Pytania i odpowiedzi

Premię za polecenie dostaniesz, gdy Twój znajomy otworzy konto z Twoim kodem polecenia i zapłaci kartą do konta lub BLIKiem min. 5 razy w kolejnym miesiącu po otwarciu konta.Premię dostaniesz w następnym miesiącu po tym, jak zostaną spełnione te warunki. Zapoznaj się ze szczegółami Programu poleceń.

To bardzo proste. Możesz to zrobić:

Jeśli chcesz zapoznać się z ofertą kont osobistych, odwiedź naszą stronę.

Tak. Bank Credit Agricole oferuje w ramach konta osobistego możliwość otwarcia rachunku walutowego w 3 walutach obcych: euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim.

By przenieść konto osobiste, należy odwiedzić placówkę banku, do którego chcemy przenieść nasz rachunek, wypełnić wniosek i podpisać upoważnienie dotyczące przeniesienia usług. W przypadku przenoszenia konta wspólnego należy pamiętać, że będzie również wymagana obecność i dane współposiadacza konta.

Zobacz jak przenieść konto do banku Credit Agricole.

Asia jest wirtualną doradczynią banku Credit Agricole i pracuje codziennie 24h na dobę. Możesz porozmawiać z nią na czacie tekstowym na naszej stronie internetowej albo na naszej infolinii – to z nią połączysz się na początku.

Jak porozmawiasz z Asią na czacie?

Zwyczajnie! Napisz pytanie, a Asia odpowie Ci – szybko i konkretnie. To dobre rozwiązanie, jeśli chcesz sprawdzić coś online. Dzięki niej szybko dowiesz się jak:

  • złożyć wniosek o kredyt,
  • aktywować kartę do konta,
  • działa aplikacja CA24 Mobile,
  • i możesz też zmienić swoje dane kontaktowe.

To tylko przykłady – możesz ją zapytać o wszystko co dotyczy naszej oferty m.in. kont, kredytów i kart kredytowych. Jeśli chcesz załatwić sprawę, która wymaga dostępu do Twoich danych np. sprawdzić stan konta, albo zastrzec kartę – skorzystaj z czatu w aplikacji CA24 Mobile lub serwisie CA24 eBank.

Jak porozmawiasz z Asią na infolinii?

Konkretnie! Kiedy połączysz się z naszą infolinią, w pierwszej kolejności porozmawiasz z Asią. Ona mówi do Ciebie, rozumie Twoje pytania i pomoże Ci rozwiązać wiele codziennych spraw. Nie musisz czekać na połączenie z doradcą.

Co jeśli Asia nie zna odpowiedzi?

Jeśli Asia nie będzie mogła Ci pomóc, albo sprawa wymaga rozmowy z człowiekiem, automatycznie przekieruje Cię do doradcy.

Dlaczego warto skorzystać z Asi?

Asia nie zastępuje naszych doradców – uzupełnia ich pracę. Dzięki niej szybciej znajdziesz potrzebne informacje i łatwiej załatwisz wiele spraw bez czekania w kolejce.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku