Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
W nowej aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści przygotowaliśmy najnowocześniejsze rozwiązania, które zwiększą Twoją wygodę i przyjemność bankowania online. Zaprojektowaliśmy ją tak, żeby była dla Ciebie przyjazna i intuicyjna. Wiele operacji zrobisz w dwa kliki. Tak sprawdzisz saldo na rachunku, historię. A dodatkowo - i to jest nowość dla naszych klientów: zyskasz dostęp do wyjątkowych rabatów i ofert w naszym Klubie korzyści (… tak zmieni się nasz Klub Rabatowy!).
Zobacz więcejAkordeon jest zbiorem Twoich produktów, który widzisz na ekranie głównym. Domyślnie ustawiony jest podgląd Twoich głównych produktów, takich jak konto czy rachunek karty kredytowej.
Możesz personalizować akordeon przez dodawanie lub usuwanie produktów oraz zmianę ich kolejności. Sprawdź jak to zrobić.
Zobacz więcejKlub korzyści to największy klub z rabatami w Polsce. Dzięki niemu możesz zyskać zniżki na zakupy w Twoich ulubionych sklepach. W Klubie korzyści mamy niemal 10 000 punktów sprzedaży z rabatami. W aplikacji oferty naszych produktów są dopasowane do Twoich potrzeb i oczekiwań. Skorzystasz z nich, kiedy chcesz i jak Ci wygodnie.
Zobacz więcejTo cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści i potwierdzisz swoje operacje. Ustalasz go w trakcie aktywacji aplikacji.
Zobacz więcejRzeka korzyści to miejsce, dzięki któremu zyskujesz dostęp do tysięcy rabatów na zakupy oraz atrakcyjne promocje i oferty bankowe. Znajdziesz ją na ekranie głównym aplikacji. Kliknij na ofertę, która Cię zainteresowała, żeby zapoznać się ze szczegółami promocji. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na ekranie. Kod rabatowy możesz wykorzystać od razu lub zachować go na później.
Zobacz więcejAplikacja - dla bezpieczeństwa - działa tylko na urządzeniach, które wspiera producent. Co oznacza, że nie działa na iPhone 5c, 5 i starszych modelach oraz iPad 4s i starszych modelach.
Aplikacja wymaga też aktualnych systemów operacyjnych: iOS 11 dla urządzeń Apple oraz Android 6 i wyższych dla pozostałych urządzeń.
Zobacz więcejTak, jest bezpieczna. Nowa aplikacja mobilna ma bardzo nowoczesne zabezpieczenia. Są one zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane tak, żeby zapewnić Ci maksimum bezpieczeństwa.
Dodatkowo, masz pełną kontrolę nad swoimi kartami i limitami transakcji. Samodzielnie możesz zmienić PIN do karty, zmienisz limit płatności, a w razie potrzeby zastrzeżesz, zablokujesz i zamówisz nową kartę. Samodzielnie możesz też zarządzać BLIK-iem - zmieniać ustawienia, limity, włączać i wyłączać opcje.
Zobacz więcejNie. Korzystanie z Klubu korzyści jest darmowe.
Zobacz więcejTak, możesz wyłączyć Rzekę Korzyści.
Tak. W aplikacji możesz podpisać aneks do umowy karty kredytowej i karty do konta (debetowej).
Dla:
W nowej aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści uprościliśmy sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch. Nowa aplikacja mobilna ma bardzo nowoczesne zabezpieczenia. Są one zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane tak, żeby zapewnić Ci maksimum bezpieczeństwa.
Dowiedz się więcej o PIN-ie mobilnym »
Zobacz więcejDo tego, żeby zalogować się do aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści i autoryzować operacje.
Zobacz więcejNa dolnym panelu kliknij Pieniądze, a następnie wybierz zakładkę Kantor.
Do wymiany walut możesz przejść też:
W aplikacji łatwo skorzystasz z dodatkowych produktów finansowych, kiedy potrzebujesz. Niektóre oferty są dostępne wyłącznie w aplikacji. Bezpośrednio z Twojego telefonu możesz otworzyć konto, rachunek walutowy, Rachunek Oszczędzam, lokatę, albo złożysz wniosek o kartę kredytową lub kredyt.
Aby zapoznać się z ofertami:
Sprawdź również:
Zobacz więcejW aplikacji CA24 Mobile możesz podpisać umowę w następujący sposób
W sekcji Moje umowy
W aplikacji łatwo wyszukasz nasze placówki, bankomaty i wpłatomaty w wybranej lokalizacji lub najbliżej Ciebie.
Zobacz krótki filmik
Zobacz więcejMożesz wymienić od 1 do 500 000 jednostek każdej dostępnej waluty (np. 500 000 PLN, 500 000 EUR) - polski złoty, euro, dolar amerykański, funt brytyjski.
Zobacz więcejJeśli masz iPhone z systemem operacyjnym iOS 16 możesz dodawać widżety (skróty) do ekranu blokady, aby błyskawicznie przejść do przelewu zwykłego lub BLIK-a w apce CA24 Mobile - pełnej korzyści. Zobacz, jak to zrobić:
Jeśli nie masz wystarczająco dużo miejsca na nowy widżet, możesz stuknąć przycisk Usuń. Dzięki temu usuniesz widżet, którego nie używasz i zrobisz miejsce na nowy.
Zobacz też, jak dodać widżet na ekranie początkowym iPhone’a »
Zobacz więcejJeśli masz iPhone’a z systemem operacyjnym iOS 16, możesz ustawić widżet (skrót) w swoim telefonie i jeszcze wygodniej przechodzić do przelewu zwykłego lub BLIK w apce CA24 Mobile - pełnej korzyści.
Zobacz, jak to zrobić:
Jeśli chcesz dodać widżet z widoku Dzisiaj:
Zobacz też, jak dodać widżet na ekranie blokady iPhone’a »
Zobacz więcejW aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści:
Przeczytaj więcej na stronie internetowej.
Pobierz aplikację i sprawdź wszystkie jej możliwości.
Zobacz więcejZ kantoru w aplikacji mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i klienci firmowi. Aby wygodnie i całodobowo wymieniać waluty, musisz mieć otwarte konto oraz rachunek walutowy w naszym banku.
Zobacz, czy już teraz możesz korzystać z Kantoru w CA24 Mobile.
Klienci indywidualni – wystarczy mieć jeden z poniższych rachunków bieżących:
Klienci firmowi - wystarczy, że Twoja firma ma jeden z rachunków:
W naszym kantorze przewalutujesz:
Obecne kursy zobaczysz w aplikacji w zakładce kantor.
Do przewalutowania będziesz potrzebować rachunku w walucie, którą chcesz kupić (np. jeśli chcesz przewalutować PLN na EUR, potrzebujesz rachunku walutowego w EUR).
Starą aplikację CA Mobile wyłączyliśmy 14 grudnia 2022 roku i robiliśmy to stopniowo. Zaczęliśmy od końca sierpnia - od klientów, których najwcześniej zaprosiliśmy do pobrania nowej aplikacji. A potem w kolejnych tygodniach wycofaliśmy starą aplikację dla pozostałych grup klientów. Obecnie dostępna jest już tylko nowa aplikacja CA24 Mobile - pełną korzyści.
Dowiedz się więcej i już dziś pobierz nową aplikację
Zobacz więcejŻeby korzystać z kantoru zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile i zaakceptuj Regulamin Wymiany Walut. Do przewalutowania będziesz potrzebować rachunku w walucie, którą chcesz kupić (np. jeśli chcesz przewalutować PLN na EUR, potrzebujesz rachunku walutowego w EUR).
Zobacz, jak prosto i szybko wymienisz walutę w naszej aplikacji:
Jeżeli jeszcze jej nie masz - pobierz ją:
Dołącz do niego! Postępuj zgodnie z instrukcją i wyraź zgodę na dostawanie informacji o Partnerach Klubu korzyści.
Kliknij przycisk Pobierz kupon albo zapisz na później klikając przycisk Zapisz na później. Zapisaną nagrodę znajdziesz w sekcji Moje kupony.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o aplikacji CA24 Mobile, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcejZmiany profilu z prywatnego na firmowy możesz dokonać w każdym momencie. Aby przełączyć się między kontami:
W aplikacji możesz skontaktować się z nami na 3 sposoby:
1 sposób - Czat
Na czacie połączysz się z naszą wirtualną doradczynią Asią, która jest dostępna codziennie 24h na dobę. W przypadku trudniejszych spraw przekierujemy Cię do Doradców. Należy jednak pamiętać, że czat dostępny jest w określonych godzinach.
2 sposób - Rozmowa telefoniczna
Dzięki temu, że połączysz się z nami z aplikacji, my łatwiej Cię zidentyfikujemy i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.
3 sposób - Rozmowa z doradcą
Jeśli masz przypisanego doradcę, możesz się z nim bezpośrednio skontaktować w aplikacji.
Rachunek bieżący
Rachunek Oszczędzam
Inny sposób
W aplikacji możesz dostosować akordeon do własnych potrzeb. Dodać własne produkty np. konto walutowe lub rachunek oszczędnościowy. Możesz też zmienić kolejność kart w akordeonie.
Zarządzanie produktami
Zarządzanie kolejnością
Żeby przeglądać Twoje konta w wybranej przez Ciebie kolejności, na głównym ekranie możesz przesuwać karty w górę lub w dół.
Dowiedz się więcej o akordeonie
Zobacz więcejW aplikacji CA24 Mobile możesz szybko i przyjemnie zarządzać swoimi produktami, m.in. spłacisz ratę kredytu lub kartę kredytową. Zrobisz to w następujący sposób:
W aplikacji CA24 Mobile możesz szybko i przyjemnie zarządzać swoimi produktami, m.in. spłacisz ratę kredytu lub kartę kredytową. Zrobisz to na dwa sposoby:
1 sposób - przejście z poziomu zakładki Płatności
2 sposób - przejście z poziomu zakładki Majątek
W aplikacji zebraliśmy całą Twoją historię rachunku w jednym miejscu. Dzięki specjalnym filtrom łatwo znajdziesz przelewy, płatności BLIK oraz transakcje kartą debetową i kredytową. Historię płatności możesz sprawdzić na dwa sposoby:
1 sposób
2 sposób
Możesz włączyć w ustawieniach szybki podgląd salda przed zalogowaniem.
1 sposób
Możesz włączyć w ustawieniach szybki podgląd salda przed zalogowaniem.
2 sposób
Stan Twojego konta możesz sprawdzić po zalogowaniu do aplikacji. Na głównym ekranie wybierz kartę akordeonu z wybranym rachunkiem, żeby zobaczyć Twoje saldo.
3 sposób
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą kredytów.
Zobacz więcejOszczędzaj czas dzięki przelewom automatycznym. W naszej aplikacji możesz zaplanować zlecenia płatności - zarówno ze stałą częstotliwością, jak i według zaplanowanego przez Ciebie harmonogramu:
Aby zautomatyzować spłatę swojej karty kredytowej:
Informacje na temat jednorazowej spłaty dostępne są tutaj.
Zobacz więcejW aplikacji możesz umówić się na spotkanie zarówno ze swoim doradcą, jak i zarezerwować wizytę u innego doradcy w dowolnej placówce bankowej.
Jeśli masz swojego doradcę:
Zawsze możesz sprawdzić szczegóły ustalonego spotkania, Wystarczy, że klikniesz wizytówkę swojego doradcy, w zakładce Moje spotkania. Jeśli nie dasz rady pojawić się w placówce, możesz je odwołać. Kliknij dane spotkanie i wybierz opcję Odwołaj spotkanie.
Jeśli chcesz umówić się innym doradcą:
Usługę CAsaver, czyli codzienne oszczędzanie możesz włączyć w aplikacji w następujący sposób:
Gotowe, masz włączoną usługę CAsaver! W każdej chwili możesz zarządzać usługą i zmieniać jej parametry.
Zobacz więcejDomyślnym sposobem logowania do aplikacji jest PIN mobilny, ale możesz też zalogować się za pomocą biometrii:
Aktualną ofertę kredytów znajdziesz tutaj.
Zobacz więcejDo naszej aplikacji możesz zalogować się na trzy sposoby. Podstawowym sposobem jest logowanie za pomocą PIN-u mobilnego - wystarczy, że wpiszesz 4-cyfrowy PIN mobilny.
Możesz również zalogować się za pomocą biometrii, z wykorzystaniem:
W aplikacji możesz sprawdzić ofertę aktualnych produktów i zamówić kartę kredytową.
Aktualną ofertę kart kredytowych znajdziesz tutaj.
Zobacz więcejRachunek Oszczędzam zamkniesz w aplikacji w następujący sposób:
Błąd w naszej aplikacji możesz zgłosić w prosty sposób, za pomocą formularza - bez oczekiwania w kolejce na połączenie z konsultantem. Wystarczy, że uzupełnisz wymagane pola, a my zajmiemy się sprawą. Skontaktujemy się z Tobą mejlowo.
Błąd możesz też zgłosić przez czat w aplikacji, nową wiadomość w eBanku, w dowolnej placówce i przez infolinię (tel. 19 019).
Zobacz więcej
PIN do karty zmienisz szybko i wygodnie przez CA24 Mobile w następujący sposób:
Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK wynosi 1000 PLN i nie można go zmienić.
Możesz natomiast zmniejszać i zwiększać dzienne limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych (maksymalny limit to 5000 zł).
Limity możesz zmienić w następujący sposób:
Obecnie, żeby zmienić PIN mobilny musisz ponownie aktywować aplikację. Nie ma możliwości zmiany PIN-u bez powtórnej aktywacji.
Jeśli nie pamiętasz PIN-u lub chcesz go zmienić, kliknij Nie pamiętam PIN-u mobilnego na ekranie przed zalogowaniem i postępuj według instrukcji na kolejnych ekranach. Po ustawieniu PIN-u tylko Ty go znasz. My nigdzie go nie zapisujemy i nie przechowujemy.
Zobacz więcejRachunek bieżący
Teraz możesz go udostępnić lub zapisać w Twojej galerii zdjęć.
Rachunek Oszczędzam
Teraz możesz go udostępnić lub zapisać w Twojej galerii zdjęć.
Zobacz więcejAby zeskanować kod QR i zrobić przelew lub opłacić fakturę:
W aplikacji możesz w łatwy sposób zrobić przelew zagraniczny:
Ważne:
Ty pokrywasz koszt przelewu w Credit Agricole. Pozostałe koszty może ponieść odbiorca tego przelewu, w zależności od banku, w którym ma konto.
Więcej informacji na temat opłat i prowizji znajdziesz tutaj.
Zobacz więcejW aplikacji łatwo i szybko zrobisz przelew.
1 sposób
2 sposób
Zobacz krótki filmik
Zobacz więcejW aplikacji mobilnej możesz zrobić przelew pomiędzy rachunkami własnymi. Aby przelać pieniądze na własne konto:
Limity przelewów możesz zmieniać samodzielnie w aplikacji.
Autoryzację mobilną możesz mieć tylko na jednym urządzeniu zaufanym.
Autoryzację mobilną włączysz w aplikacji CA24 Mobile.
Więcej o metodach autoryzacji przeczytasz tutaj.
Zobacz więcejW procesie aktywacji aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, podczas aktywacji zadzwonimy do Ciebie na numer, który podałeś/podałaś do autoryzacji. Połączenie będzie automatyczne, nie połączysz się z naszym doradcą.
Zobacz więcejSpróbuj odblokować aplikację przez serwis CA24 eBank:
Jeśli nadal występuje u Ciebie ten problem - zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.
Możesz mieć zablokowany dostęp do serwisu CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści ze względów bezpieczeństwa.
W sytuacji, gdy zadziałał nasz monitoring logowań/operacji, wysyłamy SMS-a z taką informacją i prosimy Cię o kontakt na numer 71 771 12 81. Zadzwoń, żeby przywrócić dostępy.
Zobacz więcejPIN mobilny to cztery cyfry, dzięki którym zalogujesz się do aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści i potwierdzisz swoje operacje. Ustalasz go w trakcie aktywacji aplikacji.
PIN mobilny w CA24 Mobile - pełnej korzyści upraszcza sposób logowania i zatwierdzania operacji. Teraz wystarczy, że będziesz pamiętać jeden PIN, zamiast dwóch.
Zobacz więcejKoszt według stawek operatora
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.