Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Jak sprawdzić stan konta w aplikacji?
1 sposób
Możesz włączyć w ustawieniach szybki podgląd salda przed zalogowaniem.
Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
Przejdź do zakładki Ustawienia
Kliknij Pieniądze przed zalogowaniem pod nagłówkiem Moje finanse
Włącz Pokaż pieniądze przed zalogowaniem, wybierz sposób prezentacji salda i rachunki (produkty), do których chcesz mieć szybki dostęp
Potwierdź Twoją decyzję przez wpisanie PIN-u mobilnego
Żeby zobaczyć saldo, wyloguj się z aplikacji. Przesuń ekran logowania w dół, żeby zobaczyć saldo konta.
2 sposób
Stan Twojego konta możesz sprawdzić po zalogowaniu do aplikacji. Na głównym ekranie wybierz kartę akordeonu z wybranym rachunkiem, żeby zobaczyć Twoje saldo.
3 sposób
Zaloguj się i kliknij zakładkę Pieniądze w dolnym panelu aplikacji
Następnie kliknij zakładkę Rachunki w górnym panelu
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Asia to wirtualna doradczyni
Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.
Asię wspierają nasi Doradcy
jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego lub kredytu gotówkowego
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Jeżeli chcesz wziąć kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes