BLIKa możesz aktywować w aplikacji CA24 Mobile:
- zaloguj się do aplikacji
- rozwiń menu - kliknij ikonę trzech poziomych kresek w lewym górnym rogu ekranu
- wybierz ikonę Ustawienia (koło zębate)
- wybierz BLIK, a następnie Ustawienia BLIK
- na górze ekranu przy nazwie BLIK jest suwak, przesuń go w prawą stronę - pojawią się dodatkowe pola dotyczące usługi BLIK
- za pomocą suwaków wybierz z czego chcesz korzystać, np. szybkie płatności, czyli do 3 płatności w sklepach stacjonarnych na dobę do 50 zł bez konieczności logowania się do aplikacji i bez podawania PIN-u
- Możesz również włączyć opcję przelewów na telefon BLIK
- na końcu wybierz Zatwierdź i potwierdź zmiany - wpisz PIN mobilny
Usługa BLIK jest dostępna dla klientów indywidulanych z Kontem dla Ciebie. Jeśli masz jeden z naszych starszych pakietów kont np. 1Konto, e-Konto, Konto Klasyczne, Konto Plus lub Konto PROSTOoszczędzające może być potrzebne podpisanie aneksu do umowy konta. Możesz to zrobić w CA24 eBank. Wystarczy wejść w Oferta i Umowy ->Umowy. Jeśli masz konto wspólne, aneks muszą podpisać dwie osoby.
Zobacz więcejTak, ale do maksymalnego limitu dziennego:
- przelew na telefon BLIK - 1 000 zł.
- dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych - 5 000zł.
Zobacz więcej