Brak aktualizacji danych i zablokowane konto lub karta kredytowa - co robić?

Jako bank musimy działać zgodnie z przepisami prawa i mieć pełne i aktualne dane naszych klientów. Wysyłaliśmy w tej sprawie SMS-y, mejle czy wiadomości w serwisie CA24. W związku z tym, że dane nie zostały zaktualizowane, musieliśmy zablokować Twoje konto i/lub kartę kredytową.

Żebyśmy mogli odblokować konto lub kartę kredytową zaktualizuj swoje dane osobowe.

Swoje dane i informacje zaktualizujesz:

Pamiętaj:

Żeby odblokować kartę kredytową skontaktuj się z nami przez CA24 Infolinię lub odwiedź naszą najbliższą placówkę. Zdjęcie blokady na rachunku karty kredytowej nastąpi w ciągu 2 dni roboczych.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia