Jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank?

W większości przypadków, możesz odblokować dostęp przez serwis CA24 eBank lub aplikację CA24 Mobile (instrukcje poniżej). Po trzykrotnym wpisaniu błędnych danych, nakładamy blokadę twardą. Robimy to wtedy, gdy miałeś/miałaś blokadę miękką, odblokowałeś/odblokowałaś dostęp i ponownie 3 razy z rzędu źle podałeś/podałaś hasło. W takiej sytuacji musisz odwiedzić naszą placówkę.

Zobacz, jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank w aplikacji CA24 Mobile »

Możesz również odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank korzystając z opcji Pomoc w logowaniu:

  1. Na stronie logowania do serwisu CA24 eBank wybierz Pomoc w logowaniu i kliknij Zmiana hasła
  2. Uzupełnij wymagane pola i kliknij Dalej
  3. Na numer telefonu, który podałeś/podałaś dostaniesz SMS z hasłem tymczasowym

    Treść SMS:

    Zmiana hasla do CA24 eBank, (data oraz godzina w formacie: RRRR-MM-DD GG:MM). Hasło jest wazne przez 1 godzine. Tymczasowe hasło: XXXXXX. Zmien je po zalogowaniu. Credit Agricole.

  4. Kliknij Przejdź do logowania i zaloguj się do serwisu CA24 eBank - wprowadź Twój identyfikator (lub alias) i hasło tymczasowe z SMS-a
  5. Nadaj nowe hasło do logowania:
    • w polu Obecne hasło wpisz jeszcze raz hasło tymczasowe z SMS-a
    • w polu Nowe hasło wpisz swoje nowe indywidualne hasło przy pomocy, którego będziesz się logować do naszego serwisu
    • w polu Potwierdź nowe hasło wpisz jeszcze raz swoje nowe hasło
  6. Kliknij Dalej i zatwierdź operację sposobem autoryzacji, który wybrałeś/wybrałaś
  7. Gotowe!

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia