać:

  1. imię i nazwisko odbiorcy przelewu (Posiadacza rachunku),
  2. pełny 26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy przelewu (IBAN), przed którym należy dodatkowo wpisać "PL": PL (26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy przelewu),
  3. tytuł płatności - należy dokładnie podać za co dokonywany jest przelew,
  4. nazwę i adres banku odbiorcy przelewu:
    Credit Agricole Bank Polska SA
    pl. Orląt Lwowskich 1
    53-605 Wrocław, Polska
  5. kod SWIFT (tzw. BIC) Banku Credit Agricole: AGRIPLPR

Bank Credit Agricole uznaje konta swoich klientów przychodzącymi przelewami w EUR, USD, GBP, CHF, AUD, CAD, HUF, CZK, DKK, NOK, SEK, RUB, JPY i PLN, przy czym uznanie konta następuje zawsze w walucie PLN. Jeśli przelew zostanie wysłany w innej walucie niż wymieniona powyżej nie dotrze do Banku Credit Agricole, lecz zostanie zwrócony do banku nadawcy przelewu.

Nowe karty płatnicze do konta przekazywane Klientom drogą pocztową przed pierwszym użyciem wymagają uruchomienia.

Uruchomienie nowej karty jest możliwe:

Po uruchomieniu karty należy ją aktywować poprzez dokonanie transakcji stykowejza pomocą karty z użyciem PINu (do momentu wykonania takiej transakcji nie jest możliwe wykonywanie płatności zbliżeniowych). Karty wznowione wymagają tylko aktywacji.

Otwórz konto już teraz

Stopka redakcyjna

© 2018 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się