Jak w aplikacji zmienię kategorię transakcji?

Kategorię transakcji możesz zmienić na 3 sposoby:

1 sposób

  1. Zaloguj się i na głównym ekranie przeciągnij do góry sekcję Moje transakcje
  2. Wybierz transakcję z listy, której chcesz zmienić kategorię
  3. Przejdź do sekcji Kategoria transakcji w dolnej części ekranu i kliknij w kafel kategorii
  4. Wybierz z listy dowolną kategorię
  5. Wybierz podkategorię Twojej transakcji
  6. Kliknij Zmień
  7. Gotowe!

2 sposób

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Kliknij zakładkę Rachunki
  3. W zakładce Moje konta przejdź do rachunku, który Cię interesuje
  4. Kliknij Historia transakcji
  5. Wybierz z listy transakcję, której chcesz zmienić kategorię
  6. Przejdź do sekcji Kategoria transakcji i kliknij kafel Kategoria
  7. Wybierz z listy dowolną kategorię
  8. Wybierz podkategorię Twojej transakcji
  9. Kliknij Zmień
  10. Gotowe!

3 sposób

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Kliknij Przejdź do pełnej analizy finansowej
  3. Wybierz Wydatki lub Wpływy i kliknij wybraną kategorię, a następnie transakcje (możesz też kliknąć Bilans i wybrać transakcję)
  4. Przejdź do sekcji Kategoria transakcji w dolnej części ekranu i kliknij w kafel kategorii
  5. Wybierz z listy dowolną kategorię
  6. Wybierz podkategorię Twojej transakcji
  7. Kliknij Zmień
  8. Gotowe!

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia