Jak w aplikacji umówić się na spotkanie z doradcą w placówce?
W aplikacji możesz umówić się na spotkanie zarówno ze swoim doradcą, jak i zarezerwować wizytę u innego doradcy w dowolnej placówce bankowej.
Jeśli masz swojego doradcę:
Zaloguj się i wybierz ikonę kontaktu w prawym górnym rogu
Kliknij Umów nowe spotkanie pod wizytówką swojego doradcy
Zaznacz opcję Z moim doradcą. Następnie zobaczysz imię i nazwisko swojego doradcy oraz placówkę, w której pracuje. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i kliknij Dalej
Wybierz temat spotkania. Możesz też dodać komentarz, aby jeszcze bardziej przybliżyć tematykę spotkania. Następnie naciśnij Dalej
Wybierz odpowiadający Ci termin na wyświetlonym kalendarzu (dostępne godziny, czas spotkania) i kliknij Dalej
Sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają - jeśli tak, to naciśnij Potwierdź
I gotowe - do zobaczenia w placówce! Umawiając spotkanie w aplikacji, możesz dodać termin do kalendarza w swoim telefonie. Taka opcja wyświetli Ci się na ekranie z potwierdzeniem umówienia spotkania.
Zawsze możesz sprawdzić szczegóły ustalonego spotkania, Wystarczy, że klikniesz wizytówkę swojego doradcy, w zakładce Moje spotkania. Jeśli nie dasz rady pojawić się w placówce, możesz je odwołać. Kliknij dane spotkanie i wybierz opcję Odwołaj spotkanie.
Jeśli chcesz umówić się innym doradcą:
Zaloguj się i wybierz ikonę kontaktu w prawym górnym rogu
Kliknij Umów nowe spotkanie
Zaznacz opcję W innej placówce, z innym doradcą i naciśnij Dalej
Następnie przekierujemy Cię do strony internetowej z formularzem, przez który możesz zamówić spotkanie z doradcą w dowolnej placówce Credit Agricole
Uzupełnij wszystkie pola i kliknij Wyślij
Po przesłaniu formularza kontaktowego wyślemy do Ciebie potwierdzenie mailowe ze szczegółami zaplanowanego spotkania
Gdy placówka dostanie zgłoszenie, wybrany doradca kontaktuje się z Tobą telefonicznie osobiście, aby potwierdzić datę i godzinę spotkania
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Dziękujemy za informację. Cieszymy się, że mogliśmy Ci pomóc.
Jeśli odpowiedź nie spełnia Twoich oczekiwań, spróbuj znaleźć rozwiązanie przez wyszukiwarkę lub skontaktuj się z nami
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Asia to wirtualna doradczyni
Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.
Asię wspierają nasi Doradcy
jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego, karty lub kredytu gotówkowego
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Jeżeli chcesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Z doradcą porozmawiasz o ofercie konta indywidualnego, kredytu gotówkowego i karty kredytowej. W trakcie rozmowy możesz także kupić te produkty bez wychodzenia z domu.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes