Aby złożyć dyspozycję doładowania telefonu należy:

  • zalogować się konta przez Internet,
  • wybrać konto (rachunek), z którego ma nastąpić zasilenie,
  • w menu "Doładowania telefonu" wybrać "Nowe doładowanie",
  • wpisać lub wybrać z listy telefonów zdefiniowanych numer telefonu, następnie wybrać operatora GSM i wpisać kwotę doładowania. W przypadku dostępu do konta bez tokena lub haseł SMS, przed wykonaniem operacji należy zdefiniować numer telefonu. W tym celu należy skontaktować się z serwisem telefonicznym (niezbędny jest telekod):
    • 801 33 00 00*, jeżeli jesteś właścicielem konta dla osób fizycznych,
    • 801 33 36 66*, jeżeli jesteś właścicielem Konta Biznes, lub
    • placówką bankową.
  • zatwierdzić operację.

Można zdefiniować "zaufanych odbiorców", co pozwala na składanie dyspozycji doładowania telefonu bez konieczności potwierdzania ich kluczem. Aby zdefiniować zaufanego odbiorcę (dotyczy Klientów korzystających z tokena lub jednorazowych haseł autoryzacyjnych SMS) za pośrednictwem serwisu internetowego CA24 , należy:

  • z lewego menu wybrac pozycje: Lista telefonów, a następnie "Nowy numer" telefonu". Po zdefiniowaniu numeru, należy zaznaczyć opcję: "Numer zaufany".

W przypadku Klientów posługujących się wyłącznie hasłem, zdefiniowanie zaufanego numeru możliwe jest w placówce bankowej lub za pośrednictwem serwisu telefonicznego CA24 (pod warunkiem posiadania telekodu).

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu