Dlaczego przelew jeszcze nie dotarł?

Czekasz na przelew? Możliwe, że jest wciąż w trakcie realizacji. Przelewy zwykłe księgujemy w tym samym dniu roboczym. Dzieje się to podczas jednej z trzech sesji przychodzących: 11:00, 15:00 lub 17:00.

Jeżeli czekasz już długo, a przelewu dalej nie ma, poproś nadawcę płatności, żeby skontaktował się ze swoim bankiem. Przelew mógł zostać odrzucony np. ze względu na błędnie wprowadzone dane.

Przelewy wychodzące są realizowane:

  • jeżeli zostały złożone do godziny 14:30 w dniu roboczym - tego samego dnia
  • jeżeli zostały złożone po godzinie 14:30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego
  • jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym

Przelewy własne (wewnętrzne) księgujemy automatycznie.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia