Regulamin serwisu internetowego www.Credit-Agricole.pl 
z dn. 27.03.2013r. 


§ 1. DEFINICJE

  1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie używane są następujące określenia pisane wielką literą przyjmują one znaczenie nadane im poniżej:
    1. Bank  - Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000039887, NIP: 6570082274, REGON: 290513140, o kapitale zakładowym 649.000.000,00 zł (słownie: sześćset czterdzieści dziewięć milionów złotych) opłaconym w całości, posiadająca zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego (decyzja nr 66), adres poczty elektronicznej  info@credit-agricole.pl  .
    2. Regulamin  - niniejszy regulamin;
    3. Reklamacja  - reklamacja usług świadczonych przez Bank na podstawie Regulaminu;
    4. Serwis  - strona internetowa Banku pod adresem   www.credit-agricole.pl  wraz z podstronami w domenie   *.credit-agricole.pl  ;
    5. Treści  - wszelkie materiały, funkcjonalności i informacje udostępnione w Serwisie;
    6. Użytkownik  - podmiot korzystający z Serwisu.


§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa warunki, na jakich Bank nieodpłatnie umożliwia korzystanie z Serwisu, w tym z zawartych w nim Treści oraz usług świadczonych przez Bank z wykorzystaniem Serwisu.
  2. Regulamin nie ma zastosowania do stron internetowych Banku oraz usług świadczonych przez Bank, z których korzystanie uregulowane jest odrębnymi umowami, regulaminami lub innymi uregulowaniami i uzgodnieniami obowiązującymi pomiędzy Bankiem a Użytkownikiem. W szczególności Regulamin nie ma zastosowania do świadczenia przez Bank usług bankowości elektronicznej.


§ 3. KORZYSTANIE Z SERWISU

  1. Z Serwisu nie mogą korzystać osoby nie wyrażające zgody na postanowienia Regulaminu. W przypadku, gdy Użytkownik nie wyraża zgody na postanowienia Regulaminu, powinien niezwłocznie przerwać korzystanie z Serwisu.
  2. Korzystanie z Serwisu jest nieodpłatne, nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania ani rejestracji.
  3. Do korzystania z Serwisu wymagane jest posiadanie sprawnego urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet oraz korzystanie z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer 7, Mozilla Firefox 10, Google Chrome 18, Opera 10 lub ich nowszych wersji. Korzystanie z Serwisu jest również możliwe z wykorzystaniem starszych wersji przeglądarek wymienionych w zdaniu poprzedzającym lub innych przeglądarek, jeżeli zapewniają kompatybilność ze standardem HTML5, w przypadku stron internetowych Serwisu, oraz ze standardem HTML4.0/XHTML1.0, w przypadku formularzy dostępnych w Serwisie.
  4. Do korzystania z niektórych funkcjonalności Serwisu, np. kalkulatorów i wykresów, może być wymagane również posiadanie programu Adobe Flash Player w wersji 9 lub nowszej.
  5. Użytkownik zobowiązany jest korzystać z Serwisu, w tym z udostępnianych w nim Treści, wyłącznie na własny użytek osobisty, zgodnie z przeznaczeniem Serwisu, przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz dobrymi obyczajami. W szczególności nie jest dozwolone wykorzystywanie Treści w jakiejkolwiek zorganizowanej działalności zarobkowej lub niezarobkowej bez zgody Banku.


§ 4. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. W związku z korzystaniem z Serwisu Bank może przetwarzać dane eksploatacyjne, w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Dane te będą przetwarzane w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, dochodzenia roszczeń lub wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług, jak również w celu realizacji obowiązków Banku wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  2. Dane eksploatacyjne są zbierane automatycznie. Podanie danych eksploatacyjnych jest niezbędne do korzystania z Serwisu. Osoba, która nie chce, aby dane eksploatacyjne jej dotyczące były przetwarzane przez Bank, nie powinna korzystać z Serwisu.
  3. Administratorem danych, o których mowa powyżej, jest Bank, tj. Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z adresem siedziby: pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  4. W zakresie w jakim w ramach korzystania z Serwisu zbierane są i przetwarzana inne dane osobowe, niż określone powyżej, informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych podane są na właściwych stronach lub zakładkach Serwisu.


§ 5. TREŚCI

  1. Bank w ramach świadczenia usług na podstawie Regulaminu zamieszcza w Serwisie i poddaje aktualizacji, między innymi, następujące Treści:
    1. wybrane informacje dotyczące oferty Banku lub podmiotów współpracujących z Bankiem;
    2. dane umożliwiające kontakt z Bankiem, w tym telefony kontaktowe i listę placówek, a także listę bankomatów;
    3. wybrane informacje prasowe;
    4. niektóre informacje dotyczące Banku, w tym informacje dla inwestorów.
  2. Treści zamieszczane przez Bank w Serwisie są dostępne w języku polskim. Bank jest uprawniony do zamieszczania wybranych Treści w językach obcych.
  3. Prawa do wszelkich Treści udostępnionych przez Bank (w tym prawa autorskie majątkowe oraz prawa z rejestracji znaków towarowych) przysługują Bankowi lub podmiotom współpracującym z Bankiem. Korzystanie z Serwisu nie wiąże się z nabyciem przez Użytkownika jakichkolwiek praw ani licencji do tych Treści. Użytkownik może wykorzystywać Treści jedynie w zakresie dopuszczalnym przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w tym przepisy o dozwolonym użytku.
  4. Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika, w związku z korzystaniem z Serwisu, treści o charakterze bezprawnym.
  5. Treści zawarte w Serwisie mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
  6. Bank jest uprawniony do wprowadzania zmian w Serwisie, w tym do modyfikacji Treści.


§ 6. PROCEDURA REKLAMACYJNA

  1. W związku z nieprawidłowym działaniem Serwisu, Użytkownikowi przysługuje prawo do zgłoszenia Reklamacji. Użytkownik może zgłosić Reklamację w jeden z poniższych sposobów:
    1. listownie na adres: Credit Agricole Bank Polska S.A., Biuro Rzecznika w Departamencie Rozwoju Jakości Obsługi Klienta, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław;
    2. poprzez formularz do zgłaszania reklamacji, skarg oraz wniosków (https://www.credit-agricole.pl/reklamacje);
    3. telefonicznie poprzez Infolinię, tel. 71 35 49 009; lub
    4. osobiście w placówkach Banku.
  2. Termin rozpatrzenia Reklamacji wynosi 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia przez Bank.
  3. Do terminu, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, nie wlicza się okresu dostarczenia przez Użytkownika informacji koniecznych do rozpatrzenia reklamacji, liczonego od momentu wystąpienia przez Bank do Użytkownika o dostarczenie informacji, do chwili dostarczenia tych informacji przez Użytkownika.
  4. O rozpatrzeniu reklamacji Bank poinformuje Użytkownika listownie, telefonicznie, wiadomością poczty elektronicznej lub osobiście.


§ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin dostępny jest na stronach Serwisu.
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem udostępnienia w Serwisie.
  3. Wszelkie spory wynikłe z korzystania z Serwisu, nie rozwiązane polubownie, rozstrzygane są przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny.
  4. Prawem właściwym dla praw i obowiązków dotyczących korzystania z Serwisu przez Użytkownika jest prawo polskie.
  5. O zmianach Regulaminu Bank informuje na stronach Serwisu.
© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu