BLIK to wygodny i szybki sposób płatności, który jest dostępny w naszej aplikacji. Dzięki włączeniu płatności BLIK:
- szybko zapłacisz za zakupy i usługi w internecie
- zapłacisz za zakupy w sklepach oznaczonych logo BLIK
- szybko zrobisz i odbierzesz Przelew na telefon BLIK
- wypłacisz pieniądze w bankomacie
- wpłacisz pieniądze we wpłatomacie
Do korzystania z BLIKA potrzebna jest Ci tylko aplikacja CA24 Mobile i włączenie płatności BLIK (Zobacz tutaj, jak aktywować BLIK w aplikacji).
Jeśli chcesz zapłacić za zakupy w sklepie, internecie, wypłacić lub wpłacić pieniądze, wystarczy Ci tylko jednorazowy, 6-cio cyfrowy kod. Przepisz go z Twojego telefonu na stronę internetową, terminal, panel bankomatu lub wpłatomatu. Następnie w aplikacji pojawi się ekran do zatwierdzania płatności. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i potwierdź transakcję PIN-em w aplikacji.
Jeśli chcesz zrobić Przelew na telefon BLIK, wystarczy Ci tylko numer telefonu odbiorcy.
Zobacz więcejKod BLIK w aplikacji znajdziesz:
- po zalogowaniu: po naciśnięciu na akordeonie ikonki BLIKA
- przed zalogowaniem: jeżeli masz włączone szybkie płatności (przekierowanie do FAQ - Jak włączyć szybkie płatności BLIK) kod BLIK pojawi się po kliknięciu ikonki BLIKA na górnym panelu ekranu logowania
- na widżetach: Sprawdź, jak dodać widżet
- w szybkich skrótach: żeby wywołać skróty, przytrzymaj ikonę aplikacji na głównym ekranie telefonu
Zobacz więcejZ BLIKA mogą korzystać klienci indywidualni, którzy mają konto osobiste w naszym banku Credit Agricole i aplikację mobilną CA24 Mobile.
Zobacz więcejJednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK to 1000 PLN i nie można go zmienić. Możesz natomiast zmniejszać i zwiększać dzienne limity dla transakcji z użyciem kodu BLIK w obrębie maksymalnego limitu 5000 zł.
Limity BLIK możesz zmienić:
Zobacz więcejPłatności BLIK są bezpieczne. Wymagają wprowadzenia na stronie sprzedawcy lub na Twoim urządzeniu tylko cyfrowego kodu, a zatwierdzenie transakcji następuje na Twoim zaufanym urządzeniu.
Pamiętaj jednak:
Zobacz więcej