Aplikacja CA24 Mobile

Bezpłatna aplikacja CA24 Mobile jest dostępna dla klientów indywidualnych i firm. Pozwala łatwo i wygodnie zarządzać: kontami, kredytami i kartami kredytowymi oraz produktami oszczędnościami.

Za pomocą aplikacji możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę.
Skorzystaj z użytecznej i nowoczesnej bankowości mobilnej Credit Agricole Bank Polska S.A.
Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.

Pobierz aplikację CA24 Mobile na swój telefon

wybierz platformę:

Dla urządzeń opartych o platformę Android, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 5.0. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o platformę iOS, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 10. Przejdź do sklepu »

Proces aktywacji:

1 Podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej CA24 przez serwis internetowy CA24 lub w placówce Credit Agricole.

2 Wyszukaj CA24 Mobile w sklepie z aplikacjami na swoim telefonie.

3 Po włączeniu aplikacji, rozpocznij aktywację za pomocą przycisku na ekranie.

4 Wpisz identyfikator i klucz używany do logowania w bankowości internetowej CA24.

5 Ustaw Hasło mobilne, które będzie służyło do logowania.

6 Ustaw PIN mobilny, którym potwierdzisz zlecane operacje.

7 Zakończ aktywację, podając Hasło SMS lub klucz ze wskazaniem tokena.

8 Zaloguj się do aplikacji używając Hasła mobilnego.

Pierwsze kroki

Aktywacja i bezpieczeństwo aplikacji mobilnej

Aplikacja CA24 Mobile jest zabezpieczona poprzez powiązanie z kontem oraz unikalnym identyfikatorem urządzenia.
Ustawione Hasło oraz PIN mobilny pozwoli na korzystanie z bankowości mobilnej tylko na tym konkretnym smartfonie.

CA24 Mobile

przydatne funkcje

Dzięki BLIK możesz wygodnie i bezpiecznie płacić za zakupy oraz wypłacać środki z bankomatu.
BLIK
Przełączaj się między profilem prywatnym, a firmowym.
Zarządzanie profilem
Skorzystaj oferty kredytu przygotowanej przez bank.
Kredyt dla Ciebie
Wygodny i bezpieczny sposób logowania poprzez odcisk palca lub obraz twarzy.
Logowanie biometryczne
Podwyższone oprocentowanie lokat. Dowiedz się więcej .
Lokaty w Ofercie
Mobilnej
Wykonuj przelewy bez podawania numeru rachunku, wystarczy numer telefonu odbiorcy.
Przelew na telefon BLIK

Wszystkie funkcje

Rachunki osobiste i firmowe

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja
Podgląd listy i szczegółów rachunków (PLN, EUR, GBP, USD)VV-
Historia transakcji wraz z filtrowaniemVV-
Lista i szczegóły blokad na rachunkuVV-
Generowanie kodu QR z danymi rachunku (po wygenerowaniu, kod można zapisać w galerii urządzenia lub wysłać w formie wiadomości e-mail)VV-
Wysyłka numeru rachunku poprzez SMSVV-
Lista i szczegóły kart debetowychVV-
Ponowne doładowanie z historii rachunkuVVTAK
Przelew ponowny i odwrotny z historii rachunkuVVTAK
Potwierdzenia PDFVV-

Rachunki kart kredytowych

Poniższe funkcjonalności dostępne są tylko w profilu indywidualnym

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja
Podgląd listy i szczegółów rachunkówVV-
Historia transakcji wraz z filtrowaniemVV-
Lista i szczegóły blokad na rachunkuVV-
Przelew i doładowanie ponowne z historii rachunkuVVTAK
Potwierdzenia PDFVV-

Oszczędności

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja
Wpłata na Rachunek OszczędzamVVNIE
Wypłata z Rachunku OszczędzamVVNIE
Założenie lokaty terminowej i dynamicznejVVNIE
Założenie lokaty promocyjnejVVNIE
Lista, szczegóły i historia produktów oszczędnościowych (Programy Systematycznego Oszczędzania, Rachunki Oszczędzam, lokaty)VV-
Lista i szczegóły zaplanowanych lokatVV-

Kredyty

Płatności

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja 1
Przelew własnyVVTAK/NIE
Przelew zwykłyVVTAK/NIE
Przelew z kodu QRVVTAK
Skanowanie danych do przelewu zwykłego i płatności podzielonej VATVV-
Spłata karty kredytowej 2 VVTAK
Spłata raty kredytuVVTAK
Lista przelewówVV-
Ponowienie płatności z listy przelewówVVTAK
Lista zleceń stałychVV-
Doładowanie telefonu (z rachunku osobistego, firmowego, jak i z rachunku karty kredytowej)VVTAK
Lista doładowańVV-
Ponowienie doładowania telefonu z listy doładowańVVTAK
Przelew z listy odbiorcówVVTAK/NIE
Przelew ekspresowy 3, 5 VVTAK/NIE
Płatności BLIK 4, 5 VVTAK/NIE
Przelew na telefon BLIK 5 VVTAK

1 TAK/NIE w zależności od rachunku uznawanego lub płatności do odbiorcy zaufanego.
2 Usługa dostępna tylko w profilu indywidualnym
3 analogicznie jak przy przelewie zwykłym
4 w zależności od kwoty i typu transakcji
5 W przypadku umów konta zawartych przed 2018 r. przed uruchomieniem usługi może być niezbędny aneks do umowy (możesz go podpisać w naszej placówce lub w serwisie CA24 eBank).

Bezpieczeństwo i ustawienia

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja
Aktywacja aplikacjiVVTAK
Dezaktywacja aplikacjiVVNIE
Zmiana Hasła/PINu mobilnegoVVTAK
SamouczekVV-
DemoVV-
Ustawienia skrótów w aplikacjiVV-
Zestawienie serwisów dostępuVV-
Podgląd danych osobowych klienta lub firmyVV-
Informacje na temat limitów transakcjiVV-
Podgląd daty ostatniego poprawnego i błędnego logowaniaVV-
Obniżanie limitów transakcji w Serwisach internetowym, mobilnym i telefonicznym CA24VVTAK
Logowanie odciskiem palca * VV-
Logowanie Face ID ** XV-

* funkcja dostępna na urządzeniach od Android 6.0 oraz na urządzeniach z iOS dających możliwość logowania Touch ID.
** funkcja dostępna tylko dla telefonów z iOS umożliwiających obsługę modułu Face ID

Inne

AndroidiOSDodatkowa autoryzacja
Prezentacja salda przed zalogowaniemVV-
Kontakt z bankiemVV-
Kalkulator walutVV-
Kursy walutVV-
Dziennik zdarzeńVV-
Wyszukiwanie ekranoweVV-
Dodaj zdarzenie do kalendarzaVV-
Geolokalizacja placówek, bankomatówVV-
Geolokalizacja partnerów Klubu RabatowegoVV-
Zmiana języka na angielski, francuski lub ukraińskiVV-
Kliknij po kredytVV-
PowiadomieniaVV-
Pakiet turystycznyVV-

Dodatkowe informacje

Lokaty w Ofercie Mobilnej

Mobilna lokata dynamiczna

Za pośrednictwem aplikacji mobilnej możesz otworzyć lokatę, której oprocentowanie rośnie z miesiąca na miesiąc. Dla klientów indywidualnych i Rolników indywidualnych oprocentowanie lokaty wynosi:

Otwarta lub odnowiona od 31.08.2020 r.

Długość lokaty Oprocentowanie zmienne
Stopa bazowa + marżaOprocentowanie obowiązujące od 1.11.2020 r.
1 miesiącWIBOR 1M + (- 0,50%)0,01%
2 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,50%)0,01%
3 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,45%)0,01%
4 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,45%)0,01%
5 miesięcyWIBOR 1M + (- 0,45%)0,01%
6 miesięcyWIBOR 1M + (- 0,20%)0,01%
7 miesięcyWIBOR 1M + (- 0,20%)0,01%
8 miesięcyWIBOR 1M + (- 0,15%)0,05%
9 miesięcyWIBOR 1M + (- 0,15%)0,05%
10 miesięcyWIBOR 1M + (- 0,15%)0,05%
11 miesięcyWIBOR 1M + (- 0,10%)0,10%
12 miesięcyWIBOR 1M0,20%

Otwarta lub odnowiona do 30.08.2020 r.

Długość lokatyOprocentowanie zmienne
Stopa bazowa + marżaOprocentowanie obowiązujące od 1.11.2020 r.
1 miesiącWIBOR 1M + (- 1,50%)0,01%
2 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,90%)0,01%
3 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,50%)0,01%
4 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,30%)0,01%
5 miesięcyWIBOR 1M + (- 0,10%)0,10%
6 miesięcyWIBOR 1M0,20%
7 miesięcyWIBOR 1M + 0,10%0,30%
8 miesięcyWIBOR 1M + 0,15%0,35%
9 miesięcyWIBOR 1M + 0,20%0,40%
10 miesięcyWIBOR 1M + 0,25%0,45%
11 miesięcyWIBOR 1M + 0,30%0,50%
12 miesięcyWIBOR 1M + 0,35%0,55%

W przypadku klientów instytucjonalnych (Małe i średnie firmy) oprocentowanie jest niższe o 0,1 p.p.

Umowa Bankowości Elektronicznej

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej

Urządzenia zaufane

Aplikacja jest zabezpieczona poprzez rejestrację urządzenia zaufanego podczas aktywacji. Maksymalnie możesz mieć aktywowanych 5 urządzeń zaufanych.

Dezaktywować urządzenie możesz w aplikacji po zalogowaniu wybierając ‘Menu’ -> ‘Ustawienia’ -> ‘Dezaktywacja urządzenia’.

Pełną listę urządzeń zaufanych znajdziesz również w serwisie internetowym CA24 w sekcji ‘Ustawienia’ -> ‘Lista urządzeń mobilnych’. Każde z urządzeń zaufanych możesz dezaktywować również w tym miejscu.

Usunięcie urządzenia zaufanego wykonasz także w serwisie telefonicznym CA24 (jeśli posiadasz telekod do obsługi konta przez telefon) lub w placówce bankowej.

Hasło i PIN mobilny

Aby korzystać z CA24 Mobile potrzebne są Hasło mobilne i PIN mobilny, ustawiane podczas aktywacji aplikacji.

Hasło mobilne (4-7 cyfr) służy do logowania. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, w haśle nie mogą występować obok siebie więcej niż 2 takie same lub 2 kolejne cyfry.

PIN mobilny (8-10 cyfr) służy do autoryzacji operacji wykonywanych w aplikacji mobilnej, m.in. zlecenie przelewu, założenie lokaty lub spłata karty kredytowej. W PINie – podobnie jak w Haśle – nie mogą występować obok siebie więcej niż 2 takie same lub 2 kolejne cyfry.

Zarówno Hasło, jak i PIN mobilne można zmieniać dowolną liczbę razy w sekcji ‘Ustawienia’ w menu bocznym po zalogowaniu do aplikacji.

Więcej informacji znajdziesz w specjalnej sekcji: Bezpieczeństwo serwisu mobilnego CA24 .

Ustawienia limitów

W aplikacji CA24 Mobile możliwe jest obniżanie limitów dziennego i pojedynczej operacji zlecanych w Serwisach bankowości elektronicznej - internetowym, mobilnym i telefonicznym.

Operacja zmiany limitów wymaga potwierdzenia PINem mobilnym.

Dla urządzeń opartych o platformę Android, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 5.0. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o platformę iOS, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 10. Przejdź do sklepu »

Stopka redakcyjna

© 2020 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku