Strona główna Credit Agricole
Tak, taka sytuacja może mieć miejsce gdy jesteś użytkownikiem naszej karty płatniczej, ale nie korzystasz z mobilnej autoryzacji internetowych transakcji kartowych w naszej aplikacji CA24 Mobile.
Wtedy, gdy płacisz kartą, to po podaniu jej danych (imię i nazwisko użytkownika karty, jej numer i data ważności, kod CVV2/CVC2) przejdziesz na zabezpieczoną stronę potwierdzenia płatności, obsługiwaną przez nasz bank.
Strona płatności będzie wyglądać tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
Jeśli wszystko na tej stronie zgadza się ze zleconą przez Ciebie płatnością oraz w SMS-ie, który do Ciebie wysłaliśmy, są dokładnie te same informacje o płatności, to możesz zatwierdzić transakcję i wprowadzić kod autoryzacyjny z wiadomości oraz PIN do Twojej karty.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?