Dlaczego nie mogę zaktualizować aplikacji na Androidzie?

Powodów może być kilka, np. słabe połączenie z internetem, brak pamięci w telefonie lub zbyt starą wersję systemu operacyjnego.

Jeśli w Sklepie Play widzisz:

  1. Przycisk "Więcej urządzeń"
  2. Komunikat: "Aplikacja zostanie wkrótce zainstalowana na Twoim urządzeniu"
  3. Komunikat: "Nie można zainstalować aplikacji"
  4. Komunikat: "Brak urządzeń, na których można zainstalować aplikację"

Co możesz zrobić:

  1. Odinstaluj aplikację CA24 Mobile – pełną korzyści
  2. Pobierz ponownie aplikację CA24 Mobile - pełną korzyści (zobacz jak)
  3. Wyłącz i wyłącz telefon, żeby zresetować pamięć podręczną
  4. Otwórz aplikację i aktywuj ją zgodnie z instrukcjami

Jeśli nadal nie możesz zaktualizować aplikacji, skontaktuj się z nami przez formularz na stronie. Sprawdzimy co się dzieje i odezwiemy się do Ciebie.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia