Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Mam nową kartę do konta. Jak mogę ją aktywować?
Każdą nową kartę aktywuj przed pierwszym użyciem.
Możesz to zrobić:
w aplikacji CA24 Mobile - kliknij Pieniądze na dolnym panelu i przejdź do sekcji Karty. Wybierz kartę, sprawdź dane i kliknij Dalej. Nadaj PIN swojej karcie i kliknij Aktywuj kartę. Zatwierdź operację PIN-em mobilnym i gotowe.
w serwisie CA24 eBank - w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta. Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest przypisana karta, zejdź niżej - wybierz kartę. Nadaj PIN do swojej karty i kliknij Aktywuj kartę. Potem przejdź dalej i zatwierdź operację wybraną metodą autoryzacji. Będzie to: potwierdzenie w aplikacji mobilnej CA24 Mobile, hasło SMS lub, jeżeli używasz tokena - hasło i wskazanie z tokena.
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Asia to automatyczny doradca
Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.
Asię wspierają nasi Doradcy
jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes
Funkcja wideorozmowy jest teraz niedostępna.
Nasi doradcy mają dziś wolne. Zapraszamy w dni robocze.