Strona główna Credit Agricole
PIN mobilny możesz wpisywać podczas logowania się do aplikacji lub zatwierdzania transakcji. Jeśli 3 razy wpiszesz błędny PIN mobilny to zablokujemy dostęp do aplikacji. To zabezpieczenie na wypadek kradzieży Twojego smartfona lub tabletu.
Akordeon jest zbiorem Twoich produktów, który widzisz na ekranie głównym. Domyślnie ustawiony jest podgląd Twoich głównych produktów, takich jak konto czy rachunek karty kredytowej.
Możesz personalizować akordeon przez dodawanie lub usuwanie produktów oraz zmianę ich kolejności. Sprawdź jak to zrobić.
Bilans wydatków i wpływów jest na wykresie. Możesz sprawdzić Twoje wpływy i wydatki w określonym czasie, np. w ciągu miesiąca.
Jeśli Twoje wpływy są większe niż wydatki, masz nadwyżkę finansową i możesz zainwestować pieniądze w oszczędności, inwestycje lub spłatę zobowiązań.
Jeśli Twoje wydatki przewyższają wpływy, sprawdź, czy możesz ograniczyć wydatki lub zwiększyć wpływy żeby utrzymać równowagę finansową.
Klub Korzyści to największy klub z rabatami w Polsce. Dzięki niemu możesz zyskać zniżki na zakupy w Twoich ulubionych sklepach. W Klubie Korzyści mamy niemal 10 000 punktów sprzedaży z rabatami. W aplikacji oferty naszych produktów są dopasowane do Twoich potrzeb i oczekiwań. Skorzystasz z nich, kiedy chcesz i jak Ci wygodnie.
To cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści i potwierdzisz swoje operacje. Ustalasz go w trakcie aktywacji aplikacji.
Rzeka korzyści to miejsce, dzięki któremu zyskujesz dostęp do tysięcy rabatów na zakupy oraz atrakcyjne promocje i oferty bankowe. Znajdziesz ją na ekranie głównym aplikacji. Kliknij na ofertę, która Cię zainteresowała, żeby zapoznać się ze szczegółami promocji. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na ekranie. Kod rabatowy możesz wykorzystać od razu lub zachować go na później.
W pełnej analizie finansowej sprawdzisz Twoje:
Aplikacja - dla bezpieczeństwa - działa tylko na urządzeniach, które wspiera producent. Co oznacza, że nie działa na iPhone 5c, 5 i starszych modelach oraz iPad 4s i starszych modelach.
Aplikacja wymaga też aktualnych systemów operacyjnych: iOS 11 dla urządzeń Apple oraz Android 6 i wyższych dla pozostałych urządzeń.
Tak, jest bezpieczna. Nowa aplikacja mobilna ma bardzo nowoczesne zabezpieczenia. Są one zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane tak, żeby zapewnić Ci maksimum bezpieczeństwa.
Dodatkowo, masz pełną kontrolę nad swoimi kartami i limitami transakcji. Samodzielnie możesz zmienić PIN do karty, zmienisz limit płatności, a w razie potrzeby zastrzeżesz, zablokujesz i zamówisz nową kartę. Samodzielnie możesz też zarządzać BLIK-iem - zmieniać ustawienia, limity, włączać i wyłączać opcje.
Nie. Korzystanie z Klubu korzyści jest darmowe.
Zablokowana aplikacja mobilna nie wpływa na korzystanie z płatności mobilnych - możesz płacić przez Google Pay lub Apple Pay, natomiast nie możesz dodać karty płatniczej do Portfela Google lub Portfela Apple z poziomu aplikacji.
Asystent finansowy to nowoczesne narzędzie do Twoich finansów, które znajdziesz w aplikacji. Dzięki tej funkcji zobaczysz:
Z aplikacji CA24 Mobile możesz korzystać na całym świecie. Niemniej, żeby ją aktywować, potrzebny jest polski numer telefonu.
Żeby korzystać z aplikacji CA24 Mobile, potrzebne jest źródło internetu. Niekoniecznie musi być to karta SIM. Jeśli więc korzystasz np. z tableta i z Wi-Fi, będziesz móc korzystać z aplikacji.
Nie. Aktualnie nie mamy takiej opcji.
Tak. Możesz wybrać między rachunkami głównymi w złotówkach a rachunkami kart kredytowych.
Nie możesz wyłączyć asystenta finansowego. Możesz natomiast wybrać, które rachunki chcesz wyświetlać w aplikacji.
Tak, możesz wyłączyć Rzekę Korzyści.
Nie. Pełnomocnik nie zobaczy Twojej analizy finansowej.
Oczywiście, w naszej aplikacji CA24 Mobile oferujemy wygodną i błyskawiczną wymianę walut, dostępną zawsze wtedy, gdy jej potrzebujesz. Oto kilka korzyści z korzystania z naszej aplikacji:
Aby skorzystać z naszego kantoru walutowego, potrzebujesz jedynie konta osobistego oraz rachunku walutowego w interesujących Cię walutach. Dzięki temu możesz kontrolować swoje finanse w sposób wygodny i efektywny.
Tak. W aplikacji możesz podpisać aneks do umowy karty kredytowej i karty do konta (debetowej).
Może być kilka powodów, dlaczego nie dostajesz powiadomień o transakcjach.
Powodów może być kilka, np. słabe połączenie z internetem, brak pamięci w telefonie lub zbyt starą wersję systemu operacyjnego.
Jeśli w Sklepie Play widzisz:
Co możesz zrobić:
Jeśli nadal nie możesz zaktualizować aplikacji, skontaktuj się z nami przez formularz na stronie. Sprawdzimy co się dzieje i odezwiemy się do Ciebie.
Aktualnie analiza finansowa jest dostępna tylko dla transakcji w złotówkach.
Nie możesz zmienić kategorii transakcji, jeśli transakcja jest starsza niż 24 miesiące. Dodatkowo, jako pełnomocnik również nie możesz zmienić kategorii transakcji.
Dla:
W nowej aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści uprościliśmy sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch. Nowa aplikacja mobilna ma bardzo nowoczesne zabezpieczenia. Są one zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane tak, żeby zapewnić Ci maksimum bezpieczeństwa.
Do tego, żeby zalogować się do aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści i autoryzować operacje.
Powiadomienia PUSH dostaniesz do poniższych transakcji:
Na dolnym panelu kliknij Pieniądze, a następnie wybierz zakładkę Kantor.
Do wymiany walut możesz przejść też:
Zobacz również, jak korzystać z kantoru i wymienić walutę
Sprawdź, jaką kwotę można wymienić w kantorze
A jeśli chcesz wymienić waluty w serwisie internetowym CA24 eBank, zobacz jak to zrobić
Rachunki do analizy finansowej możesz zmienić na dwa sposoby:
1 sposób:
2 sposób:
Liczbę i sumę transakcji kartą i BLIKIEM w ciągu miesiąca możesz sprawdzić w aplikacji na 3 sposoby. Ta opcja jest dostępna tylko dla kont indywidualnych w złotówkach.
1 sposób:
2 sposób:
3 sposób:
Twoje średnie wpływy z ostatnich trzech miesięcy zobaczysz w zakładce Pieniądze.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, więcej o Twoich wpływach - kliknij kafel Wpływy.
Wszystkie Twoje produkty bankowe znajdziesz w zakładce Podsumowanie. Kliknij zakładkę Majątek na dolnym panelu.
W aplikacji łatwo skorzystasz z dodatkowych produktów finansowych, kiedy potrzebujesz. Niektóre oferty są dostępne wyłącznie w aplikacji. Bezpośrednio z Twojego telefonu możesz otworzyć konto, rachunek walutowy, Rachunek Oszczędzam, lokatę, albo złożysz wniosek o kartę kredytową lub kredyt.
Żeby zapoznać się z ofertami:
Sprawdź również:
W aplikacji CA24 Mobile możesz podpisać umowę w następujący sposób
W sekcji Moje umowy
W aplikacji łatwo wyszukasz nasze placówki, bankomaty i wpłatomaty w wybranej lokalizacji lub najbliżej Ciebie.
W zakładce Pieniądze zobaczysz Twoje wpływy i wydatki z bieżącego okresu. W szczegółach przefiltrujesz okres nawet do 24 miesięcy wstecz.
Szczegółowe podsumowanie swoich wydatków znajdziesz w Pełnej analizie finansowej.
Asystenta finansowego znajdziesz :
Blokadę po płatności kartą lub BLIKIEM możesz wyszukać w historii rachunku na głównym ekranie. Są to operacje oznaczone kłódką. Klikając w taką transakcję na historii, poznasz wszystkie szczegóły blokady
.Jeśli chcesz zobaczyć w historii tylko blokady to możesz w filtrach w sekcji Typ płatności wybrać kafel Blokady. Możesz też zawęzić listę blokad z użyciem filtra Produkt aby zobaczyć blokady dla poszczególnych posiadanych produktów.
Wydatki z podziałem na kategorie znajdziesz w podsumowaniu wydatków w Pełnej analizie finansowej:
Wszystkie blokady w aplikacji możesz sprawdzić w aplikacji CA24 Mobile. Zobacz, jak to zrobić:
1 sposób:
2 sposób:
W zakładce blokady możesz sprawdzić:
Możesz mieć maksymalnie 5 urządzeń zaufanych przypisanych do aplikacji mobilnej i maksymalnie 8 przeglądarek na liście zaufanych.
Wymiana walut w aplikacji CA24 Mobile przebiega w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że wymieniona waluta od razu trafi na Twoje konto.
BLIK to wygodny i szybki sposób płatności, który jest dostępny w CA24 Mobile. W łatwy sposób możesz aktywować go w aplikacji:
Sprawdź również, jak zmienić limity przelewów BLIK w aplikacji
Dowiedz się, jak zrobić przelew na telefon BLIK
Zobacz, gdzie sprawdzić liczbę i sumę transakcji wykonanych BLIKIEM
W aplikacji CA24 Mobile możesz aktywować kartę debetową oraz kredytową. Zobacz, jak to zrobić:
Sprawdź również, jak zmienić limity karty w aplikacji
Zobacz jak dodać kartę do portfela cyfrowego Apple Wallet lub Google Pay
W razie potrzeby sprawdź, jak zmienić kod PIN karty do konta w aplikacji
Możesz wymienić od 1 do 500 000 jednostek każdej dostępnej waluty (np. 500 000 PLN, 500 000 EUR) - polski złoty, euro, dolar amerykański, funt brytyjski.
Aby korzystać z Apple Pay, musisz najpierw dodać kartę do portfela cyfrowego. Zrobisz to na 2 sposoby:
1 sposób
Dodanie karty do portfela cyfrowego z poziomu jej szczegółów:
2 sposób
Po pomyślnej aktywacji karty (zobacz jak aktywować kartę), na ekranie sukcesu zobaczysz przycisk Dodaj do Portfela Apple. Po kliknięciu rozpoczniesz proces dodania karty do portfela cyfrowego opisany w 1 sposobie.
Kartę do portfela cyfrowego dodasz na 2 sposoby:
1 sposób
Dodanie karty do portfela cyfrowego z poziomu jej szczegółów:
Jeśli na urządzeniu nie jest dostępna ta usługa, pojawi się komunikat:
Kliknij na przycisk Pobierz Portfel Google. który przekieruje Cię do sklepu z możliwością pobrania aplikacji Google Pay
2 sposób
Po pomyślnej aktywacji karty (zobacz jak aktywować kartę), na ekranie sukcesu zobaczysz przycisk Dodaj do GPay. Po kliknięciu rozpoczniesz proces dodania karty do portfela cyfrowego opisany w 1 sposobie.
W aplikacji możesz wygodnie dodać odbiorcę i dzięki temu, łatwiej robić przelewy.
Jeśli masz iPhone z systemem operacyjnym iOS 16 możesz dodawać widżety (skróty) do ekranu blokady, aby błyskawicznie przejść do przelewu zwykłego lub BLIK-a w apce CA24 Mobile - pełnej korzyści. Zobacz, jak to zrobić:
Jeśli nie masz wystarczająco dużo miejsca na nowy widżet, możesz stuknąć przycisk Usuń. Dzięki temu usuniesz widżet, którego nie używasz i zrobisz miejsce na nowy.
Zobacz też, jak dodać widżet na ekranie początkowym iPhone’a »
Jeśli masz iPhone’a z systemem operacyjnym iOS 16, możesz ustawić widżet (skrót) w swoim telefonie i jeszcze wygodniej przechodzić do przelewu zwykłego lub BLIK w apce CA24 Mobile - pełnej korzyści.
Zobacz, jak to zrobić:
Jeśli chcesz dodać widżet z widoku Dzisiaj:
Wyszukiwarka to funkcja, która ułatwi Ci przeszukanie całej aplikacji. Wystarczy, że klikniesz na lupkę (jest w prawym górnym rogu na większości ekranów) i wpiszesz min. 3 znaki. a wyszukiwarka pokaże Ci się wszystkie pasujące wyniki.
Aplikacja zostanie przeszukana w sekcjach:
Jeśli któraś z wyżej wymienionych sekcji się nie pojawiła, oznacza to, że nie ma w niej wyników pasujących do frazy, którą wyszukujesz.
Przelew cykliczny (czy inaczej zlecenie stałe) możesz edytować zarówno w aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści jak i serwisie internetowym eBanku.
CA24 Mobile - pełna korzyści
eBank
W naszej aplikacji znajdziesz nowoczesne rozwiązania, które zwiększą Twoją wygodę i przyjemność bankowania online. Zaprojektowaliśmy ją tak, aby była dla Ciebie przyjazna oraz intuicyjna. W CA24 Mobile:
Przeczytaj więcej na stronie internetowej o aplikacji
Pobierz aplikację i sprawdź wszystkie jej możliwości.
Z kantoru w aplikacji mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i klienci firmowi. Aby wygodnie i całodobowo wymieniać waluty, musisz mieć otwarte konto oraz rachunek walutowy w naszym banku.
Zobacz, czy już teraz możesz korzystać z Kantoru w CA24 Mobile.
Klienci indywidualni – wystarczy mieć jeden z poniższych rachunków bieżących:
Klienci firmowi - wystarczy, że Twoja firma ma jeden z rachunków:
W naszym kantorze przewalutujesz:
Obecne kursy zobaczysz w aplikacji w zakładce Kantor oraz w serwisie CA24 eBank
Do przewalutowania będziesz potrzebować rachunku w walucie, którą chcesz kupić (np. jeśli chcesz przewalutować PLN na EUR, potrzebujesz rachunku walutowego w EUR).
Wymiana walut w kantorze w aplikacji CA24 Mobile jest darmowa. Nie wiążą się z nią żadne opłaty czy prowizje.
Starą aplikację CA Mobile wyłączyliśmy 14 grudnia 2022 roku i robiliśmy to stopniowo. Zaczęliśmy od końca sierpnia - od klientów, których najwcześniej zaprosiliśmy do pobrania nowej aplikacji. A potem w kolejnych tygodniach wycofaliśmy starą aplikację dla pozostałych grup klientów. Obecnie dostępna jest już tylko nowa aplikacja CA24 Mobile - pełną korzyści.
Dowiedz się więcej i już dziś pobierz nową aplikację
Żeby korzystać z kantoru, zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile i znajdź kantor. Do przewalutowania będziesz potrzebować rachunku w walucie, którą chcesz kupić (np. jeśli chcesz przewalutować PLN na EUR, potrzebujesz rachunku walutowego w EUR).
Zobacz, jak prosto i szybko wymienisz walutę w naszej aplikacji:
Sprawdź również, jak wymienić waluty w serwisie internetowym CA24 eBank
W aplikacji CA24 Mobile możesz łatwo zarządzać Twoją kartą debetową, kredytową lub firmową
Jeżeli zablokowałeś/zablokowałaś kartę dzisiaj, to informacja o zablokowaniu karty może nie być jeszcze widoczna tego samego dnia w kanałach elektronicznych. Wtedy możesz nadać nowy PIN i dzięki temu odblokować kartę. Zobacz, jak to zrobić.
Jeśli zablokowałeś kartę wcześniej, możesz odblokować kartę w kilku krokach:
Jeśli nie pamiętasz PIN-u do karty, to po odblokowaniu możesz nadać nowy. Zobacz, jak to zrobić.
Możesz również odblokować kartę z błędnego PIN-u w serwisie CA24 eBank.
Jeżeli jeszcze jej nie masz - pobierz ją:
Dołącz do niego! Postępuj zgodnie z instrukcją i wyraź zgodę na dostawanie informacji o Partnerach Klubu korzyści.
Kliknij przycisk Pobierz kupon albo zapisz na później klikając przycisk Zapisz na później. Zapisaną nagrodę znajdziesz w sekcji Moje kupony.
W aplikacji CA24 Mobile możesz łatwo otworzyć rachunek oszczędnościowy.
Jeśli chcesz otworzyć kolejny Rachunek Oszczędzam:
Jeśli nie masz jeszcze Rachunku Oszczędzam:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o aplikacji CA24 Mobile, odwiedź naszą stronę.
Chcesz pobrać potwierdzenie przelewu lub innych transakcji w aplikacji? Zobacz, jak to zrobić:
1 sposób
2 sposób
Tak samo jak wniosek. Możesz podpisać umowę kredytową w CA24 eBank i CA24 Mobile.
Po przesłaniu podpisanego wniosku, Twój doradca oddzwoni do Ciebie, żeby uzupełnić wymagane dane, ustalić parametry kredytu i sprawdzić Twoją zdolność kredytową. Po uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej doradca udostępni Ci w aplikacji gotową umowę kredytową.
Umowa będzie dostępna do podpisu przez trzy dni.
Żeby zobaczyć nowy kredyt w aplikacji:
Do umowy kredytowej możesz przejść w każdej chwili. Wystarczy, że klikniesz ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie Moje umowy i wnioski. Jeśli widzisz swoją umowę w poczekalni oznacza, to że czeka ona na nasz podpis. Gdy ją podpiszemy, Twoja umowa i jej numer pojawią się w sekcji Moje podpisane dokumenty.
Wniosek kredytowy możesz podpisać w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile, jeśli jesteś jedynym kredytobiorcą. Po rozmowie z doradcą wniosek o kredyt pojawi się w Twojej aplikacji. Wniosek jest ważny tylko jeden dzień.
Żeby go podpisać:
W najbliższym czasie doradca do Ciebie oddzwoni i poinformuje o wstępnej decyzji kredytowej. Następie zaproponuje Ci specjalnie dobraną ofertę i przygotuje umowę, którą możesz podpisać zdalnie w CA24 Mobile.
Zmiany profilu z prywatnego na firmowy możesz dokonać w każdym momencie. Aby przełączyć się między kontami:
W aplikacji możesz skontaktować się z nami na 3 sposoby:
Czat
Na czacie połączyć się z naszą wirtualną doradczynią, która jest dostępna codziennie 24h na dobę. W przypadku trudniejszych spraw przekierujemy Cię do Doradców. Należy jednak pamiętać, że czat dostępny jest w określonych godzinach.
Rozmowa telefoniczna
Dzięki temu, że połączysz się z nami z aplikacji, my łatwiej Cię zidentyfikujemy i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.
Rozmowa z doradcą
Jeśli masz przypisanego doradcę, możesz się z nim skontaktować bezpośrednio w aplikacji.
Możesz skopiować numer rachunku Twojego konta osobistego lub rachunków (np. oszczędnościowych, walutowych). Zobacz, jak to zrobić:
Konto osobiste
Rachunek Oszczędzam
W aplikacji możesz dostosować akordeon do własnych potrzeb, dodać własne produkty np. rachunek walutowy lub Rachunek Oszczędzam. Możesz też zmienić kolejność produktów na akordeonie.
Zarządzanie produktami:
Zarządzanie kolejnością:
W ustawieniach możesz również zmienić kolejność wyświetlania Twoich produktów.
Dowiedz się więcej o akordeonie
W aplikacji CA24 Mobile możesz szybko spłacić kartę kredytową:
W aplikacji CA24 Mobile możesz szybko spłacić ratę kredytu (np. kredytu gotówkowego, ratalnego).
W aplikacji CA24 Mobile możesz sprawdzić datę ważności dowodu osobistego.
W aplikacji CA24 Mobile możesz sprawdzić datę ważności mDowodu.
W aplikacji zebraliśmy całą Twoją historię rachunku w jednym miejscu. Dzięki specjalnym filtrom łatwo znajdziesz przelewy, płatności BLIK oraz transakcje kartą debetową i kredytową. Historię płatności możesz sprawdzić na dwa sposoby:
1 sposób
2 sposób
Aby mieć szybki dostęp do podglądu stanu konta, możesz włączyć podgląd salda przed zalogowaniem:
2 sposób - z ustawień aplikacji
1 sposób
Żeby mieć szybki dostęp do podglądu swojego stanu konta możesz włączyć podgląd pieniędzy przed zalogowaniem. Zobacz, jak to zrobić.
2 sposób
Stan Twojego konta możesz sprawdzić po zalogowaniu do aplikacji. Na głównym ekranie wybierz zakładkę akordeonu z wybranym produktem, żeby zobaczyć dostępne pieniądze.
3 sposób
Najważniejsze informacje o Twoim kredycie (np. kredycie gotówkowym, ratalnym) znajdziesz w aplikacji CA24 Mobile.
Dzięki aplikacji łatwo sprawdzisz wysokość raty, obecną kwotę do spłaty albo aktualny harmonogram.
Jeśli masz u nas kredyt ratalny lub pożyczkę ratalną, ale nie masz dostępu do naszej aplikacji - sprawdź jak podpisać umowę CA24 i sprawdzić szczegóły kredytu.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą kredytów.
Oszczędzaj czas dzięki zleceniom stałym. W naszej aplikacji możesz zaplanować zlecenia płatności - zarówno ze stałą częstotliwością, jak i według zaplanowanego przez Ciebie harmonogramu:
Aby zautomatyzować spłatę swojej karty kredytowej:
Informacje na temat jednorazowej spłaty dostępne są tutaj.
W aplikacji możesz umówić się na spotkanie zarówno ze swoim przypisanym doradcą, jak i z innym doradcą w dowolnej placówce bankowej.
Jeśli masz swojego przypisanego doradcę:
Zawsze możesz sprawdzić szczegóły ustalonego spotkania, Wystarczy, że klikniesz wizytówkę swojego doradcy, w zakładce Moje spotkania. Jeśli nie dasz rady pojawić się w placówce, możesz je odwołać. Wybierz spotkanie i kliknij Odwołaj spotkanie.
Jeśli chcesz umówić się innym doradcą:
Kategorię transakcji możesz zmienić na 3 sposoby:
1 sposób
2 sposób
3 sposób
Nie trzeba włączać asystenta finansowego. Jest dla każdego, kto ma konto osobiste lub firmowe w banku Credit Agricole.
Usługa CAsaver to sprytny sposób na codzienne oszczędzanie. Płać kartą Credit Agricole, a zaokrąglenia kwot za Twoje zakupy trafią z Twojego konta na Twój Rachunek Oszczędzam. CAsaver możesz włączyć w aplikacji:
Domyślnym sposobem logowania do aplikacji jest PIN mobilny, ale możesz też zalogować się za pomocą biometrii:
Jeśli chcesz autoryzować swoje transakcje bezpośrednio w aplikacji CA24 Mobile możesz bez dodatkowych kosztów włączyć autoryzację mobilną:
Autoryzację mobilną możesz mieć tylko na jednym urządzeniu zaufanym.
Więcej o metodach autoryzacji przeczytasz tutaj.
Dziękujemy za chęć pozostawienia oceny naszej aplikacji CA24 Mobile. Aby wystawić ocenę odwiedź jej profil w sklepie z aplikacjami na swoim urządzeniu. Znajdziesz tam odpowiednią opcję służącą do wystawienia oceny.
Dziękujemy za każdą ocenę!
Aktualną ofertę kredytów znajdziesz tutaj.
Do naszej aplikacji możesz zalogować się na trzy sposoby. Podstawowym sposobem jest logowanie za pomocą PIN-u mobilnego - wystarczy, że wpiszesz 4-cyfrowy PIN mobilny.
Możesz również zalogować się za pomocą biometrii, z wykorzystaniem:
W aplikacji możesz sprawdzić ofertę aktualnych produktów i zamówić kartę kredytową.
Aktualną ofertę kart kredytowych znajdziesz tutaj.
Rachunek Oszczędzam zamkniesz w aplikacji w następujący sposób:
Błąd w naszej aplikacji możesz zgłosić w prosty sposób, za pomocą formularza - bez oczekiwania w kolejce na połączenie z konsultantem. Wystarczy, że uzupełnisz wymagane pola, a my zajmiemy się sprawą. Skontaktujemy się z Tobą mejlowo.
Błąd możesz też zgłosić przez czat w aplikacji, nową wiadomość w eBanku, w dowolnej placówce i przez infolinię.
W aplikacji możesz zmienić:
Żeby zmienić dane osobowe:
Dowód osobisty możesz zmienić za pomocą aplikacji CA24 Mobile.
Jeśli weryfikacja się nie udała, postępuj według komunikatów wyświetlonych na ekranie.
Sprawdź również, jak zmienić dowód osobisty w serwisie CA24 eBank
Jeśli masz inny typ dokumentu tożsamości niż polski dowód osobisty, to możesz zmienić go:
PIN do karty zmienisz szybko i wygodnie w aplikacji CA24 Mobile:
W aplikacji CA24 Mobile możesz łatwo zmienić limity karty debetowej do konta indywidualnego oraz karty kredytowej i obniżyć limity karty firmowej do konta firmowego.
Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK to 1000 PLN i nie można go zmienić. Możesz natomiast zmniejszać i zwiększać dzienne limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych (maksymalny limit to 5000 zł).
Limity możesz zmienić w następujący sposób:
Limity możesz zmienić również w serwisie CA24 eBank, placówce oraz na Infolinii CA24.
W aplikacji CA24 Mobile możesz zmienić tryb aplikacji na ciemny.
PIN mobilny to cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile i potwierdzasz swoje operacje. Żeby zmienić PIN mobilny musisz ponownie aktywować aplikację. Nie możesz zmienić PIN-u bez powtórnej aktywacji.
Jeśli nie pamiętasz PIN-u lub chcesz go zmienić, kliknij Nie pamiętam PIN-u mobilnego na ekranie przed zalogowaniem i postępuj według instrukcji na kolejnych ekranach. Kiedy ustawisz PIN zapamiętaj go, albo zapisz w bezpiecznym miejscu. My nigdzie go nie zapisujemy i nie przechowujemy, więc nie będziemy w stanie Ci go przypomnieć.
Jeśli logujesz się do aplikacji Face ID, to żeby zmienić PIN mobilny musisz wcześniej (przynajmniej na chwilę) wyłączyć opcję logowania biometrycznego.
Rachunek bieżący
Teraz możesz go udostępnić lub zapisać w Twojej galerii zdjęć.
Rachunek Oszczędzam
Teraz możesz go udostępnić lub zapisać w Twojej galerii zdjęć.
W apce CA24 Mobile możesz wesprzeć fundacje za pomocą przelewu dobroczynnego:
Przelew ekspresowy szybko i wygodnie zrobisz w aplikacji CA24 Mobile:
Aby zeskanować kod QR i zrobić przelew lub opłacić fakturę:
W aplikacji możesz w łatwy sposób zrobić przelew zagraniczny:
Ważne:
Ty pokrywasz koszt przelewu w Credit Agricole. Pozostałe koszty może ponieść odbiorca tego przelewu, w zależności od banku, w którym ma konto.
Więcej informacji na temat opłat i prowizji znajdziesz tutaj.
Przelew możesz zrobić:
1 sposób - z akordeonu
2 sposób - z zakładki Płatności
W aplikacji mobilnej możesz zrobić przelew pomiędzy rachunkami własnymi. Aby przelać pieniądze na własne konto:
Limity przelewów możesz zmieniać samodzielnie w aplikacji.
Widzisz je tylko Ty i współwłaściciel Twojego rachunku.
Jeśli utworzyłeś/utworzyłaś zlecenie stałe z ponowieniem i nie powtarzają Ci się automatycznie kolejne płatności (bo nie miałeś/miałaś pieniędzy na koncie) - prawdopodobnie jest to zlecenie utworzone przed datą 1.08.2023. Jeśli tak jest, dokonaj modyfikacji zlecenia w CA24 Mobile lub CA24 eBank (np. w polu "Tytuł przelewu" dodaj jedną literkę lub cyferkę). Po zapisaniu modyfikacji zlecenie będzie działało poprawnie.
Zlecenia utworzone po tej dacie (1.08.2023) powinny działać prawidłowo.
W procesie aktywacji aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, podczas aktywacji zadzwonimy do Ciebie na numer, który podałeś/podałaś do autoryzacji. Połączenie będzie automatyczne, nie połączysz się z naszym doradcą.
Jeśli nie dostałeś/dostałaś wiadomości PUSH, żeby zatwierdzić autoryzację mobilną:
Możesz nie dostawać powiadomień, jeśli:
Więcej informacji o autoryzacji mobilnej znajdziesz tutaj.
Spróbuj odblokować aplikację przez serwis CA24 eBank:
Jeśli nadal występuje u Ciebie ten problem - zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.
Możesz mieć zablokowany dostęp do serwisu CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści ze względów bezpieczeństwa.
W sytuacji, gdy zadziałał nasz monitoring logowań/operacji, wysyłamy SMS-a z taką informacją i prosimy Cię o kontakt na numer 71 771 12 81 (koszt połączenia wg stawki operatora). Zadzwoń, żeby przywrócić dostępy.
Asystent finansowy może Ci pomóc w planowaniu i zarządzaniu finansami osobistymi i osiąganiu celów finansowych poprzez:
Kantor walutowy w aplikacji CA24 Mobile działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dostaniesz się do niego z sekcji „Pieniądze”, „Płatności”, z akordeonu na ekranie głównym czy z konta walutowego.
PIN mobilny to cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści i potwierdzisz swoje operacje. Ustalasz go w trakcie aktywacji aplikacji.
PIN mobilny w CA24 Mobile - pełnej korzyści upraszcza sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.