Nie mogę się zalogować, jak odblokować dostęp do aplikacji?

Spróbuj odblokować aplikację przez serwis CA24 eBank:

  1. Wejdź na naszą stronę www.credit-agricole.pl i kliknij Logowanie w prawym górnym rogu
  2. Zaloguj się do eBanku i przejdź do Ustawień
  3. Wybierz Limity i statusy
  4. Kliknij Serwis mobilny CA24 na poziomym panelu pod nagłówkiem Limity i statusy
  5. Pod okienkiem z treścią "Dostęp do serwisu został zablokowany" wybierz opcję Wyłącz blokadę
  6. Następnie zautoryzuj odblokowanie aplikacji CA24 Mobile SMS kodem

Jeśli nadal występuje u Ciebie ten problem - zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.

Możesz mieć zablokowany dostęp do serwisu CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści ze względów bezpieczeństwa.

W sytuacji, gdy zadziałał nasz monitoring logowań/operacji, wysyłamy SMS-a z taką informacją i prosimy Cię o kontakt na numer 71 771 12 81 (koszt połączenia wg stawki operatora). Zadzwoń, żeby przywrócić dostępy.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia