Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
W nowej aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści przygotowaliśmy najnowocześniejsze rozwiązania, które zwiększą Twoją wygodę i przyjemność bankowania online. Zaprojektowaliśmy ją tak, żeby była dla Ciebie przyjazna i intuicyjna. Wiele operacji zrobisz w dwa kliki. Tak sprawdzisz saldo na rachunku, historię. A dodatkowo - i to jest nowość dla naszych klientów: zyskasz dostęp do wyjątkowych rabatów i ofert w naszym Klubie korzyści (… tak zmieni się nasz Klub Rabatowy!).
Zobacz więcejAkordeon jest zbiorem Twoich produktów, który widzisz na ekranie głównym. Domyślnie ustawiony jest podgląd Twoich głównych produktów, takich jak konto czy rachunek karty kredytowej.
Możesz personalizować akordeon przez dodawanie lub usuwanie produktów oraz zmianę ich kolejności. Sprawdź jak to zrobić.
Zobacz więcejBilans wydatków i wpływów jest na wykresie. Możesz sprawdzić Twoje wpływy i wydatki w określonym czasie, np. w ciągu miesiąca.
Jeśli Twoje wpływy są większe niż wydatki, masz nadwyżkę finansową i możesz zainwestować pieniądze w oszczędności, inwestycje lub spłatę zobowiązań.
Jeśli Twoje wydatki przewyższają wpływy, sprawdź, czy możesz ograniczyć wydatki lub zwiększyć wpływy żeby utrzymać równowagę finansową.
Zobacz więcejKlub korzyści to największy klub z rabatami w Polsce. Dzięki niemu możesz zyskać zniżki na zakupy w Twoich ulubionych sklepach. W Klubie korzyści mamy niemal 10 000 punktów sprzedaży z rabatami. W aplikacji oferty naszych produktów są dopasowane do Twoich potrzeb i oczekiwań. Skorzystasz z nich, kiedy chcesz i jak Ci wygodnie.
Zobacz więcejTo cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści i potwierdzisz swoje operacje. Ustalasz go w trakcie aktywacji aplikacji.
Zobacz więcejRzeka korzyści to miejsce, dzięki któremu zyskujesz dostęp do tysięcy rabatów na zakupy oraz atrakcyjne promocje i oferty bankowe. Znajdziesz ją na ekranie głównym aplikacji. Kliknij na ofertę, która Cię zainteresowała, żeby zapoznać się ze szczegółami promocji. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na ekranie. Kod rabatowy możesz wykorzystać od razu lub zachować go na później.
Zobacz więcejW pełnej analizie finansowej sprawdzisz Twoje:
Aplikacja - dla bezpieczeństwa - działa tylko na urządzeniach, które wspiera producent. Co oznacza, że nie działa na iPhone 5c, 5 i starszych modelach oraz iPad 4s i starszych modelach.
Aplikacja wymaga też aktualnych systemów operacyjnych: iOS 11 dla urządzeń Apple oraz Android 6 i wyższych dla pozostałych urządzeń.
Zobacz więcejTak, jest bezpieczna. Nowa aplikacja mobilna ma bardzo nowoczesne zabezpieczenia. Są one zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane tak, żeby zapewnić Ci maksimum bezpieczeństwa.
Dodatkowo, masz pełną kontrolę nad swoimi kartami i limitami transakcji. Samodzielnie możesz zmienić PIN do karty, zmienisz limit płatności, a w razie potrzeby zastrzeżesz, zablokujesz i zamówisz nową kartę. Samodzielnie możesz też zarządzać BLIK-iem - zmieniać ustawienia, limity, włączać i wyłączać opcje.
Zobacz więcejNie. Asystent finansowy nie jest aktualnie dostępny dla klientów firmowych.
Zobacz więcejNie. Korzystanie z Klubu korzyści jest darmowe.
Zobacz więcejAsystent finansowy to nowoczesne narzędzie do Twoich finansów, które znajdziesz w aplikacji. Dzięki tej funkcji zobaczysz:
Nie. Aktualnie nie mamy takiej opcji.
Zobacz więcejTak. Możesz wybrać między rachunkami głównymi w złotówkach a rachunkami kart kredytowych.
Zobacz więcejNie możesz wyłączyć asystenta finansowego. Możesz natomiast wybrać, które rachunki chcesz wyświetlać w aplikacji.
Zobacz więcejTak, możesz wyłączyć Rzekę Korzyści.
Nie. Pełnomocnik nie zobaczy Twojej analizy finansowej.
Zobacz więcejOczywiście, w naszej aplikacji CA24 Mobile oferujemy wygodną i błyskawiczną wymianę walut, dostępną zawsze wtedy, gdy jej potrzebujesz. Oto kilka korzyści z korzystania z naszej aplikacji:
Aby skorzystać z naszego kantoru walutowego, potrzebujesz jedynie konta osobistego oraz rachunku walutowego w interesujących Cię walutach. Dzięki temu możesz kontrolować swoje finanse w sposób wygodny i efektywny.
Zobacz więcejTak. W aplikacji możesz podpisać aneks do umowy karty kredytowej i karty do konta (debetowej).
Może być kilka powodów, dlaczego nie dostajesz powiadomień o transakcjach.
Powodów może być kilka, np. słabe połączenie z internetem, brak pamięci w telefonie lub zbyt starą wersję systemu operacyjnego.
Jeśli w Sklepie Play widzisz:
Co możesz zrobić:
Jeśli nadal nie możesz zaktualizować aplikacji, skontaktuj się z nami przez formularz na stronie. Sprawdzimy co się dzieje i odezwiemy się do Ciebie.
Zobacz więcejAktualnie analiza finansowa jest dostępna tylko dla transakcji w złotówkach.
Zobacz więcejNie możesz zmienić kategorii transakcji, jeśli transakcja jest starsza niż 24 miesiące. Dodatkowo, jako pełnomocnik również nie możesz zmienić kategorii transakcji.
Zobacz więcejDla:
W nowej aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści uprościliśmy sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch. Nowa aplikacja mobilna ma bardzo nowoczesne zabezpieczenia. Są one zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane tak, żeby zapewnić Ci maksimum bezpieczeństwa.
Dowiedz się więcej o PIN-ie mobilnym »
Zobacz więcejDo tego, żeby zalogować się do aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści i autoryzować operacje.
Zobacz więcejPowiadomienia PUSH dostaniesz do poniższych transakcji:
Na dolnym panelu kliknij Pieniądze, a następnie wybierz zakładkę Kantor.
Do wymiany walut możesz przejść też:
Rachunki do analizy finansowej możesz zmienić na dwa sposoby:
1 sposób:
2 sposób:
Liczbę i sumę transakcji kartą i BLIKIEM w ciągu miesiąca możesz sprawdzić w aplikacji na 3 sposoby. Ta opcja jest dostępna tylko dla kont indywidualnych w złotówkach.
1 sposób:
2 sposób:
3 sposób:
Twoje średnie wpływy z ostatnich trzech miesięcy zobaczysz w zakładce Pieniądze.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, więcej o Twoich wpływach - kliknij kafel Wpływy.
Zobacz więcejWszystkie Twoje produkty bankowe znajdziesz w zakładce Podsumowanie. Kliknij zakładkę Majątek na dolnym panelu.
W aplikacji łatwo skorzystasz z dodatkowych produktów finansowych, kiedy potrzebujesz. Niektóre oferty są dostępne wyłącznie w aplikacji. Bezpośrednio z Twojego telefonu możesz otworzyć konto, rachunek walutowy, Rachunek Oszczędzam, lokatę, albo złożysz wniosek o kartę kredytową lub kredyt.
Aby zapoznać się z ofertami:
Sprawdź również:
Zobacz więcejW aplikacji CA24 Mobile możesz podpisać umowę w następujący sposób
W sekcji Moje umowy
W aplikacji łatwo wyszukasz nasze placówki, bankomaty i wpłatomaty w wybranej lokalizacji lub najbliżej Ciebie.
W zakładce Pieniądze zobaczysz Twoje wpływy i wydatki z bieżącego okresu. W szczegółach przefiltrujesz okres nawet do 24 miesięcy wstecz.
Szczegółowe podsumowanie swoich wydatków znajdziesz w Pełnej analizie finansowej.
Zobacz więcejAsystenta finansowego znajdziesz :
Wydatki z podziałem na kategorie znajdziesz w podsumowaniu wydatków w Pełnej analizie finansowej:
Wymiana walut w aplikacji CA24 Mobile przebiega w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że wymieniona waluta od razu trafi na Twoje konto.
Zobacz więcejZobacz krótki filmik
Zobacz więcejMożesz wymienić od 1 do 500 000 jednostek każdej dostępnej waluty (np. 500 000 PLN, 500 000 EUR) - polski złoty, euro, dolar amerykański, funt brytyjski.
Zobacz więcejAby korzystać z Apple Pay, musisz najpierw dodać kartę do portfela cyfrowego. Zrobisz to na 2 sposoby:
1 sposób
Dodanie karty do portfela cyfrowego z poziomu jej szczegółów:
2 sposób
Po pomyślnej aktywacji karty (zobacz jak aktywować kartę), na ekranie sukcesu zobaczysz przycisk Dodaj do Portfela Apple. Po kliknięciu rozpoczniesz proces dodania karty do portfela cyfrowego opisany w 1 sposobie.
Zobacz więcejKartę do portfela cyfrowego dodasz na 2 sposoby:
1 sposób
Dodanie karty do portfela cyfrowego z poziomu jej szczegółów:
Jeśli na urządzeniu nie jest dostępna ta usługa, pojawi się komunikat:
"Wygląda na to, że nie masz Portfela Google. Potrzebujesz tej apki, żeby korzystać z karty na telefonie"
Kliknij na przycisk Pobierz Portfel Google. który przekieruje Cię do sklepu z możliwością pobrania aplikacji Google Pay
2 sposób
Po pomyślnej aktywacji karty (zobacz jak aktywować kartę), na ekranie sukcesu zobaczysz przycisk Dodaj do GPay. Po kliknięciu rozpoczniesz proces dodania karty do portfela cyfrowego opisany w 1 sposobie.
Zobacz więcejJeśli masz iPhone z systemem operacyjnym iOS 16 możesz dodawać widżety (skróty) do ekranu blokady, aby błyskawicznie przejść do przelewu zwykłego lub BLIK-a w apce CA24 Mobile - pełnej korzyści. Zobacz, jak to zrobić:
Jeśli nie masz wystarczająco dużo miejsca na nowy widżet, możesz stuknąć przycisk Usuń. Dzięki temu usuniesz widżet, którego nie używasz i zrobisz miejsce na nowy.
Zobacz też, jak dodać widżet na ekranie początkowym iPhone’a »
Zobacz więcejJeśli masz iPhone’a z systemem operacyjnym iOS 16, możesz ustawić widżet (skrót) w swoim telefonie i jeszcze wygodniej przechodzić do przelewu zwykłego lub BLIK w apce CA24 Mobile - pełnej korzyści.
Zobacz, jak to zrobić:
Jeśli chcesz dodać widżet z widoku Dzisiaj:
Zobacz też, jak dodać widżet na ekranie blokady iPhone’a »
Zobacz więcejWyszukiwarka to funkcja, która ułatwi Ci przeszukanie całej aplikacji. Wystarczy, że klikniesz na lupkę (jest w prawym górnym rogu na większości ekranów) i wpiszesz min. 3 znaki. a wyszukiwarka pokaże Ci się wszystkie pasujące wyniki.
Aplikacja zostanie przeszukana w sekcjach:
Jeśli któraś z wyżej wymienionych sekcji się nie pojawiła, oznacza to, że nie ma w niej wyników pasujących do frazy, którą wyszukujesz.
Zobacz więcejW aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści:
Przeczytaj więcej na stronie internetowej.
Pobierz aplikację i sprawdź wszystkie jej możliwości.
Zobacz więcejZ kantoru w aplikacji mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i klienci firmowi. Aby wygodnie i całodobowo wymieniać waluty, musisz mieć otwarte konto oraz rachunek walutowy w naszym banku.
Zobacz, czy już teraz możesz korzystać z Kantoru w CA24 Mobile.
Klienci indywidualni – wystarczy mieć jeden z poniższych rachunków bieżących:
Klienci firmowi - wystarczy, że Twoja firma ma jeden z rachunków:
W naszym kantorze przewalutujesz:
Obecne kursy zobaczysz w aplikacji w zakładce kantor.
Do przewalutowania będziesz potrzebować rachunku w walucie, którą chcesz kupić (np. jeśli chcesz przewalutować PLN na EUR, potrzebujesz rachunku walutowego w EUR).
Wymiana walut w kantorze w aplikacji CA24 Mobile jest darmowa. Nie wiążą się z nią żadne opłaty czy prowizje.
Zobacz więcejStarą aplikację CA Mobile wyłączyliśmy 14 grudnia 2022 roku i robiliśmy to stopniowo. Zaczęliśmy od końca sierpnia - od klientów, których najwcześniej zaprosiliśmy do pobrania nowej aplikacji. A potem w kolejnych tygodniach wycofaliśmy starą aplikację dla pozostałych grup klientów. Obecnie dostępna jest już tylko nowa aplikacja CA24 Mobile - pełną korzyści.
Dowiedz się więcej i już dziś pobierz nową aplikację
Zobacz więcejŻeby korzystać z kantoru zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile i zaakceptuj Regulamin Wymiany Walut. Do przewalutowania będziesz potrzebować rachunku w walucie, którą chcesz kupić (np. jeśli chcesz przewalutować PLN na EUR, potrzebujesz rachunku walutowego w EUR).
Zobacz, jak prosto i szybko wymienisz walutę w naszej aplikacji:
Jeżeli jeszcze jej nie masz - pobierz ją:
Dołącz do niego! Postępuj zgodnie z instrukcją i wyraź zgodę na dostawanie informacji o Partnerach Klubu korzyści.
Kliknij przycisk Pobierz kupon albo zapisz na później klikając przycisk Zapisz na później. Zapisaną nagrodę znajdziesz w sekcji Moje kupony.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o aplikacji CA24 Mobile, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcejTak samo jak wniosek. Możesz podpisać umowę kredytową w CA24 eBank i CA24 Mobile.
Po przesłaniu podpisanego wniosku, Twój doradca oddzwoni do Ciebie, żeby uzupełnić wymagane dane, ustalić parametry kredytu i sprawdzić Twoją zdolność kredytową. Po uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej doradca udostępni Ci w aplikacji gotową umowę kredytową.
Umowa będzie dostępna do podpisu przez trzy dni.
Żeby zobaczyć nowy kredyt w aplikacji:
Do umowy kredytowej możesz przejść w każdej chwili. Wystarczy, że klikniesz ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie Moje umowy i wnioski. Jeśli widzisz swoją umowę w poczekalni oznacza, to że czeka ona na nasz podpis. Gdy ją podpiszemy, Twoja umowa i jej numer pojawią się w sekcji Moje podpisane dokumenty.
Zobacz więcejWniosek kredytowy możesz podpisać w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile, jeśli jesteś jedynym kredytobiorcą. Po rozmowie z doradcą wniosek o kredyt pojawi się w Twojej aplikacji. Wniosek jest ważny tylko jeden dzień.
Żeby go podpisać:
W najbliższym czasie doradca do Ciebie oddzwoni i poinformuje o wstępnej decyzji kredytowej. Następie zaproponuje Ci specjalnie dobraną ofertę i przygotuje umowę, którą możesz podpisać zdalnie w CA24 Mobile.
Zobacz więcejZmiany profilu z prywatnego na firmowy możesz dokonać w każdym momencie. Aby przełączyć się między kontami:
W aplikacji możesz skontaktować się z nami na 3 sposoby:
1 sposób - Czat
Na czacie połączysz się z naszą wirtualną doradczynią Asią, która jest dostępna codziennie 24h na dobę. W przypadku trudniejszych spraw przekierujemy Cię do Doradców. Należy jednak pamiętać, że czat dostępny jest w określonych godzinach.
2 sposób - Rozmowa telefoniczna
Dzięki temu, że połączysz się z nami z aplikacji, my łatwiej Cię zidentyfikujemy i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.
3 sposób - Rozmowa z doradcą
Jeśli masz przypisanego doradcę, możesz się z nim bezpośrednio skontaktować w aplikacji.
Rachunek bieżący
Rachunek Oszczędzam
Inny sposób
W aplikacji możesz dostosować akordeon do własnych potrzeb. Dodać własne produkty np. konto walutowe lub rachunek oszczędnościowy. Możesz też zmienić kolejność kart w akordeonie.
Zarządzanie produktami
Zarządzanie kolejnością
Żeby przeglądać Twoje konta w wybranej przez Ciebie kolejności, na głównym ekranie możesz przesuwać karty w górę lub w dół.
Dowiedz się więcej o akordeonie
Zobacz więcejW aplikacji CA24 Mobile możesz szybko i przyjemnie zarządzać swoimi produktami, m.in. spłacisz ratę kredytu lub kartę kredytową. Zrobisz to w następujący sposób:
W aplikacji CA24 Mobile możesz szybko i przyjemnie zarządzać swoimi produktami, m.in. spłacisz ratę kredytu lub kartę kredytową. Zrobisz to na dwa sposoby:
1 sposób - przejście z poziomu zakładki Płatności
2 sposób - przejście z poziomu zakładki Majątek
W aplikacji zebraliśmy całą Twoją historię rachunku w jednym miejscu. Dzięki specjalnym filtrom łatwo znajdziesz przelewy, płatności BLIK oraz transakcje kartą debetową i kredytową. Historię płatności możesz sprawdzić na dwa sposoby:
1 sposób
2 sposób
Możesz włączyć w ustawieniach szybki podgląd salda przed zalogowaniem.
1 sposób
Możesz włączyć w ustawieniach szybki podgląd salda przed zalogowaniem.
2 sposób
Stan Twojego konta możesz sprawdzić po zalogowaniu do aplikacji. Na głównym ekranie wybierz kartę akordeonu z wybranym rachunkiem, żeby zobaczyć Twoje saldo.
3 sposób
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą kredytów.
Zobacz więcejOszczędzaj czas dzięki przelewom automatycznym. W naszej aplikacji możesz zaplanować zlecenia płatności - zarówno ze stałą częstotliwością, jak i według zaplanowanego przez Ciebie harmonogramu:
Aby zautomatyzować spłatę swojej karty kredytowej:
Informacje na temat jednorazowej spłaty dostępne są tutaj.
Zobacz więcejW aplikacji możesz umówić się na spotkanie zarówno ze swoim doradcą, jak i zarezerwować wizytę u innego doradcy w dowolnej placówce bankowej.
Jeśli masz swojego doradcę:
Zawsze możesz sprawdzić szczegóły ustalonego spotkania, Wystarczy, że klikniesz wizytówkę swojego doradcy, w zakładce Moje spotkania. Jeśli nie dasz rady pojawić się w placówce, możesz je odwołać. Kliknij dane spotkanie i wybierz opcję Odwołaj spotkanie.
Jeśli chcesz umówić się innym doradcą:
Kategorię transakcji możesz zmienić na 3 sposoby:
1 sposób
2 sposób
3 sposób
Nie trzeba włączać asystenta finansowego. Jest dla każdego, kto ma konto osobiste w banku Credit Agricole. Asystent finansowy nie jest natomiast dostępny dla klientów, którzy mają konto firmowe lub są pełnomocnikami do konta firmowego.
Zobacz więcejUsługę CAsaver, czyli codzienne oszczędzanie możesz włączyć w aplikacji w następujący sposób:
Gotowe, masz włączoną usługę CAsaver! W każdej chwili możesz zarządzać usługą i zmieniać jej parametry.
Zobacz więcejDomyślnym sposobem logowania do aplikacji jest PIN mobilny, ale możesz też zalogować się za pomocą biometrii:
Jeśli chcesz autoryzować swoje transakcje bezpośrednio w aplikacji CA24 Mobile możesz bez dodatkowych kosztów włączyć autoryzację mobilną:
Autoryzację mobilną możesz mieć tylko na jednym urządzeniu zaufanym.
Więcej o metodach autoryzacji przeczytasz tutaj.
Zobacz więcejZapisanie Twoich ustawień nie wymaga autoryzacji, a powiadomienia na telefon powinny przychodzić od tej pory na wszystkie urządzenia, na których masz aktywną aplikację.
Zobacz więcejAktualną ofertę kredytów znajdziesz tutaj.
Zobacz więcejDo naszej aplikacji możesz zalogować się na trzy sposoby. Podstawowym sposobem jest logowanie za pomocą PIN-u mobilnego - wystarczy, że wpiszesz 4-cyfrowy PIN mobilny.
Możesz również zalogować się za pomocą biometrii, z wykorzystaniem:
W aplikacji możesz sprawdzić ofertę aktualnych produktów i zamówić kartę kredytową.
Aktualną ofertę kart kredytowych znajdziesz tutaj.
Zobacz więcejRachunek Oszczędzam zamkniesz w aplikacji w następujący sposób:
Błąd w naszej aplikacji możesz zgłosić w prosty sposób, za pomocą formularza - bez oczekiwania w kolejce na połączenie z konsultantem. Wystarczy, że uzupełnisz wymagane pola, a my zajmiemy się sprawą. Skontaktujemy się z Tobą mejlowo.
Błąd możesz też zgłosić przez czat w aplikacji, nową wiadomość w eBanku, w dowolnej placówce i przez infolinię (tel. 19 019).
Zobacz więcej
Dowód osobisty możesz zmienić za pomocą aplikacji CA24 Mobile.
Jeśli weryfikacja się nie udała, postępuj według komunikatów wyświetlonych na ekranie.
Sprawdź również, jak zmienić dowód osobisty w serwisie CA24 eBank
Jeśli masz inny typ dokumentu tożsamości niż polski dowód osobisty, to możesz zmienić go:
PIN do karty zmienisz szybko i wygodnie przez CA24 Mobile w następujący sposób:
Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK wynosi 1000 PLN i nie można go zmienić.
Możesz natomiast zmniejszać i zwiększać dzienne limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych (maksymalny limit to 5000 zł).
Limity możesz zmienić w następujący sposób:
Obecnie, żeby zmienić PIN mobilny musisz ponownie aktywować aplikację. Nie ma możliwości zmiany PIN-u bez powtórnej aktywacji.
Jeśli nie pamiętasz PIN-u lub chcesz go zmienić, kliknij Nie pamiętam PIN-u mobilnego na ekranie przed zalogowaniem i postępuj według instrukcji na kolejnych ekranach. Po ustawieniu PIN-u tylko Ty go znasz. My nigdzie go nie zapisujemy i nie przechowujemy.
Zobacz więcejRachunek bieżący
Teraz możesz go udostępnić lub zapisać w Twojej galerii zdjęć.
Rachunek Oszczędzam
Teraz możesz go udostępnić lub zapisać w Twojej galerii zdjęć.
Zobacz więcejAby zeskanować kod QR i zrobić przelew lub opłacić fakturę:
W aplikacji możesz w łatwy sposób zrobić przelew zagraniczny:
Ważne:
Ty pokrywasz koszt przelewu w Credit Agricole. Pozostałe koszty może ponieść odbiorca tego przelewu, w zależności od banku, w którym ma konto.
Więcej informacji na temat opłat i prowizji znajdziesz tutaj.
Zobacz więcejW aplikacji łatwo i szybko zrobisz przelew.
1 sposób
2 sposób
Zobacz krótki filmik
Zobacz więcejW aplikacji mobilnej możesz zrobić przelew pomiędzy rachunkami własnymi. Aby przelać pieniądze na własne konto:
Limity przelewów możesz zmieniać samodzielnie w aplikacji.
Widzisz je tylko Ty i współwłaściciel Twojego rachunku.
Zobacz więcejW procesie aktywacji aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, podczas aktywacji zadzwonimy do Ciebie na numer, który podałeś/podałaś do autoryzacji. Połączenie będzie automatyczne, nie połączysz się z naszym doradcą.
Zobacz więcejJeśli nie dostałeś/dostałaś wiadomości PUSH, żeby zatwierdzić autoryzację mobilną:
Możesz nie dostawać powiadomień, jeśli:
Więcej informacji o autoryzacji mobilnej znajdziesz tutaj.
Zobacz więcejSpróbuj odblokować aplikację przez serwis CA24 eBank:
Jeśli nadal występuje u Ciebie ten problem - zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.
Możesz mieć zablokowany dostęp do serwisu CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści ze względów bezpieczeństwa.
W sytuacji, gdy zadziałał nasz monitoring logowań/operacji, wysyłamy SMS-a z taką informacją i prosimy Cię o kontakt na numer 71 771 12 81. Zadzwoń, żeby przywrócić dostępy.
Zobacz więcejAsystent finansowy może Ci pomóc w planowaniu i zarządzaniu finansami osobistymi i osiąganiu celów finansowych poprzez:
Kantor walutowy w aplikacji CA24 Mobile działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dostaniesz się do niego z sekcji „Pieniądze”, „Płatności”, z akordeonu na ekranie głównym czy z konta walutowego.
Zobacz więcejPIN mobilny to cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści i potwierdzisz swoje operacje. Ustalasz go w trakcie aktywacji aplikacji.
PIN mobilny w CA24 Mobile - pełnej korzyści upraszcza sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch.
Zobacz więcejKoszt według stawek operatora
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.