Aplikacja CA24 Mobile

Bezpłatna aplikacja CA24 Mobile pozwala w wygodny i łatwy sposób zarządzić kontami,
kredytami i kartami kredytowymi i oszczędnościami klienta indywidualnego

Za pomocą aplikacji możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kartę kredytową, doładować telefon, założyć lokatę.
Skorzystaj z użytecznej i nowoczesnej bankowości mobilnej Credit Agricole Bank Polska S.A.
Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.

Pobierz aplikację CA24 Mobile na swój telefon

wybierz platformę:

Dla urządzeń opartych o platformę Android, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 4.0. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o platformę iOS, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 8.0. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o mobilną platformę Windows, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 8. Przejdź do sklepu »

Proces aktywacji:

1 Podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej CA24 przez serwis internetowy CA24 lub w placówce Credit Agricole.

2 Wyszukaj CA24 Mobile w sklepie z aplikacjami na swoim telefonie.

3 Po włączeniu aplikacji, rozpocznij aktywację za pomocą przycisku na ekranie.

4 Wpisz identyfikator i klucz używany do logowania w bankowości internetowej CA24.

5 Ustaw Hasło mobilne, które będzie służyło do logowania.

6 Ustaw PIN mobilny, którym potwierdzisz zlecane operacje.

7 Zakończ aktywację, podając Hasło SMS lub klucz ze wskazaniem tokena.

8 Zaloguj się do aplikacji używając Hasła mobilnego.

Pierwsze kroki

Aktywacja i bezpieczeństwo aplikacji mobilnej

Aplikacja CA24 Mobile jest zabezpieczona poprzez powiązanie z kontem oraz unikalnym identyfikatorem urządzenia.
Ustawione Hasło oraz PIN mobilny pozwoli na korzystanie z bankowości mobilnej tylko na tym konkretnym smartfonie.

CA24 Mobile

przydatne funkcje

Wybierz te funkcje aplikacji, z których korzystasz najczęściej i korzystaj z nich zaraz po zalogowaniu.
Skróty
Na liście transakcji znajdź interesującą Cie płatność i wykorzystaj ją do szybkiego wypełnienia danych przelewu.
Przelew
ponowny/odwrotny
Telefon najłatwiej doładujesz z CA24 Mobile, wykorzystaj numery z książki adresowej telefonu.
Doładowanie telefonu
Wyszukaj najbliższe punkty oferujące zniżki w Klubie Rabatowym i oszczędzaj.
Klub Rabatowy
Zyskaj o 0,3% więcej na lokatach terminowych zakładanych poprzez aplikację mobilna CA24 Dowiedz się więcej .
Lokaty w Ofercie
Mobilnej
Tutaj prześledzisz wszystkie akcje wykonane w aplikacji.
Dziennik zdarzeń

Wszystkie funkcje

Rachunki osobiste

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja
Podgląd listy i szczegółów rachunków (PLN, EUR, GBP, USD) V V V -
Historia transakcji wraz z filtrowaniem V V V -
Lista i szczegóły blokad na rachunku V V V -
Generowanie kodu QR z danymi rachunku (po wygenerowaniu, kod można zapisać w galerii urządzenia lub wysłać w formie wiadomości e-mail) V V V -
Wysyłka numeru rachunku poprzez SMS V V V -
Lista i szczegóły kart debetowych V V V -
Ponowne doładowanie z historii rachunku V V V TAK
Przelew ponowny i odwrotny z historii rachunku V V V TAK
Potwierdzenia PDF V V V -

Rachunki kart kredytowych

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja
Podgląd listy i szczegółów rachunków V V V -
Historia transakcji wraz z filtrowaniem V V V -
Lista i szczegóły blokad na rachunku V V V -
Przelew i doładowanie ponowne z historii rachunku V V V TAK
Potwierdzenia PDF V V V -

Oszczędności

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja
Wpłata na Rachunek Oszczędzam V V V NIE
Wypłata z Rachunku Oszczędzam V V V NIE
Założenie lokaty terminowej V V V NIE
Założenie lokaty promocyjnej V V V NIE
Lista, szczegóły i historia produktów oszczędnościowych (Programy Systematycznego Oszczędzania, Rachunki Oszczędzam, lokaty terminowe) V V V -
Lista i szczegóły zaplanowanych lokat V V V -

Płatności

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja *
Przelew własny V V V TAK/NIE
Przelew zwykły V V V TAK/NIE
Przelew z kodu QR V V V TAK
Spłata karty kredytowej V V V TAK
Lista przelewów V V V -
Ponowienie płatności z listy przelewów V V V TAK
Lista zleceń stałych V V V -
Doładowanie telefonu ( z rachunku osobistego jak i z rachunku karty kredytowej) V V V TAK
Lista doładowań V V V -
Ponowienie doładowania telefonu z listy doładowań V V V TAK
Przelew z listy odbiorców V V V TAK/NIE

* TAK/NIE w zależności od rachunku uznawanego lub płatności do odbiorcy zaufanego.

Bezpieczeństwo i ustawienia

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja
Aktywacja aplikacji V V V TAK
Dezaktywacja aplikacji V V V NIE
Zmiana Hasła/PINu mobilnego V V V TAK
Samouczek V V V -
Demo V V V -
Ustawienia skrótów w aplikacji V V X -
Zestawienie serwisów dostępu V V V -
Podgląd danych osobowych klienta V V V -
Informacje na temat limitów transakcji V V V -
Podgląd daty ostatniego poprawnego i błędnego logowania V V V -
Obniżanie limitów transakcji w Serwisach internetowym, mobilnym i telefonicznym CA24 V V V TAK

Inne

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja
Kontakt z bankiem V V V -
Kalkulator walut V V V -
Kursy walut V V V -
Dziennik zdarzeń V V V -
Wyszukiwanie ekranowe V V X -
Dodaj zdarzenie do kalendarza V V V -
Geolokalizacja placówek, bankomatów V V V -
Geolokalizacja partnerów Klubu Rabatowego V V V -
Zmiana języka na angielski V V V -

Dodatkowe informacje

Lokaty w Ofercie Mobilnej = wyższe oprocentowanie

Specjalne warunki dla Klientów, którzy skorzystają z aplikacji mobilnej CA24 Mobile.

Zyskaj o 0,5% więcej na lokatach o stałym oprocenowaniu zakładanych poprzez aplikację mobilna CA24. Szczegóły w Tabeli oprocentowania .

Lokaty terminowe w PLN

Długość lokatyOferta standardowaOferta Mobilna
30 dni 0,60% 1,10%
60 dni 0,70% 1,20%
90 dni 0,80% 1,30%
180 dni 1,00% 1,50%
270 dni 1,20% 1,70%
1 rok 1,50% 2,00%
2 lata 1,70% 2,20%
3 lata 2,30% 2,80%

Lokata - lojalni zyskują

Długość lokatyLokata - lojalni zyskują - standardLokata - lojalni zyskują - oferta mobilna
180 dni 1,20% 1,70%
1 rok 1,70% 2,20%

Umowa Bankowości Elektronicznej

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej

Urządzenia zaufane

Aplikacja jest zabezpieczona poprzez rejestrację urządzenia zaufanego podczas aktywacji. Maksymalnie możesz mieć aktywowanych 5 urządzeń zaufanych.

Dezaktywować urządzenie możesz w aplikacji po zalogowaniu wybierając ‘Menu’ -> ‘Ustawienia’ -> ‘Dezaktywacja urządzenia’.

Pełną listę urządzeń zaufanych znajdziesz również w serwisie internetowym CA24 w sekcji ‘Ustawienia’ -> ‘Lista urządzeń mobilnych’. Każde z urządzeń zaufanych możesz dezaktywować również w tym miejscu.

Usunięcie urządzenia zaufanego wykonasz także w serwisie telefonicznym CA24 (jeśli posiadasz telekod do obsługi konta przez telefon) lub w placówce bankowej.

Hasło i PIN mobilny

Aby korzystać z CA24 Mobile potrzebne są Hasło mobilne i PIN mobilny, ustawiane podczas aktywacji aplikacji.

Hasło mobilne (4-7 cyfr) służy do logowania. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, w haśle nie mogą występować obok siebie więcej niż 2 takie same lub 2 kolejne cyfry.

PIN mobilny (8-10 cyfr) służy do autoryzacji operacji wykonywanych w aplikacji mobilnej, m.in. zlecenie przelewu, założenie lokaty lub spłata karty kredytowej. W PINie – podobnie jak w Haśle – nie mogą występować obok siebie więcej niż 2 takie same lub 2 kolejne cyfry.

Zarówno Hasło, jak i PIN mobilne można zmieniać dowolną liczbę razy w sekcji ‘Ustawienia’ w menu bocznym po zalogowaniu do aplikacji.

Więcej informacji znajdziesz w specjalnej sekcji: Bezpieczeństwo serwisu mobilnego CA24 .

Ustawienia limitów

W aplikacji CA24 Mobile możliwe jest obniżanie limitów dziennego i pojedynczej operacji zlecanych w Serwisach bankowości elektronicznej - internetowym, mobilnym i telefonicznym.

Operacja zmiany limitów wymaga potwierdzenia PINem mobilnym.

Dla urządzeń opartych o platformę Android, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 4.0. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o platformę iOS, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 8.0. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o platformę Windows Phone, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 8. Przejdź do sklepu »

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu