Strona główna Credit Agricole
W większości przypadków, możesz odblokować dostęp przez serwis CA24 eBank lub aplikację CA24 Mobile (instrukcje poniżej). Po trzykrotnym wpisaniu błędnych danych, nakładamy blokadę twardą. Robimy to wtedy, gdy miałeś/miałaś blokadę miękką, odblokowałeś/odblokowałaś dostęp i ponownie 3 razy z rzędu źle podałeś/podałaś hasło. W takiej sytuacji musisz odwiedzić naszą placówkę.
Zobacz, jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank w aplikacji CA24 Mobile »
Możesz również odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank korzystając z opcji Pomoc w logowaniu:
Treść SMS:
Zmiana hasla do CA24 eBank, (data oraz godzina w formacie: RRRR-MM-DD GG:MM). Hasło jest wazne przez 1 godzine. Tymczasowe hasło: XXXXXX. Zmien je po zalogowaniu. Credit Agricole.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?