Strona główna Credit Agricole
Jako bank musimy działać zgodnie z przepisami prawa i mieć pełne i aktualne dane naszych klientów. Wysyłaliśmy w tej sprawie SMS-y, mejle czy wiadomości w serwisie CA24. W związku z tym, że dane nie zostały zaktualizowane, musieliśmy zablokować Twoje konto i/lub kartę kredytową.
Żebyśmy mogli odblokować konto lub kartę kredytową zaktualizuj swoje dane osobowe.
Swoje dane i informacje zaktualizujesz:
Pamiętaj:
Żeby odblokować kartę kredytową skontaktuj się z nami przez CA24 Infolinię lub odwiedź naszą najbliższą placówkę. Zdjęcie blokady na rachunku karty kredytowej nastąpi w ciągu 2 dni roboczych.
Zobacz więcejKonto dla Ciebie JUNIOR to konta dla dzieci poniżej 13 roku życia. Jeśli Twoje dziecko ma więcej niż 13 lat, może - za Twoją zgodą - otworzyć Konto dla Ciebie GO!
Zobacz więcejTak. Z konta w banku Credit Agricole możesz zrobić przelew SEPA w walucie EUR. Przelew możesz wysłać do dowolnego kraju UE (w tym Polski), Islandii, Norwegii, Liechtensteinu, Wielkiej Brytanii lub Szwajcarii na rachunek w banku, który uczestniczy w systemie rozliczeń SEPA. Możesz również zrobić przelew SWIFT w walucie AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, RUB, SEK i USD.
Zobacz więcejMożesz to zmienić samodzielnie w CA24 eBank - zobacz jak. Możesz też poprosić o tę zmianę w naszej dowolnej placówce lub telefonicznie pod numerem 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub +48 71 354 90 09 (koszt połączenia wg stawki operatora). Podczas rozmowy telefonicznej będzie potrzebny telekod.
Zobacz więcejPo ukończeniu 13 roku życia zapraszamy dziecko z rodzicem lub innym opiekunem prawnym do naszej placówki, wtedy otworzymy Konto dla Ciebie GO! i zamkniemy Konto dla Ciebie JUNIOR.
Konto dla Ciebie JUNIOR nie zmienia się samo w Konto dla Ciebie GO! Jeśli Twoje dziecko skończy 14 lat, a Ty nie zamkniesz Konta dla Ciebie JUNIOR, zamkniemy je automatycznie.
Zobacz więcejSkutkiem prawnym ogłoszenia upadłości konsumenckiej jest to, że upadły traci wszelkie prawo do zarządzania swoim majątkiem. Wyjątkiem są pieniądze, które nie wchodzą do masy upadłości na podstawie art. 63 Prawa upadłościowego, np. świadczenia wychowawcze (800+, 300+, świadczenia z pomocy społecznej, alimenty).
Od momentu ogłoszenia upadłości majątkiem upadłego dysponuje syndyk, przydzielony przez sąd do prowadzenia postępowania upadłościowego.
Co stanie się z moim kontem po ogłoszeniu upadłości konsumenckiej?
Po ogłoszeniu upadłości blokujemy konto we wszystkich kanałach dostępu. Przestajemy również realizować zajęcia komornicze dotyczące długów powstałych przed ogłoszeniem upadłości.
Kto może złożyć dyspozycję?
Jedynie syndyk może złożyć dyspozycję odnośnie sposobu korzystania z konta lub zamknięcia konta upadłego. Nie mamy wpływu na treść dyspozycji syndyka.
Do czasu złożenia dyspozycji przez syndyka, upadły może wypłacić pieniądze, które nie wchodzą w skład masy upadłości, jedynie w placówce bankowej, która prowadzi obsługę gotówkową.
Jak syndyk może złożyć dyspozycję?
Jeśli syndyk chce zostać pełnomocnikiem do konta, do czego jest uprawniony, musi przyjść osobiście do placówki bankowej.
Zobacz więcejKarta płatnicza jest to elektroniczny środek płatniczy wydawany przez bank lub instytucję finansową, która jest alternatywą dla gotówki. Wyróżniamy następujące karty płatnicze: debetowa, kredytowa, charge oraz pre-paid. Bank Credit Agricole dla klientów indywidualnych oferuje karty debetowe oraz karty kredytowe.
Zobacz więcejKarta przedpłacona, czyli pre-paid, jest to rodzaj karty płatniczej, którą zasila się dowolną kwotą. Taką kartą można wykonywać transakcje do wyczerpania posiadanych na niej pieniędzy. Bank Credit Agricole nie posiada w ofercie kart tego typu. Sprawdź ofertę kart kredytowych.
Zobacz więcejKonto osobiste z debetem to rachunek bankowy, na którym możemy używać większej kwoty pieniędzy niż rzeczywiście wynoszą nasze zgromadzone środki. W chwili gdy wejdziemy na "minusowe saldo" bank zaczyna naliczać odsetki. Zadłużenie należy spłacić w ciągu 30 dni poprzez wpłatę środków na konto. W banku Credit Agricole nie ma konta osobistego z debetem. Klienci mogą za to skorzystać z Indywidualnej Linii Kredytowej w koncie.
Zapoznaj się z naszą ofertą kont osobistych.
Zobacz więcejSerwis tekstowy to serwis powiadomień SMS o wybranych zdarzeniach na Twoim koncie. Można go włączyć i zarządzać powiadomieniami w CA24 eBank, korzystając z opcji Ustawienia ->SMS.
Zobacz więcejTelekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinia. Telekod dostajesz SMS-em przy podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz na swój podczas pierwszej rozmowy z CA24 Infolinia.
Jeśli nie masz jeszcze telekodu lub go nie pamiętasz, możesz go samodzielnie wygenerować w CA24 Mobile, CA24 eBank lub w placówce:
CA24 Mobile
CA24 eBank
Sprawdź, jakie warunki musi spełniać nowy telekod:
Zajęcie egzekucyjne to blokada pieniędzy na Twoim koncie, którą nakłada organ egzekucyjny (np. komornik sądowy, urząd skarbowy, zakład ubezpieczeń społecznych, urząd miasta, izba celna) z powodu niespłaconych zobowiązań.
Jeśli szukasz ogólnych informacji w temacie zajęcia egzekucyjnego zajrzyj do zakładki "zajęcia egzekucyjne".
Zlecenie stałe jest rodzajem płatności, dzięki któremu środki przesyłane się samodzielnie z rachunku konta na wcześniej ustalony rachunek odbiorcy. Można ustalić, na jaki rachunek i z jaką częstotliwością ma zostać wykonany przelew o ustalonej kwocie.
Zobacz więcejTo szybki, bezpieczny i wygodny sposób płatności przy użyciu karty - wystarczy zbliżyć kartę do terminala, w razie potrzeby wprowadzić PIN i gotowe!
Jak to działa?
Bezpieczeństwo
Płatności zbliżeniowe telefonem i zegarkiem
Możesz dodać swoje karty do telefonu i korzystać z Google Pay lub Apple Pay lub do zegarka i korzystać z Garmin Pay.
Zobacz więcejAby wykonać przelew z zagranicy na konto w Banku Credit Agricole, Zleceniodawca przelewu zobowiązany jest podać:
Bank Credit Agricole uznaje konta swoich klientów przychodzącymi przelewami w EUR, USD, GBP, CHF, AUD, CAD, HUF, CZK, DKK, NOK, SEK, RUB, JPY i PLN, przy czym uznanie konta następuje zawsze w walucie PLN. Jeśli przelew zostanie wysłany w innej walucie niż wymieniona powyżej nie dotrze do Banku Credit Agricole, lecz zostanie zwrócony do banku nadawcy przelewu.
Zobacz więcejŻeby mieć dostęp do konta przez Internet należy uruchomić taką usługę. Można to zrobić telefonicznie, pod warunkiem posiadania telekodu. W przypadku braku telekodu sugerujemy kontakt z dowolną placówką bankową.
Zobacz więcejTak. Do konta wydajemy kartę Mastercard Debit Junior. Posiadaczem karty jest rodzic lub opiekun prawny dziecka. Dziecko jest użytkownikiem karty, na karcie jest jego imię i nazwisko.
Zobacz więcejNie. Dziecko nie ma obecnie dostępu do aplikacji CA24 Mobile. Korzysta wyłącznie z karty wydanej do konta.
Zobacz więcejTak. W ramach Konta dla Ciebie JUNIOR oferujemy rachunki oszczędnościowe. Otworzysz je w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank.
Zobacz więcejTak. Dziecko może płacić swoją kartą za zakupy w internecie. Każdą płatność kartą w internecie zatwierdza rodzic.
Zobacz więcejNie. Dziecko korzysta z konta wyłącznie za pomocą karty debetowej. Przelewy z konta może robić rodzic lub opiekun prawny, który jest posiadaczem tego konta.
Zobacz więcejTak. Dziecko może wybrać jeden z wizerunków, które udostępniamy w naszym katalogu
Zobacz więcejDarmowym kontem osobistym, które nie wymaga regularnych wpływów, jest Podstawowy Rachunek Płatniczy. Rachunek ten jest przeznaczony jedynie dla konsumentów, którzy nie posiadają rachunku płatniczego w walucie polskiej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zapoznaj się z naszą ofertą kont osobistych.
Zobacz więcejW ofercie naszego banku dostępny jest Podstawowy Rachunek Płatniczy. Jest to darmowe konto, przeznaczone dla konsumentów nieposiadających innego rachunku płatniczego w walucie polskiej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jest jednak kilka ograniczeń (np. brak możliwości realizowania przelewów w systemie Express Elixir, brak Indywidualnej Linii Kredytowej), których nie posiada Konto dla Ciebie. Przy spełnieniu prostych warunków prowadzenie Konta dla Ciebie jest również darmowe.
Zapoznaj się z naszą ofertą kont osobistych.
Zobacz więcejW większości polskich banków konta osobiste (w zakresie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego) są nieoprocentowane. Klienci mogą natomiast korzystać z oprocentowanych rachunków oszczędnościowych prowadzonych w ramach kont osobistych. W banku Credit Agricole oferujemy naszym klientom rachunki oszczędnościowe, których oprocentowanie może zostać dodatkowe podwyższone pod warunkiem regularnych wpływów na konto i rachunek oszczędnościowy.
Zobacz więcejTak. Bank Credit Agricole oferuje w ramach konta osobistego możliwość otwarcia rachunku walutowego w 3 walutach obcych: euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim.
Zobacz więcejTak, wszystkimi kartami debetowymi wydawanymi przez bank Credit Agricole można płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Zobacz więcejTak. Nie pobieramy opłaty za wydanie karty i jej użytkowanie. Wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą też są bezpłatne.
Zobacz więcejAktualnie organizacje płatnicze - Visa i Mastercard nie wymagają podpisu na karcie.
Zobacz więcejKarta debetowa jest jednym z rodzajów kart płatniczych. Jest to karta, którą można dokonywać transakcji w ramach określonych limitów.
Poznaj 7 zalet głównych karty kredytowej
Zobacz więcejTak. Karta z wizerunkiem z katalogu jest bezpłatna.
Zobacz więcejTak. Korzystanie z konta dla Ciebie JUNIOR i używanie karty do konta jest bezpłatne.
Zobacz więcejUsługa 3D-Secure to zabezpieczenie transakcji w internecie, które wynika z zastosowania dyrektywy PSD2. Podczas płatności naszymi kartami debetowymi (do konta), w sklepach z oznaczeniami Mastercard SecureCode, Mastercard ID Check, Verified by Visa lub Visa Secure może być wymagane podanie kodu 3D-Secure.
Kod wyślemy na Twój numer telefonu, który mamy w banku. Dodatkowo może być też wymagane wpisanie PIN-u karty (tego samego, którego używasz np. w bankomacie).
Strona do wpisania kodu 3D-Secure i PIN-u karty będzie wyglądała tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
Zobacz, jak zatwierdzać płatności kodem 3D-Secure
Zobacz więcejTak. Najszybciej kartę dziecka zablokujesz i odblokujesz w aplikacji CA24 Mobile.
Tak, mamy dedykowane konto dla dziecka w każdym wieku. Jeżeli Twoje dziecko nie ukończyło 13 roku życia możesz skorzystać z oferty Konta dla Ciebie JUNIOR. Konto założysz w placówce na podstawie dokumentu tożsamości dziecka: legitymacji, dowodu osobistego lub paszportu.
Dla nastolatków w wieku 13-18 lat mamy dedykowany pakiet - Konto dla Ciebie GO!. Aby otworzyć to konto zapraszamy do naszej placówki przyszłego posiadacza konta z rodzicem lub z przedstawicielem ustawowym.
Konto dla Ciebie JUNIORKonto dla Ciebie GO!
Zobacz więcejTak, konto osobiste można otworzyć bez karty debetowej. Zachęcamy jednak do korzystania z karty. To wygodny środek płatności - pozwala na wykonywanie zakupów na dowolną kwotę niezależnie od posiadanej gotówki w portfelu, bez potrzeby szukania bankomatu. Posiadanie karty również zapewnia bezpieczeństwo, dzięki limitom płatności zbliżeniowych, gdy padniesz ofiarą złodzieja. Dzięki rozwiniętej bankowości elektronicznej zastrzeżenie takiej karty jest szybkie i wygodne.
Zapoznaj się z naszą ofertą kont osobistych.
Zobacz więcejZobacz, jakie środki/pieniądze możesz zwolnić spod egzekucji.
Wniosek o odblokowanie pieniędzy na Twoim koncie możesz złożyć:
Tak, limity na przelew (i nie tylko) możesz wygodnie zmienić w aplikacji CA24 Mobile, serwisie CA24 eBank czy dzwoniąc na CA24 Infolinię.
Limity możesz zmienić:
Pamiętaj:
Jeżeli chcesz, żebyśmy wypłacali świadczenie na inny numer rachunku, złóż nowy wniosek o świadczenie. We wniosku podaj wszystkie niezbędne dane oraz nowy numer rachunku bankowego.
Zobacz więcejNie. Do placówki możesz przyjść bez dziecka, choć oczywiście zawsze będzie u nas mile widziane. Pamiętaj tylko o dokumencie tożsamości dziecka.
Zobacz więcejPIN jest niezbędny do pełnego korzystania z możliwości karty płatniczej. Musisz nim potwierdzać wszystkie transakcje powyżej 100 zł w punktach stacjonarnych, niektóre transakcje do 100 zł, a także płatności kartą w internecie.
Zobacz więcejW banku Credit Agricole możliwy jest wybór wizerunku karty z dostępnego katalogu.
Zobacz więcejW banku Credit Agricole możliwy jest wybór wizerunku karty z dostępnego katalogu.
Zobacz więcejJeśli nie chcesz korzystać z płatności zbliżeniowych możesz ją wyłączyć. Z pomocą naszego doradcy w dowolnej placówce lub przez telefon. Jeśli wyłączysz funkcję płatności zbliżeniowej w swojej karcie, to nie będziesz mógł jej włączyć ponownie - dopiero po wymianie karty.
Zobacz więcejKażde konto osobiste składa się z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, które służy m.in. do przyjmowania wpłat i realizowania wypłat w postaci gotówkowej lub bezgotówkowej (np. płatności za prąd czy gaz). Do kont osobistych wydawane są karty płatnicze, które umożliwiają dokonywanie płatności w sklepach i Internecie. Konta osobiste są z reguły nieoprocentowane.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o koncie osobistym, odwiedź naszą stronę.
Z kolei rachunki oszczędnościowe, jak sama nazwa mówi, służą przede wszystkich do odkładania środków. Rachunki oszczędnościowe są z reguły oprocentowane. W banku Credit Agricole oferujemy naszym klientom rachunki oszczędnościowe, których oprocentowanie może zostać dodatkowe podwyższone pod warunkiem regularnych wpływów na konto i rachunek oszczędnościowy.
Zobacz więcejTak. Żeby otworzyć konto swojemu dziecku, musisz mieć konto osobiste w naszym banku.
Zobacz więcejDzień pobierania opłat jest domyślnie ustalony względem dnia otwarcia rachunku. Przykład: dla konta założonego 15.10.2019 - opłaty będą pobierane 15. dnia każdego miesiąca. Dzień naliczania opłat można zmienić na dowolny. Dyspozycję takiej zmiany można złożyć w:
Tak, taka sytuacja może mieć miejsce gdy jesteś użytkownikiem naszej karty płatniczej, ale nie korzystasz z mobilnej autoryzacji internetowych transakcji kartowych w naszej aplikacji CA24 Mobile.
Wtedy, gdy płacisz kartą, to po podaniu jej danych (imię i nazwisko użytkownika karty, jej numer i data ważności, kod CVV2/CVC2) przejdziesz na zabezpieczoną stronę potwierdzenia płatności, obsługiwaną przez nasz bank.
Strona płatności będzie wyglądać tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
Jeśli wszystko na tej stronie zgadza się ze zleconą przez Ciebie płatnością oraz w SMS-ie, który do Ciebie wysłaliśmy, są dokładnie te same informacje o płatności, to możesz zatwierdzić transakcję i wprowadzić kod autoryzacyjny z wiadomości oraz PIN do Twojej karty.
Zobacz więcejTak, regularnie organizujemy promocje i akcje specjalne dla naszych klientów. Warto śledzić naszą stronę internetową oraz profile w mediach społecznościowych, aby być na bieżąco z najnowszymi ofertami.
Zachęcamy także do zapisu do naszego newslettera - dzięki niemu otrzymasz aktualne informacje o specjalnych ofertach, konkursach i nowościach.
Zobacz więcejTak, wszystkimi kartami debetowymi wydawanymi przez bank Credit Agricole można płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Zobacz więcejZa wysłane przez bank SMS-y (serwis tekstowy CA24 SMS) pobieramy opłatę zgodnie z Tabelą opłat i prowizji. Wysokość miesięcznej opłaty może być różna, w zależności od rodzaju konta. Wysokość opłaty znajdziesz w Tabeli opłat i prowizji.
Jeśli chcesz zrezygnować z powiadomień SMS, możesz je wyłączyć samodzielnie w serwisie CA24 eBank. Zaloguj się do serwisu CA24 eBank, wybierz Ustawienia i w sekcji Usługi kliknij w SMS, a potem w Wyłącz usługę.
Zobacz więcejNależy sprawdzić w zleceniu stałym czy liczba rat oraz data zakończenia spłaty są ustawione prawidłowo. Jeśli te parametry są poprawne, a zlecenie nie zostało zrealizowane, należy skontaktować się z naszym Serwisem telefonicznym CA24.
Zobacz więcejUpewnij się, czy udało Ci się spełnić wszystkie warunki. Wejdź na stronę Promocje, odszukaj interesującą Cię promocję i sprawdź obowiązujące warunki.
Jeżeli nadal masz wątpliwości, skontaktuj się z nami.
Jeśli nie możesz zrobić przelewu, sprawdź, czy jego kwota nie przekracza limitu dziennego lub limitu pojedynczego przelewu. Najszybciej zrobisz to w aplikacji CA24 Mobile.
Zaloguj się do aplikacji, kliknij w swój profil, wybierz Ustawienia i wejdź w Limity dla przelewów. Jeśli Twoje limity są niższe od kwoty przelewu, wybierz serwis i zwiększ limit dzienny lub pojedynczego przelewu.
Zobacz więcejUpewnij się, że Ty i osoba, której poleciłeś nasze konto spełniliście wszystkie warunki Programu poleceń.
Jeśli masz wątpliwości, zadzwoń do nas.
Zobacz więcejPrzyczyn odrzucenia transakcji kartą może być wiele. Do najczęstszych powodów należą m.in.:
Żeby wyjaśnić tę sytuację, skontaktuj się z nami:
Czekasz na przelew? Możliwe, że jest wciąż w trakcie realizacji. Przelewy zwykłe księgujemy w tym samym dniu roboczym. Dzieje się to podczas jednej z trzech sesji przychodzących: 11:00, 15:00 lub 17:00.
Jeżeli czekasz już długo, a przelewu dalej nie ma, poproś nadawcę płatności, żeby skontaktował się ze swoim bankiem. Przelew mógł zostać odrzucony np. ze względu na błędnie wprowadzone dane.
Przelewy wychodzące są realizowane:
Przelewy własne (wewnętrzne) księgujemy automatycznie.
Zobacz więcejJako bank musimy działać zgodnie z przepisami prawa i mieć pełne i aktualne dane naszych klientów.
Do tego zobowiązuje nas ustawa i przepisy prawa - dlatego tak ważna jest aktualizacja Twoich danych. Dzięki temu realizujemy dyspozycje, udzielamy informacji o produkcie i masz pełny dostęp do naszych usług.
Zobacz więcejInformację o naliczonej opłacie można uzyskać za pośrednictwem Serwisu telefonicznego CA24 (będzie potrzebny telekod) oraz w dowolnej placówce bankowej.
Zobacz więcejKonto dla Ciebie JUNIOR możesz otworzyć w naszej dowolnej placówce. Znajdź placówkę
Zobacz więcejNależy zalogować się do serwisu CA24 eBank i wybrać zakładkę Oferta i umowy, następnie Inne sprawy wybrać odpowiedni program oraz kliknąć na przycisk ZŁÓŻ WNIOSEK.
Zobacz więcejKod CVV składa się z trzech cyfr, które znajdziesz na odwrocie swojej karty obok miejsca na podpis. Podawaj ten kod tylko gdy płacisz zdalnie w sprawdzonych miejscach i serwisach. Zawsze podczas takich zakupów zachowuj zasady bezpieczeństwa.
Zobacz więcejOpłaty i prowizje za korzystanie z karty uzależnione są od posiadanego rodzaju kont i znajdują się w Tabeli Opłat i Prowizji.
Zobacz więcejOpłata miesięczna za korzystanie z karty zależy od rodzaju konta. Wysokość opłaty oraz warunki przy spełnieniu których nie pobierzemy opłaty miesięcznej za kartę opisujemy w Tabeli opłat i prowizji.
Zobacz więcejCzas otrzymania środków na konto od Banku nadawcy w systemie SWIFT może potrwać od kilku do kilkunastu dni. Jest to uzależnione od procedur obowiązujących w Banku nadawcy oraz liczby pośredników, którzy uczestniczą w transakcji. W sytuacji, gdy bank Credit Agricole jest odbiorcą przelewu z zagranicy, nie możemy niestety określić czasu trwania takiego przelewu. W przypadku przelewów w systemie SEPA bank nadawca ma obowiązek przekazać środki najpóźniej w terminie D+1, co oznacza, że w Credit Agricole środki są księgowane najpóźniej po dwóch dniach roboczych od momentu zlecenia przelewu przez nadawcę.
Zobacz więcejKarta przychodzi maksymalnie 10 dni od zamówienia na adres korespondencyjny. Jeśli karta nie dotarła w tym czasie, skontaktuj się z CA24 Infolinią.
Zobacz więcejBank Credit Agricole jest odbiorcą przelewu, dlatego własiciel konta w Banku Credit Agricole nie ponosi opłat za otrzymanie przelewu zagranicznego. Zleceniodawca ponosi opłatę za nadanie przelewu, która naliczana jest zgodnie z taryfą banku nadawcy i pośredników (jeżeli występują w przelewie).
Zobacz więcejInstrukcję aktywacji wysyłamy z kartą. Najszybciej aktywujesz ją w aplikacji CA24 Mobile. Wspólnie z dzieckiem nadasz też PIN do karty.
Żeby poprawnie interpretować tabelę kursów walut, zapoznaj się z informacjami znajdującymi się w tabeli:
Karta płatnicza upoważnia do wypłaty gotówki lub zapłaty za zakupy w terminalu płatniczym, czy podczas zakupów online. Dzięki czipowi oraz numerom pozwalającym przypisanie karty do odpowiedniego rachunku, kwota transakcji pobierana jest z konta właściciela karty po jej użyciu.
O korzyściach z płatności kartą przeczytaj na naszym blogu
Zobacz więcejMusisz przyjść do naszej dowolnej placówki i wziąć ze sobą jeden z dokumentów dziecka: dowód osobisty, paszport lub legitymację szkolną.
Jeśli nie masz dokumentu ze zdjęciem dziecka, możesz wziąć jego akt urodzenia wraz z potwierdzeniem nadania numeru pesel, który jest wydawany wraz z aktem urodzenia dziecka. Dokument potwierdzający nadanie numeru pesel będzie nam potrzebny tylko w sytuacji, gdy na akcie urodzenia nie ma numeru pesel dziecka.
Zobacz więcejDomyślny dzienny limit płatności kartą to 30 zł, a miesięczny 5 000 zł.
Możesz zmienić limit w aplikacji CA24 Mobile. Maksymalny dzienny limit na karcie to 200 zł, a maksymalny miesięczny limit na karcie to 5 000 zł.
Zobacz więcejOpłaty zależą od konta, które masz. Możesz je sprawdzić na stronie Opłaty i prowizje. Otwórz Tabelę opłat i prowizji kont dla osób fizycznych, są tam m.in. opłaty za prowadzenie konta, wpłaty i wypłaty, płatności czy karty płatnicze.
Zobacz więcejLimity na karcie płatniczej są określane przez klienta w momencie podpisania umowy. Limity mogą być zmniejszane lub zwiększane w każdej chwili poprzez różne kanały komunikacji z bankiem (zależnie od procedur bezpieczeństwa i możliwości weryfikacji klienta).
Zobacz więcejW Polsce dostępne są następujące rodzaje kart płatniczych: debetowa, kredytowa, charge oraz pre-paid. W banku Credit Agricole możesz dostać kartę debetową (do konta) i kartę kredytową.
Potrzebujesz więcej informacji? Subskrybuj nasz Newsletter i otrzymuj porady z zakresu finansów prosto na Twojego maila.
Zobacz więcejOprócz standardowych wizerunków kart płatniczych banki udostępniają możliwość wyboru innego wzoru, najczęściej z przygotowanego katalogu – mogą przedstawiać miejsca, zwierzęta lub prezentować hobby. Zobacz nasze wizerunki kart do wyboru. Bank Credit Agricole umożliwia wybranie wizerunku z katalogu tyko dla kart debetowych.
Zobacz więcejKarta płatnicza to wygodny środek płatności - pozwala na wykonywanie zakupów na dowolną kwotę niezależnie od posiadanej gotówki w portfelu, bez potrzeby szukania bankomatu. Posiadanie karty również zapewnia bezpieczeństwo, dzięki limitom płatności zbliżeniowych, gdy padniesz ofiarą złodzieja. Dzięki rozwiniętej bankowości elektronicznej zastrzeżenie takiej karty jest szybkie i wygodne.
Jeśli interesuje Cię ten temat, subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj interesujące publikacje ze świata finansów wprost na Twojego maila.
Zobacz więcejPremię otrzymasz, jeśli osoba z Twojego polecenia otworzy konto, poda Twój kod polecenia i zapewni wpływ na to konto min. 2 000 zł do końca kolejnego miesiąca. Zobacz szczegółowe zasady Programu poleceń.
Zobacz więcejKurs euro, tak jak każdej innej waluty, jest zmienny. Żeby sprawdzić aktualny kurs euro, zapoznaj się z naszą Tabelą kursów walut.
Zobacz więcejKurs euro, tak jak każdej innej waluty, jest zmienny. Żeby sprawdzić aktualny kurs euro, zapoznaj się z naszą Tabelą kursów walut.
Zobacz więcejKurs funta, tak jak każdej innej waluty, jest zmienny. Żeby sprawdzić aktualny kurs funta, zapoznaj się z naszą Tabelą kursów walut.
Zobacz więcejInformacje o zajęciach egzekucyjnych możesz dostać:
Jeśli na Twoje konto wpływają pieniądze, które można zwolnić spod egzekucji - możesz wysłać nam wniosek o zwolnienie z egzekucji. Szczegóły znajdziesz na stronie "zwolnienia pieniędzy spod egzekucji".
Umowę konta możesz wypowiedzieć nam pisemnie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie możesz:
Jeśli masz konto wspólne, do wypowiedzenia wystarczy oświadczenie jednego posiadacza.
Jeśli nie masz jeszcze 18 lat, do wypowiedzenia potrzebujemy zgody Twojego Przedstawiciela.
Jeśli wypowiesz umowę, pamiętaj, żeby:
Zablokowaną kartę płatniczą możesz odblokować:
To bardzo proste. Możesz to zrobić:
Jeśli chcesz zapoznać się z ofertą kont osobistych, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcejRachunek walutowy możesz otworzyć na kilka sposobów, na przykład:
1 sposób:
2 sposób:
3 sposób:
Możesz u nas otworzyć rachunki w euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim. Informacje o aktualnej ofercie i kosztach prowadzenia rachunku walutowego znajdziesz na stronie z ofertami wszystkich rachunków walutowych.
Zobacz więcejJeśli chcesz dowiedzieć się więcej o koncie walutowym, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcejBy przenieść konto osobiste, należy odwiedzić placówkę banku, do którego chcemy przenieść nasz rachunek, wypełnić wniosek i podpisać upoważnienie dotyczące przeniesienia usług. W przypadku przenoszenia konta wspólnego należy pamiętać, że będzie również wymagana obecność i dane współposiadacza konta.
Zobacz jak przenieść konto do banku Credit Agricole.
Zobacz więcejJeśli chcesz przelewać swoją wypłatę na konto w naszym banku, wypełnij formularz dostępny na stronie lub umów się do wybranej placówki.
Zobacz więcejWydatki swojego dziecka możesz śledzić w aplikacji CA24 Mobile. Wszystkie transakcje kartą pojawią się w historii, dodatkowo po każdej operacji kartą dostaniesz powiadomienie PUSH lub SMS. Saldo na rachunku dziecka można też sprawdzić przed zalogowaniem do aplikacji CA24 Mobile.
Zobacz więcejW naszym banku przelew zwykły możesz zrobić samodzielnie:
Jeśli potrzebujesz wsparcia naszego doradcy możesz też zrobić przelew:
Przejdź do aplikacji CA24 Mobile i zacznij korzystać z tysięcy rabatów. Oferty są dostępne na głównym ekranie aplikacji w Rzece Korzyści oraz w zakładce Korzyści. Pobieraj kupony rabatowe do Twoich ulubionych sklepów i ciesz się tańszymi zakupami.
Zobacz więcejPo pobraniu kuponu w aplikacji CA24 Mobile, wystarczy że podasz kod rabatowy w sklepie partnera lub postąpisz zgodnie instrukcjami, które wskazaliśmy w szczegółach oferty.
Zobacz więcejPo pobraniu kuponu w aplikacji CA24 Mobile, wystarczy że pokażesz kupon sprzedawcy przed dokonaniem płatności naszą kartą do konta.
Zobacz więcejŻeby sprawdzić kursy walut, zapoznaj się z Tabelą kursów walut, dostępną na naszej stronie internetowej.
Zobacz więcejStan konta, wpływy i wydatki możesz sprawdzić w:
Jeżeli nie masz do nich dostępu, informacji udzieli Ci nasz doradca na CA24 Infolinii lub w naszej placówce.
Zobacz więcejWłącz abonament jaki potrzebujesz i korzystaj z nielimitowanych usług
Możesz to zrobić samodzielnie w serwisie CA24 eBank. Zobacz jak:
Wypłaty z bankomatów na całym świecie
Jeśli często podróżujesz i potrzebujesz gotówki - korzystaj z nielimitowanych wypłat ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą, bez opłat za pojedynczą transakcję. Zobacz ile to kosztuje »
Przelewy z rachunków oszczędnościowych
Oszczędzasz i chcesz mieć dostęp do swoich oszczędności wtedy kiedy potrzebujesz? Chcesz wypłacać je w razie potrzeby, częściej niż raz w miesiącu – korzystaj z nielimitowanej liczby przelewów z rachunków oszczędnościowych, bez opłaty za pojedynczy przelew. Zobacz ile to kosztuje »
Przelewy ekspresowe
Jeśli potrzebujesz szybko przesyłać pieniądze – korzystaj z nielimitowanej liczby przelewów ekspresowych w CA24 eBank, CA24 Mobile, CA24 Infolinia lub w naszej placówce banku, bez dodatkowej opłaty. Zobacz ile to kosztuje »
Bezpieczna karta do konta (debetowa)
Jeśli chcesz mieć lepszą kontrolę nad swoją kartą i wydatkami – korzystaj z możliwości sprawdzania salda i pobierania mini wyciągów w bankomacie, blokowania i odwoływania blokady karty, zamawiania nowego numeru PIN lub awaryjnych wypłat z karty, bez ograniczeń w miesiącu i bez opłat za pojedynczą czynność. Zobacz ile to kosztuje »
Alternatywnie, abonament możesz włączyć także:
Dyspozycję rezygnacji z Serwisu Tekstowego CA24 może złożyć jedynie Posiadacz konta.
Rezygnację z usługi możesz zlecić:
Każdy Użytkownik usługi może dodatkowo złożyć tymczasową, do czasu odwołania dyspozycji, blokadę serwisu tekstowego.
Zobacz więcejSwoje dane i informacje zaktualizujesz:
Nową kartę do konta zamówić samodzielnie w:
CA24 Mobile - pełna korzyści
eBank
Zniknęła Twoja karta debetowa (do konta) lub karta kredytowa? Zobacz, jak łatwo możesz zastrzec kartę:
Ważne!
Od grudnia 2020 r. wprowadziliśmy dodatkową metodę identyfikacji do potwierdzania płatności kartą w internecie. Ma to na celu zwiększenie bezpieczeństwa tych transakcji i wynika z dyrektywy PSD2.
Strona płatności będzie wyglądać tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
Jeśli jesteś po wymianie dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu), niezwłocznie zaktualizuj swoje dane. Możesz to zrobić:
Zgon bliskiej osoby, która miała w naszym banku konto możesz zgłosić zdalnie, bez konieczności osobistego odwiedzania placówki bankowej. Prześlij wiadomość pocztą elektroniczną na adres: [email protected]. Wiadomość powinna zawierać: imię, nazwisko, pesel osoby zmarłej, i/lub numer umowy zawartej przez zmarłą osobę z bankiem. Do wiadomości dołącz skan aktu zgonu i wskaż jakie pokrewieństwo wiązało cię ze zmarłą osobą (np. mąż, żona, wnuk, dziecko).
Zobacz więcejLimity w karcie do konta (debetowej) możesz zmienić:
Najszybciej limity na karcie dziecka zmienisz w aplikacji CA24 Mobile.
Tak. Możesz otworzyć konto w placówce bankowej, jeśli posiadasz jeden z akceptowanych przez Bank dokumentów i pełną zdolność do czynności prawnych. Szczegółowe informacje są dostępne w każdej placówce lub pod numerem telefonu:
Tak, aby otworzyć konto w Banku Credit Agricole nie trzeba mieć stałych dochodów. Wystarczy wykonać miesięcznie 1 płatność kartą lub BLIK, żeby nie płacić za prowadzene konta, kartę do konta, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i przelewy Elixir przez internet lub aplikację mobilną.
Zapraszamy do otwarcia Konta dla Ciebie MOVE!
Zobacz więcejPremię za polecenie dostaniesz w kolejnym miesiącu po tym, jak Ty i Twój znajomy spełnicie warunki Programu poleceń.
Zobacz więcejKarta wygasa wraz upływem okresu jej ważności, który jest oznaczony na karcie w kolejności: miesiąc/rok.
W zależności od tego, gdzie znajdują się dane na Twojej karcie – z przodu lub z tyłu, datę jej ważności znajdziesz zawsze pod numerem karty.
Karta po upływie jej ważności jest wznawiana automatycznie, dostaniesz ją pocztą. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj:
Skończyła mi się ważność karty do konta. Co mam zrobić?
Zobacz więcejPosiadaczem Konta dla Ciebie JUNIOR jest rodzic lub opiekun prawny dziecka. Może nim zarządzać w swojej aplikacji CA24 Mobile i serwisie CA24 eBank.
Zobacz więcejPakiet konta możesz zmienić:
Aplikacja CA24 Mobile - pełna korzyści
eBank
Zapraszamy do odwiedzenia jednej z naszych placówek bankowych. Osobę, która ma zostać drugim posiadaczem, poprosimy o przedstawienie swojego dokumentu tożsamości.
Zobacz więcejJeśli masz nową kartę debetową (do konta) lub kredytową - aktywuj ją przed pierwszym użyciem.
Możesz to zrobić:
Pierwszą transakcję musisz potwierdzić PIN-em. Kolejne możesz robić zbliżeniowo (do 100 zł), bez PIN-u.
Jeśli masz wznowioną kartę, bo poprzednia straciła ważność, do aktywacji wystarczy pierwsza płatność, którą potwierdzisz PIN-em.
Zobacz więcejOtrzymujesz SMS-y z prośbą o aktualizację danych? Sprawdź poprawność i kompletność danych osobowych, kontaktowych i adresowych. Możesz to zrobić:
W sekcji Inne dane zwróć uwagę czy ankieta finansowa i rezydencja podatkowa są wypełnione i dane są aktualne.
Jeśli wszystkie dane się zgadzają, nie otrzymasz już kolejnych SMS-ów dotyczących aktualizacji.
Zobacz więcejCzas księgowania środków na koncie, wpłaconych z użyciem karty, bez względu na porę wykonania wpłaty, wynosi do 10 minut.
Ponadto każda taka transakcja musi zostać zatwierdzona numerem PIN.
Dla pozostałych wpłat, wykonanych między godzinami 06:00 - 23:00, czas księgowania środków na rachunku wynosi do 30 minut. Poza tą porą księgowanie następuje dopiero po godzinie 06:00.
Zobacz więcejKarta do konta po upływie jej ważności jest wznawiana automatycznie i przesyłana dostarczana przez Bank tak, jak jej poprzedni egzemplarz (najczęściej na wskazany przez Klienta adres korespondencyjny).
Warunkiem wznowienia karty jest jej użytkowanie (Bank nie wznawia kart, jeśli nie były użyte ani razu w ciągu 6 miesięcy przed upływem terminu wskazanego na aktualnym egzemplarzu karty).
Jeżeli karta nie została dostarczona drogą pocztową, zachęcamy do kontaktu w naszej aplikacji mobilnej. Możesz również zadzwonić na CA24 Infolinię lub spotkać się z doradcą w naszej placówce.
Zobacz więcejSesje przychodzące
Księgowanie sesji przychodzących w banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 11.00, 15.00, 17.00.
Sesje wychodzące
Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:
***
Zapraszamy do korzystania z naszej aplikacji mobilnej CA24 Mobile, w której możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę. Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.
Zobacz więcejOpłata za prowadzenie konta/kartę/wypłatę z bankomatów/serwis tekstowy CA24 jest pobierana, gdy w poprzednim miesiącu kalendarzowym nie zapewniony został minimalny wpływ na rachunek (wysokość wpływu zależna jest od posiadanego pakietu konta) i nie wykonana została przynajmniej jedna transakcja bezgotówkowa (np. kartą do konta lub BLIKiem). Więcej informacji można znaleźć w aktualnej Tabeli Opłat i Prowizji.
Zobacz więcejMasz dostęp na podstawie naszej Umowy Bankowości Elektronicznej (UBE). Po zamknięciu konta wciąż jest ona aktywna. Jeśli nie potrzebujesz dostępu, możesz wypowiedzieć umowę. Możesz to zrobić pisemnym oświadczeniem i przekazać je do:
Jeśli masz od 13 do 18 lat takie wypowiedzenie musisz złożyć razem z Twoim przedstawicielem ustawowym.
Zobacz więcejNa podstawie wypełnionego przez Ciebie wniosku, przygotujemy umowę konta i prześlemy ją do Ciebie pocztą do podpisu. Odeślij podpisaną umowę wraz z kserokopią stron dokumentu tożsamości. Twoje konto zostanie uaktywnione po otrzymaniu przez Bank, podpisanej przez Ciebie umowy konta, o czym zostaniesz powiadomiony pocztą elektroniczną. Po otrzymaniu przesyłki wyślemy do Ciebie drugi egzemplarz umowy oraz kartę, PIN do karty i/lub token (jeśli złożyłeś na nie zapotrzebowanie). Zadzwoń do nas, aby aktywować kartę i dostęp do konta przez telefon i/lub Internet.
Zobacz więcejAdministratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.