Konto
Błędny przelew - co zrobić?
W sytuacji, w której nasz klient otrzymuje na swoje konto nienależny przelew, możemy poprosić go o zwrot pieniędzy. Żeby tak się stało, nadawca tego przelewu musi skontaktować się ze swoim bankiem. W kolejnym kroku, bank nadawcy kontaktuje się z nami, a my pisemnie z klientem.
Nie ma terminów określających zwrot takiego przelewu. Zwrot pieniędzy leży w gestii odbiorcy przelewu.
Jeśli jednak odbiorca błędnego przelewu nie zwróci pieniędzy dobrowolnie (po otrzymaniu naszego wniosku), nadawcy przelewu pozostaje droga sądowa. Właściwe byłoby tu wytoczenie powództwa z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule na naszym blogu CAsfera.pl:
Brak aktualizacji danych i zablokowane konto lub karta kredytowa - co robić?
Jako bank musimy działać zgodnie z przepisami prawa i mieć pełne i aktualne dane naszych klientów. Wysyłaliśmy w tej sprawie SMS-y, mejle czy wiadomości w serwisie CA24. W związku z tym, że dane nie zostały zaktualizowane, musieliśmy zablokować Twoje konto i/lub kartę kredytową.
Żebyśmy mogli odblokować konto lub kartę kredytową zaktualizuj swoje dane osobowe.
Swoje dane i informacje zaktualizujesz:
- w aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się, kliknij na ikonkę profilu, a następnie wejdź w Ustawienia i Moje dane
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij na Ustawienia i wejdź w Moje dane
- przez formularz do aktualizacji danych osobowych
- przez formularz do aktualizacji dowodu osobistego
- osobiście w naszej dowolnej naszej placówce - znajdź najbliższą
- przez CA24 Infolinię
Pamiętaj:
Żeby odblokować kartę kredytową skontaktuj się z nami przez CA24 Infolinię lub odwiedź naszą najbliższą placówkę. Zdjęcie blokady na rachunku karty kredytowej nastąpi w ciągu 2 dni roboczych.
Chcę otworzyć Konto dla Ciebie JUNIOR. Ile lat musi mieć moje dziecko?
Konto dla Ciebie JUNIOR to konta dla dzieci poniżej 13 roku życia. Jeśli Twoje dziecko ma więcej niż 13 lat, może - za Twoją zgodą - otworzyć Konto dla Ciebie GO!
Chciałbym dokonać przelewu z konta w banku Credit Agricole na rachunek zagraniczny. Czy jest to możliwe?
Tak. Z konta w banku Credit Agricole możesz zrobić przelew SEPA w walucie EUR. Przelew możesz wysłać do dowolnego kraju UE (w tym Polski), Islandii, Norwegii, Liechtensteinu, Wielkiej Brytanii lub Szwajcarii na rachunek w banku, który uczestniczy w systemie rozliczeń SEPA. Możesz również zrobić przelew SWIFT w walucie AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, RUB, SEK i USD.
Chciałbym dostawać wyciągi elektroniczne. Co powinienem zrobić?
Możesz to zmienić samodzielnie w CA24 eBank - zobacz jak. Możesz też poprosić o tę zmianę w naszej dowolnej placówce lub telefonicznie pod numerem 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub +48 71 354 90 09 (koszt połączenia wg stawki operatora). Podczas rozmowy telefonicznej będzie potrzebny telekod.
Co się stanie z kontem po ukończeniu 13 lat przez dziecko?
Po ukończeniu 13 roku życia zapraszamy dziecko z rodzicem lub innym opiekunem prawnym do naszej placówki, wtedy otworzymy Konto dla Ciebie GO! i zamkniemy Konto dla Ciebie JUNIOR.
Konto dla Ciebie JUNIOR nie zmienia się samo w Konto dla Ciebie GO! Jeśli Twoje dziecko skończy 14 lat, a Ty nie zamkniesz Konta dla Ciebie JUNIOR, zamkniemy je automatycznie.
Co stanie się z moim kontem po ogłoszeniu upadłości konsumenckiej?
Skutkiem prawnym ogłoszenia upadłości konsumenckiej jest to, że upadły traci wszelkie prawo do zarządzania swoim majątkiem. Wyjątkiem są pieniądze, które nie wchodzą do masy upadłości na podstawie art. 63 Prawa upadłościowego, np. świadczenia wychowawcze (800+, 300+, świadczenia z pomocy społecznej, alimenty).
Od momentu ogłoszenia upadłości majątkiem upadłego dysponuje syndyk, przydzielony przez sąd do prowadzenia postępowania upadłościowego.
Co stanie się z moim kontem po ogłoszeniu upadłości konsumenckiej?
Po ogłoszeniu upadłości blokujemy konto we wszystkich kanałach dostępu. Przestajemy również realizować zajęcia komornicze dotyczące długów powstałych przed ogłoszeniem upadłości.
Kto może złożyć dyspozycję?
Jedynie syndyk może złożyć dyspozycję odnośnie sposobu korzystania z konta lub zamknięcia konta upadłego. Nie mamy wpływu na treść dyspozycji syndyka.
Do czasu złożenia dyspozycji przez syndyka, upadły może wypłacić pieniądze, które nie wchodzą w skład masy upadłości, jedynie w placówce bankowej, która prowadzi obsługę gotówkową.
Jak syndyk może złożyć dyspozycję?
- osobiście - przychodząc do placówce bankowej
- elektronicznie - wysyłając maila na adres upukrest@credit-agricole.pl z podpisem kwalifikowanym
Jeśli syndyk chce zostać pełnomocnikiem do konta, do czego jest uprawniony, musi przyjść osobiście do placówki bankowej.
Co to jest karta płatnicza?
Karta płatnicza jest to elektroniczny środek płatniczy wydawany przez bank lub instytucję finansową, która jest alternatywą dla gotówki. Wyróżniamy następujące karty płatnicze: debetowa, kredytowa, charge oraz pre-paid. Bank Credit Agricole dla klientów indywidualnych oferuje karty debetowe oraz karty kredytowe.
Co to jest karta przedpłacona?
Karta przedpłacona, czyli pre-paid, jest to rodzaj karty płatniczej, którą zasila się dowolną kwotą. Taką kartą można wykonywać transakcje do wyczerpania posiadanych na niej pieniędzy. Bank Credit Agricole nie posiada w ofercie kart tego typu. Sprawdź ofertę kart kredytowych.
Co to jest konto osobiste z debetem?
Konto osobiste z debetem to rachunek bankowy, na którym możemy używać większej kwoty pieniędzy niż rzeczywiście wynoszą nasze zgromadzone środki. W chwili gdy wejdziemy na "minusowe saldo" bank zaczyna naliczać odsetki. Zadłużenie należy spłacić w ciągu 30 dni poprzez wpłatę środków na konto. W banku Credit Agricole nie ma konta osobistego z debetem. Klienci mogą za to skorzystać z Indywidualnej Linii Kredytowej w koncie.
Co to jest serwis tekstowy?
Serwis tekstowy to serwis powiadomień SMS o wybranych zdarzeniach na Twoim koncie. Można go włączyć i zarządzać powiadomieniami w CA24 eBank, korzystając z opcji Ustawienia ->SMS.
Co to jest Telekod i skąd go wziąć?
Telekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinia. Telekod dostajesz SMS-em przy podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz na swój podczas pierwszej rozmowy z CA24 Infolinia.
Jeśli nie masz jeszcze telekodu lub go nie pamiętasz, możesz go samodzielnie wygenerować w CA24 Mobile, CA24 eBank lub w placówce:
CA24 Mobile
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie) w lewym górnym rogu
- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
- Kliknij Kanały dostępu
- Wybierz CA24 Infolinia
- Kliknij Potrzebuję nowy telekod
- Po wpisaniu Twojego PIN-u mobilnego, dostaniesz SMS-a z tymczasowym hasłem do serwisu telefonicznego. Zmień je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24 Infolinia
CA24 eBank
- Zaloguj się do CA24 eBank
- Przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Telekod
- Zatwierdź operację, a jednorazowy telekod wyślemy Ci SMS-em
- Kod zmienisz na własny podczas najbliższej rozmowy z CA24 Infolinia. Zostaniesz wtedy w pierwszej kolejności poproszony o telekod z SMS-a który dostałeś, a następnie nadasz własny - 6 cyfrowy
Sprawdź, jakie warunki musi spełniać nowy telekod:
- nie może składać się z następujących po sobie cyfr (np. 123456, 987654),
- nie może zawierać trzech takich samych cyfr obok siebie (np. 225553, 444444),
- nie może być taki sam jak pierwsze sześć cyfr Twojego numeru PESEL.
Co to jest zajęcie egzekucyjne?
Zajęcie egzekucyjne to blokada pieniędzy na Twoim koncie, którą nakłada organ egzekucyjny (np. komornik sądowy, urząd skarbowy, zakład ubezpieczeń społecznych, urząd miasta, izba celna) z powodu niespłaconych zobowiązań.
Jeśli szukasz ogólnych informacji w temacie zajęcia egzekucyjnego zajrzyj do zakładki "zajęcia egzekucyjne".
Co to jest zlecenie stałe?
Zlecenie stałe jest rodzajem płatności, dzięki któremu środki przesyłane się samodzielnie z rachunku konta na wcześniej ustalony rachunek odbiorcy. Można ustalić, na jaki rachunek i z jaką częstotliwością ma zostać wykonany przelew o ustalonej kwocie.
Co to są płatności zbliżeniowe i jak działają?
To szybki, bezpieczny i wygodny sposób płatności przy użyciu karty - wystarczy zbliżyć kartę do terminala, w razie potrzeby wprowadzić PIN i gotowe!
Jak to działa?
- Twoja karta musi być wyposażona w technologię zbliżeniową - poszukaj na karcie znaku płatności zbliżeniowych;
- terminal w sklepie lub np. w restauracji musi być wyposażony w czytnik zbliżeniowy - będzie oznaczony symbolem płatności zbliżeniowych;
- sprzedawca wpisze na terminalu kwotę do zapłaty, a Ty potwierdzisz ją i zapłacisz przez zbliżenie swojej karty. Jeśli transakcja będzie zaakceptowana - na wyświetlaczu terminala pojawi się potwierdzenie i pieniądze będą pobrane z Twojego konta lub z rachunku karty kredytowej;
- wszystkie płatności powyżej 100 zł wymagają potwierdzenia PIN-em; do niektórych płatności poniżej 100 zł także może być potrzebny PIN, jeśli tak - terminal wyświetli taki komunikat. Maksymalna kwota pojedynczej transakcji zbliżeniowej, przy której nie jest wymagane potwierdzenie PIN-em jest różna w zależności od kraju i waluty.
Bezpieczeństwo
- możesz płacić zbliżeniowo kartą do 100 zł bez podawania PIN-u. To ułatwienie przy transakcjach o małej wartości, ale też zabezpieczenie przed ujawnieniem PIN-u osobom postronnym w sytuacji szybkich zakupów. Czasem, niektóre transakcje poniżej 100 zł też będą wymagać potwierdzenia PIN-em, terminal wyświetli komunikat - to zabezpieczenie, które wynika z dyrektywy PSD2;
- nie oddawaj swojej karty do rąk sprzedawcy - Ty przyłóż ją do terminala;
- przepływ danych między kartą, a terminalem jest szyfrowany. Praktycznie nie istnieje możliwość "przechwycenia" danych karty podczas płatności zbliżeniowej. Każda transakcja ma swój unikalny jednorazowy cyfrowy „podpis”, który służy do potwierdzania autentyczności transakcji i samej karty;
- nie ma też możliwości dokonania przypadkowej płatności kartą. Czytnik kart zbliżeniowych w terminalu aktywuje się tylko na krótką chwilę, a odległość karty od czytnika musi być mniejsza niż 5 centymetrów;
- terminal nie przyjmie transakcji, jeśli w jego zasięgu będą dwie lub więcej karty zbliżeniowe (np. karta zbliżeniowa i karta miejska). Czyli nie zapłacisz jednocześnie z rachunków dwóch kart. Jeśli nosisz swoje karty razem, podczas płatności wyjmij tę, którą chcesz zapłacić i zbliż ją do terminala.
Płatności zbliżeniowe telefonem i zegarkiem
Możesz dodać swoje karty do telefonu i korzystać z Google Pay lub Apple Pay lub do zegarka i korzystać z Garmin Pay.
Co zrobić, aby dokonać przelewu z zagranicy na konto w banku Credit Agricole?
Aby wykonać przelew z zagranicy na konto w Banku Credit Agricole, Zleceniodawca przelewu zobowiązany jest podać:
- imię i nazwisko odbiorcy przelewu (Posiadacza rachunku),
- pełny 26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy przelewu (IBAN), przed którym należy dodatkowo wpisać "PL": PL (26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy przelewu),
- tytuł płatności - należy dokładnie podać za co dokonywany jest przelew,
- nazwę i adres banku odbiorcy przelewu:
Credit Agricole Bank Polska SA
ul. Legnicka 48 bud. C-D
54-202 Wrocław, Polska - kod SWIFT (tzw. BIC) Banku Credit Agricole: AGRIPLPR
Bank Credit Agricole uznaje konta swoich klientów przychodzącymi przelewami w EUR, USD, GBP, CHF, AUD, CAD, HUF, CZK, DKK, NOK, SEK, RUB, JPY i PLN, przy czym uznanie konta następuje zawsze w walucie PLN. Jeśli przelew zostanie wysłany w innej walucie niż wymieniona powyżej nie dotrze do Banku Credit Agricole, lecz zostanie zwrócony do banku nadawcy przelewu.
Co zrobić, aby mieć dostęp do konta przez Internet?
Żeby mieć dostęp do konta przez Internet należy uruchomić taką usługę. Można to zrobić telefonicznie, pod warunkiem posiadania telekodu. W przypadku braku telekodu sugerujemy kontakt z dowolną placówką bankową.
Czy bank akceptuje aplikację mObywatel jako metodę potwierdzenia tożsamości?
Jeśli jesteś naszym obecnym klientem, akceptujemy aplikację mObywatel jako metodę potwierdzenia tożsamości.
Nowych klientów prosimy o potwierdzenie tożsamości na podstawie jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty polski lub zagraniczny,
- paszport polski lub zagraniczny,
- karta pobytu,
- legitymacja szkolna w przypadku klienta małoletniego.
Czy do konta dla Ciebie JUNIOR wydawana jest karta dla dziecka?
Tak. Do konta wydajemy kartę Mastercard Debit Junior. Posiadaczem karty jest rodzic lub opiekun prawny dziecka. Dziecko jest użytkownikiem karty, na karcie jest jego imię i nazwisko.
Czy dziecko może korzystać z aplikacji CA24 Mobile?
Nie. Dziecko nie ma obecnie dostępu do aplikacji CA24 Mobile. Korzysta wyłącznie z karty wydanej do konta.
Czy dziecko może mieć rachunek oszczędnościowy?
Tak. W ramach Konta dla Ciebie JUNIOR oferujemy rachunki oszczędnościowe. Otworzysz je w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank.
Czy dziecko może płacić kartą w internecie?
Tak. Dziecko może płacić swoją kartą za zakupy w internecie. Każdą płatność kartą w internecie zatwierdza rodzic.
Czy dziecko może robić przelewy z Konta dla Ciebie JUNIOR?
Nie. Dziecko korzysta z konta wyłącznie za pomocą karty debetowej. Przelewy z konta może robić rodzic lub opiekun prawny, który jest posiadaczem tego konta.
Czy dziecko może wybrać kartę z wizerunkiem?
Tak. Dziecko może wybrać jeden z wizerunków, które udostępniamy w naszym katalogu
Czy istnieje darmowe konto osobiste bez regularnych wpływów?
Darmowym kontem osobistym, które nie wymaga regularnych wpływów, jest Podstawowy Rachunek Płatniczy. Rachunek ten jest przeznaczony jedynie dla konsumentów, którzy nie posiadają rachunku płatniczego w walucie polskiej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Czy istnieje konto osobiste bez opłat za prowadzenie?
W ofercie naszego banku dostępny jest Podstawowy Rachunek Płatniczy. Jest to darmowe konto, przeznaczone dla konsumentów nieposiadających innego rachunku płatniczego w walucie polskiej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jest jednak kilka ograniczeń (np. brak możliwości realizowania przelewów w systemie Express Elixir, brak Indywidualnej Linii Kredytowej), których nie posiada Konto dla Ciebie. Przy spełnieniu prostych warunków prowadzenie Konta dla Ciebie jest również darmowe.
Czy jest konto osobiste z oprocentowaniem?
W większości polskich banków konta osobiste (w zakresie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego) są nieoprocentowane. Klienci mogą natomiast korzystać z oprocentowanych rachunków oszczędnościowych prowadzonych w ramach kont osobistych. W banku Credit Agricole oferujemy naszym klientom rachunki oszczędnościowe, których oprocentowanie może zostać dodatkowe podwyższone pod warunkiem regularnych wpływów na konto i rachunek oszczędnościowy.
Czy jest możliwość otwarcia w banku Credit Agricole rachunku walutowego?
Tak. Bank Credit Agricole oferuje w ramach konta osobistego możliwość otwarcia rachunku walutowego w 3 walutach obcych: euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim.
Czy kartą do konta (debetową) można płacić w internecie?
Tak, wszystkimi kartami debetowymi wydawanymi przez bank Credit Agricole można płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Czy karta do Konta dla Ciebie JUNIOR jest bezpłatna?
Tak. Nie pobieramy opłaty za wydanie karty i jej użytkowanie. Wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą też są bezpłatne.
Czy karta płatnicza musi być podpisana?
Aktualnie organizacje płatnicze - Visa i Mastercard nie wymagają podpisu na karcie.
Czy karta płatnicza to karta debetowa?
Karta debetowa jest jednym z rodzajów kart płatniczych. Jest to karta, którą można dokonywać transakcji w ramach określonych limitów.
Czy karta z wizerunkiem wydawana do Konta dla Ciebie JUNIOR jest bezpłatna?
Tak. Karta z wizerunkiem z katalogu jest bezpłatna.
Czy Konto dla Ciebie JUNIOR jest bezpłatne?
Tak. Korzystanie z konta dla Ciebie JUNIOR i używanie karty do konta jest bezpłatne.
Czym jest usługa 3D-Secure?
Usługa 3D-Secure to zabezpieczenie transakcji w internecie, które wynika z zastosowania dyrektywy PSD2. Podczas płatności naszymi kartami debetowymi (do konta), w sklepach z oznaczeniami Mastercard SecureCode, Mastercard ID Check, Verified by Visa lub Visa Secure może być wymagane podanie kodu 3D-Secure.
Kod wyślemy na Twój numer telefonu, który mamy w banku. Dodatkowo może być też wymagane wpisanie PIN-u karty (tego samego, którego używasz np. w bankomacie).
Strona do wpisania kodu 3D-Secure i PIN-u karty będzie wyglądała tak:

Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
- adres strony, może być: ‘https://3dsecure2.credit-agricole.pl’ lub ‘https://3dsecure.credit-agricole.pl’
- ikonkę kłódki przed adresem strony
- logo Credit Agricole
- logo zabezpieczenia organizacji płatniczej Mastercard lub Visa
- poprawne dane Twojej płatności: nazwę odbiorcy, datę transakcji, 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty, kwotę i walutę transakcji.
Czy mogę czasowo zablokować kartę dziecka?
Tak. Najszybciej kartę dziecka zablokujesz i odblokujesz w aplikacji CA24 Mobile.
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Karty
- Wybierz kartę z sekcji Karty dla dzieci i kliknij Zablokuj czasowo
- Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe
Czy mogę korzystać z konta, jeśli jestem rezydentem podatkowym w innym kraju?
Tak. Pamiętaj jednak, aby złożyć oświadczenie, w którym wskażesz swoją rezydencję podatkową.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie CRS.
Czy mogę otworzyć konto dla osoby niepełnoletniej?
Tak, mamy dedykowane konto dla dziecka w każdym wieku. Jeżeli Twoje dziecko nie ukończyło 13 roku życia możesz skorzystać z oferty Konta dla Ciebie JUNIOR. Konto założysz w placówce na podstawie dokumentu tożsamości dziecka: legitymacji, dowodu osobistego lub paszportu.
Dla nastolatków w wieku 13-18 lat mamy dedykowany pakiet - Konto dla Ciebie GO!. Aby otworzyć to konto zapraszamy do naszej placówki przyszłego posiadacza konta z rodzicem lub z przedstawicielem ustawowym.
Czy mogę otworzyć konto osobiste bez karty debetowej?
Tak, konto osobiste można otworzyć bez karty debetowej. Zachęcamy jednak do korzystania z karty. To wygodny środek płatności - pozwala na wykonywanie zakupów na dowolną kwotę niezależnie od posiadanej gotówki w portfelu, bez potrzeby szukania bankomatu. Posiadanie karty również zapewnia bezpieczeństwo, dzięki limitom płatności zbliżeniowych, gdy padniesz ofiarą złodzieja. Dzięki rozwiniętej bankowości elektronicznej zastrzeżenie takiej karty jest szybkie i wygodne.
Czy mogę zdjąć blokadę z zajęcia egzekucyjnego - odblokować środki/pieniądze?
Zobacz, jakie środki/pieniądze możesz zwolnić spod egzekucji.
Wniosek o odblokowanie pieniędzy na Twoim koncie możesz złożyć:
- przez formularz (najszybsza droga),
- przez serwis CA24 eBank - przez wiadomość lub czat,
- w aplikacji CA24 Mobile - przez czat lub telefonicznie; zadzwoń do nas z apki, tak najłatwiej załatwisz sprawę - nie będziemy musieli Cię dodatkowo identyfikować,
- w naszej placówce,
- przez infolinię.
Czy mogę zmienić limit na przelewy?
Tak, limity na przelew (i nie tylko) możesz wygodnie zmienić w aplikacji CA24 Mobile, serwisie CA24 eBank czy dzwoniąc na CA24 Infolinię.
Limity możesz zmienić:
- w aplikacji CA24 Mobile (Ustawienia » Przelewy w sekcji Limity) dla:
- aplikacji CA24 Mobile
- serwisu CA24 eBank
- CA24 Infolinii
- w serwisie CA24 eBank (Ustawienia » Limity i statusy) dla:
- aplikacji CA24 Mobile
- serwisu CA24 eBank (możesz jedynie zmniejszyć limit)
- CA24 Infolinii
- przez CA24 Infolinię dla:
- aplikacji CA24 Mobile
- serwisu CA24 eBank
- CA24 Infolinii (możesz jedynie zmniejszyć limit)
Pamiętaj:
- limit w aplikacji CA24 Mobile nie może być wyższy niż w serwisie CA24 eBank (zarówno dzienny jak i pojedynczy)
- maksymalny limit dla aplikacji CA24 Mobile wynosi 10 000 zł
- limit pojedynczy (jednej transakcji) nie może być wyższy od limitu dziennego (czyli sumy wartości wszystkich transakcji w ciągu jednego dnia)
Czy mogę zmienić numer rachunku, na który przelewane są środki z programów rządowych?
Jeżeli chcesz, żebyśmy wypłacali świadczenie na inny numer rachunku, złóż nowy wniosek o świadczenie. We wniosku podaj wszystkie niezbędne dane oraz nowy numer rachunku bankowego.
Czy moje dziecko musi być obecne przy otwarciu Konta dla Ciebie JUNIOR?
Nie. Do placówki możesz przyjść bez dziecka, choć oczywiście zawsze będzie u nas mile widziane. Pamiętaj tylko o dokumencie tożsamości dziecka.
Czy można mieć kartę płatniczą bez PINu?
PIN jest niezbędny do pełnego korzystania z możliwości karty płatniczej. Musisz nim potwierdzać wszystkie transakcje powyżej 100 zł w punktach stacjonarnych, niektóre transakcje do 100 zł, a także płatności kartą w internecie.
Czy można mieć kartę płatniczą z własnym projektem?
W banku Credit Agricole możliwy jest wybór wizerunku karty z dostępnego katalogu.
Czy można mieć kartę płatniczą z własnym zdjęciem?
W banku Credit Agricole możliwy jest wybór wizerunku karty z dostępnego katalogu.
Czy można wyłączyć płatności zbliżeniowe?
Jeśli nie chcesz korzystać z płatności zbliżeniowych możesz ją wyłączyć. Z pomocą naszego doradcy w dowolnej placówce lub przez telefon. Jeśli wyłączysz funkcję płatności zbliżeniowej w swojej karcie, to nie będziesz mógł jej włączyć ponownie - dopiero po wymianie karty.
Czym się różni konto osobiste od konta oszczędnościowego?
Każde konto osobiste składa się z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, które służy m.in. do przyjmowania wpłat i realizowania wypłat w postaci gotówkowej lub bezgotówkowej (np. płatności za prąd czy gaz). Do kont osobistych wydawane są karty płatnicze, które umożliwiają dokonywanie płatności w sklepach i Internecie. Konta osobiste są z reguły nieoprocentowane.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o koncie osobistym, odwiedź naszą stronę.
Z kolei rachunki oszczędnościowe, jak sama nazwa mówi, służą przede wszystkich do odkładania środków. Rachunki oszczędnościowe są z reguły oprocentowane. W banku Credit Agricole oferujemy naszym klientom rachunki oszczędnościowe, których oprocentowanie może zostać dodatkowe podwyższone pod warunkiem regularnych wpływów na konto i rachunek oszczędnościowy.
Czy muszę mieć konto w waszym banku, żeby otworzyć Konto dla Ciebie JUNIOR?
Tak. Żeby otworzyć konto swojemu dziecku, musisz mieć konto osobiste w naszym banku.
Czy opłaty zawsze naliczane są tego samego dnia?
Dzień pobierania opłat jest domyślnie ustalony względem dnia otwarcia rachunku. Przykład: dla konta założonego 15.10.2019 - opłaty będą pobierane 15. dnia każdego miesiąca. Dzień naliczania opłat można zmienić na dowolny. Dyspozycję takiej zmiany można złożyć w:
- serwisie telefonicznym CA24
- placówce bankowej
Czy powiadomić bank o planowanym wyjeździe zagranicznym?
Bezpieczeństwo danych i pieniędzy klientów jest dla nas kwestią priorytetową. Żeby o nie dbać, wykorzystujemy różnego rodzaju rozwiązania. Jednym z nich jest system monitorujący, który zawiera liczne tzw. reguły antyfraudowe, które pozwalają na wykrycie różnego rodzaju anomalii na koncie klienta, np. nietypowych transakcji kartowych.
Żeby uniknąć podczas urlopu sytuacji związanych z blokadą karty, warto poinformować nas o planowanych podróżach - szczególnie, gdy rzadko opuszczasz Polskę. Gdyby jednak doszło do zablokowania karty, pamiętaj, że jest to blokada czasowa i po kontakcie z bankiem szybko przywrócisz pełną funkcjonalność karty.
Czy przy płatności kartą płatniczą w internecie może być wymagane podanie PIN-u?
Tak, taka sytuacja może mieć miejsce gdy jesteś użytkownikiem naszej karty płatniczej, ale nie korzystasz z mobilnej autoryzacji internetowych transakcji kartowych w naszej aplikacji CA24 Mobile.
Wtedy, gdy płacisz kartą, to po podaniu jej danych (imię i nazwisko użytkownika karty, jej numer i data ważności, kod CVV2/CVC2) przejdziesz na zabezpieczoną stronę potwierdzenia płatności, obsługiwaną przez nasz bank.
Strona płatności będzie wyglądać tak:

Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
- adres strony: https://3dsecure2.credit-agricole.pl lub https://3dsecure.credit-agricole.pl, lub adres operatora płatności (np. https://secure.payu.com),
- ikonkę kłódki przed adresem strony,
- poprawne dane Twojej płatności: nazwę odbiorcy, datę transakcji, 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty, kwotę i walutę transakcji.
Jeśli wszystko na tej stronie zgadza się ze zleconą przez Ciebie płatnością oraz w SMS-ie, który do Ciebie wysłaliśmy, są dokładnie te same informacje o płatności, to możesz zatwierdzić transakcję i wprowadzić kod autoryzacyjny z wiadomości oraz PIN do Twojej karty.
Czy tytuł przelewu ma znaczenie?
Co do zasady, klient ma dużą swobodę i dowolność w tytułowaniu przelewów. Są ograniczenia techniczne, tak jak np. znaki specjalne, które nie mogą się pojawić w tytule. W takiej sytuacji jednak informujemy o tym klienta i może on zmienić tytuł, a przelew zostanie zrealizowany.
Inną sprawą są reguły bezpieczeństwa, w szczególności te, które przeciwdziałają praniu brudnych pieniędzy. Jeśli tutaj pojawi się tytuł budzący naszą wątpliwość, to kontaktujemy się z klientem i wyjaśniamy taką sytuację.
Czy w banku organizowane są promocje specjalne, np. na Black Friday?
Tak, regularnie organizujemy promocje i akcje specjalne dla naszych klientów. Warto śledzić naszą stronę internetową oraz profile w mediach społecznościowych, aby być na bieżąco z najnowszymi ofertami.
Zachęcamy także do zapisu do naszego newslettera - dzięki niemu otrzymasz aktualne informacje o specjalnych ofertach, konkursach i nowościach.
Czy za pomocą karty do konta mogę dokonywać transakcji przez Internet?
Tak, wszystkimi kartami debetowymi wydawanymi przez bank Credit Agricole można płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Dlaczego dostaję opłaty za SMS?
Za wysłane przez bank SMS-y (serwis tekstowy CA24 SMS) pobieramy opłatę zgodnie z Tabelą opłat i prowizji. Wysokość miesięcznej opłaty może być różna, w zależności od rodzaju konta. Wysokość opłaty znajdziesz w Tabeli opłat i prowizji.
Jeśli chcesz zrezygnować z powiadomień SMS, możesz je wyłączyć samodzielnie w serwisie CA24 eBank. Zaloguj się do serwisu CA24 eBank, wybierz Ustawienia i w sekcji Usługi kliknij w SMS, a potem w Wyłącz usługę.
Dlaczego moje zlecenie stałe nie zostało zrealizowane?
Należy sprawdzić w zleceniu stałym czy liczba rat oraz data zakończenia spłaty są ustawione prawidłowo. Jeśli te parametry są poprawne, a zlecenie nie zostało zrealizowane, należy skontaktować się z naszym Serwisem telefonicznym CA24.
Dlaczego nie mam bonusu z promocji?
Upewnij się, czy udało Ci się spełnić wszystkie warunki. Wejdź na stronę Promocje, odszukaj interesującą Cię promocję i sprawdź obowiązujące warunki.
Jeżeli nadal masz wątpliwości, skontaktuj się z nami.
- wypełnij formularz
- napisz na wewnętrzną skrzynkę w serwisie CA24 eBank
- zadzwoń na CA24 Infolinię
- odwiedź naszą placówkę
Dlaczego nie mogę zrobić przelewu?
Jeśli nie możesz zrobić przelewu, sprawdź, czy jego kwota nie przekracza limitu dziennego lub limitu pojedynczego przelewu. Najszybciej zrobisz to w aplikacji CA24 Mobile.
Zaloguj się do aplikacji, kliknij w swój profil, wybierz Ustawienia i wejdź w Limity dla przelewów. Jeśli Twoje limity są niższe od kwoty przelewu, wybierz serwis i zwiększ limit dzienny lub pojedynczego przelewu.
Dlaczego nie naliczono mi premii za polecenie?
Upewnij się, że Ty i osoba, której poleciłeś nasze konto spełniliście wszystkie warunki Programu poleceń.
Jeśli masz wątpliwości, zadzwoń do nas.
Dlaczego odrzuciło mi transakcję kartą debetową?
Przyczyn odrzucenia transakcji kartą może być wiele. Do najczęstszych powodów należą m.in.:
- brak pieniędzy na koncie
- błędny PIN
- przekroczony termin ważności karty
- mechaniczne uszkodzenie karty płatniczej
- przekroczenie limitu płatności
- problemy z terminalem (uszkodzenie, brak połączenia z internetem)
Żeby wyjaśnić tę sytuację, skontaktuj się z nami:
- wypełnij formularz
- napisz do doradcy na czacie
- zadzwoń na CA24 Infolinię
- odwiedź naszą placówkę
Dlaczego przelew jeszcze nie dotarł?
Czekasz na przelew? Możliwe, że jest wciąż w trakcie realizacji. Przelewy zwykłe księgujemy w tym samym dniu roboczym. Dzieje się to podczas jednej z trzech sesji przychodzących: 11:00, 15:00 lub 17:00.
Jeżeli czekasz już długo, a przelewu dalej nie ma, poproś nadawcę płatności, żeby skontaktował się ze swoim bankiem. Przelew mógł zostać odrzucony np. ze względu na błędnie wprowadzone dane.
Przelewy wychodzące są realizowane:
- jeżeli zostały złożone do godziny 14:30 w dniu roboczym - tego samego dnia
- jeżeli zostały złożone po godzinie 14:30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego
- jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym
Przelewy własne (wewnętrzne) księgujemy automatycznie.
Dlaczego wyświetla mi się komunikat o aktualizacji danych?
Jako bank musimy działać zgodnie z przepisami prawa i mieć pełne i aktualne dane naszych klientów.
Do tego zobowiązuje nas ustawa i przepisy prawa - dlatego tak ważna jest aktualizacja Twoich danych. Dzięki temu realizujemy dyspozycje, udzielamy informacji o produkcie i masz pełny dostęp do naszych usług.
Gdzie mogę dowiedzieć się, dlaczego została mi naliczona opłata na koncie?
Informację o naliczonej opłacie można uzyskać za pośrednictwem Serwisu telefonicznego CA24 (będzie potrzebny telekod) oraz w dowolnej placówce bankowej.
Gdzie mogę otworzyć Konto dla Ciebie JUNIOR?
Konto dla Ciebie JUNIOR możesz otworzyć w naszej dowolnej placówce. Znajdź placówkę
Gdzie mogę złożyć wniosek o świadczenie z programu rządowego?
Należy zalogować się do serwisu CA24 eBank i wybrać zakładkę Oferta i umowy, następnie Inne sprawy wybrać odpowiedni program oraz kliknąć na przycisk ZŁÓŻ WNIOSEK.
Gdzie znajdę kod zabezpieczający CVV?
Kod CVV składa się z trzech cyfr, które znajdziesz na odwrocie swojej karty obok miejsca na podpis. Podawaj ten kod tylko gdy płacisz zdalnie w sprawdzonych miejscach i serwisach. Zawsze podczas takich zakupów zachowuj zasady bezpieczeństwa.
Ile kosztuje karta płatnicza?
Opłaty i prowizje za korzystanie z karty uzależnione są od posiadanego rodzaju kont i znajdują się w Tabeli Opłat i Prowizji.
Ile kosztuje wznowienie karty płatniczej?
Opłata za wznowienie karty zależy od rodzaju konta, które masz. Aby sprawdzić wysokość opłaty, zapoznaj się z Tabelą opłat i prowizji.
Ile transakcji muszę zrobić, aby mieć kartę za 0 zł?
Opłata miesięczna za korzystanie z karty zależy od rodzaju konta. Wysokość opłaty oraz warunki przy spełnieniu których nie pobierzemy opłaty miesięcznej za kartę opisujemy w Tabeli opłat i prowizji.
Ile trwa przelew z zagranicy na konto w Banku Credit Agricole?
Czas otrzymania środków na konto od Banku nadawcy w systemie SWIFT może potrwać od kilku do kilkunastu dni. Jest to uzależnione od procedur obowiązujących w Banku nadawcy oraz liczby pośredników, którzy uczestniczą w transakcji. W sytuacji, gdy bank Credit Agricole jest odbiorcą przelewu z zagranicy, nie możemy niestety określić czasu trwania takiego przelewu. W przypadku przelewów w systemie SEPA bank nadawca ma obowiązek przekazać środki najpóźniej w terminie D+1, co oznacza, że w Credit Agricole środki są księgowane najpóźniej po dwóch dniach roboczych od momentu zlecenia przelewu przez nadawcę.
Ile trwa rozpatrzenie reklamacji?
W większości przypadków odpowiadamy na reklamację w ciągu:
- 15 dni roboczych dla usług płatniczych od dnia zgłoszenia,
- 30 dni kalendarzowych dla pozostałych tematów od dnia zgłoszenia.
Odpowiedź na reklamację przekażemy na piśmie na wskazany adres korespondencyjny lub pocztą elektroniczną na Twój wniosek.
Jeśli sprawa okaże się skomplikowana, czas oczekiwania może się wydłużyć, ale nie może przekroczyć 35 dni roboczych dla usług płatniczych i 60 dni kalendarzowych dla pozostałych tematów. W takim przypadku na pewno Cię o tym poinformujemy.
Ile trzeba czekać na kartę?
Karta przychodzi maksymalnie 10 dni od zamówienia na adres korespondencyjny. Jeśli karta nie dotarła w tym czasie, skontaktuj się z CA24 Infolinią.
Ile wynosi opłata za przelew z zagranicy dokonany na konto w Banku Credit Agricole?
Bank Credit Agricole jest odbiorcą przelewu, dlatego własiciel konta w Banku Credit Agricole nie ponosi opłat za otrzymanie przelewu zagranicznego. Zleceniodawca ponosi opłatę za nadanie przelewu, która naliczana jest zgodnie z taryfą banku nadawcy i pośredników (jeżeli występują w przelewie).
Jak aktywować kartę dziecka?
Instrukcję aktywacji wysyłamy z kartą. Najszybciej aktywujesz ją w aplikacji CA24 Mobile. Wspólnie z dzieckiem nadasz też PIN do karty.
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Karty
- Wybierz kartę z sekcji Karty dla dzieci
- Wspólnie z dzieckiem nadaj PIN i aktywuj kartę
- Gotowe
Jak czytać tabelę kursów walut?
Żeby poprawnie interpretować tabelę kursów walut, zapoznaj się z informacjami znajdującymi się w tabeli:
- Waluta - nazwa danej waluty
- Kod - kod ISO danej waluty
- Kupno - wartość po jakiej bank sprzedaje klientom walutę
- Sprzedaż - wartość po jakiej bank kupuje od klientów walutę
- Spread - różnica pomiędzy kursem sprzedaży i kursem kupna
- Kurs średni - średni kurs waluty na dany moment
Jak dodać kartę Visa Debit Credit Agricole do programu UNLIMITED?
Aby dodać kartę wybierz jedną z poniższych opcji i postępuj zgodnie z instrukcją.
Nie mam jeszcze karty UNLIMITED
- Wejdź na stronę https://www.cinema-city.pl/static/pl/pl/unlimited
- Zarejestruj się - tapnij Dołącz do UNLIMITED
- Kliknij Utwórz konto
- Uzupełnij swoje dane w kolejnych 6 ekranach.
Na ekranie 5 wybierz miesięczny plan płatności - W metodzie płatności kliknij Dodaj kartę i uzupełnij dane karty Visa Debit Credit Agricole
- Po zakończeniu rejestracji na adres, który podasz w formularzu Cinema City wyśle do Ciebie dokumenty z potwierdzeniem zawarcia umowy i szczegóły Twojej karty Unlimited
Mam już kartę UNLIMITED
- Zaloguj się do swojego konta online na stronie Cinema City https://www.cinema-city.pl/konto#/zaloguj
- Upewnij się, że masz Miesięczny Plan Płatności. Zmień metodę płatności klikając Zmień kartę
- Uzupełnij dane karty Visa Debit Credit Agricole
- Kolejne płatności cykliczne za abonament Unlimited Cinema City będziemy pobierać z tej karty, a Ty dostaniesz zwrot, jeśli spełnisz warunki promocji.
Z usługi Unlimited możesz zacząć korzystać od razu. Do zobaczenia w kinie!
Jak działa karta płatnicza?
Karta płatnicza upoważnia do wypłaty gotówki lub zapłaty za zakupy w terminalu płatniczym, czy podczas zakupów online. Dzięki czipowi oraz numerom pozwalającym przypisanie karty do odpowiedniego rachunku, kwota transakcji pobierana jest z konta właściciela karty po jej użyciu.
Jakie dokumenty są potrzebne, żeby otworzyć Konto dla Ciebie JUNIOR?
Musisz przyjść do naszej dowolnej placówki i wziąć ze sobą jeden z dokumentów dziecka: dowód osobisty, paszport lub legitymację szkolną.
Jeśli nie masz dokumentu ze zdjęciem dziecka, możesz wziąć jego akt urodzenia wraz z potwierdzeniem nadania numeru pesel, który jest wydawany wraz z aktem urodzenia dziecka. Dokument potwierdzający nadanie numeru pesel będzie nam potrzebny tylko w sytuacji, gdy na akcie urodzenia nie ma numeru pesel dziecka.
Jakie limity obowiązują na karcie dla dziecka?
Domyślny dzienny limit płatności kartą to 30 zł, a miesięczny 5 000 zł.
Możesz zmienić limit w aplikacji CA24 Mobile. Maksymalny dzienny limit na karcie to 200 zł, a maksymalny miesięczny limit na karcie to 5 000 zł.
Jakie ponoszę opłaty związane z moim kontem?
Opłaty zależą od konta, które masz. Możesz je sprawdzić na stronie Opłaty i prowizje. Otwórz Tabelę opłat i prowizji kont dla osób fizycznych, są tam m.in. opłaty za prowadzenie konta, wpłaty i wypłaty, płatności czy karty płatnicze.
Jakie są limity na karcie płatniczej?
Limity na karcie płatniczej są określane przez klienta w momencie podpisania umowy. Limity mogą być zmniejszane lub zwiększane w każdej chwili poprzez różne kanały komunikacji z bankiem (zależnie od procedur bezpieczeństwa i możliwości weryfikacji klienta).
Jakie są rodzaje kart płatniczych?
W Polsce dostępne są następujące rodzaje kart płatniczych: debetowa, kredytowa, charge oraz pre-paid. W banku Credit Agricole możesz dostać kartę debetową (do konta) i kartę kredytową.
Potrzebujesz więcej informacji? Subskrybuj nasz Newsletter i otrzymuj porady z zakresu finansów prosto na Twojego maila.
Jakie są wzory kart płatniczych?
Oprócz standardowych wizerunków kart płatniczych banki udostępniają możliwość wyboru innego wzoru, najczęściej z przygotowanego katalogu – mogą przedstawiać miejsca, zwierzęta lub prezentować hobby. Zobacz nasze wizerunki kart do wyboru. Bank Credit Agricole umożliwia wybranie wizerunku z katalogu tyko dla kart debetowych.
Jakie są zalety karty płatniczej?
Karta płatnicza to wygodny środek płatności - pozwala na wykonywanie zakupów na dowolną kwotę niezależnie od posiadanej gotówki w portfelu, bez potrzeby szukania bankomatu. Posiadanie karty również zapewnia bezpieczeństwo, dzięki limitom płatności zbliżeniowych, gdy padniesz ofiarą złodzieja. Dzięki rozwiniętej bankowości elektronicznej zastrzeżenie takiej karty jest szybkie i wygodne.
Jeśli interesuje Cię ten temat, subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj interesujące publikacje ze świata finansów wprost na Twojego maila.
Jaki jest kurs dolara?
Kurs euro, tak jak każdej innej waluty, jest zmienny. Żeby sprawdzić aktualny kurs euro, zapoznaj się z naszą Tabelą kursów walut.
Jaki jest kurs euro?
Kurs euro, tak jak każdej innej waluty, jest zmienny. Żeby sprawdzić aktualny kurs euro, zapoznaj się z naszą Tabelą kursów walut.
Jaki jest kurs funta?
Kurs funta, tak jak każdej innej waluty, jest zmienny. Żeby sprawdzić aktualny kurs funta, zapoznaj się z naszą Tabelą kursów walut.
Jak mogę sprawdzić jakie zajęcia egzekucyjne mam na koncie?
Informacje o zajęciach egzekucyjnych możesz dostać:
- przez serwis CA24 eBank - przez wiadomość lub czat,
- w aplikacji CA24 Mobile - przez czat lub telefonicznie; zadzwoń do nas z apki, tak najłatwiej załatwisz sprawę - nie będziemy musieli Cię dodatkowo identyfikować,
- w naszej placówce,
- przez infolinię.
Jeśli na Twoje konto wpływają pieniądze, które można zwolnić spod egzekucji - możesz wysłać nam wniosek o zwolnienie z egzekucji. Szczegóły znajdziesz na stronie "zwolnienia pieniędzy spod egzekucji".
Jak mogę zrezygnować z konta?
Umowę konta możesz wypowiedzieć nam pisemnie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie możesz:
- przynieść do naszej dowolnej placówki,
- wysłać nam listem na adres: ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Jeśli masz konto wspólne, do wypowiedzenia wystarczy oświadczenie jednego posiadacza.
Jeśli nie masz jeszcze 18 lat, do wypowiedzenia potrzebujemy zgody Twojego Przedstawiciela.
Jeśli wypowiesz umowę, pamiętaj, żeby:
- wypłacić lub przelać na inne konto pieniądze, które masz na koncie,
- jeśli masz zadłużenie - spłać je.
Jak odblokować kartę płatniczą?
Zablokowaną kartę płatniczą możesz odblokować:
- w aplikacji CA24 Mobile - kliknij Pieniądze na dolnym panelu i przejdź do sekcji Karty. Wybierz kartę i kliknij Odblokuj kartę. Podaj PIN mobilny i zatwierdź operację. Po odblokowaniu karty od razu możesz z niej korzystać.
- w serwisie CA24 eBank - w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta. Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest karta i przejdź do miejsca, gdzie pokazana jest karta lub karty. Przy właściwiej karcie wybierz przycisk Odblokuj, przejdź dalej i zatwierdź operację. Będzie to potwierdzenie w aplikacji mobilnej CA24 Mobile, hasło SMS lub, jeżeli używasz tokena, hasło i wskazanie z tokena
- przez CA24 Infolinię - będzie Ci potrzebny telekod do poprawnej i bezpiecznej weryfikacji
Jak otworzyć konto w banku Credit Agricole?
To bardzo proste. Możesz to zrobić:
- przez aplikację CA24 Mobile - pełną korzyści
- w naszej dowolnej placówce
- przez wniosek internetowy
- przez CA24 Infolinię
Jeśli chcesz zapoznać się z ofertą kont osobistych, odwiedź naszą stronę.
Jak otworzyć rachunek walutowy w aplikacji?
Rachunek walutowy możesz otworzyć na kilka sposobów, na przykład:
1 sposób:
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Rachunki
- Kliknij wybierz konto dla siebie i wybierz Rachunek walutowy
- Kliknij Otwórz Rachunek walutowy
- Wybierz walutę, w jakiej chcesz otworzyć konto i kliknij Dalej
- Sprawdź, czy dane są poprawne i kliknij Otwórz rachunek walutowy
- Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe!
2 sposób:
- Zaloguj się i kliknij Majątek na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Rachunki
- Kliknij wybierz konto dla siebie i wybierz Rachunek walutowy
- Kliknij Otwórz Rachunek walutowy
- Wybierz walutę, w jakiej chcesz otworzyć konto i kliknij Dalej
- Sprawdź, czy dane są poprawne i kliknij Otwórz rachunek walutowy
- Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe!
3 sposób:
- Zaloguj się i wybierz Twoje konto na akordeonie
- W szczegółach znajdziesz kafelek Rachunek walutowy. Kliknij Dodaj +
- Wybierz walutę, w jakiej chcesz otworzyć konto i kliknij Dalej
- Sprawdź, czy dane są poprawne i kliknij Otwórz rachunek walutowy
- Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe!
Możesz u nas otworzyć rachunki w euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim. Informacje o aktualnej ofercie i kosztach prowadzenia rachunku walutowego znajdziesz na stronie z ofertami wszystkich rachunków walutowych.
Jak otworzyć rachunek walutowy w serwisie CA24 eBank
- Zaloguj się do serwisu CA24 eBank
- Kliknij: Moje produkty
- Wybierz: Konta
- Wybierz konto, w ramach którego chcesz otworzyć rachunek walutowy
- Kliknij: Załóż konto walutowe
- Wybierz walutę rachunku i nadaj mu własną nazwę
- Kliknij: Dalej
- Zapoznaj się z Podsumowaniem i zatwierdź otwarcie rachunku walutowego ustaloną metodą autoryzacji
- Gotowe! Masz nowy rachunek walutowy
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o koncie walutowym, odwiedź naszą stronę.
Jak przenieść konto osobiste do innego banku?
By przenieść konto osobiste, należy odwiedzić placówkę banku, do którego chcemy przenieść nasz rachunek, wypełnić wniosek i podpisać upoważnienie dotyczące przeniesienia usług. W przypadku przenoszenia konta wspólnego należy pamiętać, że będzie również wymagana obecność i dane współposiadacza konta.
Zobacz jak przenieść konto do banku Credit Agricole.
Jak przenieść wynagrodzenie do Credit Agricole?
Jak rodzic może kontrolować wydatki swojego dziecka?
Wydatki swojego dziecka możesz śledzić w aplikacji CA24 Mobile. Wszystkie transakcje kartą pojawią się w historii, dodatkowo po każdej operacji kartą dostaniesz powiadomienie PUSH lub SMS. Saldo na rachunku dziecka można też sprawdzić przed zalogowaniem do aplikacji CA24 Mobile.
Jak samodzielnie zrobić przelew?
W naszym banku przelew zwykły możesz zrobić samodzielnie:
- w aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści – ze skrótu na ekranie głównym lub zakładki Płatności w dolnym panelu
- w serwisie CA24 eBank – na ekranie głównym kliknij strzałkę obok etykiety Wykonaj przelew do lub w górnym menu kliknij Przelewy i wybierz Przelew
Jeśli potrzebujesz wsparcia naszego doradcy możesz też zrobić przelew:
- w naszej dowolnej placówce – z pomocą doradcy (sprawdź w Tabeli opłat i prowizji dla swojego konta ile zapłacisz za ten przelew)
- przez CA24 Infolinię – zadzwoń do nas i postępuj według instrukcji (sprawdź w Tabeli opłat i prowizji dla swojego konta ile zapłacisz za ten przelew)
Jak skorzystać z rabatów w Klubie Korzyści?
Przejdź do aplikacji CA24 Mobile i zacznij korzystać z tysięcy rabatów. Oferty są dostępne na głównym ekranie aplikacji w Rzece Korzyści oraz w zakładce Korzyści. Pobieraj kupony rabatowe do Twoich ulubionych sklepów i ciesz się tańszymi zakupami.
Jak skorzystać z rabatu Klubu Korzyści w sklepie internetowym?
Po pobraniu kuponu w aplikacji CA24 Mobile, wystarczy że podasz kod rabatowy w sklepie partnera lub postąpisz zgodnie instrukcjami, które wskazaliśmy w szczegółach oferty.
Jak skorzystać z rabatu Klubu Korzyści w sklepie stacjonarnym?
Po pobraniu kuponu w aplikacji CA24 Mobile, wystarczy że pokażesz kupon sprzedawcy przed dokonaniem płatności naszą kartą do konta.
Jak sprawdzić kursy walut?
Żeby sprawdzić kursy walut, zapoznaj się z Tabelą kursów walut, dostępną na naszej stronie internetowej.
Jak sprawdzić stan konta?
Stan konta, wpływy i wydatki możesz sprawdzić w:
Jeżeli nie masz do nich dostępu, informacji udzieli Ci nasz doradca na CA24 Infolinii lub w naszej placówce.
Jak włączyć abonament?
Włącz abonament jaki potrzebujesz i korzystaj z nielimitowanych usług
Możesz to zrobić samodzielnie w serwisie CA24 eBank. Zobacz jak:
- Zaloguj się do CA24 eBank> przejdź do OFERTA I UMOWY i kliknij w Oferty.
- Wybierz Abonamenty> sprawdź jakie abonamenty masz dostępne.
- Aktywuj wybrany abonament.
Wypłaty z bankomatów na całym świecie
Jeśli często podróżujesz i potrzebujesz gotówki - korzystaj z nielimitowanych wypłat ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą, bez opłat za pojedynczą transakcję. Zobacz ile to kosztuje »
Przelewy z rachunków oszczędnościowych
Oszczędzasz i chcesz mieć dostęp do swoich oszczędności wtedy kiedy potrzebujesz? Chcesz wypłacać je w razie potrzeby, częściej niż raz w miesiącu – korzystaj z nielimitowanej liczby przelewów z rachunków oszczędnościowych, bez opłaty za pojedynczy przelew. Zobacz ile to kosztuje »
Przelewy ekspresowe
Jeśli potrzebujesz szybko przesyłać pieniądze – korzystaj z nielimitowanej liczby przelewów ekspresowych w CA24 eBank, CA24 Mobile, CA24 Infolinia lub w naszej placówce banku, bez dodatkowej opłaty. Zobacz ile to kosztuje »
Bezpieczna karta do konta (debetowa)
Jeśli chcesz mieć lepszą kontrolę nad swoją kartą i wydatkami – korzystaj z możliwości sprawdzania salda i pobierania mini wyciągów w bankomacie, blokowania i odwoływania blokady karty, zamawiania nowego numeru PIN lub awaryjnych wypłat z karty, bez ograniczeń w miesiącu i bez opłat za pojedynczą czynność. Zobacz ile to kosztuje »
- Zatwierdź zmiany - kliknij ZAPISZ.
- Od teraz możesz korzystać z nielimitowanych usług.
Alternatywnie, abonament możesz włączyć także:
- w naszej dowolnej placówce,
- telefonicznie.
Jak wyłączyć usługę powiadomień tekstowych?
Dyspozycję rezygnacji z Serwisu Tekstowego CA24 może złożyć jedynie Posiadacz konta.
Rezygnację z usługi możesz zlecić:
- w serwisie CA24 eBank - w menu górnym wybierz Ustawienia, kliknij SMS w sekcji Usługi, a następnie Wyłącz Usługę i zatwierdź zmianę
- przez CA24 Infolinię - będzie Ci potrzebny telekod do poprawnej i bezpiecznej weryfikacji
- w naszej placówce
Każdy Użytkownik usługi może dodatkowo złożyć tymczasową, do czasu odwołania dyspozycji, blokadę serwisu tekstowego.
Jak zaktualizujesz swoje dane?
Swoje dane i informacje zaktualizujesz:
- w aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się, kliknij na ikonkę profilu, a następnie wejdź w Ustawienia i Moje dane
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij na Ustawienia i wejdź w Moje dane
- przez formularz do aktualizacji danych osobowych
- przez formularz do aktualizacji dowodu osobistego
- osobiście w naszej dowolnej naszej placówce - znajdź najbliższą
- przez CA24 Infolinię
Jak zamówić nową kartę do konta?
Nową kartę do konta zamówić samodzielnie w:
CA24 Mobile - pełna korzyści
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Karty
- Wybierz z listy Twoją obecną kartę do konta
- Zjedź na dół ekranu i kliknij Zamów kartę
- Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie
- Na ostatnim etapie, sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają i kliknij Zamów
- Gotowe!
eBank
- Zaloguj się do eBanku
- Kliknij na menu górnym Moje produkty i wybierz Konta
- Z listy po lewej stronie wybierz konto, do którego chcesz zamówić nową kartę
- Zjedź na dół ekranu i kliknij Zamów nową kartę
- W kolejnym kroku wybierz:
- użytkownika, np. pełnomocnika do konta;
- typ karty, w zależności od konta jakie masz możesz wybrać rodzaj karty, np. kartę z wizerunkiem
- limit dzienny, czyli maksymalną kwotę, którą chcesz dysponować podczas płatności kartą każdego dnia.
- adres korespondencyjny, na który chcesz dostać kartę.
- Po uzupełnieniu wszystkich danych przejdź dalej i zatwierdź zamówienie wybranym sposobem autoryzacji (w aplikacji, hasłem SMS lub tokenem)
- Gotowe!
Jak zastrzec kartę?
Zniknęła Twoja karta debetowa, karta firmowa lub karta kredytowa? Zobacz, jak łatwo możesz zastrzec kartę:
- w aplikacji CA24 Mobile
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Karty
- Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec
- Kliknij Zastrzeż kartę
- Wybierz powód zastrzeżenia i kliknij Zastrzeż kartę
- Gotowe, zastrzegliśmy Twoją kartę
- w serwisie CA24 eBank
- Zaloguj się i wybierz Moje produkty w górnym menu
- Jeśli chcesz zastrzec kartę do konta (debetową), przejdź do zakładki Konta. Jeśli chcesz zastrzec kartę kredytową, przejdź do zakładki Karty kredytowe
- Przejdź do sekcji Karty
- Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec i kliknij Zastrzeż
- Podaj powód zastrzeżenia i kliknij Dalej
- Gotowe, zastrzegliśmy Twoją kartę
- przez CA24 Infolinię
- w naszej placówce
Ważne!
- Zastrzeż kartę, jeśli ktoś Ci ją ukradł lub nie wiesz, gdzie się znajduje. Nikt już jej nigdy nie użyje, Ty też nie
- Po zastrzeżeniu karty możesz zamówić nową kartę do Twojego konta
Jak zatwierdzać płatności kartą debetową (do konta) w internecie z PIN-em do karty?
Od grudnia 2020 r. wprowadziliśmy dodatkową metodę identyfikacji do potwierdzania płatności kartą w internecie. Ma to na celu zwiększenie bezpieczeństwa tych transakcji i wynika z dyrektywy PSD2.
- na stronie płatności, po wybraniu płatności kartą podaj dane karty - jej numer, datę ważności i kod z tyłu karty
- dostaniesz SMS-a z kodem 3D-Secure (na numer telefonu, który mamy w banku) - wpisz go w oknie płatności
- podaj PIN do karty (ten sam co w bankomacie)
- zatwierdź płatność
Strona płatności będzie wyglądać tak:

Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
- adres strony, może być: ‘https://3dsecure2.credit-agricole.pl’ lub ‘https://3dsecure.credit-agricole.pl’
- ikonkę kłódki przed adresem strony
- logo Credit Agricole
- logo zabezpieczenia organizacji płatniczej Mastercard lub Visa
- poprawne dane Twojej płatności: nazwę odbiorcy, datę transakcji, 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty, kwotę i walutę transakcji
Jak zgłosić aktualizację dokumentu tożsamości?
Jeśli jesteś po wymianie dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu), niezwłocznie zaktualizuj swoje dane. Możesz to zrobić:
- w aplikacji CA24 Mobile (dowód osobisty)
- w eBanku (dowód osobisty)
- przez wniosek internetowy (wystarczy, że załączysz skan lub zdjęcie obu stron ważnego dokumentu tożsamości i podasz aktualne dane)
- w naszej dowolnej placówce
Jak zgłosić zgon właściciela konta bankowego?
Zgon bliskiej osoby, która miała w naszym banku konto możesz zgłosić zdalnie, bez konieczności osobistego odwiedzania placówki bankowej. Prześlij wiadomość pocztą elektroniczną na adres: zgloszenie_zgonu@credit-agricole.pl. Wiadomość powinna zawierać: imię, nazwisko, pesel osoby zmarłej, i/lub numer umowy zawartej przez zmarłą osobę z bankiem. Do wiadomości dołącz skan aktu zgonu i wskaż jakie pokrewieństwo wiązało cię ze zmarłą osobą (np. mąż, żona, wnuk, dziecko).
Jak zmienić limity na karcie do konta?
Limity w karcie do konta (debetowej) możesz zmienić:
- w aplikacji CA24 Mobile
- w serwisie CA24 eBank - w górnej belce wybierz Moje produkty, następnie Konta, na dole ekranu wybierz kartę i kliknij Zmień limity. Zatwierdź zmianę tak, jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank.
- przez CA24 Infolinię - będzie Ci potrzebny telekod do poprawnej i bezpiecznej weryfikacji
- w naszej placówce
Jak zmienię limity na karcie dziecka?
Najszybciej limity na karcie dziecka zmienisz w aplikacji CA24 Mobile.
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Karty
- Wybierz kartę z sekcji Karty dla dzieci i kliknij Limit na karcie. Możesz zmienić okres (dzienny lub miesięczny) i kwotę limitu
- Kliknij Zapisz i zatwierdź operację PIN-em mobilnym
- Gotowe
Jestem cudzoziemcem. Czy mogę otworzyć konto w banku Credit Agricole?
Tak. Możesz otworzyć konto w placówce bankowej, jeśli posiadasz jeden z akceptowanych przez Bank dokumentów i pełną zdolność do czynności prawnych. Szczegółowe informacje są dostępne w każdej placówce lub pod numerem telefonu:
- Polska infolinia
- Contact in English: 801 70 09 00 for mobile phones (call charges may vary depending on your service provider) and abroad phone calls +48 71 799 71 99 (call charges may vary depending on your service provider)
- Service téléphonique en français: 801 700 666 pour les portables (prix de l’appel selon le tarif de l’opérateur) et de fetranger +48 71 799 71 77 (prix de l’appel selon le tarif de l’opérateur)
- Українськомовна інфолінія за номером +48 71 799 71 14 (вартість дзвінка згідно тарифу оператора)
Jestem studentem i nie mam jeszcze dochodów. Czy mogę otworzyć sobie konto?
Tak, aby otworzyć konto w Banku Credit Agricole nie trzeba mieć stałych dochodów. Wystarczy wykonać miesięcznie 1 płatność kartą lub BLIK, żeby nie płacić za prowadzene konta, kartę do konta, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i przelewy Elixir przez internet lub aplikację mobilną.
Zapraszamy do otwarcia Konta dla Ciebie MOVE!
Kiedy dostanę premię za polecenie?
Premię za polecenie dostaniesz, gdy Twój znajomy otworzy konto z Twoim kodem polecenia i zapłaci kartą do konta lub BLIKiem min. 5 razy w kolejnym miesiącu po otwarciu konta.Premię dostaniesz w następnym miesiącu po tym, jak zostaną spełnione te warunki. Zapoznaj się ze szczegółami Programu poleceń.
Kiedy karta płatnicza traci ważność?

Karta wygasa wraz upływem okresu jej ważności, który jest oznaczony na karcie w kolejności: miesiąc/rok.
W zależności od tego, gdzie znajdują się dane na Twojej karcie – z przodu lub z tyłu, datę jej ważności znajdziesz zawsze pod numerem karty.


Karta po upływie jej ważności jest wznawiana automatycznie, dostaniesz ją pocztą. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj:
Kto jest posiadaczem Konta dla Ciebie JUNIOR?
Posiadaczem Konta dla Ciebie JUNIOR jest rodzic lub opiekun prawny dziecka. Może nim zarządzać w swojej aplikacji CA24 Mobile i serwisie CA24 eBank.
Mam Konto Klasyczne, a chciałbym zamienić je na inny pakiet. W jaki sposób mogę to zrobić?
Pakiet konta możesz zmienić:
- samodzielnie
- z pomocą doradcy
- podczas wizyty w placówce
- telefonicznie, przez naszą CA24 Infolinię - podczas rozmowy będzie potrzebny Twój telekod (koszt wg stawki operatora)
Aplikacja CA24 Mobile - pełna korzyści
- Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu lub kliknij na kartę akordeonu z rachunkiem, którego chcesz zmienić pakiet konta (i przejdź do kroku 4)
- Przejdź do zakładki Rachunki
- Wybierz z listy konto, którego chcesz zmienić pakiet
- Zjedź na sam dół i kliknij Zmień rodzaj konta
- Po wybraniu nowego pakietu konta, postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie
- Gotowe!
eBank
- Zaloguj się do eBanku
- Kliknij na menu górnym Moje produkty i wybierz Konta
- Z listy po lewej stronie wybierz konto, którego pakiet chcesz zmienić
- Rozwiń opcję Zmiana rodzaju konta (pod przyciskiem Przelew)
- Zapoznaj się z opisem poszczególnych pakietów i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada, klikając Wybierz
- Potwierdź zmianę przez wybrany sposób autoryzacji (w aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści, kodem SMS lub tokenem)
- Gotowe!
Mam konto na moje imię i nazwisko. Czy do tego konta mogę dopisać drugiego posiadacza? Jeżeli tak, to co mam zrobić?
Zapraszamy do odwiedzenia jednej z naszych placówek bankowych. Osobę, która ma zostać drugim posiadaczem, poprosimy o przedstawienie swojego dokumentu tożsamości.
Mam nową kartę do konta. Jak mogę ją aktywować?
Jeśli masz nową kartę debetową (do konta) lub kredytową - aktywuj ją przed pierwszym użyciem.
Możesz to zrobić:
Pierwszą transakcję musisz potwierdzić PIN-em. Kolejne możesz robić zbliżeniowo (do 100 zł), bez PIN-u.
Jeśli masz wznowioną kartę, bo poprzednia straciła ważność, do aktywacji wystarczy pierwsza płatność, którą potwierdzisz PIN-em.
Mam nowy dowód osobisty - czy muszę poinformować bank?
Tak, zgodnie z Regulaminem konta dla osób fizycznych, klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować bank o każdej zmianie danych osobowych, także o zmianie dowodu osobistego.
Jeśli jesteś po wymianie dowodu osobistego, wypełnij specjalny formularz. Wystarczy, że załączysz skan lub zdjęcie obu stron ważnego dokumentu tożsamości i podasz aktualne dane. Po wysłaniu formularza prześlemy do Ciebie kod SMS służący do potwierdzenia operacji.
Aktualizacja danych z dokumentu tożsamości możliwa jest również w każdej naszej placówce.
Moje dane zostały zaktualizowane, ale wciąż otrzymuję SMS-y. Co mam zrobić?
Otrzymujesz SMS-y z prośbą o aktualizację danych? Sprawdź poprawność i kompletność danych osobowych, kontaktowych i adresowych. Możesz to zrobić:
- w aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil w lewym górnym rogu. Wybierz zakładkę Ustawienia, a następnie pod nagłówkiem O mnie kliknij Moje dane.
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się do serwisu, przejdź do zakładki Ustawienia, a następnie kliknij przycisk Moje dane.
W sekcji Inne dane zwróć uwagę czy ankieta finansowa i rezydencja podatkowa są wypełnione i dane są aktualne.
Jeśli wszystkie dane się zgadzają, nie otrzymasz już kolejnych SMS-ów dotyczących aktualizacji.
Po jakim czasie zostaną zaksięgowane na koncie środki wpłacone przez wpłatomat?
Czas księgowania środków na koncie, wpłaconych z użyciem karty, bez względu na porę wykonania wpłaty, wynosi do 10 minut.
Ponadto każda taka transakcja musi zostać zatwierdzona numerem PIN.
Dla pozostałych wpłat, wykonanych między godzinami 06:00 - 23:00, czas księgowania środków na rachunku wynosi do 30 minut. Poza tą porą księgowanie następuje dopiero po godzinie 06:00.
Skończyła mi się ważność karty do konta. Co mam zrobić?
Karta do konta po upływie jej ważności jest wznawiana automatycznie i przesyłana dostarczana przez Bank tak, jak jej poprzedni egzemplarz (najczęściej na wskazany przez Klienta adres korespondencyjny).
Warunkiem wznowienia karty jest jej użytkowanie (Bank nie wznawia kart, jeśli nie były użyte ani razu w ciągu 6 miesięcy przed upływem terminu wskazanego na aktualnym egzemplarzu karty).
Jeżeli karta nie została dostarczona drogą pocztową, zachęcamy do kontaktu w naszej aplikacji mobilnej. Możesz również zadzwonić na CA24 Infolinię lub spotkać się z doradcą w naszej placówce.
W jakich godzinach odbywają się księgowania sesji przychodzących i wychodzących?
Sesje przychodzące
Księgowanie sesji przychodzących w banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 11.00, 15.00, 17.00.
Sesje wychodzące
Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:
- jeżeli zostały złożone do godziny 14.30 w dniu roboczym - tego samego dnia,
- jeżeli zostały złożone po godzinie 14.30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego,
- jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym.
***
Zapraszamy do korzystania z naszej aplikacji mobilnej CA24 Mobile, w której możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę. Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.
Za co została naliczona opłata o tytule […]?
Opłata za prowadzenie konta/kartę/wypłatę z bankomatów/serwis tekstowy CA24 jest pobierana, gdy w poprzednim miesiącu kalendarzowym nie zapewniony został minimalny wpływ na rachunek (wysokość wpływu zależna jest od posiadanego pakietu konta) i nie wykonana została przynajmniej jedna transakcja bezgotówkowa (np. kartą do konta lub BLIKiem). Więcej informacji można znaleźć w aktualnej Tabeli Opłat i Prowizji.
Zamknąłem konto, dlaczego mogę się logować do CA24 eBank?
Masz dostęp na podstawie naszej Umowy Bankowości Elektronicznej (UBE). Po zamknięciu konta wciąż jest ona aktywna. Jeśli nie potrzebujesz dostępu, możesz wypowiedzieć umowę. Możesz to zrobić pisemnym oświadczeniem i przekazać je do:
- naszej dowolnej placówki
- listem, na nasz adres: Credit Agricole Bank Polska S.A., ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Jeśli masz od 13 do 18 lat takie wypowiedzenie musisz złożyć razem z Twoim przedstawicielem ustawowym.
Złożyłem wniosek za pośrednictwem Internetu i co dalej? W jaki sposób mam podpisać umowę i kiedy konto będzie aktywne?
Na podstawie wypełnionego przez Ciebie wniosku, przygotujemy umowę konta i prześlemy ją do Ciebie pocztą do podpisu. Odeślij podpisaną umowę wraz z kserokopią stron dokumentu tożsamości. Twoje konto zostanie uaktywnione po otrzymaniu przez Bank, podpisanej przez Ciebie umowy konta, o czym zostaniesz powiadomiony pocztą elektroniczną. Po otrzymaniu przesyłki wyślemy do Ciebie drugi egzemplarz umowy oraz kartę, PIN do karty i/lub token (jeśli złożyłeś na nie zapotrzebowanie). Zadzwoń do nas, aby aktywować kartę i dostęp do konta przez telefon i/lub Internet.
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce
Oferta banku
Porozmawiaj na czacie banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Asia to wirtualna doradczyni
- Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
- Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
- Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.

Asię wspierają nasi Doradcy
- jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego, karty lub kredytu gotówkowego
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Jeżeli chcesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Z doradcą porozmawiasz o ofercie konta indywidualnego, kredytu gotówkowego i karty kredytowej. W trakcie rozmowy możesz także kupić te produkty bez wychodzenia z domu.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes

Funkcja wideorozmowy jest teraz niedostępna.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.