Dlaczego nie dostaję powiadomień o transakcjach?

Może być kilka powodów, dlaczego nie dostajesz powiadomień o transakcjach.

  1. Aplikacja nie ma zezwolenia na wysyłanie powiadomień na Twoje urządzenie
    Przejdź do ustawień Twojego urządzenia i sprawdź czy aplikacja CA24 Mobile - pełna korzyści ma dostęp do wysyłania powiadomień. Jeśli nie, przejdź do strony producenta Twojego urządzenia i zobacz jak możesz włączyć powiadomienia wybranych aplikacji.
  2. Rachunek został dodany do listy wykluczeń
    Lista wykluczeń ogranicza ilość powiadomień, do informacji o produktach, o których zdarzeniach chcesz być na bieżąco. Żeby sprawdzić tę opcję, przejdź do Twojego profilu (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu), kliknij Ustawienia i Twoje powiadomienia w sekcji Powiadomienia na telefon. Jeśli rachunek, do którego chcesz dostawać powiadomienia jest w sekcji Konta i karty bez powiadomień, usuń go z listy wykluczeń - kliknij Usuń i Zapisz.
  3. Słabe połączenie z internetem lub brak internetu
    Wszystkie powiadomienia przyjdą jak tylko sygnał internetu będzie lepszy.
  4. Status urządzenia.
    Na niektórych urządzeniach statusy typu „Nie przeszkadzać”, „Sen” lub ”Tryb skupienia” powodują, że powiadomienia przychodzą bez sygnałów dźwiękowych lub są całkowicie blokowane przez telefon. Upewnij się, że CA24 Mobile - pełna korzyści ma udzielony dostęp do wysyłania powiadomień nawet przy włączonych powyżej statusach.
  5. Tryb oszczędzania baterii (dotyczy urządzeń marki Samsung
    Telefon, żeby oszczędzać baterię ogranicza liczbę powiadomień na Twoje urządzenie. Żeby dostawać powiadomienia z CA24 Mobile - pełna korzyści, dodaj aplikację do listy wyjątków.
  6. Dana transakcja nie jest objęta usługą powiadomień o transakcjach
    Listę transakcji, od których możesz dostać powiadomienie znajdziesz na naszej stronie.

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia