Aplikacja CA24 Mobile

Bezpłatna aplikacja CA24 Mobile jest dostępna dla klientów indywidualnych i firm. Pozwala łatwo i wygodnie zarządzać: kontami, kredytami i kartami kredytowymi oraz produktami oszczędnościami.

Za pomocą aplikacji możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę.
Skorzystaj z użytecznej i nowoczesnej bankowości mobilnej Credit Agricole Bank Polska S.A.
Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.

Pobierz aplikację CA24 Mobile na swój telefon

wybierz platformę:

Dla urządzeń opartych o platformę Android, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 4.0. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o platformę iOS, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 10. Przejdź do sklepu »

Proces aktywacji:

1 Podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej CA24 przez serwis internetowy CA24 lub w placówce Credit Agricole.

2 Wyszukaj CA24 Mobile w sklepie z aplikacjami na swoim telefonie.

3 Po włączeniu aplikacji, rozpocznij aktywację za pomocą przycisku na ekranie.

4 Wpisz identyfikator i klucz używany do logowania w bankowości internetowej CA24.

5 Ustaw Hasło mobilne, które będzie służyło do logowania.

6 Ustaw PIN mobilny, którym potwierdzisz zlecane operacje.

7 Zakończ aktywację, podając Hasło SMS lub klucz ze wskazaniem tokena.

8 Zaloguj się do aplikacji używając Hasła mobilnego.

Pierwsze kroki

Aktywacja i bezpieczeństwo aplikacji mobilnej

Aplikacja CA24 Mobile jest zabezpieczona poprzez powiązanie z kontem oraz unikalnym identyfikatorem urządzenia.
Ustawione Hasło oraz PIN mobilny pozwoli na korzystanie z bankowości mobilnej tylko na tym konkretnym smartfonie.

CA24 Mobile

przydatne funkcje

Dzięki BLIK możesz wygodnie i bezpiecznie płacić za zakupy oraz wypłacać środki z bankomatu.
BLIK
Przełączaj się między profilem prywatnym, a firmowym.
Zarządzanie profilem
Telefon najłatwiej doładujesz z CA24 Mobile, wykorzystaj numery z książki adresowej telefonu.
Doładowanie telefonu
Wygodny i bezpieczny sposób logowania poprzez odcisk palca lub obraz twarzy.
Logowanie biometryczne
Zyskaj o 0,3% więcej na lokatach terminowych zakładanych poprzez aplikację mobilna CA24 Dowiedz się więcej .
Lokaty w Ofercie
Mobilnej
Wykonuj przelewy bez podawania numeru rachunku, wystarczy numer telefonu odbiorcy.
Przelew na telefon BLIK

Wszystkie funkcje

Rachunki osobiste i firmowe

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja
Podgląd listy i szczegółów rachunków (PLN, EUR, GBP, USD)VV-
Historia transakcji wraz z filtrowaniemVV-
Lista i szczegóły blokad na rachunkuVV-
Generowanie kodu QR z danymi rachunku (po wygenerowaniu, kod można zapisać w galerii urządzenia lub wysłać w formie wiadomości e-mail)VV-
Wysyłka numeru rachunku poprzez SMSVV-
Lista i szczegóły kart debetowychVV-
Ponowne doładowanie z historii rachunkuVVTAK
Przelew ponowny i odwrotny z historii rachunkuVVTAK
Potwierdzenia PDFVV-

Rachunki kart kredytowych

Poniższe funkcjonalności dostępne są tylko w profilu indywidualnym

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja
Podgląd listy i szczegółów rachunkówVV-
Historia transakcji wraz z filtrowaniemVV-
Lista i szczegóły blokad na rachunkuVV-
Przelew i doładowanie ponowne z historii rachunkuVVTAK
Potwierdzenia PDFVV-

Oszczędności

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja
Wpłata na Rachunek OszczędzamVVNIE
Wypłata z Rachunku OszczędzamVVNIE
Założenie lokaty terminowej i dynamicznejVVNIE
Założenie lokaty promocyjnejVVNIE
Lista, szczegóły i historia produktów oszczędnościowych (Programy Systematycznego Oszczędzania, Rachunki Oszczędzam, lokaty)VV-
Lista i szczegóły zaplanowanych lokatVV-

Kredyty

Płatności

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja 1
Przelew własnyVVTAK/NIE
Przelew zwykłyVVTAK/NIE
Przelew z kodu QRVVTAK
Spłata karty kredytowej 2 VVTAK
Spłata raty kredytuVVTAK
Lista przelewówVV-
Ponowienie płatności z listy przelewówVVTAK
Lista zleceń stałychVV-
Doładowanie telefonu (z rachunku osobistego, firmowego, jak i z rachunku karty kredytowej)VVTAK
Lista doładowańVV-
Ponowienie doładowania telefonu z listy doładowańVVTAK
Przelew z listy odbiorcówVVTAK/NIE
Przelew ekspresowy 3 VVTAK/NIE
Płatności BLIK 4 VVTAK/NIE
Przelew na telefon BLIKVVTAK

1 TAK/NIE w zależności od rachunku uznawanego lub płatności do odbiorcy zaufanego.
2 Usługa dostępna tylko w profilu indywidualnym
3 analogicznie jak przy przelewie zwykłym
4 w zależności od kwoty i typu transakcji

Bezpieczeństwo i ustawienia

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja
Aktywacja aplikacjiVVTAK
Dezaktywacja aplikacjiVVNIE
Zmiana Hasła/PINu mobilnegoVVTAK
SamouczekVV-
DemoVV-
Ustawienia skrótów w aplikacjiVV-
Zestawienie serwisów dostępuVV-
Podgląd danych osobowych klienta lub firmyVV-
Informacje na temat limitów transakcjiVV-
Podgląd daty ostatniego poprawnego i błędnego logowaniaVV-
Obniżanie limitów transakcji w Serwisach internetowym, mobilnym i telefonicznym CA24VVTAK
Logowanie odciskiem palca * VV-
Logowanie Face ID ** XV-

* funkcja dostępna na urządzeniach od Android 6.0 oraz na urządzeniach z iOS dających możliwość logowania Touch ID.
** funkcja dostępna tylko dla telefonów z iOS umożliwiających obsługę modułu Face ID

Inne

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja
Prezentacja salda przed zalogowaniemVV-
Kontakt z bankiemVV-
Kalkulator walutVV-
Kursy walutVV-
Dziennik zdarzeńVV-
Wyszukiwanie ekranoweVV-
Dodaj zdarzenie do kalendarzaVV-
Geolokalizacja placówek, bankomatówVV-
Geolokalizacja partnerów Klubu RabatowegoVV-
Zmiana języka na angielski, francuski lub ukraińskiVV-
Kliknij po kredytVV-
PowiadomieniaVV-
Pakiet turystycznyVV-

Dodatkowe informacje

Lokaty w Ofercie Mobilnej

Skorzystaj z wyjątkowej oferty Lokaty Mobilnej – tylko przez 14 dni od otwarcia konta dla osób fizycznych.

OkresOferta mobilnaDodatkowe oprocentowanie1Oferta specjalna - Mobilna Lokata
60 dni0,70%1,80%2,50%

1 Dodatkowe oprocentowanie dotyczy wyłącznie jednej lokaty terminowej w ramach konta dla osób fizycznych: na kwotę maksymalną 10 000 zł otwartej w Serwisie mobilnym CA24 w ciągu 14 dni od otwarcia konta dla osób fizycznych. Minimalna kwota lokaty 1 000 zł.

Mobilna lokata dynamiczna

Za pośrednictwem aplikacji mobilnej możesz otworzyć lokatę, której oprocentowanie rośnie z miesiąca na miesiąc. Dla klientów indywidualnych i Rolników indywidualnych oprocentowanie lokaty wynosi:

Długość lokatyOprocentowanie zmienne 2
Stopa bazowa + marżaOprocentowanie obowiązujące od 01.08.2019 r.
1 miesiącWIBOR 1M + (- 1,50%)0,14%
2 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,90%)0,74%
3 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,50%)1,14%
4 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,30%)1,34%
5 miesięcyWIBOR 1M + (- 0,10%)1,54%
6 miesięcyWIBOR 1M1,64%
7 miesięcyWIBOR 1M + 0,10%1,74%
8 miesięcyWIBOR 1M + 0,15%1,79%
9 miesięcyWIBOR 1M + 0,20%1,84%
10 miesięcyWIBOR 1M + 0,25%1,89%
11 miesięcyWIBOR 1M + 0,30%1,94%
12 miesięcyWIBOR 1M + 0,35%1,99%

2 w przypadku klientów instytucjonalnych (Małe i średnie firmy) oprocentowanie jest niższe o 0,1 p.p.

Lokaty terminowe

Zyskaj więcej na lokatach terminowych w PLN o stałej stopie procentowej zakładanych poprzez aplikację mobilną CA24. Dla klientów indywidualnych i Rolników indywidualnych oprocentowanie lokat wynosi:

Długość lokatyOferta standardowa 3 Oferta Mobilna 3
30 dni0,30%0,60%
60 dni0,40%0,70%
90 dni0,60%0,90%
180 dni0,80%1,00%
270 dni1,00%2,00%
1 rok1,30%2,00%
2 lata1,40%1,60%
3 lata1,60%1,80%

3 w przypadku klientów instytucjonalnych (Małe i średnie firmy) oprocentowanie jest niższe o 0,1 p.p.

Lokata - lojalni zyskują
Dla klientów indywidualnych i Rolników indywidualnych oprocentowanie lokat wynosi:

Długość lokatyLokata - lojalni zyskują - standardLokata - lojalni zyskują - oferta mobilna 4
180 dni1,00%1,20%
1 rok1,50%2,20%

4 w przypadku klientów instytucjonalnych (Małe i średnie firmy) oprocentowanie jest niższe o 0,1 p.p.

Umowa Bankowości Elektronicznej

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej

Urządzenia zaufane

Aplikacja jest zabezpieczona poprzez rejestrację urządzenia zaufanego podczas aktywacji. Maksymalnie możesz mieć aktywowanych 5 urządzeń zaufanych.

Dezaktywować urządzenie możesz w aplikacji po zalogowaniu wybierając ‘Menu’ -> ‘Ustawienia’ -> ‘Dezaktywacja urządzenia’.

Pełną listę urządzeń zaufanych znajdziesz również w serwisie internetowym CA24 w sekcji ‘Ustawienia’ -> ‘Lista urządzeń mobilnych’. Każde z urządzeń zaufanych możesz dezaktywować również w tym miejscu.

Usunięcie urządzenia zaufanego wykonasz także w serwisie telefonicznym CA24 (jeśli posiadasz telekod do obsługi konta przez telefon) lub w placówce bankowej.

Hasło i PIN mobilny

Aby korzystać z CA24 Mobile potrzebne są Hasło mobilne i PIN mobilny, ustawiane podczas aktywacji aplikacji.

Hasło mobilne (4-7 cyfr) służy do logowania. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, w haśle nie mogą występować obok siebie więcej niż 2 takie same lub 2 kolejne cyfry.

PIN mobilny (8-10 cyfr) służy do autoryzacji operacji wykonywanych w aplikacji mobilnej, m.in. zlecenie przelewu, założenie lokaty lub spłata karty kredytowej. W PINie – podobnie jak w Haśle – nie mogą występować obok siebie więcej niż 2 takie same lub 2 kolejne cyfry.

Zarówno Hasło, jak i PIN mobilne można zmieniać dowolną liczbę razy w sekcji ‘Ustawienia’ w menu bocznym po zalogowaniu do aplikacji.

Więcej informacji znajdziesz w specjalnej sekcji: Bezpieczeństwo serwisu mobilnego CA24 .

Ustawienia limitów

W aplikacji CA24 Mobile możliwe jest obniżanie limitów dziennego i pojedynczej operacji zlecanych w Serwisach bankowości elektronicznej - internetowym, mobilnym i telefonicznym.

Operacja zmiany limitów wymaga potwierdzenia PINem mobilnym.

Dla urządzeń opartych o platformę Android, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 4.0. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o platformę iOS, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 10. Przejdź do sklepu »

Stopka redakcyjna

© 2019 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku