Bądźmy na bieżąco

Jako bank musimy mieć aktualne informacje o naszych klientach. Dlatego sprawdzamy tożsamość klientów, pytamy o źródło i wysokość dochodów, stanowisko w pracy, a w niektórych przypadkach prosimy też o złożenie oświadczenia majątkowego. Robimy to zgodnie z procedurą KYC – Poznaj Swojego Klienta, żeby zapobiec wszelkim nadużyciom, które mogą być niebezpieczne dla finansów wszystkich klientów. Jednocześnie, kiedy zbieramy i przechowujemy te informacje, zachowujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa i poufności.

  • Zaloguj się do apki CA24 Mobile albo do serwisu CA24 eBank i zobacz, czy nie prosimy Cię o aktualizację danych. Jeśli tak - zrób to od razu!

    Zaglądaj regularnie do Moje dane (z ikonki profilowej przejdź do Ustawień i Moje dane) i sprawdzaj, czy jesteśmy na bieżąco. Dziękujemy!

Czym jest KYC

KYC (Know Your Customer - Poznaj Swojego Klienta) to obowiązek, który wynika z ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Dotyczy wszystkich banków i służy zapobieganiu przestępczości finansowej: praniu pieniędzy, finansowaniu terroryzmu, a także korupcji i zorganizowanej przestępczości. Banki i instytucje finansowe muszą dobrze znać swoich klientów, co oznacza, że muszą mieć o nich aktualne informacje.

  • danych osobowych w tym z dokumentu tożsamości, żeby móc potwierdzić Twoją tożsamość,
  • źródła pochodzenia Twoich pieniędzy, żeby potwierdzić, że są legalne,
  • danych o rezydencji podatkowej i numerach identyfikacji podatkowej, żeby spełnić wymogi przepisów o unikaniu opodatkowania (lub przepisów dotyczących wymiany informacji podatkowych z innymi państwami).

Te informacje i dokumenty musimy mieć aktualne na samym początku naszej relacji, na przykład kiedy otwierasz u nas konto i potem przez cały czas regularnie, kiedy korzystasz z naszych usług.

  • Dokument tożsamości
    Potrzebujemy zobaczyć i zaktualizować w naszych systemach Twój aktualny dokument tożsamości: dowód osobisty polski lub zagraniczny, paszport polski lub zagraniczny, kartę pobytu.
  • Pozostałe dane i oświadczenia majątkowe
    Prosimy Cię o aktualne informacje takie jak: obywatelstwo, kraj i miejsce urodzenia, źródło i wysokość dochodu, zajmowane stanowisko.
  • Dane dotyczące rezydencji podatkowej
    Prosimy o oświadczenie w jakim kraju rozliczasz podatki.

Jeśli nie dostarczysz nam tych informacji, nie będziemy mogli świadczyć Ci usług.

Zobacz podstawy prawne »

Będziemy kontaktować się z Tobą regularnie i prosić o dostarczenie aktualnych dokumentów i informacji.

Możemy wysłać do Ciebie SMS-a, wiadomość w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank. Możemy też do Ciebie zadzwonić w tej sprawie.

Jak zaktualizujesz swoje dokumenty i informacje:

  • w naszej aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się, wejdź w ikonkę profilu, a potem w Ustawienia i Moje dane
  • w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, wejdź w Ustawienia i Moje dane
  • przez formularz do aktualizacji danych osobowych - przejdź
  • przez formularz do aktualizacji dowodu osobistego - przejdź
  • osobiście w naszej dowolnej naszej placówce - znajdź najbliższą
  • podczas rozmowy telefonicznej z naszym doradcą, kiedy my zadzwonimy do Ciebie lub Ty do nas pod numer 71 799 71 12 (koszt wg stawki operatora)

Najczęściej zadawane pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia