Włącz dodatkową ochronę
Chroń swoje pieniądze przed oszustami - korzystaj z weryfikacji behawioralnej
Skorzystaj z dodatkowej ochrony przed oszustami:
Dowiedz się więcej:

Działa bez przerwy w tle i zwiększa bezpieczeństwo Twoich pieniędzy.

Nawet jej nie zauważysz. Nie spowalnia działania CA24 eBank, a chroni!

Włączasz raz i nie musisz robić nic więcej.

Analizujemy jak korzystasz z klawiatury, jak poruszasz myszą komputerową, czy i jak przewijasz ekran.

Sprawdzamy, czy to, co dzieje się na koncie jest zgodne z profilem.

Jeśli coś nie jest zgodne z profilem natychmiast uruchomimy dodatkowe zabezpieczenie i skontaktujemy się z Tobą.
Dodatkową ochronę przed oszustami włączysz w:
aplikacja CA24 Mobile





serwis CA24 eBank:
Ta usługa jest bezpłatna. Nam też zależy, żeby Twoje pieniądze były bezpieczne.
To dodatkowa i bezpłatna ochrona przed oszustami. Opiera się na zaawansowanej technologii, która analizuje, w jaki sposób korzystasz z aplikacji CA24 Mobile i serwisu CA24 eBank. Na tej podstawie tworzy Twój unikalny profil zachowań. Obejmuje on m.in. sposób korzystania z klawiatury, myszki i przewijania ekranu. Jeśli system wykryje inne zachowanie na Twoim profilu, to automatycznie wzmocnimy zabezpieczenie konta. Dzięki temu możemy skuteczniej powstrzymać kogoś, kto spróbuje się pod Ciebie podszyć.
Weryfikacja behawioralna działa w tle. Kiedy system wykryje podejrzane zachowanie na Twoim profilu, automatycznie wzmacniamy zabezpieczenia Twojego konta w serwisie CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile.
Jak to działa?
Nie. Możesz włączyć i korzystać z weryfikacji behawioralnej dobrowolnie. Jednak warto to zrobić, bo to dodatkowe i bezpłatne zabezpieczenie Twoich pieniędzy.
Przeczytaj więcej o tym czym jest weryfikacja behawioralna i jak działa. W każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę i wyłączyć tę funkcję.
Jakie zachowania analizujemy
Będziemy analizować, jak korzystasz z klawiatury, jak szybko klikasz w poszczególne klawisze, jak poruszasz myszą komputerową, jak przewijasz ekran, a także jak korzystasz z ekranu dotykowego. Wszystkie te informacje pozwolą naszemu systemowi określić, jak korzystasz z danego urządzenia.
Po co przetwarzamy dane behawioralne
Przetwarzamy Twoje dane behawioralne, by zwiększyć Twoje bezpieczeństwo, gdy korzystasz z naszych usług.
Na jakiej podstawie przetwarzamy dane behawioralne
Podstawą przetwarzania danych jest Twoja zgoda. Możesz ją w każdej chwili wycofać - wtedy usuniemy Twoje dane. Pamiętaj jednak, że wtedy nie będziemy mogli chronić Twoich finansów tak skutecznie, jak z włączoną weryfikacją behawioralną.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane
Przetwarzamy Twoje dane behawioralne z ostatnich 24 miesięcy. Będziemy je przetwarzać do momentu, gdy wycofasz swoją zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania danych, które odbyło się przed jej wycofaniem.
Kto jeszcze ma dostęp do Twoich danych
Dane behawioralne możemy przekazywać podmiotom:
Jakie masz prawa w związku z ochroną danych osobowych
Gdy system weryfikacji behawioralnej wykryje inny sposób korzystania z serwisu CA24 eBank lub aplikacji CA24 Mobile, zablokujemy dostęp do obu serwisów i wyślemy do Ciebie SMS-a z informacją o blokadzie i jak możesz odblokować dostęp.
Weryfikacja behawioralna tworzy Twój unikalny profil na podstawie np. sposobu i szybkości korzystania z myszki, klawiatury, specyfiki przewijania strony. Dlatego np. jeśli zrobisz przelew, którego zwykle nie robisz, nie zablokujemy Ci konta.
Może się tak zdarzyć, zwłaszcza na początku działania systemu weryfikacji behawioralnej, albo gdy znacząco zmienią się Twoje zachowania w serwisach np. przez złamaniem ręki. Wtedy automatyczny system, który uczy się Twoich zachowań, dla bezpieczeństwa zablokuje Ci dostęp do serwisu CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile. Wiemy, że może to być uciążliwe, ale zależy nam, by skutecznie chronić Twoje pieniądze. Jeśli system zablokuje Ci dostęp - możesz go szybko odblokować w dowolnej placówce lub przez naszą infolinię - 19 019 (koszt wg stawki operatora).
Nie. Jeśli włączysz dodatkową ochronę przed oszustami, zacznie ona działać na każdym Twoim urządzeniu.
To czy masz włączoną dodatkową ochronę przed oszustami - weryfikacją behawioralną możesz sprawdzić w:
aplikacja CA24 Mobile




serwis CA24 eBank:

Dodatkową ochronę przed oszustami wyłączysz w:
aplikacja CA24 Mobile





serwis CA24 eBank:
Pamiętaj
Gdy wycofasz zgodę na dodatkową ochronę, usuniemy Twoje dane behawioralne. Nie będziemy mogli chronić Twoich finansów tak skutecznie, jak z włączoną weryfikacją behawioralną. Oszuści, którzy korzystają z zaawansowanych technologii mogą częściej próbować się pod Ciebie podszyć.
Możemy skontaktować się z Tobą na kilka sposobów:
nigdy nie dzwonimy z numerów 19 019, 71 35 49 009. Ktoś dzwoni do Ciebie z takiego numeru? Nie odbieraj, to oszust. Jeśli już odbierzesz, skontaktuj się z nami. Sprawdź, z jakich numerów korzystamy.
W aplikacji możesz sprawdzić, czy rozmawiasz z naszym pracownikiem - zobacz, jak to zrobić.
Czego nie robimy:
piszemy z adresów, które kończą się @credit-agricole.pl – wyjątkiem jest newsletter: @newsletter.credit-agricole.pl.
Czego nie robimy:
Czego nie robimy:
nie zaczynamy sami rozmów na mediach społecznościowych.