Uśmiechnięta kobieta, dookoła ikony, które symbolizują rodzaje niepełnosprawności

Bankowanie bez barier

Niezależnie od tego, kim i gdzie jesteś i czego w danej chwili potrzebujesz - zależy nam, żeby korzystanie z naszych usług było dla Ciebie wygodne i naturalne.

Dlatego upraszczamy język, dostosowujemy serwisy, placówki i kanały kontaktu. Ułatwiamy dostęp do tego, co naprawdę ważne.
Bez barier. Bez wyjątków.

Nasze serwisy

Aplikacja CA24 Mobile

  • Skorzystasz z niej na dowolnym urządzeniu z Androidem lub iOS-em.
  • Użyjesz z czytnikami ekranu np. VoiceOver i TalkBack, już od etapu aktywacji.
  • Docenisz prosty język, intuicyjne menu i odpowiedni kontrast - zgodny z WCAG.

Aplikacja ma certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny.

Jeśli nie możesz czegoś zrobić w aplikacji - przejdź do serwisu CA24 eBank.

Więcej o aplikacji

Serwis CA24 eBank

  • Zalogujesz się z komputera lub na urządzeniu mobilnym.
  • Skorzystasz z czytników ekranu, np. NVDA czy JAWS.
  • Obsłużysz większość funkcji za pomocą klawiatury.
  • Dopasujesz wygląd strony do siebie - powiększysz ją i zmienisz rozmiar czcionki.
  • Znajdziesz, czego szukasz - zadbaliśmy o jasne treści, dobrą nawigację i zgodność z wytycznymi WCAG.

Jeśli nie możesz czegoś zrobić w eBanku - przejdź do aplikacji CA24 Mobile.

Więcej o serwisie

Infolinia CA24

  • Połączysz się z nami 7 dni w tygodniu.
    • Od poniedziałku do soboty, od 8.00 do 20.00 porozmawiasz z naszymi doradcami i załatwisz każdą sprawę.
    • Od poniedziałku do soboty, po 20.00, w niedziele i święta załatwisz pilne sprawy związane z bezpieczeństwem, np. zablokujesz kartę, albo dostęp do serwisu CA24 eBank i aplikacji.
  • Na początku porozmawiasz z naszą wirtualną doradczynią, Asią
  • Załatwisz sprawę w języku polskim, angielskim, ukraińskim, francuskim i w języku migowym (z Tłumaczem Migam) - od poniedziałku do soboty, od 8:00 do 20:00.
  • Jeśli zadzwonisz z aplikacji, szybciej rozpoznamy, że to Ty.

Więcej o infolinii

Czat

  • Porozmawiasz z nami - pisząc.
  • Dowiesz się o naszej ofercie, przez czat na naszej na stronie internetowej.
  • Dopytasz o swoje produkty przez czat w aplikacji.

Rozpocznij czatWięcej o czacie

Strona internetowa

  • Skorzystasz z domu, o dowolnej porze, z urządzenia z przeglądarką np. Chrome, Firefox, Opera, albo Safari.
  • Znajdziesz informacje, których potrzebujesz – zadbaliśmy o intuicyjny układ i prosty język w opisach naszej oferty.
  • Dopasujesz do siebie – powiększysz i dopasujesz do ekranu.
  • Nie wszystkie elementy są jeszcze w pełni dostępne, pracujemy nad tym. Kiedy trafisz na taki element, napisz do nas na czacie, albo zadzwoń - pomożemy.

Dostępne placówki

Mamy blisko 400 placówek w całej Polsce. Do każdej wejdziesz z psem asystującym.
Wyszukaj po lokalizacji lub usłudze, z której chcesz skorzystać.

Dostępność architektoniczna

Wybierzesz placówkę z udogodnieniem, którego potrzebujesz: niskim wejściem, parkingiem, pętlą indukcyjną, albo dzwonkiem przywołującym doradcę.

Polski język migowy (PJM)

Porozmawiasz na wideo ze wsparciem tłumacza Migam.

System TOTUPOINT

Poruszasz się bezpiecznie, dzięki znacznikom dźwiękowym.

Pętla indukcyjna

Porozmawiasz komfortowo, bez szumów z otoczenia.

Wygodne umawianie spotkań z doradcą w apce

Umówisz się na spotkanie z doradcą w aplikacji CA24 Mobile. Szybko i wygodnie.

Tłumacz języków obcych

Skorzystasz z pomocy tłumacza języka angielskiego, ukraińskiego i francuskiego.

Stosujemy specjalne oznaczenia

Znajdziesz je na drzwiach placówek i w wyszukiwarce na naszej stronie i w aplikacji

Osoba na wózku

Dostępna dla osób, które poruszają się na wózku.

W placówce możesz swobodnie i samodzielnie poruszać się na wózku.

Osoba na wózku z asystentem

Dostępna dla osób, które poruszają się na wózku, ze wsparciem asystenta.

W placówce lub w jej bezpośrednim otoczeniu są przeszkody i będzie Ci potrzebne wsparcie innej osoby.

Przekreślone oko

Dostępna dla osób niewidzących i niedowidzących.

W placówce jest system dźwiękowy TOTUPOINT.

Migające dłonie

Dostępna dla osób głuchych/Głuchych.

W placówce możesz skorzystać ze wsparcia tłumacza polskiego języka migowego (PJM).

Pętla indukcyjna

Dostępna dla osób niedosłyszących, z aparatem słuchowym lub implantem.

W placówce jest pętla indukcyjna.

Bankomaty i wpłatomaty

  • Znajdziesz w naszych placówkach - wyszukaj po lokalizacji.
  • Skorzystasz też, jeśli poruszasz się na wózku - 80% z nich ma odpowiednią wysokość.
  • Rozpoznasz przyciski - mają klawiaturę Braille’a i punkt nawigacyjny.

Tu znajdziesz przydatne instrukcje:

Jak wpłacić gotówkę we wpłatomacie oraz Jak wypłacić gotówkę z bankomatu

Jak wypłacić BLIKIEM z bankomatu oraz Jak wpłacić BLIKIEM we wpłatomacie

Kredyt ratalny w sklepach naszych partnerów

W sklepach stacjonarnych

  • Weźmiesz go w jednym z blisko 11 tysięcy sklepów naszych partnerów.
  • Przekażesz sprzedawcy dane, a on wypełni wniosek kredytowy w Twoim imieniu.

Nie mamy wpływu na dostępność architektoniczną sklepu, w którym chcesz zrobić zakupy. Sprawdź to przed wizytą.

W sklepach internetowych

  • Skorzystasz z domu, o dowolnej porze, z urządzenia z przeglądarką: Chrome, Firefox, Opera, albo Safari.

W niektórych sklepach możesz trafić jeszcze na starszą wersję naszego wniosku. Stopniowo wymieniamy ją na nowszą, dostosowaną do różnych potrzeb - z właściwym kontrastem (zgodnie z zaleceniami WCAG), z przystosowaniem do czytników ekranu i z możliwością obsługi klawiaturą.

Nie mamy wpływu na dostępność sklepów internetowych naszych partnerów. Sprawdź ten konkretny, w którym chcesz zrobić zakupy.

Dostępne dokumenty

  • Przeczytasz je w prostym języku - wiele z nich ma certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny (np. umowa konta, limitu w koncie).
  • Zamówisz je w wersji z większą czcionką, Braille’em, nagraniem audio lub PJM - w placówce albo przez infolinię. Dostaniesz je mejlem, pocztą lub do odbioru w placówce w ciągu 7 dni.

Dodatkowo, dostosowujemy nasze dokumenty, żeby były dostępne cyfrowo między innymi na czytniki ekranu.

Tu znajdziesz nasze wybrane dokumenty w polskim języku migowym (PJM).

Pytania i odpowiedzi

Pętla indukcyjna to urządzenie, które ułatwia rozmowę, jeśli używasz aparatu słuchowego, albo implantu. Przekazuje dźwięk bezpośrednio do Twojego urządzenia, bez szumów z otoczenia.

Działa to bardzo prosto. Gdy rozmawiasz z naszym doradcą, system zamienia dźwięk jego głosu na sygnał elektromagnetyczny. Swój aparat słuchowy ustaw na tryb „T” (telecoil), żeby mógł odbierać sygnał. Dzięki temu rozmowa będzie dla Ciebie wyraźniejsza i bardziej komfortowa.

Pętle indukcyjne znajdziesz w wybranych naszych placówkach, w największych miastach. Znajdź najbliższą » Wyszukaj „pętlę indukcyjną” na liście udogodnień.

Zapraszamy Cię do wizyty w naszych placówkach. Zależy nam, żebyś czuł/czuła się wygodnie i komfortowo. Jeśli potrzebujesz skorzystać ze specjalnego udogodnienia np. pętli indukcyjnej, systemu Totupoint, albo potrzebujesz niskiego wejścia, toznajdź odpowiednią placówkę.

  1. W wyszukiwarce – wyszukaj na liście udogodnień.
  2. W aplikacji CA24 Mobile:
    • zaloguj się do aplikacji,
    • kliknij ikonkę kontaktu w prawym górnym rogu ekranu,
    • wybierz Placówki i bankomaty i znajdź placówkę, z której chcesz skorzystać,
    • przeciągnij szufladę do góry i sprawdź dostępne usługi.

Dodatkowo na każdej placówce znajdziesz specjalne oznaczenia.

Dostępna dla osób na wózku – placówka jest dostępna architektonicznie. W jej bezpośrednim otoczeniu i w samej placówce możesz swobodnie i samodzielnie poruszać się na wózku.

Dostępna dla osób na wózku, ze wsparciem asystenta – placówka jest częściowo dostępna architektonicznie. W jej bezpośrednim otoczeniu i wewnątrz są przeszkody, które mogą utrudniać Ci samodzielne poruszanie się na wózku. Potrzebna jest pomoc dodatkowej osoby, kogoś z Twoich bliskich lub naszego doradcy.

Dostępna pętla indukcyjna – w placówce jest specjalna pętla, który ułatwia rozmowę, jeśli używasz aparatu słuchowego, albo implantu. Przekazuje dźwięk bezpośrednio do Twojego urządzenia, bez szumów z otoczenia. Więcej informacji.

Dostępna dla osób głuchych i niedosłyszących - w placówce możesz porozmawiać z doradcą, ze wsparciem Tłumacza Migam, w polskim języku migowym (PJM). Więcej informacji.

Dostępna dla osób niewidzących i niedowidzących - w placówce skorzystasz z systemu TOTUPOINT, który ułatwi Ci poruszanie się.

WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) to międzynarodowe wytyczne, które pomagają tworzyć strony i serwisy internetowe dostępne dla wszystkich, także dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, np. z problemami z widzeniem, słyszeniem, poruszaniem się, albo ograniczeniami w uczeniu się.

Znaczniki dźwiękowe TOTUPOINT® pomogą Ci łatwiej trafić do wejścia i zorientować się w przestrzeni placówki. Wystarczy, że masz smartfon z darmową aplikacją Totupoint albo specjalny aktywator, który możesz podłączyć do białej laski. System działa automatycznie i prowadzi Cię dźwiękiem.

Znaczniki dźwiękowe są dostępne w wybranych naszych placówkach. Znajdź najbliższą » Wyszukaj „Totupoint” na liście udogodnień.

Pełnomocnik to osoba, którą wybierzesz, aby działać w Twoim imieniu. Możesz mieć:

  • Pełnomocnika regulaminowego – może zlecać operacje na Twoim koncie. Opisujemy go w Regulaminie do konta, w punkcie II. Korzystanie z konta, podpunkt "Kim jest pełnomocnik do konta".
  • Pełnomocnika szczególnego – ustanowisz go np. u notariusza. Może w Twoim imieniu zgłaszać dowolne czynności, które wskażesz w jego pełnomocnictwie. Pełnomocnik szczególny w placówce zawsze musi mieć ze sobą pełnomocnictwo.

Rozróżniamy te dwie grupy osób. Małą literą piszemy o osobach, które nie słyszą - opisujemy w ten sposób ich stan funkcjonalny. Dużą literą piszemy o osobach, które czują się częścią kultury Głuchych – społeczności, która posługuje się polskim językiem migowym (PJM), ma własne tradycje, wartości i tożsamość.

Skontaktuj się z nami, jak chcesz

Jeśli masz uwagi na temat dostępności naszych produktów i usług, możesz złożyć skargę. Wypełnij formularz.