Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług

[Aktualizacja 17.03, godz. 10:00]

Zakończyliśmy przerwę i nasze serwisy CA24: aplikacja, eBank i infolinia są już dostępne. Przepraszamy za wcześniejsze niedogodności.

***

Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę (16/17.03), od 23:00 do 10:00 nie będą dostępne:

  • aplikacja mobilna,
  • CA24 eBank,
  • Przelew Online oraz BLIK.

W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.

Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.

Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.

Jeśli w serwisie CA24 eBank lub CA24 Mobile czeka na Ciebie niepodpisana umowa, zatwierdź ją przed planowaną niedostępnością.

Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.

Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia