Jak zatwierdzić operację w serwisie CA24 eBank korzystając z mobilnej autoryzacji?

  • Jeśli masz połączenie z internetem aplikacji CA24 Mobile (tryb online) :
    1. Podczas zatwierdzania operacji w CA24 eBank np. przelewu dostaniesz wiadomość push na smartfon, na którym masz naszą aplikację i włączoną Mobilną autoryzację
    2. Przejdź do wiadomości
    3. Sprawdź dane przelewu (lub innej operacji) i wpisz PIN mobilny w aplikacji (PIN do zatwierdzania transakcji)
    4. Gotowe!

    lub

    1. W aplikacji CA24 Mobile wybierz w bocznym menu Mobilną autoryzacją
    2. Sprawdź szczegóły przelewu (lub innej operacji) i wpisz PIN mobilny w aplikacji (PIN do zatwierdzania transakcji)
    3. Gotowe!
  • Jeśli nie masz połączenia z internetem aplikacji CA24 Mobile (tryb offline) :
    1. Podczas zatwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank np. przelewu (w serwisie CA24 eBank), wybierz opcję Wygeneruj kod QR
    2. W aplikacji CA24 Mobile, na ekranie przed zalogowaniem, wybierz ikonę Mobilna autoryzacja (na dole ekranu)
    3. W prawym górnym rogu wybierz ikonę aparatu i nakieruj aparat smartfona na kod QR w serwisie CA24 eBank
    4. Przejdziesz do szczegółów transakcji - sprawdź je i potwierdź operację - wpisz PIN mobilny w aplikacji (PIN do zatwierdzania transakcji w aplikacji)
    5. W aplikacji wyświetli się kod autoryzacyjny
    6. Przepisz go do potwierdzenia operacji w serwisie CA24 eBank
    7. Gotowe!

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia