PODSTAWOWY RACHUNEK PŁATNICZY

Od 8 sierpnia 2018 roku w ofercie dostępny jest Podstawowy Rachunek Płatniczy i Podstawowy Rachunek Płatniczy dla Młodych. Rachunek przeznaczony jest dla konsumentów, którzy nie posiadają innego rachunku płatniczego w walucie polskiej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który umożliwia wykonywanie transakcji przewidzianych dla rachunku podstawowego.

  • 0 zł za prowadzenie rachunku
  • 0 zł za wpłaty gotówki i wypłaty gotówki w bankomatach i wpłatomatach w placówkach Banku Credit Agricole
  • 5 bezpłatnych poleceń przelewów PLN w miesiącu
  • 5 bezpłatnych wpłat gotówki i wypłat gotówki (transakcji) w innych bankomatach i wpłatomatach na terenie Polski
  • wpłaty gotówki na rachunek
  • wypłaty gotówki z rachunku w bankomatach, w placówkach lub przy użyciu terminala POS
  • polecenia zapłaty, w tym jednorazowe polecenia zapłaty
  • polecenia przelewu, w tym zlecenia stałe
  • transakcje przy użyciu karty (w tym bez fizycznego wykorzystania karty)

W ramach Podstawowego Rachunku Płatniczego nie są dostępne: rachunek walutowy, BLIK, Express Elixir, Indywidualna Linia Kredytowa, karta płatnicza z wizerunkiem.

Proponujemy:

Aplikacja CA24 Mobile

Twój bank, zawsze pod ręką.

Zarządzaj swoimi środkami, wszędzie gdzie potrzebujesz. Swobodnie sprawdzisz saldo na koncie, wykonasz przelew, doładujesz telefon lub założysz lokatę. Szybko i bezpiecznie.
Aplikację mobilną zainstalujesz na swoim urządzeniu i dostęp do niej będziesz miał przy użyciu Twojego hasła i PINu.

Pobierz aplikację CA24 Mobile na swój telefon

Aplikacja na platformę Google PlayAplikacja na platformę App Store

WYBRANE OPŁATY I PROWIZJE dla Podstawowego Rachunku Płatniczego

Podstawowy Rachunek Płatniczy dla MłodychPodstawowy Rachunek Płatniczy
Otwarcie konta 0 zł 0 zł
Prowadzenie konta (opłata miesięczna) 0 zł 0 zł
Użytkowanie karty (opłata miesięczna) 0 zł 0 zł
Wypłata gotówki
z bankomatów w placówce Banku 0 zł 0 zł
z pozostałych bankomatów w Polsce 0 zł / 3 zł 0 zł / 5 zł

0 zł za 5 pierwszych transakcji (suma wpłat we wpłatomatach oraz wypłat z bankomatów za pomocą karty debetowej)

z bankomatów za granicą (za pojedynczą wypłatę) 6 zł 10 zł
Przelew zwykły
w serwisie CA24 eBank lub Serwisie mobilnym CA24 0 zł 0 zł
w Serwisie telefonicznym CA24 lub placówce Banku 0 zł / 10 zł 0 zł / 10 zł

0 zł za 5 pierwszych transakcji (suma wpłat we wpłatomatach oraz wypłat z bankomatów za pomocą karty debetowej)

Kto może otworzyć konto?Osoby pomiędzy 13 a 18 rokiem życia, które nie posiadają innego rachunku płatniczego w walucie polskiej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Osoby powyżej 18 roku życia, które nie posiadają innego rachunku płatniczego w walucie polskiej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej

OTWÓRZ PODSTAWOWY RACHUNEK PŁATNICZY

Dokumenty

Zobacz ile to kosztuje

Wprowadzenie do oferty Banku Podstawowego Rachunku Płatniczego oraz Podstawowego Rachunku Płatniczego dla Młodych wynika z dostosowania do wymogów unijnej Dyrektywy PAD (Payment Accounts Directive). Celem Dyrektywy PAD jest między innymi zwiększenie liczby osób, które założą i będą korzystały z rachunków płatniczych oraz umożliwienie porównywania ofert różnych Banków poprzez ujednolicenie nazw najpopularniejszych usług bankowych dla tych rachunków (usługi reprezentatywne). Udostępniamy na stronach Słowniczek pojęć oraz Dokument dotyczący opłat. W Słowniczku pojęć odnajdziesz nazwy i definicje usług uznanych za najczęściej wybierane przez Klientów przy korzystaniu z rachunków płatniczych (usługi reprezentatywne) i jednocześnie takie, które generują dla nich najwyższe koszty. W związku z nowymi przepisami Taryfa Opłat i Prowizji została uzupełniona o kolumnę z nazwami usług reprezentatywnych oraz informacje na temat Podstawowego Rachunku Płatniczego Podstawowego Rachunku Płatniczego dla Młodych.


Przydatne dokumenty

Nazwy wynikające z przepisów prawa

W związku ze zmianami w przepisach prawa, zostały ustalone nowe definicje dla pojęć stosowanych przez Bank Credit Agricole. Poniżej wykaz nazw handlowych stosowanych przez Bank w zakresie usług uznanych za reprezentatywne. Więcej informacji o zakresie zmian prawnych oraz dokumenty znajdziesz na stronie www.credit-agricole.pl/PAD


Pojęcie stosowane przez Bank Credit Agricole Nazwa usługi reprezentatywnej
prowadzenie konta,
konto osobiste,
rachunek w walucie
prowadzenie rachunku
Serwis internetowy CA24 (CA24 eBank),
Serwis mobilny CA24,
Serwisy CA24,
Aplikacja CA24 Mobile,
płatność BLIKIEM
usługa bankowości elektronicznej
Serwis telefoniczny CA24usługa bankowości telefonicznej
wpłata własna na konto,
wpłata gotówki,
wpłata
wpłata gotówki
wypłata gotówki, wypłata, bankomaty w Polsce,
wypłata gotówki z bankomatów BLIK,
wypłacanie gotówki z bankomatów w Polsce i na świecie,
wypłacanie środków z Rachunków Oszczędzam i Programów Systematycznego Oszczędzania,
awaryjna wyplata gotówki z karty płatniczej
wypłata gotówki
polecenie przelewu,
realizacja przelewu,
przelew zwykły,
przelew,
internetowy przelew Elixir,
przelewy ekspresowe,
szybkie przelewy na telefon BLIK
polecenie przelewu
korzystanie z karty płatniczej,
karta wielowalutowa do konta,
karta do konta,
karta, używanie karty,
wybrane wizerunki karty
użytkowanie karty debetowej
Indywidualna Linia Kredytowa,
limit kredytowy w koncie,
limit kredytowy,
limit
kredyt w rachunku bieżącym

Pytania i odpowiedzi

W jakich godzinach odbywają się księgowania sesji przychodzących i wychodzących?

Sesje przychodzące

Księgowanie sesji przychodzących w banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 11.00, 15.00, 17.00.

Sesje wychodzące

Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:

  1. jeżeli zostały złożone do godziny 14.30 w dniu roboczym - tego samego dnia,
  2. jeżeli zostały złożone po godzinie 14.30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego,
  3. jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym.

***

Zaprasaszamy do korzystania naszej aplikacji mobilnej CA24 Mobile, w której możesz, m.in.: wykonać przelew, spłacić kredyt, doładować telefon, założyć lokatę. Pobierz aplikację i obsługuj swoje produkty gdziekolwiek się znajdujesz.

Zobacz więcej

Co to jest zlecenie stałe?

Zlecenie stałe jest rodzajem płatności, dzięki któremu środki przesyłane się samodzielnie z rachunku konta na wcześniej ustalony rachunek odbiorcy. Można ustalić, na jaki rachunek i z jaką częstotliwością ma zostać wykonany przelew o ustalonej kwocie.

Zobacz więcej

Gdzie mogę złożyć wniosek o świadczenie 500+?

Należy zalogować się do serwisu CA24 eBank i wybrać opcję „WNIOSKI” w zakładce „OFERTA I UMOWY”, kliknąć na przycisk „ZŁÓŻ WNIOSEK” pod ikoną programu „Rodzina 500+”. Instrukcja, jak - krok po kroku, złożyć wniosek w serwisie CA24 eBank, dostępna jest na stronie „Program Rodzina 500+”.

Zobacz więcej

Jestem studentem i nie mam jeszcze dochodów. Czy mogę otworzyć sobie konto?

Tak, aby otworzyć konto w Banku Credit Agricole nie trzeba mieć stałych dochodów. Wystarczy wykonać miesięcznie 1 płatność kartą lub BLIK, żeby nie płacić za prowadzene konta, kartę do konta, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i przelewy Elixir przez internet lub aplikację mobilną.

Zapraszamy do otwarcia Konta dla Ciebie MOVE!

Zobacz więcej

Czy mieszkając za granicą mogę otworzyć konto?

Wniosek o otwarcie konta można zgłosić telefonicznie pod nr telefonu 19 019 lub +48 71 35 49 009 oraz przez Internet. Po wypełnieniu formularza (telefonicznie bądź on-line) nasz Doradca kontaktuje się z Klientem, po czym kurierem Bank wysyła na podany adres dokumentację do podpisu (korespondencja związana z kontem jest wysyłana również wyłącznie na polskie adresy korespondencyjne). Niestety kurier ma możliwość obsługi Klienta tylko na obszarze Polski, w związku z tym sugerujemy przy najbliższej wizycie w Polsce udać się do dowolnej placówki Banku Credit Agricole celem otwarcia konta otwarcia konta lub ustanowienie pełnomocnika, umocowanego do otwarcia konta w imieniu Klienta. Szczegółowe informacje są dostępne pod nr telefonu 19 019 lub +48 71 35 49 009.

Zobacz więcej
Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www