Konto

W sytuacji, w której nasz klient otrzymuje na swoje konto nienależny przelew, możemy poprosić go o zwrot pieniędzy. Żeby tak się stało, nadawca tego przelewu musi skontaktować się ze swoim bankiem. W kolejnym kroku, bank nadawcy kontaktuje się z nami, a my pisemnie z klientem.

Nie ma terminów określających zwrot takiego przelewu. Zwrot pieniędzy leży w gestii odbiorcy przelewu.

Jeśli jednak odbiorca błędnego przelewu nie zwróci pieniędzy dobrowolnie (po otrzymaniu naszego wniosku), nadawcy przelewu pozostaje droga sądowa. Właściwe byłoby tu wytoczenie powództwa z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule na naszym blogu CAsfera.pl:

Co zrobić, gdy źle przelejesz pieniądze?

Jako bank musimy działać zgodnie z przepisami prawa i mieć pełne i aktualne dane naszych klientów. Wysyłaliśmy w tej sprawie SMS-y, mejle czy wiadomości w serwisie CA24. W związku z tym, że dane nie zostały zaktualizowane, musieliśmy zablokować Twoje konto i/lub kartę kredytową.

Żebyśmy mogli odblokować konto lub kartę kredytową zaktualizuj swoje dane osobowe.

Swoje dane i informacje zaktualizujesz:

Pamiętaj:

Żeby odblokować kartę kredytową skontaktuj się z nami przez CA24 Infolinię lub odwiedź naszą najbliższą placówkę. Zdjęcie blokady na rachunku karty kredytowej nastąpi w ciągu 2 dni roboczych.

Konto dla Ciebie JUNIOR to konta dla dzieci poniżej 13 roku życia. Jeśli Twoje dziecko ma więcej niż 13 lat, może - za Twoją zgodą - otworzyć Konto dla Ciebie GO!

Możesz to zmienić samodzielnie w CA24 eBank - zobacz jak. Możesz też poprosić o tę zmianę w naszej dowolnej placówce lub telefonicznie pod numerem 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub +48 71 354 90 09 (koszt połączenia wg stawki operatora). Podczas rozmowy telefonicznej będzie potrzebny telekod.

Po ukończeniu 13 roku życia zapraszamy dziecko z rodzicem lub innym opiekunem prawnym do naszej placówki, wtedy otworzymy Konto dla Ciebie GO! i zamkniemy Konto dla Ciebie JUNIOR.

Konto dla Ciebie JUNIOR nie zmienia się samo w Konto dla Ciebie GO! Jeśli Twoje dziecko skończy 14 lat, a Ty nie zamkniesz Konta dla Ciebie JUNIOR, zamkniemy je automatycznie.

Skutkiem prawnym ogłoszenia upadłości konsumenckiej jest to, że upadły traci wszelkie prawo do zarządzania swoim majątkiem. Wyjątkiem są pieniądze, które nie wchodzą do masy upadłości na podstawie art. 63 Prawa upadłościowego, np. świadczenia wychowawcze (800+, 300+, świadczenia z pomocy społecznej, alimenty).

Od momentu ogłoszenia upadłości majątkiem upadłego dysponuje syndyk, przydzielony przez sąd do prowadzenia postępowania upadłościowego.

Co stanie się z moim kontem po ogłoszeniu upadłości konsumenckiej?

Po ogłoszeniu upadłości blokujemy konto we wszystkich kanałach dostępu. Przestajemy również realizować zajęcia komornicze dotyczące długów powstałych przed ogłoszeniem upadłości.

Kto może złożyć dyspozycję?

Jedynie syndyk może złożyć dyspozycję odnośnie sposobu korzystania z konta lub zamknięcia konta upadłego. Nie mamy wpływu na treść dyspozycji syndyka.

Do czasu złożenia dyspozycji przez syndyka, upadły może wypłacić pieniądze, które nie wchodzą w skład masy upadłości, jedynie w placówce bankowej, która prowadzi obsługę gotówkową.

Jak syndyk może złożyć dyspozycję?

Jeśli syndyk chce zostać pełnomocnikiem do konta, do czego jest uprawniony, musi przyjść osobiście do placówki bankowej.

Karta płatnicza jest to elektroniczny środek płatniczy wydawany przez bank lub instytucję finansową, która jest alternatywą dla gotówki. Wyróżniamy następujące karty płatnicze: debetowa, kredytowa, charge oraz pre-paid. Bank Credit Agricole dla klientów indywidualnych oferuje karty debetowe oraz karty kredytowe.

Karta przedpłacona, czyli pre-paid, jest to rodzaj karty płatniczej, którą zasila się dowolną kwotą. Taką kartą można wykonywać transakcje do wyczerpania posiadanych na niej pieniędzy. Bank Credit Agricole nie posiada w ofercie kart tego typu. Sprawdź ofertę kart kredytowych.

Konto osobiste z debetem to rachunek bankowy, na którym możemy używać większej kwoty pieniędzy niż rzeczywiście wynoszą nasze zgromadzone środki. W chwili gdy wejdziemy na "minusowe saldo" bank zaczyna naliczać odsetki. Zadłużenie należy spłacić w ciągu 30 dni poprzez wpłatę środków na konto. W banku Credit Agricole nie ma konta osobistego z debetem. Klienci mogą za to skorzystać z Indywidualnej Linii Kredytowej w koncie.

Zapoznaj się z naszą ofertą kont osobistych.

Serwis tekstowy to serwis powiadomień SMS o wybranych zdarzeniach na Twoim koncie. Można go włączyć i zarządzać powiadomieniami w CA24 eBank, korzystając z opcji Ustawienia ->SMS.

Telekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinia. Telekod dostajesz SMS-em przy podpisaniu Umowy Bankowości Elektronicznej i zmieniasz na swój podczas pierwszej rozmowy z CA24 Infolinia.

Jeśli nie masz jeszcze telekodu lub go nie pamiętasz, możesz go samodzielnie wygenerować w CA24 Mobile, CA24 eBank lub w placówce:

CA24 Mobile

  1. Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie) w lewym górnym rogu
  2. Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
  3. Kliknij Kanały dostępu
  4. Wybierz CA24 Infolinia
  5. Kliknij Potrzebuję nowy telekod
  6. Po wpisaniu Twojego PIN-u mobilnego, dostaniesz SMS-a z tymczasowym hasłem do serwisu telefonicznego. Zmień je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24 Infolinia

CA24 eBank

  1. Zaloguj się do CA24 eBank
  2. Przejdź do opcji Ustawienia i wybierz Telekod
  3. Zatwierdź operację, a jednorazowy telekod wyślemy Ci SMS-em
  4. Kod zmienisz na własny podczas najbliższej rozmowy z CA24 Infolinia. Zostaniesz wtedy w pierwszej kolejności poproszony o telekod z SMS-a który dostałeś, a następnie nadasz własny - 6 cyfrowy

Sprawdź, jakie warunki musi spełniać nowy telekod:

  • nie może składać się z następujących po sobie cyfr (np. 123456, 987654),
  • nie może zawierać trzech takich samych cyfr obok siebie (np. 225553, 444444),
  • nie może być taki sam jak pierwsze sześć cyfr Twojego numeru PESEL.

Zajęcie egzekucyjne to blokada pieniędzy na Twoim koncie, którą nakłada organ egzekucyjny (np. komornik sądowy, urząd skarbowy, zakład ubezpieczeń społecznych, urząd miasta, izba celna) z powodu niespłaconych zobowiązań.

Jeśli szukasz ogólnych informacji w temacie zajęcia egzekucyjnego zajrzyj do zakładki "zajęcia egzekucyjne".

Zwolnij pieniądze z egzekucji

Zlecenie stałe jest rodzajem płatności, dzięki któremu środki przesyłane się samodzielnie z rachunku konta na wcześniej ustalony rachunek odbiorcy. Można ustalić, na jaki rachunek i z jaką częstotliwością ma zostać wykonany przelew o ustalonej kwocie.

To szybki, bezpieczny i wygodny sposób płatności przy użyciu karty - wystarczy zbliżyć kartę do terminala, w razie potrzeby wprowadzić PIN i gotowe!

Jak to działa?

  • Twoja karta musi być wyposażona w technologię zbliżeniową - poszukaj na karcie znaku płatności zbliżeniowych;
  • terminal w sklepie lub np. w restauracji musi być wyposażony w czytnik zbliżeniowy - będzie oznaczony symbolem płatności zbliżeniowych;
  • sprzedawca wpisze na terminalu kwotę do zapłaty, a Ty potwierdzisz ją i zapłacisz przez zbliżenie swojej karty. Jeśli transakcja będzie zaakceptowana - na wyświetlaczu terminala pojawi się potwierdzenie i pieniądze będą pobrane z Twojego konta lub z rachunku karty kredytowej;
  • wszystkie płatności powyżej 100 zł wymagają potwierdzenia PIN-em; do niektórych płatności poniżej 100 zł także może być potrzebny PIN, jeśli tak - terminal wyświetli taki komunikat. Maksymalna kwota pojedynczej transakcji zbliżeniowej, przy której nie jest wymagane potwierdzenie PIN-em jest różna w zależności od kraju i waluty.

Bezpieczeństwo

  • możesz płacić zbliżeniowo kartą do 100 zł bez podawania PIN-u. To ułatwienie przy transakcjach o małej wartości, ale też zabezpieczenie przed ujawnieniem PIN-u osobom postronnym w sytuacji szybkich zakupów. Czasem, niektóre transakcje poniżej 100 zł też będą wymagać potwierdzenia PIN-em, terminal wyświetli komunikat - to zabezpieczenie, które wynika z dyrektywy PSD2;
  • nie oddawaj swojej karty do rąk sprzedawcy - Ty przyłóż ją do terminala;
  • przepływ danych między kartą, a terminalem jest szyfrowany. Praktycznie nie istnieje możliwość "przechwycenia" danych karty podczas płatności zbliżeniowej. Każda transakcja ma swój unikalny jednorazowy cyfrowy „podpis”, który służy do potwierdzania autentyczności transakcji i samej karty;
  • nie ma też możliwości dokonania przypadkowej płatności kartą. Czytnik kart zbliżeniowych w terminalu aktywuje się tylko na krótką chwilę, a odległość karty od czytnika musi być mniejsza niż 5 centymetrów;
  • terminal nie przyjmie transakcji, jeśli w jego zasięgu będą dwie lub więcej karty zbliżeniowe (np. karta zbliżeniowa i karta miejska). Czyli nie zapłacisz jednocześnie z rachunków dwóch kart. Jeśli nosisz swoje karty razem, podczas płatności wyjmij tę, którą chcesz zapłacić i zbliż ją do terminala.

Płatności zbliżeniowe telefonem i zegarkiem

Możesz dodać swoje karty do telefonu i korzystać z Google Pay lub Apple Pay lub do zegarka i korzystać z Garmin Pay.

Aby wykonać przelew z zagranicy na konto w Banku Credit Agricole, Zleceniodawca przelewu zobowiązany jest podać:

  1. imię i nazwisko odbiorcy przelewu (Posiadacza rachunku),
  2. pełny 26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy przelewu (IBAN), przed którym należy dodatkowo wpisać "PL": PL (26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy przelewu),
  3. tytuł płatności - należy dokładnie podać za co dokonywany jest przelew,
  4. nazwę i adres banku odbiorcy przelewu:
    Credit Agricole Bank Polska SA
    ul. Legnicka 48 bud. C-D
    54-202 Wrocław, Polska
  5. kod SWIFT (tzw. BIC) Banku Credit Agricole: AGRIPLPR

Bank Credit Agricole uznaje konta swoich klientów przychodzącymi przelewami w EUR, USD, GBP, CHF, AUD, CAD, HUF, CZK, DKK, NOK, SEK, RUB, JPY i PLN, przy czym uznanie konta następuje zawsze w walucie PLN. Jeśli przelew zostanie wysłany w innej walucie niż wymieniona powyżej nie dotrze do Banku Credit Agricole, lecz zostanie zwrócony do banku nadawcy przelewu.

Żeby mieć dostęp do konta przez Internet należy uruchomić taką usługę. Można to zrobić telefonicznie, pod warunkiem posiadania telekodu. W przypadku braku telekodu sugerujemy kontakt z dowolną placówką bankową.

Tak, swoją tożsamość możesz potwierdzać dokumentem mDowód dostępnym w aplikacji mObywatel. Inne dokumenty tożsamości, które akceptujemy, to:

  • dowód osobisty polski lub zagraniczny,
  • paszport polski lub zagraniczny,
  • karta pobytu,
  • legitymacja szkolna w przypadku klienta małoletniego.

Tak. Do konta wydajemy kartę Mastercard Debit Junior. Posiadaczem karty jest rodzic lub opiekun prawny dziecka. Dziecko jest użytkownikiem karty, na karcie jest jego imię i nazwisko.

Nie. Dziecko nie ma obecnie dostępu do aplikacji CA24 Mobile. Korzysta wyłącznie z karty wydanej do konta.

Tak. W ramach Konta dla Ciebie JUNIOR oferujemy rachunki oszczędnościowe. Otworzysz je w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank.

Tak. Dziecko może płacić swoją kartą za zakupy w internecie. Każdą płatność kartą w internecie zatwierdza rodzic.

Nie. Dziecko korzysta z konta wyłącznie za pomocą karty debetowej. Przelewy z konta może robić rodzic lub opiekun prawny, który jest posiadaczem tego konta.

Tak. Dziecko może wybrać jeden z wizerunków, które udostępniamy w naszym katalogu

Darmowym kontem osobistym, które nie wymaga regularnych wpływów, jest Podstawowy Rachunek Płatniczy. Rachunek ten jest przeznaczony jedynie dla konsumentów, którzy nie posiadają rachunku płatniczego w walucie polskiej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Zapoznaj się z naszą ofertą kont osobistych.

W ofercie naszego banku dostępny jest Podstawowy Rachunek Płatniczy. Jest to darmowe konto, przeznaczone dla konsumentów nieposiadających innego rachunku płatniczego w walucie polskiej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jest jednak kilka ograniczeń (np. brak możliwości realizowania przelewów w systemie Express Elixir, brak Indywidualnej Linii Kredytowej), których nie posiada Konto dla Ciebie. Przy spełnieniu prostych warunków prowadzenie Konta dla Ciebie jest również darmowe.

Zapoznaj się z naszą ofertą kont osobistych.

W większości polskich banków konta osobiste (w zakresie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego) są nieoprocentowane. Klienci mogą natomiast korzystać z oprocentowanych rachunków oszczędnościowych prowadzonych w ramach kont osobistych. W banku Credit Agricole oferujemy naszym klientom rachunki oszczędnościowe, których oprocentowanie może zostać dodatkowe podwyższone pod warunkiem regularnych wpływów na konto i rachunek oszczędnościowy.

Tak. Bank Credit Agricole oferuje w ramach konta osobistego możliwość otwarcia rachunku walutowego w 3 walutach obcych: euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim.

Tak, wszystkimi kartami debetowymi wydawanymi przez bank Credit Agricole można płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.

Tak. Nie pobieramy opłaty za wydanie karty i jej użytkowanie. Wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą też są bezpłatne.

Aktualnie organizacje płatnicze - Visa i Mastercard nie wymagają podpisu na karcie.

Karta debetowa jest jednym z rodzajów kart płatniczych. Jest to karta, którą można dokonywać transakcji w ramach określonych limitów.

Poznaj 7 zalet głównych karty kredytowej

Tak. Karta z wizerunkiem z katalogu jest bezpłatna.

Tak. Korzystanie z konta dla Ciebie JUNIOR i używanie karty do konta jest bezpłatne.

Usługa 3D-Secure to zabezpieczenie transakcji w internecie, które wynika z zastosowania dyrektywy PSD2. Podczas płatności naszymi kartami debetowymi (do konta), w sklepach z oznaczeniami Mastercard SecureCode, Mastercard ID Check, Verified by Visa lub Visa Secure może być wymagane podanie kodu 3D-Secure.

Kod wyślemy na Twój numer telefonu, który mamy w banku. Dodatkowo może być też wymagane wpisanie PIN-u karty (tego samego, którego używasz np. w bankomacie).

Strona do wpisania kodu 3D-Secure i PIN-u karty będzie wyglądała tak:

Zrzut ekranu przedstawiający stronę zawierającą dane transakcji oraz możliwość wpisania kodu i PINu

Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:

  • adres strony, może być: ‘https://3dsecure2.credit-agricole.pl’ lub ‘https://3dsecure.credit-agricole.pl’
  • ikonkę kłódki przed adresem strony
  • logo Credit Agricole
  • logo zabezpieczenia organizacji płatniczej Mastercard lub Visa
  • poprawne dane Twojej płatności: nazwę odbiorcy, datę transakcji, 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty, kwotę i walutę transakcji.

Zobacz, jak zatwierdzać płatności kodem 3D-Secure

Tak. Najszybciej kartę dziecka zablokujesz i odblokujesz w aplikacji CA24 Mobile.

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Karty
  3. Wybierz kartę z sekcji Karty dla dzieci i kliknij Zablokuj czasowo
  4. Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
  5. Gotowe

Tak, zapraszamy Was do dowolnej placówki. Będziemy potrzebować Waszych dowodów tożsamości.

Tak. Pamiętaj jednak, aby złożyć oświadczenie, w którym wskażesz swoją rezydencję podatkową.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie CRS.

Tak, mamy dedykowane konto dla dziecka w każdym wieku. Jeżeli Twoje dziecko nie ukończyło 13 roku życia możesz skorzystać z oferty Konta dla Ciebie JUNIOR. Konto założysz w placówce na podstawie dokumentu tożsamości dziecka: legitymacji, dowodu osobistego lub paszportu.

Dla nastolatków w wieku 13-18 lat mamy dedykowany pakiet - Konto dla Ciebie GO!. Aby otworzyć to konto zapraszamy do naszej placówki przyszłego posiadacza konta z rodzicem lub z przedstawicielem ustawowym.

Konto dla Ciebie JUNIORKonto dla Ciebie GO!

Tak, konto osobiste można otworzyć bez karty debetowej. Zachęcamy jednak do korzystania z karty. To wygodny środek płatności - pozwala na wykonywanie zakupów na dowolną kwotę niezależnie od posiadanej gotówki w portfelu, bez potrzeby szukania bankomatu. Posiadanie karty również zapewnia bezpieczeństwo, dzięki limitom płatności zbliżeniowych, gdy padniesz ofiarą złodzieja. Dzięki rozwiniętej bankowości elektronicznej zastrzeżenie takiej karty jest szybkie i wygodne.

Zapoznaj się z naszą ofertą kont osobistych.

Zobacz, jakie środki/pieniądze możesz zwolnić spod egzekucji.

Wniosek o odblokowanie pieniędzy na Twoim koncie możesz złożyć:

Tak, limity na przelew (i nie tylko) możesz wygodnie zmienić w aplikacji CA24 Mobile, serwisie CA24 eBank czy dzwoniąc na CA24 Infolinię.

Limity możesz zmienić:

  • w aplikacji CA24 Mobile (Ustawienia » Przelewy w sekcji Limity) dla:
    • aplikacji CA24 Mobile
    • serwisu CA24 eBank
    • CA24 Infolinii
  • w serwisie CA24 eBank (Ustawienia » Limity i statusy) dla:
    • aplikacji CA24 Mobile
    • serwisu CA24 eBank (możesz jedynie zmniejszyć limit)
    • CA24 Infolinii
  • przez CA24 Infolinię dla:
    • aplikacji CA24 Mobile
    • serwisu CA24 eBank
    • CA24 Infolinii (możesz jedynie zmniejszyć limit)

Pamiętaj:

  • limit w aplikacji CA24 Mobile nie może być wyższy niż w serwisie CA24 eBank (zarówno dzienny jak i pojedynczy)
  • maksymalny limit dla aplikacji CA24 Mobile wynosi 10 000 zł
  • limit pojedynczy (jednej transakcji) nie może być wyższy od limitu dziennego (czyli sumy wartości wszystkich transakcji w ciągu jednego dnia)

Tak. Jeśli chcesz, żeby świadczenie trafiało na inne konto, złóż nowy wniosek o świadczenie. We wniosku podaj wszystkie niezbędne dane i nowy numer konta.

Tak. Z konta w Credit Agricole zrobisz przelew SEPA w euro (EUR). Możesz go wysłać do Wielkiej Brytanii i innego dowolnego kraju UE (w tym Polski), Islandii, Norwegii, Liechtensteinu, Szwajcarii na rachunek w banku, który uczestniczy w systemie rozliczeń SEPA. Możesz też zrobić przelew SWIFT w walucie AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, RUB, SEK i USD.

Nie. Do placówki możesz przyjść bez dziecka, choć oczywiście zawsze będzie u nas mile widziane. Pamiętaj tylko o dokumencie tożsamości dziecka.

PIN jest niezbędny do pełnego korzystania z możliwości karty płatniczej. Musisz nim potwierdzać wszystkie transakcje powyżej 100 zł w punktach stacjonarnych, niektóre transakcje do 100 zł, a także płatności kartą w internecie.

W banku Credit Agricole możliwy jest wybór wizerunku karty z dostępnego katalogu.

W banku Credit Agricole możliwy jest wybór wizerunku karty z dostępnego katalogu.

Jeśli nie chcesz korzystać z płatności zbliżeniowych możesz ją wyłączyć. Z pomocą naszego doradcy w dowolnej placówce lub przez telefon. Jeśli wyłączysz funkcję płatności zbliżeniowej w swojej karcie, to nie będziesz mógł jej włączyć ponownie - dopiero po wymianie karty.

Każde konto osobiste składa się z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, które służy m.in. do przyjmowania wpłat i realizowania wypłat w postaci gotówkowej lub bezgotówkowej (np. płatności za prąd czy gaz). Do kont osobistych wydawane są karty płatnicze, które umożliwiają dokonywanie płatności w sklepach i Internecie. Konta osobiste są z reguły nieoprocentowane.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o koncie osobistym, odwiedź naszą stronę.

Z kolei rachunki oszczędnościowe, jak sama nazwa mówi, służą przede wszystkich do odkładania środków. Rachunki oszczędnościowe są z reguły oprocentowane. W banku Credit Agricole oferujemy naszym klientom rachunki oszczędnościowe, których oprocentowanie może zostać dodatkowe podwyższone pod warunkiem regularnych wpływów na konto i rachunek oszczędnościowy.

Tak. Żeby otworzyć konto swojemu dziecku, musisz mieć konto osobiste w naszym banku.

Nie. Opłatę za nadanie przelewu ponosi osoba, która zleca przelew. Wysokość opłaty zależy od banku, w którym nadawca zleca przelew i ewentualnie od pośredników (jeśli są).

Dzień pobierania opłat jest domyślnie ustalony względem dnia otwarcia rachunku. Przykład: dla konta założonego 15.10.2019 - opłaty będą pobierane 15. dnia każdego miesiąca. Dzień naliczania opłat można zmienić na dowolny. Dyspozycję takiej zmiany można złożyć w:

  1. serwisie telefonicznym CA24
  2. placówce bankowej

Tak. Taka sytuacja może się zdarzyć, gdy używasz naszej karty płatniczej, ale nie korzystasz z mobilnej autoryzacji internetowych transakcji kartowych w aplikacji CA24 Mobile.

Wtedy, gdy płacisz kartą, to po podaniu jej danych (imię i nazwisko użytkownika karty, jej numer i data ważności, kod CVV2/CVC2) przejdziesz na zabezpieczoną stronę potwierdzenia płatności, obsługiwaną przez nasz bank.

Strona płatności będzie wyglądać tak:

Zrzut ekranu strony płatności z danymi transakcji i możliwością wpisania kodu i PIN-u

Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:

  • adres strony: https://3dsecure2.credit-agricole.pl lub https://3dsecure.credit-agricole.pl, lub adres operatora płatności (np. https://secure.payu.com),
  • ikonkę kłódki przed adresem strony,
  • poprawne dane Twojej płatności: nazwę odbiorcy, datę transakcji, 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty, kwotę i walutę transakcji.

Jeśli wszystko na tej stronie zgadza się ze zleconą przez Ciebie płatnością oraz w SMS-ie, który do Ciebie wysłaliśmy, są dokładnie te same informacje o płatności, to możesz zatwierdzić transakcję i wprowadzić kod autoryzacyjny z wiadomości oraz PIN do Twojej karty.

Bezpieczeństwo danych i pieniędzy klientów jest dla nas kwestią priorytetową. Żeby o nie dbać, wykorzystujemy różnego rodzaju rozwiązania. Jednym z nich jest system monitorujący, który zawiera liczne tzw. reguły antyfraudowe, które pozwalają na wykrycie różnego rodzaju anomalii na koncie klienta, np. nietypowych transakcji kartowych.

Żeby uniknąć podczas urlopu sytuacji związanych z blokadą karty, warto poinformować nas o planowanych podróżach - szczególnie, gdy rzadko opuszczasz Polskę. Gdyby jednak doszło do zablokowania karty, pamiętaj, że jest to blokada czasowa i po kontakcie z bankiem szybko przywrócisz pełną funkcjonalność karty.

Co do zasady, klient ma dużą swobodę i dowolność w tytułowaniu przelewów. Są ograniczenia techniczne, tak jak np. znaki specjalne, które nie mogą się pojawić w tytule. W takiej sytuacji jednak informujemy o tym klienta i może on zmienić tytuł, a przelew zostanie zrealizowany.

Inną sprawą są reguły bezpieczeństwa, w szczególności te, które przeciwdziałają praniu brudnych pieniędzy. Jeśli tutaj pojawi się tytuł budzący naszą wątpliwość, to kontaktujemy się z klientem i wyjaśniamy taką sytuację.

Tak, regularnie organizujemy promocje i akcje specjalne dla naszych klientów. Warto śledzić naszą stronę internetową oraz profile w mediach społecznościowych, aby być na bieżąco z najnowszymi ofertami.

Zachęcamy także do zapisu do naszego newslettera - dzięki niemu otrzymasz aktualne informacje o specjalnych ofertach, konkursach i nowościach.

Tak, wszystkimi kartami debetowymi wydawanymi przez bank Credit Agricole można płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.

Za wysłane przez bank SMS-y (serwis tekstowy CA24 SMS) pobieramy opłatę zgodnie z Tabelą opłat i prowizji. Wysokość miesięcznej opłaty może być różna, w zależności od rodzaju konta. Wysokość opłaty znajdziesz w cenniku kont.

Jeśli chcesz zrezygnować z powiadomień SMS, możesz je wyłączyć samodzielnie w serwisie CA24 eBank. Zaloguj się do serwisu CA24 eBank, wybierz Ustawienia i w sekcji Usługi kliknij w SMS, a potem w Wyłącz usługę.

Należy sprawdzić w zleceniu stałym czy liczba rat oraz data zakończenia spłaty są ustawione prawidłowo. Jeśli te parametry są poprawne, a zlecenie nie zostało zrealizowane, należy skontaktować się z naszym Serwisem telefonicznym CA24.

Upewnij się, czy udało Ci się spełnić wszystkie warunki. Wejdź na stronę Promocje, odszukaj interesującą Cię promocję i sprawdź obowiązujące warunki.

Jeżeli nadal masz wątpliwości, skontaktuj się z nami.

Jeśli nie możesz zrobić przelewu, sprawdź, czy jego kwota nie przekracza limitu dziennego lub limitu pojedynczego przelewu. Najszybciej zrobisz to w aplikacji CA24 Mobile.

Zaloguj się do aplikacji, kliknij w swój profil, wybierz Ustawienia i wejdź w Limity dla przelewów. Jeśli Twoje limity są niższe od kwoty przelewu, wybierz serwis i zwiększ limit dzienny lub pojedynczego przelewu.

Upewnij się, że Ty i osoba, której poleciłeś nasze konto spełniliście wszystkie warunki Programu poleceń.

Jeśli masz wątpliwości, zadzwoń do nas.

Przyczyn odrzucenia transakcji kartą może być wiele. Do najczęstszych powodów należą m.in.:

  • brak pieniędzy na koncie
  • błędny PIN
  • przekroczony termin ważności karty
  • mechaniczne uszkodzenie karty płatniczej
  • przekroczenie limitu płatności
  • problemy z terminalem (uszkodzenie, brak połączenia z internetem)

Żeby wyjaśnić tę sytuację, skontaktuj się z nami:

Czekasz na przelew? Możliwe, że jest wciąż w trakcie realizacji. Przelewy zwykłe księgujemy w tym samym dniu roboczym. Dzieje się to podczas jednej z trzech sesji przychodzących: 11:00, 15:00 lub 17:00.

Jeżeli czekasz już długo, a przelewu dalej nie ma, poproś nadawcę płatności, żeby skontaktował się ze swoim bankiem. Przelew mógł zostać odrzucony np. ze względu na błędnie wprowadzone dane.

Przelewy wychodzące są realizowane:

  • jeżeli zostały złożone do godziny 14:30 w dniu roboczym - tego samego dnia
  • jeżeli zostały złożone po godzinie 14:30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego
  • jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym

Przelewy własne (wewnętrzne) księgujemy automatycznie.

Jako bank musimy działać zgodnie z przepisami prawa i mieć pełne i aktualne dane naszych klientów.

Do tego zobowiązuje nas ustawa i przepisy prawa - dlatego tak ważna jest aktualizacja Twoich danych. Dzięki temu realizujemy dyspozycje, udzielamy informacji o produkcie i masz pełny dostęp do naszych usług.

Informację o naliczonej opłacie można uzyskać za pośrednictwem Serwisu telefonicznego CA24 (będzie potrzebny telekod) oraz w dowolnej placówce bankowej.

Konto dla Ciebie JUNIOR możesz otworzyć w naszej dowolnej placówce. Znajdź placówkę

Należy zalogować się do serwisu CA24 eBank i wybrać zakładkę Oferta i umowy, następnie Inne sprawy wybrać odpowiedni program oraz kliknąć na przycisk ZŁÓŻ WNIOSEK.

Kod CVV składa się z trzech cyfr, które znajdziesz na odwrocie swojej karty obok miejsca na podpis. Podawaj ten kod tylko gdy płacisz zdalnie w sprawdzonych miejscach i serwisach. Zawsze podczas takich zakupów zachowuj zasady bezpieczeństwa.

Opłaty i prowizje za korzystanie z karty uzależnione są od posiadanego rodzaju kont i znajdują się w cenniku kont.

Opłata za wznowienie karty zależy od rodzaju konta, które masz. Aby sprawdzić wysokość opłaty, zapoznaj się z cennikiem kont.

Opłata miesięczna za korzystanie z karty zależy od rodzaju konta. Wysokość opłaty oraz warunki przy spełnieniu których nie pobierzemy opłaty miesięcznej za kartę opisujemy w cenniku kont.

Czas otrzymania środków na konto od Banku nadawcy w systemie SWIFT może potrwać od kilku do kilkunastu dni. Jest to uzależnione od procedur obowiązujących w Banku nadawcy oraz liczby pośredników, którzy uczestniczą w transakcji. W sytuacji, gdy bank Credit Agricole jest odbiorcą przelewu z zagranicy, nie możemy niestety określić czasu trwania takiego przelewu. W przypadku przelewów w systemie SEPA bank nadawca ma obowiązek przekazać środki najpóźniej w terminie D+1, co oznacza, że w Credit Agricole środki są księgowane najpóźniej po dwóch dniach roboczych od momentu zlecenia przelewu przez nadawcę.

W większości przypadków odpowiadamy na reklamację w ciągu:

  • 15 dni roboczych dla usług płatniczych od dnia zgłoszenia,
  • 30 dni kalendarzowych dla pozostałych tematów od dnia zgłoszenia.

Odpowiedź na reklamację przekażemy na piśmie na wskazany adres korespondencyjny lub pocztą elektroniczną na Twój wniosek.

Jeśli sprawa okaże się skomplikowana, czas oczekiwania może się wydłużyć, ale nie może przekroczyć 35 dni roboczych dla usług płatniczych i 60 dni kalendarzowych dla pozostałych tematów. W takim przypadku na pewno Cię o tym poinformujemy.

Karta przychodzi maksymalnie 10 dni od zamówienia na adres korespondencyjny. Jeśli karta nie dotarła w tym czasie, skontaktuj się z CA24 Infolinią.

Instrukcję aktywacji wysyłamy z kartą. Najszybciej aktywujesz ją w aplikacji CA24 Mobile. Wspólnie z dzieckiem nadasz też PIN do karty.

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Karty
  3. Wybierz kartę z sekcji Karty dla dzieci
  4. Wspólnie z dzieckiem nadaj PIN i aktywuj kartę
  5. Gotowe

Żeby poprawnie interpretować tabelę kursów walut, zapoznaj się z informacjami znajdującymi się w tabeli:

  • Waluta - nazwa danej waluty
  • Kod - kod ISO danej waluty
  • Kupno - wartość po jakiej bank sprzedaje klientom walutę
  • Sprzedaż - wartość po jakiej bank kupuje od klientów walutę
  • Spread - różnica pomiędzy kursem sprzedaży i kursem kupna
  • Kurs średni - średni kurs waluty na dany moment

Aby dodać kartę wybierz jedną z poniższych opcji i postępuj zgodnie z instrukcją.

Nie mam jeszcze karty UNLIMITED

  1. Wejdź na stronę https://www.cinema-city.pl/static/pl/pl/unlimited
  2. Zarejestruj się - tapnij Dołącz do UNLIMITED
  3. Kliknij Utwórz konto
  4. Uzupełnij swoje dane w kolejnych 6 ekranach.
    Na ekranie 5 wybierz miesięczny plan płatności
  5. W metodzie płatności kliknij Dodaj kartę i uzupełnij dane karty Visa Debit Credit Agricole
  6. Po zakończeniu rejestracji na adres, który podasz w formularzu Cinema City wyśle do Ciebie dokumenty z potwierdzeniem zawarcia umowy i szczegóły Twojej karty Unlimited

Mam już kartę UNLIMITED

  1. Zaloguj się do swojego konta online na stronie Cinema City https://www.cinema-city.pl/konto#/zaloguj
  2. Upewnij się, że masz Miesięczny Plan Płatności. Zmień metodę płatności klikając Zmień kartę
  3. Uzupełnij dane karty Visa Debit Credit Agricole
  4. Kolejne płatności cykliczne za abonament Unlimited Cinema City będziemy pobierać z tej karty, a Ty dostaniesz zwrot, jeśli spełnisz warunki promocji.

Z usługi Unlimited możesz zacząć korzystać od razu. Do zobaczenia w kinie!

Karta płatnicza upoważnia do wypłaty gotówki lub zapłaty za zakupy w terminalu płatniczym, czy podczas zakupów online. Dzięki czipowi oraz numerom pozwalającym przypisanie karty do odpowiedniego rachunku, kwota transakcji pobierana jest z konta właściciela karty po jej użyciu.

O korzyściach z płatności kartą przeczytaj na naszym blogu

Musisz przyjść do naszej dowolnej placówki i wziąć ze sobą jeden z dokumentów dziecka: dowód osobisty, paszport lub legitymację szkolną.

Jeśli nie masz dokumentu ze zdjęciem dziecka, możesz wziąć jego akt urodzenia wraz z potwierdzeniem nadania numeru pesel, który jest wydawany wraz z aktem urodzenia dziecka. Dokument potwierdzający nadanie numeru pesel będzie nam potrzebny tylko w sytuacji, gdy na akcie urodzenia nie ma numeru pesel dziecka.

Domyślny dzienny limit płatności kartą to 30 zł, a miesięczny 5 000 zł.

Możesz zmienić limit w aplikacji CA24 Mobile. Maksymalny dzienny limit na karcie to 200 zł, a maksymalny miesięczny limit na karcie to 5 000 zł.

Opłaty zależą od konta, które masz. Możesz je sprawdzić na stronie Opłaty i prowizje. Otwórz Tabelę opłat i prowizji kont dla osób fizycznych, są tam m.in. opłaty za prowadzenie konta, wpłaty i wypłaty, płatności czy karty płatnicze.

Limity na karcie płatniczej są określane przez klienta w momencie podpisania umowy. Limity mogą być zmniejszane lub zwiększane w każdej chwili poprzez różne kanały komunikacji z bankiem (zależnie od procedur bezpieczeństwa i możliwości weryfikacji klienta).

W Polsce dostępne są następujące rodzaje kart płatniczych: debetowa, kredytowa, charge oraz pre-paid. W banku Credit Agricole możesz dostać kartę debetową (do konta) i kartę kredytową.

Potrzebujesz więcej informacji? Subskrybuj nasz Newsletter i otrzymuj porady z zakresu finansów prosto na Twojego maila.

Oprócz standardowych wizerunków kart płatniczych banki udostępniają możliwość wyboru innego wzoru, najczęściej z przygotowanego katalogu – mogą przedstawiać miejsca, zwierzęta lub prezentować hobby. Zobacz nasze wizerunki kart do wyboru. Bank Credit Agricole umożliwia wybranie wizerunku z katalogu tyko dla kart debetowych.

Karta płatnicza to wygodny środek płatności - pozwala na wykonywanie zakupów na dowolną kwotę niezależnie od posiadanej gotówki w portfelu, bez potrzeby szukania bankomatu. Posiadanie karty również zapewnia bezpieczeństwo, dzięki limitom płatności zbliżeniowych, gdy padniesz ofiarą złodzieja. Dzięki rozwiniętej bankowości elektronicznej zastrzeżenie takiej karty jest szybkie i wygodne.

Jeśli interesuje Cię ten temat, subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj interesujące publikacje ze świata finansów wprost na Twojego maila.

Kurs euro, tak jak każdej innej waluty, jest zmienny. Żeby sprawdzić aktualny kurs euro, zapoznaj się z naszą Tabelą kursów walut.

Kurs euro, tak jak każdej innej waluty, jest zmienny. Żeby sprawdzić aktualny kurs euro, zapoznaj się z naszą Tabelą kursów walut.

Kurs funta, tak jak każdej innej waluty, jest zmienny. Żeby sprawdzić aktualny kurs funta, zapoznaj się z naszą Tabelą kursów walut.

Informacje o zajęciach egzekucyjnych możesz dostać:

Jeśli na Twoje konto wpływają pieniądze, które można zwolnić spod egzekucji - możesz wysłać nam wniosek o zwolnienie z egzekucji. Szczegóły znajdziesz na stronie "zwolnienia pieniędzy spod egzekucji".

Zwolnij pieniądze z egzekucji

Umowę konta możesz wypowiedzieć nam pisemnie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie możesz:

  1. przynieść do naszej dowolnej placówki,
  2. wysłać nam listem na adres: ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław,
  3. zlecić w aplikacji mobilnej, w szczegółach konta (nie dotyczy kont dla dzieci).

Jeśli masz konto wspólne, do wypowiedzenia wystarczy oświadczenie jednego posiadacza.

Jeśli nie masz jeszcze 18 lat, do wypowiedzenia potrzebujemy zgody Twojego Przedstawiciela.

Jeśli wypowiesz umowę, pamiętaj, żeby:

  1. wypłacić lub przelać na inne konto pieniądze, które masz na koncie,
  2. jeśli masz zadłużenie - spłać je.

Zablokowaną kartę płatniczą możesz odblokować:

  • w aplikacji CA24 Mobile - kliknij Pieniądze na dolnym panelu i przejdź do sekcji Karty. Wybierz kartę i kliknij Odblokuj kartę. Podaj PIN mobilny i zatwierdź operację. Po odblokowaniu karty od razu możesz z niej korzystać.
  • w serwisie CA24 eBank - w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta. Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest karta i przejdź do miejsca, gdzie pokazana jest karta lub karty. Przy właściwiej karcie wybierz przycisk Odblokuj, przejdź dalej i zatwierdź operację. Będzie to potwierdzenie w aplikacji mobilnej CA24 Mobile, hasło SMS lub, jeżeli używasz tokena, hasło i wskazanie z tokena
  • przez CA24 Infolinię - będzie Ci potrzebny telekod do poprawnej i bezpiecznej weryfikacji

To bardzo proste. Możesz to zrobić:

Jeśli chcesz zapoznać się z ofertą kont osobistych, odwiedź naszą stronę.

Rachunek walutowy możesz otworzyć na kilka sposobów, na przykład:

1 sposób:

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Rachunki
  3. Kliknij wybierz konto dla siebie i wybierz Rachunek walutowy
  4. Kliknij Otwórz Rachunek walutowy
  5. Wybierz walutę, w jakiej chcesz otworzyć konto i kliknij Dalej
  6. Sprawdź, czy dane są poprawne i kliknij Otwórz rachunek walutowy
  7. Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
  8. Gotowe!

2 sposób:

  1. Zaloguj się i kliknij Majątek na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Rachunki
  3. Kliknij wybierz konto dla siebie i wybierz Rachunek walutowy
  4. Kliknij Otwórz Rachunek walutowy
  5. Wybierz walutę, w jakiej chcesz otworzyć konto i kliknij Dalej
  6. Sprawdź, czy dane są poprawne i kliknij Otwórz rachunek walutowy
  7. Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
  8. Gotowe!

3 sposób:

  1. Zaloguj się i wybierz Twoje konto na akordeonie
  2. W szczegółach znajdziesz kafelek Rachunek walutowy. Kliknij Dodaj +
  3. Wybierz walutę, w jakiej chcesz otworzyć konto i kliknij Dalej
  4. Sprawdź, czy dane są poprawne i kliknij Otwórz rachunek walutowy
  5. Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
  6. Gotowe!

Możesz u nas otworzyć rachunki w euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim. Informacje o aktualnej ofercie i kosztach prowadzenia rachunku walutowego znajdziesz na stronie z ofertami wszystkich rachunków walutowych.

  1. Zaloguj się do serwisu CA24 eBank
  2. Kliknij: Moje produkty
  3. Wybierz: Konta
  4. Wybierz konto, w ramach którego chcesz otworzyć rachunek walutowy
  5. Kliknij: Załóż konto walutowe
  6. Wybierz walutę rachunku i nadaj mu własną nazwę
  7. Kliknij: Dalej
  8. Zapoznaj się z Podsumowaniem i zatwierdź otwarcie rachunku walutowego ustaloną metodą autoryzacji
  9. Gotowe! Masz nowy rachunek walutowy

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o koncie walutowym, odwiedź naszą stronę.

By przenieść konto osobiste, należy odwiedzić placówkę banku, do którego chcemy przenieść nasz rachunek, wypełnić wniosek i podpisać upoważnienie dotyczące przeniesienia usług. W przypadku przenoszenia konta wspólnego należy pamiętać, że będzie również wymagana obecność i dane współposiadacza konta.

Zobacz jak przenieść konto do banku Credit Agricole.

Jeśli chcesz przelewać swoją wypłatę na konto w naszym banku, wypełnij formularz dostępny na stronie lub umów się do wybranej placówki.

Wydatki swojego dziecka możesz śledzić w aplikacji CA24 Mobile. Wszystkie transakcje kartą pojawią się w historii, dodatkowo po każdej operacji kartą dostaniesz powiadomienie PUSH lub SMS. Saldo na rachunku dziecka można też sprawdzić przed zalogowaniem do aplikacji CA24 Mobile.

W naszym banku przelew zwykły możesz zrobić samodzielnie:

Jeśli potrzebujesz wsparcia naszego doradcy możesz też zrobić przelew:

Przejdź do aplikacji CA24 Mobile i zacznij korzystać z tysięcy rabatów. Oferty są dostępne na głównym ekranie aplikacji w Rzece Korzyści oraz w zakładce Korzyści. Pobieraj kupony rabatowe do Twoich ulubionych sklepów i ciesz się tańszymi zakupami.

Po pobraniu kuponu w aplikacji CA24 Mobile, wystarczy że podasz kod rabatowy w sklepie partnera lub postąpisz zgodnie instrukcjami, które wskazaliśmy w szczegółach oferty.

Po pobraniu kuponu w aplikacji CA24 Mobile, wystarczy że pokażesz kupon sprzedawcy przed dokonaniem płatności naszą kartą do konta.

Żeby sprawdzić kursy walut, zapoznaj się z Tabelą kursów walut, dostępną na naszej stronie internetowej.

Stan konta, wpływy i wydatki możesz sprawdzić w:

Jeżeli nie masz do nich dostępu, informacji udzieli Ci nasz doradca na CA24 Infolinii lub w naszej placówce.

Włącz abonament jaki potrzebujesz i korzystaj z nielimitowanych usług

Możesz to zrobić samodzielnie w serwisie CA24 eBank. Zobacz jak:

  1. Zaloguj się do CA24 eBank> przejdź do OFERTA I UMOWY i kliknij w Oferty.
  2. Wybierz Abonamenty> sprawdź jakie abonamenty masz dostępne.
  3. Aktywuj wybrany abonament.
    • Wypłaty z bankomatów na całym świecie

      Jeśli często podróżujesz i potrzebujesz gotówki - korzystaj z nielimitowanych wypłat ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą, bez opłat za pojedynczą transakcję. Zobacz ile to kosztuje »

    • Przelewy z rachunków oszczędnościowych

      Oszczędzasz i chcesz mieć dostęp do swoich oszczędności wtedy kiedy potrzebujesz? Chcesz wypłacać je w razie potrzeby, częściej niż raz w miesiącu – korzystaj z nielimitowanej liczby przelewów z rachunków oszczędnościowych, bez opłaty za pojedynczy przelew. Zobacz ile to kosztuje »

    • Przelewy ekspresowe

      Jeśli potrzebujesz szybko przesyłać pieniądze – korzystaj z nielimitowanej liczby przelewów ekspresowych w CA24 eBank, CA24 Mobile, CA24 Infolinia lub w naszej placówce banku, bez dodatkowej opłaty. Zobacz ile to kosztuje »

    • Bezpieczna karta do konta (debetowa)

      Jeśli chcesz mieć lepszą kontrolę nad swoją kartą i wydatkami – korzystaj z możliwości sprawdzania salda i pobierania mini wyciągów w bankomacie, blokowania i odwoływania blokady karty, zamawiania nowego numeru PIN lub awaryjnych wypłat z karty, bez ograniczeń w miesiącu i bez opłat za pojedynczą czynność. Zobacz ile to kosztuje »

  4. Zatwierdź zmiany - kliknij ZAPISZ.
  5. Od teraz możesz korzystać z nielimitowanych usług.

Alternatywnie, abonament możesz włączyć także:

Dyspozycję rezygnacji z Serwisu Tekstowego CA24 może złożyć jedynie Posiadacz konta.

Rezygnację z usługi możesz zlecić:

  • w serwisie CA24 eBank - w menu górnym wybierz Ustawienia, kliknij SMS w sekcji Usługi, a następnie Wyłącz Usługę i zatwierdź zmianę
  • przez CA24 Infolinię - będzie Ci potrzebny telekod do poprawnej i bezpiecznej weryfikacji
  • w naszej placówce

Każdy Użytkownik usługi może dodatkowo złożyć tymczasową, do czasu odwołania dyspozycji, blokadę serwisu tekstowego.

Swoje dane i informacje zaktualizujesz:

Nową kartę do konta zamówić samodzielnie w:

CA24 Mobile - pełna korzyści

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Karty
  3. Wybierz z listy Twoją obecną kartę do konta
  4. Zjedź na dół ekranu i kliknij Zamów kartę
  5. Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie
  6. Na ostatnim etapie, sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają i kliknij Zamów
  7. Gotowe!

eBank

  1. Zaloguj się do eBanku
  2. Kliknij na menu górnym Moje produkty i wybierz Konta
  3. Z listy po lewej stronie wybierz konto, do którego chcesz zamówić nową kartę
  4. Zjedź na dół ekranu i kliknij Zamów nową kartę
  5. W kolejnym kroku wybierz:
    • użytkownika, np. pełnomocnika do konta;
    • typ karty, w zależności od konta jakie masz możesz wybrać rodzaj karty, np. kartę z wizerunkiem
    • limit dzienny, czyli maksymalną kwotę, którą chcesz dysponować podczas płatności kartą każdego dnia.
    • adres korespondencyjny, na który chcesz dostać kartę.
  6. Po uzupełnieniu wszystkich danych przejdź dalej i zatwierdź zamówienie wybranym sposobem autoryzacji (w aplikacji, hasłem SMS lub tokenem)
  7. Gotowe!

Zniknęła Twoja karta debetowa, karta firmowa lub karta kredytowa? Zobacz, jak łatwo możesz zastrzec kartę:

  • w aplikacji CA24 Mobile
  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Karty
  3. Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec
  4. Kliknij Zastrzeż kartę
  5. Wybierz powód zastrzeżenia i kliknij Zastrzeż kartę
  6. Gotowe, zastrzegliśmy Twoją kartę
  • w serwisie CA24 eBank
  1. Zaloguj się i wybierz Moje produkty w górnym menu
  2. Jeśli chcesz zastrzec kartę do konta (debetową), przejdź do zakładki Konta. Jeśli chcesz zastrzec kartę kredytową, przejdź do zakładki Karty kredytowe
  3. Przejdź do sekcji Karty
  4. Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec i kliknij Zastrzeż
  5. Podaj powód zastrzeżenia i kliknij Dalej
  6. Gotowe, zastrzegliśmy Twoją kartę

Ważne!

  • Zastrzeż kartę, jeśli ktoś Ci ją ukradł lub nie wiesz, gdzie się znajduje. Nikt już jej nigdy nie użyje, Ty też nie
  • Po zastrzeżeniu karty możesz zamówić nową kartę do Twojego konta

Od grudnia 2020 r. wprowadziliśmy dodatkową metodę identyfikacji do potwierdzania płatności kartą w internecie. Ma to na celu zwiększenie bezpieczeństwa tych transakcji i wynika z dyrektywy PSD2.

  1. na stronie płatności, po wybraniu płatności kartą podaj dane karty - jej numer, datę ważności i kod z tyłu karty
  2. dostaniesz SMS-a z kodem 3D-Secure (na numer telefonu, który mamy w banku) - wpisz go w oknie płatności
  3. podaj PIN do karty (ten sam co w bankomacie)
  4. zatwierdź płatność

Strona płatności będzie wyglądać tak:

Zrzut ekranu strony płatności zawierającej dane transakcji i możliwość wpisania kodu

Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:

  • adres strony, może być: ‘https://3dsecure2.credit-agricole.pl’ lub ‘https://3dsecure.credit-agricole.pl’
  • ikonkę kłódki przed adresem strony
  • logo Credit Agricole
  • logo zabezpieczenia organizacji płatniczej Mastercard lub Visa
  • poprawne dane Twojej płatności: nazwę odbiorcy, datę transakcji, 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty, kwotę i walutę transakcji

Jeśli jesteś po wymianie dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu), niezwłocznie zaktualizuj swoje dane. Możesz to zrobić:

Zgon bliskiej osoby, która miała w naszym banku konto możesz zgłosić zdalnie, bez konieczności osobistego odwiedzania placówki bankowej. Prześlij wiadomość pocztą elektroniczną na adres: [email protected]. Wiadomość powinna zawierać: imię, nazwisko, pesel osoby zmarłej, i/lub numer umowy zawartej przez zmarłą osobę z bankiem. Do wiadomości dołącz skan aktu zgonu i wskaż jakie pokrewieństwo wiązało cię ze zmarłą osobą (np. mąż, żona, wnuk, dziecko).

Spadkobierco, jeśli potrzebujesz dokumentu, w którym:

  • potwierdzimy spłatę konta po zmarłym kliencie lub
  • potwierdzimy spłatę konta po uznaniu roszczenia Towarzystwa Ubezpieczeniowego.

Złóż wniosek. Możesz to zrobić:

We wniosku podaj nam

  • dane zmarłego klienta (imię, nazwisko, PESEL, numer umowy konta),
  • Twoje dane osobowe i kontaktowe (spadkobiercy),
  • jak chcesz dostać od nas zaświadczenie – listem, czy na adres mejlowy,
  • jaki rodzaj zaświadczenia potrzebujesz.

Jeśli potrzebujesz zaświadczenia o wysokości zobowiązania do spłaty po zmarłym, skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod 71 7871719 - koszt połączenia według stawki operatora,
  • osobiście, w naszej dowolnej placówce,
  • listownie na nasz adres:

    Credit Agricole Bank Polska S.A.,
    ul. Legnicka 48 bud. C-D,
    54-202 Wrocław

Limity w karcie do konta (debetowej) możesz zmienić:

  • w aplikacji CA24 Mobile
  • w serwisie CA24 eBank - w górnej belce wybierz Moje produkty, następnie Konta, na dole ekranu wybierz kartę i kliknij Zmień limity. Zatwierdź zmianę tak, jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank.
  • przez CA24 Infolinię - będzie Ci potrzebny telekod do poprawnej i bezpiecznej weryfikacji
  • w naszej placówce

Pakiet konta możesz zmienić:

  • samodzielnie
    • w aplikacji CA24 Mobile - pełnej korzyści
      Zaloguj się do aplikacji i wybierz szczegóły rachunku, następnie w sekcji operacje zmień rodzaj konta.
    • w eBanku
      Zaloguj się do bankowości mobilnej i wybierz szczegóły rachunku, następnie zmień rodzaj konta.
  • z pomocą doradcy

Wartości limitów dla przelewów w CA24 Infolinia możesz zmienić:

  • w aplikacji CA24 Mobile – u góry ekranu wybierz ikonę symbolizującą Twój profil, następnie opcję Ustawienia, w sekcji Limity opcję Przelewy i ustaw limity W CA24 Infolinii. Na koniec zatwierdź zmianę.
  • w serwisie CA24 eBank - w górnej belce wybierz Ustawienia, następnie w sekcji Serwisy i limity opcję Limity i statusy i ustaw limity w zakładce Serwis telefoniczny CA24. Zatwierdź zmianę tak, jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank.
  • w naszej placówce

Najszybciej limity na karcie dziecka zmienisz w aplikacji CA24 Mobile.

  1. Zaloguj się i kliknij Pieniądze na dolnym panelu
  2. Przejdź do zakładki Karty
  3. Wybierz kartę z sekcji Karty dla dzieci i kliknij Limit na karcie. Możesz zmienić okres (dzienny lub miesięczny) i kwotę limitu
  4. Kliknij Zapisz i zatwierdź operację PIN-em mobilnym
  5. Gotowe

Tak. Możesz otworzyć konto w placówce bankowej, jeśli posiadasz jeden z akceptowanych przez Bank dokumentów i pełną zdolność do czynności prawnych. Szczegółowe informacje są dostępne w każdej placówce lub pod numerem telefonu:

  • Polska infolinia
  • Contact in English: 801 70 09 00 for mobile phones (call charges may vary depending on your service provider) and abroad phone calls +48 71 799 71 99 (call charges may vary depending on your service provider)
  • Service téléphonique en français: 801 700 666 pour les portables (prix de l’appel selon le tarif de l’opérateur) et de fetranger +48 71 799 71 77 (prix de l’appel selon le tarif de l’opérateur)
  • Українськомовна інфолінія за номером +48 71 799 71 14 (вартість дзвінка згідно тарифу оператора)

Tak, aby otworzyć konto w Banku Credit Agricole nie trzeba mieć stałych dochodów. Wystarczy wykonać miesięcznie 1 płatność kartą lub BLIK, żeby nie płacić za prowadzene konta, kartę do konta, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i przelewy Elixir przez internet lub aplikację mobilną.

Zapraszamy do otwarcia Konta dla Ciebie MOVE!

Premię za polecenie dostaniesz, gdy Twój znajomy otworzy konto z Twoim kodem polecenia i zapłaci kartą do konta lub BLIKiem min. 5 razy w kolejnym miesiącu po otwarciu konta.Premię dostaniesz w następnym miesiącu po tym, jak zostaną spełnione te warunki. Zapoznaj się ze szczegółami Programu poleceń.

Karta wygasa wraz upływem okresu jej ważności, który jest oznaczony na karcie w kolejności: miesiąc/rok.

W zależności od tego, gdzie znajdują się dane na Twojej karcie – z przodu lub z tyłu, datę jej ważności znajdziesz zawsze pod numerem karty.

Karta po upływie jej ważności jest wznawiana automatycznie, dostaniesz ją pocztą. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj:

Skończyła mi się ważność karty do konta. Co mam zrobić?

Zwolnimy Cię z opłat, jeśli:

  • co miesiąc na Twoje konto wpłynie minimum 15 000 zł,
  • lub średnie miesięczne saldo na Twoich kontach i produktach inwestycyjnych wyniesie minimum 250 000 zł.

Więcej o warunkach zwolnienia z opłaty

  • średnie miesięczne saldo obliczamy, sumując salda na wszystkich Twoich rachunkach w ramach konta (na koniec każdego dnia) i kwot, które masz na produktach inwestycyjnych. Tę sumę dzielimy przez liczbę dni w danym miesiącu;
  • gdy masz konto wspólne - przynajmniej jeden z jego posiadaczy musi spełnić warunek średniego miesięcznego salda. Do wyliczeń nie bierzemy sald na kontach wszystkich posiadaczy konta wspólnego.
  • jeśli masz konto w walucie obcej, to przeliczenie na złotówki zrobimy po średnim kursie walut w ostatnim dniu miesiąca.

Szczegółowy opis sprawdzania wpływów i wyliczania średniego miesięcznego salda znajdziesz w Regulaminie kont dla osób fizycznych

Do salda wliczamy m.in. konta emerytalne i ubezpieczenia z elementem inwestycyjnym, fundusze inwestycyjne.

Asia jest wirtualną doradczynią banku Credit Agricole i pracuje codziennie 24h na dobę. Możesz porozmawiać z nią na czacie tekstowym na naszej stronie internetowej albo na naszej infolinii – to z nią połączysz się na początku.

Jak porozmawiasz z Asią na czacie?

Zwyczajnie! Napisz pytanie, a Asia odpowie Ci – szybko i konkretnie. To dobre rozwiązanie, jeśli chcesz sprawdzić coś online. Dzięki niej szybko dowiesz się jak:

  • złożyć wniosek o kredyt,
  • aktywować kartę do konta,
  • działa aplikacja CA24 Mobile,
  • i możesz też zmienić swoje dane kontaktowe.

To tylko przykłady – możesz ją zapytać o wszystko co dotyczy naszej oferty m.in. kont, kredytów i kart kredytowych. Jeśli chcesz załatwić sprawę, która wymaga dostępu do Twoich danych np. sprawdzić stan konta, albo zastrzec kartę – skorzystaj z czatu w aplikacji CA24 Mobile lub serwisie CA24 eBank.

Jak porozmawiasz z Asią na infolinii?

Konkretnie! Kiedy połączysz się z naszą infolinią, w pierwszej kolejności porozmawiasz z Asią. Ona mówi do Ciebie, rozumie Twoje pytania i pomoże Ci rozwiązać wiele codziennych spraw. Nie musisz czekać na połączenie z doradcą.

Co jeśli Asia nie zna odpowiedzi?

Jeśli Asia nie będzie mogła Ci pomóc, albo sprawa wymaga rozmowy z człowiekiem, automatycznie przekieruje Cię do doradcy.

Dlaczego warto skorzystać z Asi?

Asia nie zastępuje naszych doradców – uzupełnia ich pracę. Dzięki niej szybciej znajdziesz potrzebne informacje i łatwiej załatwisz wiele spraw bez czekania w kolejce.

Posiadaczem Konta dla Ciebie JUNIOR jest rodzic lub opiekun prawny dziecka. Może nim zarządzać w swojej aplikacji CA24 Mobile i serwisie CA24 eBank.

Jeśli masz nową kartę debetową (do konta) lub kredytową - aktywuj ją przed pierwszym użyciem.

Możesz to zrobić:

Pierwszą transakcję musisz potwierdzić PIN-em. Kolejne możesz robić zbliżeniowo (do 100 zł), bez PIN-u.

Jeśli masz wznowioną kartę, bo poprzednia straciła ważność, do aktywacji wystarczy pierwsza płatność, którą potwierdzisz PIN-em.

Tak, zgodnie z Regulaminem konta dla osób fizycznych, klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować bank o każdej zmianie danych osobowych, także o zmianie dowodu osobistego.

Jeśli jesteś po wymianie dowodu osobistego, wypełnij specjalny formularz. Wystarczy, że załączysz skan lub zdjęcie obu stron ważnego dokumentu tożsamości i podasz aktualne dane. Po wysłaniu formularza prześlemy do Ciebie kod SMS służący do potwierdzenia operacji.

Aktualizacja danych z dokumentu tożsamości możliwa jest również w każdej naszej placówce.

Otrzymujesz SMS-y z prośbą o aktualizację danych? Sprawdź poprawność i kompletność danych osobowych, kontaktowych i adresowych. Możesz to zrobić:

  • w aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil w lewym górnym rogu. Wybierz zakładkę Ustawienia, a następnie pod nagłówkiem O mnie kliknij Moje dane.
  • w serwisie CA24 eBank - zaloguj się do serwisu, przejdź do zakładki Ustawienia, a następnie kliknij przycisk Moje dane.

W sekcji Inne dane zwróć uwagę czy ankieta finansowa i rezydencja podatkowa są wypełnione i dane są aktualne.

Jeśli wszystkie dane się zgadzają, nie otrzymasz już kolejnych SMS-ów dotyczących aktualizacji.

Czas księgowania środków na koncie, wpłaconych z użyciem karty, bez względu na porę wykonania wpłaty, wynosi do 10 minut.

Ponadto każda taka transakcja musi zostać zatwierdzona numerem PIN.

Dla pozostałych wpłat, wykonanych między godzinami 06:00 - 23:00, czas księgowania środków na rachunku wynosi do 30 minut. Poza tą porą księgowanie następuje dopiero po godzinie 06:00.

Karta do konta po upływie jej ważności jest wznawiana automatycznie i przesyłana dostarczana przez Bank tak, jak jej poprzedni egzemplarz (najczęściej na wskazany przez Klienta adres korespondencyjny).

Warunkiem wznowienia karty jest jej użytkowanie (Bank nie wznawia kart, jeśli nie były użyte ani razu w ciągu 6 miesięcy przed upływem terminu wskazanego na aktualnym egzemplarzu karty).

Jeżeli karta nie została dostarczona drogą pocztową, zachęcamy do kontaktu w naszej aplikacji mobilnej. Możesz również zadzwonić na CA24 Infolinię lub spotkać się z doradcą w naszej placówce.

Sesje przychodzące

Księgowanie sesji przychodzących w banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 11.00, 15.00, 17.00.

Sesje wychodzące

Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:

  1. jeżeli zostały złożone do godziny 14.30 w dniu roboczym - tego samego dnia,
  2. jeżeli zostały złożone po godzinie 14.30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego,
  3. jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym.

***

Zapraszamy do korzystania z naszej aplikacji mobilnej CA24 Mobile, w której możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę. Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.

Kiedy otwierasz konto przez internet, umowę wyślemy Ci pocztą na adres korenspondencyjny. Podpisz ją i odeślij nam, razem z kserokopią Twojego dokumentu tożsamości. Konto aktywujemy Ci od razu, kiedy dostaniemy dokumenty. Wtedy też wyślemy Ci mejla z potwierdzeniem. Równolegle wyślemy do Ciebie drugi egzemplarz umowy, kartę, PIN do karty i ewentualnie token (jeśli chcesz korzystać z tej formy potwierdzania transakcji w CA24 eBank).

Opłata za prowadzenie konta/kartę/wypłatę z bankomatów/serwis tekstowy CA24 jest pobierana, gdy w poprzednim miesiącu kalendarzowym nie zapewniony został minimalny wpływ na rachunek (wysokość wpływu zależna jest od posiadanego pakietu konta) i nie wykonana została przynajmniej jedna transakcja bezgotówkowa (np. kartą do konta lub BLIKiem). Więcej informacji można znaleźć w aktualnym cenniku kont.

Masz dostęp na podstawie naszej Umowy Bankowości Elektronicznej (UBE). Po zamknięciu konta wciąż jest ona aktywna. Jeśli nie potrzebujesz dostępu, możesz wypowiedzieć umowę. Możesz to zrobić pisemnym oświadczeniem i przekazać je do:

  • naszej dowolnej placówki
  • listem, na nasz adres: Credit Agricole Bank Polska S.A., ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.

Jeśli masz od 13 do 18 lat takie wypowiedzenie musisz złożyć razem z Twoim przedstawicielem ustawowym.

Powrót do listy kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku