Moje dane zostały zaktualizowane, ale wciąż otrzymuję SMS-y. Co mam zrobić?

Otrzymujesz SMS-y z prośbą o aktualizację danych? Sprawdź poprawność i kompletność danych osobowych, kontaktowych i adresowych. Możesz to zrobić:

  • w aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil w lewym górnym rogu. Wybierz zakładkę Ustawienia, a następnie pod nagłówkiem O mnie kliknij Moje dane.
  • w serwisie CA24 eBank - zaloguj się do serwisu, przejdź do zakładki Ustawienia, a następnie kliknij przycisk Moje dane.

W sekcji Inne dane zwróć uwagę czy ankieta finansowa i rezydencja podatkowa są wypełnione i dane są aktualne.

Jeśli wszystkie dane się zgadzają, nie otrzymasz już kolejnych SMS-ów dotyczących aktualizacji.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia