Formularz reklamacji

Upewnij się czy podane dane są prawidłowe, gdyż Credit Agricole Bank Polska S.A. zastrzega sobie prawo do odmowy kontaktu w przypadku stwierdzenia, że podane w formularzu dane są nieprawdziwe.

Dane klienta

Adres

Dane kontaktowe

Forma odpowiedzi do Klienta

e-mail – sprawdź czy podany adres e-mail jest prawidłowy. Credit Agricole Bank Polska S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany formy odpowiedzi i udzielenia jej listownie na adres korespondencyjny w przypadku reklamacji, które dotyczą:
- działań windykacyjnych,
- transakcji płatniczych wykonanych przy użyciu kart płatniczych lub BLIK,
- wpłatomatów

serwis internetowy - odpowiedź zostanie przesłana pocztą wewnętrzną bankowości elektronicznej Credit Agricole Bank Polska S.A. Możesz skorzystać z tej opcji jeśli posiadasz aktywną usługę serwis internetowy. Jeśli wybierzesz tę opcję a nie posiadasz aktywnej usługi, odpowiedź zostanie wysłana na adres korespondencyjny.

Numer rachunku/umowy

Reklamacje

Opis

Załączniki

Rozmiar dołączonych plików nie może przekroczyć 0,5 MB.
Akceptowane rozszerzenia: pdf, jpg (jpeg), png i gif.

Dodaj plik
Administratorem danych osobowych jest Credit Agricole Bank Polska S.A z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Przysługuje Tobie prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Możesz zapoznać się z informacjami na temat przetwarzania danych oraz przysługujących Tobie prawach na stronie www.credit-agricole.pl/RODO