[Aktualizacja z 18.05 g. 10:28]
Kantor w CA24 eBank jest już dostępny.
***
[Aktualizacja z 18.05 g. 08:30]
Dzień dobry, nasze serwisy CA24 są już dostępne. Pracujemy, żeby udostępnić kantor w CA24 eBank. Przepraszamy za niedogodności.
***
Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę (17/18.05), od 00:00 do 8:30 nie będą dostępne:
- aplikacja mobilna,
- CA24 eBank,
- Strefa Biznesu
- Przelew Online oraz BLIK.
W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.
Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.
Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.
Jeśli w serwisie CA24 eBank lub CA24 Mobile czeka na Ciebie niepodpisana umowa, zatwierdź ją przed planowaną niedostępnością.
Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.
Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.