Aplikacja CA24 Mobile

Bezpłatna aplikacja CA24 Mobile jest dostępna dla klientów indywidualnych i firm. Pozwala łatwo i wygodnie zarządzać: kontami, kredytami i kartami kredytowymi oraz produktami oszczędnościami.

Za pomocą aplikacji możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę.
Skorzystaj z użytecznej i nowoczesnej bankowości mobilnej Credit Agricole Bank Polska S.A.
Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.

Pobierz aplikację CA24 Mobile na swój telefon

wybierz platformę:

Dla urządzeń opartych o platformę Android, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 4.0. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o platformę iOS, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 10. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o mobilną platformę Windows, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 8. Przejdź do sklepu »

Proces aktywacji:

1 Podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej CA24 przez serwis internetowy CA24 lub w placówce Credit Agricole.

2 Wyszukaj CA24 Mobile w sklepie z aplikacjami na swoim telefonie.

3 Po włączeniu aplikacji, rozpocznij aktywację za pomocą przycisku na ekranie.

4 Wpisz identyfikator i klucz używany do logowania w bankowości internetowej CA24.

5 Ustaw Hasło mobilne, które będzie służyło do logowania.

6 Ustaw PIN mobilny, którym potwierdzisz zlecane operacje.

7 Zakończ aktywację, podając Hasło SMS lub klucz ze wskazaniem tokena.

8 Zaloguj się do aplikacji używając Hasła mobilnego.

Pierwsze kroki

Aktywacja i bezpieczeństwo aplikacji mobilnej

Aplikacja CA24 Mobile jest zabezpieczona poprzez powiązanie z kontem oraz unikalnym identyfikatorem urządzenia.
Ustawione Hasło oraz PIN mobilny pozwoli na korzystanie z bankowości mobilnej tylko na tym konkretnym smartfonie.

CA24 Mobile

przydatne funkcje

Wybierz te funkcje aplikacji, z których korzystasz najczęściej i korzystaj z nich zaraz po zalogowaniu.
Skróty
Przełączaj się między profilem prywatnym, a firmowym.
Zarządzanie profilem
Telefon najłatwiej doładujesz z CA24 Mobile, wykorzystaj numery z książki adresowej telefonu.
Doładowanie telefonu
Na liście transakcji znajdź interesującą Cie płatność i wykorzystaj ją do szybkiego wypełnienia danych przelewu.
Przelew
ponowny/odwrotny
Zyskaj o 0,3% więcej na lokatach terminowych zakładanych poprzez aplikację mobilna CA24 Dowiedz się więcej .
Lokaty w Ofercie
Mobilnej
Masz pełną kontrolę zobowiązań i możliwość szybkiej spłaty kredytów.
Kredyty

Wszystkie funkcje

Rachunki osobiste i firmowe

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja
Podgląd listy i szczegółów rachunków (PLN, EUR, GBP, USD)VVV-
Historia transakcji wraz z filtrowaniemVVV-
Lista i szczegóły blokad na rachunkuVVV-
Generowanie kodu QR z danymi rachunku (po wygenerowaniu, kod można zapisać w galerii urządzenia lub wysłać w formie wiadomości e-mail)VVV-
Wysyłka numeru rachunku poprzez SMSVVV-
Lista i szczegóły kart debetowychVVV-
Ponowne doładowanie z historii rachunkuVVVTAK
Przelew ponowny i odwrotny z historii rachunkuVVVTAK
Potwierdzenia PDFVVV-

Rachunki kart kredytowych

Poniższe funkcjonalności dostępne są tylko w profilu indywidualnym

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja
Podgląd listy i szczegółów rachunkówVVV-
Historia transakcji wraz z filtrowaniemVVV-
Lista i szczegóły blokad na rachunkuVVV-
Przelew i doładowanie ponowne z historii rachunkuVVVTAK
Potwierdzenia PDFVVV-

Oszczędności

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja
Wpłata na Rachunek OszczędzamVVVNIE
Wypłata z Rachunku OszczędzamVVVNIE
Założenie lokaty terminowej i dynamicznejVVVNIE
Założenie lokaty promocyjnejVVVNIE
Lista, szczegóły i historia produktów oszczędnościowych (Programy Systematycznego Oszczędzania, Rachunki Oszczędzam, lokaty)VVV-
Lista i szczegóły zaplanowanych lokatVVV-

Kredyty

Płatności

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja1
Przelew własnyVVVTAK/NIE
Przelew zwykłyVVVTAK/NIE
Przelew z kodu QRVVVTAK
Spłata karty kredytowej2VVVTAK
Spłata raty kredytuVVVTAK
Lista przelewówVVV-
Ponowienie płatności z listy przelewówVVVTAK
Lista zleceń stałychVVV-
Doładowanie telefonu (z rachunku osobistego, firmowego, jak i z rachunku karty kredytowej)VVVTAK
Lista doładowańVVV-
Ponowienie doładowania telefonu z listy doładowańVVVTAK
Przelew z listy odbiorcówVVVTAK/NIE
Przelew ekspresowy3VVVTAK/NIE
Płatności BLIK4VVVTAK/NIE

1 TAK/NIE w zależności od rachunku uznawanego lub płatności do odbiorcy zaufanego.
2 Usługa dostępna tylko w profilu indywidualnym
3 analogicznie jak przy przelewie zwykłym
4 w zależności od kwoty i typu transakcji

Bezpieczeństwo i ustawienia

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja
Aktywacja aplikacjiVVVTAK
Dezaktywacja aplikacjiVVVNIE
Zmiana Hasła/PINu mobilnegoVVVTAK
SamouczekVVV-
DemoVVV-
Ustawienia skrótów w aplikacjiVV X -
Zestawienie serwisów dostępuVVV-
Podgląd danych osobowych klienta lub firmyVVV-
Informacje na temat limitów transakcjiVVV-
Podgląd daty ostatniego poprawnego i błędnego logowaniaVVV-
Obniżanie limitów transakcji w Serwisach internetowym, mobilnym i telefonicznym CA24VVVTAK

Inne

AndroidiOSWindows PhoneDodatkowa autoryzacja
Prezentacja salda przed zalogowaniemVVV-
Kontakt z bankiemVVV-
Kalkulator walutVVV-
Kursy walutVVV-
Dziennik zdarzeńVVV-
Wyszukiwanie ekranoweVV X -
Dodaj zdarzenie do kalendarzaVVV-
Geolokalizacja placówek, bankomatówVVV-
Geolokalizacja partnerów Klubu RabatowegoVVV-
Zmiana języka na angielski, francuski lub ukraińskiVVV-
Kliknij po kredytVVV-
PowiadomieniaVVV-
Pakiet turystycznyVVV-

Dodatkowe informacje

Lokaty w Ofercie Mobilnej

Mobilna lokata dynamiczna

Za pośrednictwem aplikacji mobilnej możesz otworzyć lokatę, której oprocentowanie rośnie z miesiąca na miesiąc. Dla klientów indywidualnych i Rolników indywidualnych oprocentowanie lokaty wynosi:

Długość lokatyOprocentowanie zmienne1
Stopa bazowa + marżaOprocentowanie obowiązujące od 01.11.2018 r.
1 miesiącWIBOR 1M + (- 1,50%)0,14%
2 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,90%)0,74%
3 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,50%)1,14%
4 miesiąceWIBOR 1M + (- 0,30%)1,34%
5 miesięcyWIBOR 1M + (- 0,10%)1,54%
6 miesięcyWIBOR 1M1,64%
7 miesięcyWIBOR 1M + 0,10%1,74%
8 miesięcyWIBOR 1M + 0,15%1,79%
9 miesięcyWIBOR 1M + 0,20%1,84%
10 miesięcyWIBOR 1M + 0,25%1,89%
11 miesięcyWIBOR 1M + 0,30%1,94%
12 miesięcyWIBOR 1M + 0,35%1,99%

1 w przypadku klientów instytucjonalnych (Małe i średnie firmy) oprocentowanie jest niższe o 0,1 p.p.

Lokaty terminowe

Zyskaj więcej na lokatach terminowych w PLN o stałej stopie procentowej zakładanych poprzez aplikację mobilną CA24. Dla klientów indywidualnych i Rolników indywidualnych oprocentowanie lokat wynosi:

Długość lokatyOferta standardowaOferta Mobilna1
30 dni0,30%0,60%
60 dni0,40%0,70%
90 dni0,60%0,90%
180 dni0,80%1,00%
270 dni1,00%1,20%
1 rok1,30%1,50%
2 lata1,40%1,60%
3 lata1,60%1,80%

1 w przypadku klientów instytucjonalnych (Małe i średnie firmy) oprocentowanie jest niższe o 0,1 p.p.

Lokata - lojalni zyskują
Dla klientów indywidualnych i Rolników indywidualnych oprocentowanie lokat wynosi:

Długość lokatyLokata - lojalni zyskują - standardLokata - lojalni zyskują - oferta mobilna1
180 dni1,00%1,20%
1 rok1,50%1,70%

1 w przypadku klientów instytucjonalnych (Małe i średnie firmy) oprocentowanie jest niższe o 0,1 p.p.

Umowa Bankowości Elektronicznej

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej

Urządzenia zaufane

Aplikacja jest zabezpieczona poprzez rejestrację urządzenia zaufanego podczas aktywacji. Maksymalnie możesz mieć aktywowanych 5 urządzeń zaufanych.

Dezaktywować urządzenie możesz w aplikacji po zalogowaniu wybierając ‘Menu’ -> ‘Ustawienia’ -> ‘Dezaktywacja urządzenia’.

Pełną listę urządzeń zaufanych znajdziesz również w serwisie internetowym CA24 w sekcji ‘Ustawienia’ -> ‘Lista urządzeń mobilnych’. Każde z urządzeń zaufanych możesz dezaktywować również w tym miejscu.

Usunięcie urządzenia zaufanego wykonasz także w serwisie telefonicznym CA24 (jeśli posiadasz telekod do obsługi konta przez telefon) lub w placówce bankowej.

Hasło i PIN mobilny

Aby korzystać z CA24 Mobile potrzebne są Hasło mobilne i PIN mobilny, ustawiane podczas aktywacji aplikacji.

Hasło mobilne (4-7 cyfr) służy do logowania. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, w haśle nie mogą występować obok siebie więcej niż 2 takie same lub 2 kolejne cyfry.

PIN mobilny (8-10 cyfr) służy do autoryzacji operacji wykonywanych w aplikacji mobilnej, m.in. zlecenie przelewu, założenie lokaty lub spłata karty kredytowej. W PINie – podobnie jak w Haśle – nie mogą występować obok siebie więcej niż 2 takie same lub 2 kolejne cyfry.

Zarówno Hasło, jak i PIN mobilne można zmieniać dowolną liczbę razy w sekcji ‘Ustawienia’ w menu bocznym po zalogowaniu do aplikacji.

Więcej informacji znajdziesz w specjalnej sekcji: Bezpieczeństwo serwisu mobilnego CA24 .

Ustawienia limitów

W aplikacji CA24 Mobile możliwe jest obniżanie limitów dziennego i pojedynczej operacji zlecanych w Serwisach bankowości elektronicznej - internetowym, mobilnym i telefonicznym.

Operacja zmiany limitów wymaga potwierdzenia PINem mobilnym.

Dla urządzeń opartych o platformę Android, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 4.0. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o platformę iOS, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 10. Przejdź do sklepu »

Dla urządzeń opartych o platformę Windows Phone, minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to 8. Przejdź do sklepu »

Stopka redakcyjna

© 2018 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku