Nie pamiętam swojego identyfikatora lub hasła. Co mam zrobić?
Jeśli nie znasz lub nie pamiętasz swojego identyfikatora lub aliasu, możesz:
- sprawdzić go w aplikacji CA24 Mobile;
- znaleźć go w Umowie CA24 (Umowie Bankowości Elektronicznej) w sekcji Parametry dostępu do serwisów CA24, w tabeli Dane dostępowe do serwisów;
- jeśli umowę zawieraliśmy w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile , wysłaliśmy Ci ją mejlem - poszukaj wiadomości od nas; nadawca - Credit Agricole, z adresu: [email protected];
- skontaktować się z nami telefonicznie;
- przyjść do naszej dowolnej placówki.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do serwisu CA24 eBank, możesz odzyskać je na stronie logowania do CA24 eBank.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?
Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem


Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek
Skontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce


