Dla rodziny

Hej! Mamy tutaj coś dla całej Twojej rodziny.

Nasze konta osobiste wprowadzą Twoje dziecko w świat finansów, a Tobie zapewnią pełno korzyści. Zyskasz kontrolę nad wydatkami, a Twoje dziecko dostęp do pieniędzy, gdy ich potrzebuje. Ubezpieczenia z naszej oferty pomogą Ci ochronić to, co dla Ciebie najważniejsze. W CA24 eBank złożysz także wnioski o dofinansowanie dla Twojej rodziny.

Programy zakończone

Pytania i odpowiedzi

Tak, mamy dedykowane konto dla dziecka w każdym wieku. Jeżeli Twoje dziecko nie ukończyło 13 roku życia możesz skorzystać z oferty Konta dla Ciebie JUNIOR. Konto założysz w placówce na podstawie dokumentu tożsamości dziecka: legitymacji, dowodu osobistego lub paszportu.

Dla nastolatków w wieku 13-18 lat mamy dedykowany pakiet - Konto dla Ciebie GO!. Aby otworzyć to konto zapraszamy do naszej placówki przyszłego posiadacza konta z rodzicem lub z przedstawicielem ustawowym.

Konto dla Ciebie JUNIORKonto dla Ciebie GO!

Tak. Jeśli chcesz, żeby świadczenie trafiało na inne konto, złóż nowy wniosek o świadczenie. We wniosku podaj wszystkie niezbędne dane i nowy numer konta.

Należy zalogować się do serwisu CA24 eBank i wybrać zakładkę Oferta i umowy, następnie Inne sprawy wybrać odpowiedni program oraz kliknąć na przycisk ZŁÓŻ WNIOSEK.

Wartości limitów dla przelewów w CA24 Infolinia możesz zmienić:

  • w aplikacji CA24 Mobile – u góry ekranu wybierz ikonę symbolizującą Twój profil, następnie opcję Ustawienia, w sekcji Limity opcję Przelewy i ustaw limity W CA24 Infolinii. Na koniec zatwierdź zmianę.
  • w serwisie CA24 eBank - w górnej belce wybierz Ustawienia, następnie w sekcji Serwisy i limity opcję Limity i statusy i ustaw limity w zakładce Serwis telefoniczny CA24. Zatwierdź zmianę tak, jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank.
  • w naszej placówce

Zwolnimy Cię z opłat, jeśli:

  • co miesiąc na Twoje konto wpłynie minimum 15 000 zł,
  • lub średnie miesięczne saldo na Twoich kontach i produktach inwestycyjnych wyniesie minimum 250 000 zł.

Więcej o warunkach zwolnienia z opłaty

  • średnie miesięczne saldo obliczamy, sumując salda na wszystkich Twoich rachunkach w ramach konta (na koniec każdego dnia) i kwot, które masz na produktach inwestycyjnych. Tę sumę dzielimy przez liczbę dni w danym miesiącu;
  • gdy masz konto wspólne - przynajmniej jeden z jego posiadaczy musi spełnić warunek średniego miesięcznego salda. Do wyliczeń nie bierzemy sald na kontach wszystkich posiadaczy konta wspólnego.
  • jeśli masz konto w walucie obcej, to przeliczenie na złotówki zrobimy po średnim kursie walut w ostatnim dniu miesiąca.

Szczegółowy opis sprawdzania wpływów i wyliczania średniego miesięcznego salda znajdziesz w Regulaminie kont dla osób fizycznych

Do salda wliczamy m.in. konta emerytalne i ubezpieczenia z elementem inwestycyjnym, fundusze inwestycyjne.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku