BLIK

Korzystaj z wygodnych płatności BLIKIEM! Płać za zakupy w sklepach stacjonarnych i w internecie, wypłacaj oraz wpłacaj szybko i bezpiecznie bez użycia karty płatniczej, rób przelewy natychmiastowe bez podawania numeru rachunku. Wystarczy tylko Twój telefon z zainstalowaną aplikacją CA24 Mobile, konto osobiste i dostęp do internetu.

Nie masz jeszcze aplikacji CA24 Mobile? Zainstaluj na swoim telefonie.

Aplikacja na platformę Google PlayAplikacja na platformę App StoreAplikacja na platformę AppGallery

Jak korzystać z wygodnych płatności BLIK?

Zalety płatności BLIKIEM

Brak opłat

0 zł za korzystanie z BLIKA

Szybkość

Wystarczy numer telefonu odbiorcy przelewu, a pieniądze natychmiast docierają na jego konto

Wygoda

Wystarczy smartfon z dostępem do internetu

Bezpieczeństwo

BLIK działa bezpiecznie w aplikacji CA24 Mobile

Jak korzystać z wygodnych płatności BLIK?

W sklepach internetowych z płatnością BLIK

  • Spośród dostępnych płatności wybierz BLIK

  • Otwórz aplikację CA24 Mobile i wybierz ikonę BLIK (również bez logowania)

  • Dostaniesz 6-cyfrowy kod - wpisz go w aktywne pole w sklepie internetowym

  • Zatwierdź transakcję w aplikacji

W sklepach stacjonarnych oznaczonych logo BLIK

  • Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić kodem BLIK

  • Otwórz aplikację CA24 Mobile i wybierz ikonę BLIK (również bez logowania)

  • Dostaniesz 6-cyfrowy kod - wpisz go na terminalu płatniczym przy kasie

  • Zatwierdź transakcję w aplikacji

Z wpłat we wpłatomatach z opcją wpłata BLIK

  • Na ekranie urządzenia wybierz wpłata BLIK

  • Otwórz aplikację CA24 Mobile i wybierz ikonę BLIK

  • Dostaniesz 6-cyfrowy kod - wpisz go na klawiaturze wpłatomatu

  • Zatwierdź chęć wpłaty w aplikacji, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na wpłatomacie

Z wypłat z bankomatów z opcją wypłat BLIK

  • Na ekranie urządzenia wybierz wypłata BLIK

  • Otwórz aplikację CA24 Mobile i wybierz ikonę BLIK

  • Dostaniesz 6-cyfrowy kod - wpisz go na klawiaturze bankomatu. Następnie wprowadź jaką kwotę chcesz wypłacić

  • Zatwierdź transakcję w aplikacji

Z przelewów na telefon

  • Otwórz aplikację CA24 Mobile i wybierz ikonę BLIK

  • Wybierz Przelew na telefon BLIK

  • Wybierz kontakt oznaczony logo lub samodzielnie wpisz numer telefonu odbiorcy

  • Zatwierdź przelew PIN-em mobilnym

Z PŁATNOŚCI POWTARZALNYCH BLIK

  • Na stronie internetowej lub w aplikacji usługodawcy wybierz opcję Płatności powtarzalne BLIK i podaj kod BLIK

  • Przejdź do aplikacji CA24 Mobile i sprawdź podsumowanie płatności

  • Jeśli wszystko się zgadza, potwierdź płatność

Jak włączyć płatności BLIK w aplikacji CA24 Mobile

Mamy w ofercie inne płatności mobilne

Pytania i odpowiedzi

BLIK to wygodny i szybki sposób płatności, który jest dostępny w naszej aplikacji. Dzięki włączeniu płatności BLIK:

  • szybko zapłacisz za zakupy i usługi w internecie
  • zapłacisz za zakupy w sklepach oznaczonych logo BLIK
  • szybko zrobisz i odbierzesz Przelew na telefon BLIK
  • wypłacisz pieniądze w bankomacie
  • wpłacisz pieniądze we wpłatomacie

Do korzystania z BLIKA potrzebna jest Ci tylko aplikacja CA24 Mobile i włączenie płatności BLIK (Zobacz tutaj, jak aktywować BLIK w aplikacji).

Jeśli chcesz zapłacić za zakupy w sklepie, internecie, wypłacić lub wpłacić pieniądze, wystarczy Ci tylko jednorazowy, 6-cio cyfrowy kod. Przepisz go z Twojego telefonu na stronę internetową, terminal, panel bankomatu lub wpłatomatu. Następnie w aplikacji pojawi się ekran do zatwierdzania płatności. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i potwierdź transakcję PIN-em w aplikacji.

Jeśli chcesz zrobić Przelew na telefon BLIK, wystarczy Ci tylko numer telefonu odbiorcy.

Kod BLIK w aplikacji znajdziesz:

  • po zalogowaniu: po naciśnięciu na akordeonie ikonki BLIKA
  • przed zalogowaniem: jeżeli masz włączone szybkie płatności, kod BLIK pojawi się po kliknięciu ikonki BLIKA na górnym panelu ekranu logowania
  • na widżetach: sprawdź, jak dodać widżet
  • w szybkich skrótach: żeby wywołać skróty, przytrzymaj ikonę aplikacji na głównym ekranie telefonu 

Z BLIKA mogą korzystać klienci indywidualni, którzy mają konto osobiste w naszym banku Credit Agricole i aplikację mobilną CA24 Mobile.

Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK to 1000 PLN i nie można go zmienić. Możesz natomiast zmniejszać i zwiększać dzienne limity dla transakcji z użyciem kodu BLIK w obrębie maksymalnego limitu 5000 zł.

Limity BLIK możesz zmienić:

Płatności BLIK są bezpieczne. Wymagają wprowadzenia na stronie sprzedawcy lub na Twoim urządzeniu tylko cyfrowego kodu, a zatwierdzenie transakcji następuje na Twoim zaufanym urządzeniu.

Pamiętaj jednak:

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku