Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Aby uzyskać informację o wyciągu z karty kredytowej, skontaktuj się z nami:
Chargeback to darmowa usługa, którą masz w każdej karcie kredytowej i debetowej organizacji Mastercard i Visa. Usługi nie musisz aktywować. Możesz z niej skorzystać w przypadku problemów z zakupem towaru lub usługi, za które zapłaciłeś kartą i w prosty sposób odzyskać pieniądze. Twoje środki na karcie kredytowej i karcie debetowej są zawsze bezpieczne.
Sprawdź w jakich sytuacjach warto skorzystać z usługi chargeback:
O chargebacku dowiesz się również z filmu poniżej:
Zobacz więcejJest to usługa, która pozwoli Ci w wygodny sposób opłacać domowe rachunki, np. za:
Rachunki opłacasz przelewem bezpośrednio z rachunku karty kredytowej na rachunek instytucji. Nie używasz karty, a transakcja traktowana jest jako bezgotówkowa. Oznacza to, że w przypadku spłaty w okresie bezodsetkowym, wskazanym na wyciągu, nie zostaną naliczone odsetki.
Aby skorzystać z opcji Twoje Rachunki, najpierw musisz zdefiniować odbiorców płatności. Możesz to zrobić w dowolnej placówce banku. Weź ze sobą dokumenty, np. faktury, rachunki. Muszą być one wystawiona na posiadacza karty lub jego małżonka i powinny zawierać dane instytucji, na rzecz której chcesz robić przelewy. Doradca zdefiniuje odbiorców płatności, a kolejne przelewy możesz realizować:
Karta kredytowa jest rodzajem karty płatniczej. Pozwala ona na korzystanie z limitu kredytowego przyznanego przez bank. Wysokość limitu ustala pożyczkodawca na podstawie comiesięcznych przychodów oraz historii kredytowej. Co ważne, karta kredytowa nie musi być powiązana z kontem osobistym.
Zapoznaj się z ofertą kart kredytowych banku Credit Agricole.
Zobacz więcejKod CVC2/CVV2 to trzycyfrowy kod znajdujący się na odwrocie karty, który stanowi zabezpieczenie naszej karty płatniczej przy płatnościach zdalnych, np. w przypadku zakupów przez Internet.
Jeśli chcesz poznać ofertę kart kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcejOkres bezodsetkowy umożliwia odroczenie w czasie spłaty zobowiązań z tytułu transakcji bezgotówkowych - czyli dokonanych w sklepach i w innych miejscach akceptujących karty płatnicze, ale także przelewy realizowane z rachunku karty kredytowej w opcji Twoje Rachunki.
To czas, w jakim możesz uregulować swoje zobowiązania względem banku, nie ponosząc dodatkowych kosztów z tytułu odsetek. Warunkiem skorzystania z okresu bezodsetkowego jest całkowita spłata zadłużenia wykazanego na wyciągu w danym okresie rozliczeniowym.
Okres bezodsetkowy trwa zazwyczaj od 50 do 60 dni i podzielony jest na dwa cykle:
W okresie rozliczeniowym dokonujesz codziennych płatności w ramach przyznanego limitu na karcie kredytowej. Po upływie 30 dni bank podsumowuje Twoje wydatki. Od tego czasu masz 20 - 30 dni na spłatę zadłużenia aby uniknąć kosztów związanych z odsetkami.
Zobacz więcejPlan Ratalny to specjalna opcja w karcie kredytowej - możesz rozłożyć zadłużenie na wygodne raty. Z gwarancją, że nie wzrosną one przez cały okres spłaty, bo są oparte na oprocentowaniu stałym z dnia, w którym włączysz usługę. Planem Ratalnym możesz objąć dowolny zakup lub kilka transakcji na łączną kwotę min. 300 zł. Plan Ratalny dopasujesz do swoich potrzeb – możesz wybrać liczbę rat do spłaty:
Za włączenie usługi pobieramy prowizję 1% min. 5 zł i naliczamy ją od kwoty, którą przenosisz na Plan Ratalny.
Dopasuj Plan Ratalny do swoich potrzeb - sprawdź, jaka kwota raty będzie dla Ciebie najwygodniejsza do spłaty.
Co miesiąc doliczymy tę ratę do kwoty minimalnej wymaganej na rachunku Twojej karty. Całość pokażemy Ci na wyciągu z karty kredytowej. Na wyciągu z rachunku karty kredytowej dostaniesz informację o kwocie raty i liczbie rat pozostałych do spłaty.
Plan Ratalny włączysz:
Polecenie Zapłaty to forma automatycznej spłaty zadłużenia na karcie kredytowej. Warunkiem skorzystania z usługi automatycznej spłaty jest:
Usługa automatycznej spłaty zadłużenia jest dostępna w dwóch wariantach:
Wybór wariantu należy do Ciebie a dokonywany jest w momencie uruchomienia usługi. Możesz też zawsze dokonać jego zmiany składając odpowiednią dyspozycję w dowolnej placówce banku lub pod numerem serwisu telefonicznego CA24 . Polecenie zapłaty pozwala na odwołanie płatności – zarówno najbliższej planowanej, a także płatności już zrealizowanej (przez 8 tygodni o daty realizacji).
Zobacz więcejWyciąg elektroniczny to alternatywna, wygodna i bezpłatna forma otrzymywania comiesięcznego wyciągu z rachunku karty. Aby poznać w szczegółach korzyści i zasady zapraszamy na specjalną stronę wyciągi elektroniczne .
Zobacz więcejTo szybki, bezpieczny i wygodny sposób płatności przy użyciu karty - wystarczy zbliżyć kartę do terminala, w razie potrzeby wprowadzić PIN i gotowe!
Jak to działa?
Bezpieczeństwo
Płatności zbliżeniowe telefonem, zegarkiem i opaską
Możesz dodać swoje karty do telefonu i korzystać z Google Pay lub Apple Pay lub do zegarka i korzystać z Fitbit Pay lub Garmin Pay, Xiaomi Pay lub SwatchPAY!.
Zobacz więcejKarta kredytowa jest rodzajem karty płatniczej, która pozwala na korzystanie z limitu kredytowego przyznanego przez bank. Wysokość limitu ustala pożyczkodawca na podstawie comiesięcznych przychodów oraz historii kredytowej. Karta kredytowa nie musi być powiązana z kontem osobistym.
Zapoznaj się z naszym artykułem o karcie kredytowej na blogu CAsfera.pl
Zobacz więcejW takim wypadku należy dla bezpieczeństwa jak najszybciej zastrzec kartę. Aby dokładnie dowiedzieć się w jaki sposób możesz to zrobić zapraszamy na stronę zastrzeżenie karty, która zawiera stosowne numery telefonów i opisuje wszystkie ważne elementy związane z zastrzeganiem kart.
Zobacz więcejZnalezioną kartę kredytową należy zastrzec, dzwoniąc na infolinię banku (numer telefonu na infolinię znajduje się na odwrocie karty) lub oddać ją do banku, który ją wydał. Można to zrobić poprzez udanie się do najbliższego oddziału banku albo wysłanie karty na adres korespondencyjny banku (podany na rewersie karty płatniczej).
Zobacz więcejTak to bezpieczne, ponieważ po wpisaniu danych karty przejdziesz na zabezpieczoną stronę płatności, która zapewnia odpowiedni poziom szyfrowania informacji.
Strona płatności będzie wyglądać tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
Tak, można zdefiniować automatyczną spłatę zadłużenia na karcie w opcji Polecenie Zapłaty. Opis jak to zrobić znajdziesz w pytaniu "Co to jest Polecenie Zapłaty?".
Zobacz więcejWłasny nadruk na karcie płatniczej nie jest dostępny w naszym banku. W przypadku kart debetowych, można natomiast wybrać jeden z kilkudziesięciu wizerunków karty dostępnych w naszym katalogu.
Zobacz więcejŚrodki na karcie kredytowej mogą być rezerwowane - operacja ta polega na blokowaniu środków na okres maksymalnie 7 dni.
Zobacz więcejTak, jeśli masz kartę Mastercard lub Visa: Gold, Silver lub Standard, kartę Visa Dom lub kartę partnerską: Visa Auchan lub Leroy Merlin, możesz nią płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Zobacz więcejNie, komornik nie ma prawa zająć ani karty kredytowej, ani przyznanego przez bank limitu na koncie.
Zobacz więcejUsługa 3D-Secure to zabezpieczenie transakcji w internecie, które wynika z zastosowania dyrektywy PSD2. Podczas płatności naszymi kartami kredytowymi, w sklepach z oznaczeniami Mastercard SecureCode, Mastercard ID Check, Verified by Visa lub Visa Secure może być wymagane podanie kodu 3D-Secure.
Kod wyślemy na Twój numer telefonu, który mamy w banku. Dodatkowo może być też wymagane wpisanie PIN-u karty (tego samego, którego używasz np. w bankomacie).
Strona do wpisania kodu 3D-Secure i PIN-u karty będzie wyglądała tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
Zobacz, jak zatwierdzać płatności kodem 3D-Secure
Zobacz więcejTak, w każdym momencie możesz zawnioskować o zmianę limitu kredytowego na swojej karcie kredytowej. Wyższy limit to większe możliwości w planowaniu wydatków oraz większa elastyczność w realizowaniu planów. Limit możesz podnieść na dwa sposoby:
Jeżeli Twój dochód nie uległ zmianie, do podniesienia limitu wystarczy tylko dowód osobisty. W przeciwnej sytuacji będziemy potrzebowali Twojego aktualnego zaświadczenia o dochodach. Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach przedstawi konsultant lub doradca.
Zobacz więcejW naszym banku można rozłożyć spłatę karty kredytowej na stałe, równe raty. Informacje o tym znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Zobacz więcejInformacje o posiadaniu karty trafiają do bazy BIK - zarówno te pozytywne, jak i negatywne.
Zobacz więcejKarta kredytowa potrafi być bardzo przydatna. Pozwala na łatwe i szybkie transakcje, takie jak codzienne zakupy, dokonywanie rezerwacji w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu. Płacenie nią jest szybkie, wygodne i bezpieczne - zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec. Warto też docenić łatwy dostęp do dodatkowych środków, dostępnych w ramach limitu dostępnego na karcie. Karta kredytowa jest również przydatnym narzędziem w budowaniu pozytywnej historii kredytowej. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem o karcie kredytowej na blogu CAsfera.pl.
Zobacz więcejKarta może zostać zablokowana w przypadku podejrzanej transakcji lub błędnej autoryzacji (trzykrotnie źle wpisany numer PIN). Jeśli dojdzie do blokady, należy się skontaktować z naszym Serwisem telefonicznym CA24 pod numerem 19 019 (koszt połączenia wg. operatora).
Zobacz więcejPotencjalnych przyczyn odrzucenia transakcji kartą może być wiele. Do najczęstszych powodów należą m.in.:
W celu wyjaśnienia takiej sytuacji skontaktuj się z nami:
Płacenie kartą kredytową jest wygodne i bezpieczne - skradzioną gotówkę bardzo trudno jest odzyskać, natomiast zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec. Karta kredytowa pozwala również na łatwe i szybkie dokonywanie transakcji, takich jak codzienne zakupy, rezerwacje w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu.
Zobacz więcejKarty kredytowe banku Credit Agricole to uniwersalne narzędzia płatnicze. Możesz nimi płacić wszędzie tam gdzie są akceptowane płatności kartą: w sklepach i w punktach stacjonarnych, przez internet i w aplikacjach mobilnych. Kartę możesz dodać do aplikacji Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay lub Fitbit Pay, Xiaomi Pay lub SwatchPAY! i płacić smartfonem, zegarkiem lub opaską z funkcją NFC.
Zobacz więcejCzas dostarczenia karty kredytowej wynosi standardowo 10 dni roboczych. Jeśli po tym czasie karta nie dotarła, skontaktuj się proszę z naszym Serwisem telefonicznym CA24 pod numerem 19 019 (koszt połączenia wg. operatora).
Zobacz więcejWysokości opłat za kartę kredytową można sprawdzić w tabeli opłat i prowizji, dostępnej na naszej stronie internetowej.
Zobacz więcejDla kart:
Sprawdź naszą ofertę i wybierz kartę kredytową, która będzie odpowiadała Twoim potrzebom! W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami w placówkach lub telefonicznie.
Zobacz więcejStudiujesz? Najlepszym wyborem będzie karta kredytowa Classic – sprawdź szczegóły na naszej stronie internetowej.
Zobacz więcejNajlepszą kartą kredytową na wakacje jest karta kredytowa Silver - sprawdź szczegóły na naszej stronie internetowej.
Zobacz więcejW celu aktywacji karty należy dokonać dowolnej transakcji z użyciem kodu PIN. Może to być transakcja w sklepie lub wypłata gotówki z bankomatu. Oprócz tego istnieje możliwość aktywacji karty poprzez serwis internetowy CA24, serwis telefoniczny CA24 lub w placówce banku.
Zobacz więcejNajważniejsze informacje są wskazane na górze wyciągu. Umieszczono tam wysokość wymaganej spłaty minimalnej, sumę zadłużenia (tzw. spłatę bezodsetkową) oraz termin spłaty. Niżej znajduje się wykaz wszystkich operacji zaksięgowanych na rachunku karty kredytowej w danym okresie rozliczeniowym.
Zobacz więcejKarta jest ważna jest zgodnie z terminem wskazanym na karcie. Jeśli nie zrezygnujesz z jej wznowienia, Bank automatycznie przedłuży jej ważność na kolejny okres, wydając przy tym nowy egzemplarz karty.
Zobacz więcejKlub korzyści to nowa odsłona Klubu Rabatowego i największy program z rabatami w Polsce, z ponad 10 000 miejsc, w których zapłacisz mniej z naszą kartą, w tym dowolna kartą kredytową. Po pobraniu kuponu w aplikacji CA24 Mobile, wystarczy że pokażesz kupon sprzedawcy przed dokonaniem płatności naszą kartą.
Zobacz więcejKarta kredytowa jest rodzajem karty płatniczej. Pozwala ona na korzystanie z limitu kredytowego przyznanego przez bank. Wysokość limitu ustala pożyczkodawca na podstawie comiesięcznych przychodów oraz historii kredytowej.
Zobacz więcejAby uzyskać kartę kredytową, udając się do placówki, zabierz ze sobą dowód osobisty.
W zależności od rodzaju i wysokości uzyskiwanego dochodu, możesz potrzebować poniższych dokumentów potwierdzających jego wysokość:
Kartami kredytowymi Credit Agricole można bezgotówkowo regulować opłaty za:
Uprzednio należy zdefiniować odbiorcę co można uczynić w każdej placówce Banku .
Zobacz więcejKarta kredytowa ma wiele zalet. Płacenie kartą kredytową jest wygodne i bezpieczne - skradzioną gotówkę bardzo trudno jest odzyskać, natomiast zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec.
Karta kredytowa pozwala również na łatwe i szybkie dokonywanie transakcji, takich jak codzienne zakupy, rezerwacji w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu. Informacje dotyczące opłat za kartę kredytową dostępne są w tabeli opłat i prowizji. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem na blogu CAsfera.pl.
Zobacz więcejKarta kredytowa wpływa na zdolność kredytową zarówno pozytywne, jak i negatywne. Informacje o posiadaniu karty trafiają do bazy BIK, co wpływa na zdolność kredytową posiadacza karty.
Zobacz więcejZawsze możesz mieć dostęp do swojego rachunku i na bieżąco kontrolować wydatki - w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Jeśli nie korzystasz jeszcze z CA24 eBank i CA24 Mobile zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
Zobacz więcejKarta kredytowa to dodatkowe, dostępne środki do Twojej dyspozycji. Z karty korzystasz, kiedy potrzebujesz. Możesz:
Korzystanie z usługi 3D-Secure jest bardzo proste. Podczas zakupów w sklepie internetowym oznaczonym symbolem MasterCard SecureCode lub Verified by Visa, Twoja płatność będzie dodatkowo zabezpieczona, przez to że potwierdzisz ją kodem weryfikacyjnym. Kod dostaniesz od nas w SMS-ie i wpiszesz go w odpowiednim miejscu na stronie sklepu.
Dowiedz się więcej o 3D-Secure
Jak korzystać z usługi 3D-Secure?
Na jaki numer telefonu otrzymam kod weryfikacyjny?
Czy zapłacę kartą w sklepie internetowym, który nie wdrożył usługi 3D-Secure?
Tak. Jeśli sklep internetowy nie wdrożył usługi 3D-Secure normalnie zapłacisz swoją kartą, ale bez dodatkowego zabezpieczenia. Podczas płatności wystarczy podać dane karty wymagane przez sklep, tj. kod CVV2 (trzycyfrowy numer, który jest na odwrocie karty).
Zobacz więcejWysokość odsetek jest uzależniona od kwoty zadłużenia na karcie oraz oprocentowania kredytu dostępnego na karcie kredytowej.
Zobacz więcejTak, funkcję zbliżeniową karty wydanej przez Credit Agricole Bank Polska S.A. możesz wyłączyć przez zgłoszenie dyspozycji w dowolnej placówce bankowej Credit Agricole Bank Polska S.A. lub w serwisie telefonicznym CA24 , pod numerem telefonu 19 019 lub +48 71 35 49 009 . Funkcja zbliżeniowa na karcie zostanie wyłączona w dwa dni roboczeciągu dwóch dni od daty zgłoszenia, jednak aby to nastąpiłozmiana została zapisana na karcie, należy po tym terminie dokonać transakcji stykowej lub transakcji w bankomacie. Ponowne włączenie funkcji zbliżeniowej jest niemożliwe - konieczne będzie zamówienie nowej karty.
Zobacz więcejJeżeli zablokowałeś kartę dzisiaj, to zaloguj się do serwisu CA24 eBank i zmień PIN. Zobacz jak to zrobić.
Jeśli zablokowałeś kartę wcześniej, zaloguj się do CA24 eBank, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. Przejdź na dół strony, przy właściwiej karcie wybierz przycisk Odblokuj, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank .
Zobacz więcejKartą kredytową możemy zapłacić jedynie w sklepie posiadającym terminal płatniczy. Są one oznaczone znakiem akceptacji (logo) organizacji płatniczej tożsamym ze znakiem akceptacji umieszczonym na karcie. Należy poinformować sprzedawcę o chęci zapłacenia kartą.
Zobacz więcejKartę kredytową można spłacać na dwa sposoby. Jednym z nich jest spłacanie całej kwoty zadłużenia. Drugą możliwością jest spłacenie kwoty minimalnej i rozłożenie reszty długu na raty. Wysokość kwoty zadłużenia oraz spłaty minimalnej widnieje na wyciągu karty, który jest wysyłany co miesiąc do posiadacza karty.
Zobacz więcejNajłatwiej kwotę minimalną do spłaty karty kredytowej sprawdzisz w:
Jeśli potrzebujesz wsparcia naszego doradcy możesz sprawdzić kwotę minimalną do spłaty także:
Limit Twojej karty kredytowej łatwo sprawdzisz w:
Jeśli potrzebujesz wsparcia naszego doradcy możesz także sprawdzić limit karty kredytowej:
Saldo na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kartach kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcejZadłużenie na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić w:
W aplikacji CA24 Mobile, przejdź do Ustawień (ikona koła zębatego) i wybierz opcję Mobilna autoryzacja
Następnie włącz mobilną autoryzację dla transakcji kartowych i wybierz Dalej
Na kolejnym ekranie wprowadź kod z SMS-a, który do Ciebie wyślemy i wybierz Zatwierdź
Gotowe! Dostaniesz komunikat z potwierdzeniem bezpośrednio w aplikacji i dodatkowo w SMS-e
W celu założenia karty kredytowej należy złożyć wniosek w placówce banku lub na stronie internetowej.
Zobacz więcejJeśli straciłeś swoją kartę debetową (do konta) lub kartę kredytową skontaktuj się z nami jak najszybciej:
Od grudnia 2020 r. wprowadziliśmy dodatkową metodę identyfikacji do potwierdzania płatności kartą w internecie. Ma to na celu zwiększenie bezpieczeństwa tych transakcji i wynika z dyrektywy PSD2.
Strona płatności będzie wyglądać tak:
Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
Autoryzacja mobilna dla płatności kartą w internecie, w aplikacji CA24 Mobile zwiększa bezpieczeństwo Twoich transakcji. Żeby z niej korzystać potrzebujesz naszej aplikacji z włączoną usługą mobilnej autoryzacji płatności kartą w internecie.
Na stronie płatności (np. w sklepie internetowym), po wybraniu opcji płatności kartą, podajesz dane karty (jej numer, datę ważności i 3-cyfrowy kod z odwrotu karty), następnie potwierdzasz tę transakcję w aplikacji banku:
Po udanej płatności - dostaniesz potwierdzenie.
Zobacz więcejZgon bliskiej osoby, która miała w naszym banku kartę kredytową możesz zgłosić zdalnie, bez konieczności osobistego odwiedzania placówki bankowej. Prześlij wiadomość pocztą elektroniczną na adres: [email protected]. Wiadomość powinna zawierać: imię, nazwisko, pesel osoby zmarłej, i/lub numer umowy kredytowej zawartej przez zmarłą osobę z bankiem. Do wiadomości dołącz skan aktu zgonu i wskaż jakie pokrewieństwo wiązało cię ze zmarłą osobą (np. mąż, żona, wnuk, dziecko).
Zobacz więcejLimity w karcie kredytowej możesz zmienić:
Możesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. przejdź na dół strony, przy właściwej karcie wybierz przycisk Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank.
Zobacz więcejPłacenie kartą kredytową jest szybkie, wygodne i bezpieczne - skradzioną gotówkę bardzo trudno jest odzyskać, natomiast zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec. Karta kredytowa pozwala również na dokonywanie transakcji, takich jak codzienne zakupy, rezerwacji w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem na blogu CAsfera.pl.
Zobacz więcejZawsze możesz mieć dostęp do swojego rachunku i na bieżąco kontrolować wydatki - w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Jeśli nie korzystasz jeszcze z CA24 eBank i CA24 Mobile zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
Zobacz więcejKarta kredytowa to dodatkowe, dostępne środki do Twojej dyspozycji. Z karty korzystasz, kiedy potrzebujesz. Możesz:
Zadłużenie na karcie kredytowej możesz spłacić:
Możesz spłacić kwotę minimalną lub całe zadłużenie.
Zobacz więcejKażdą nową kartę przed pierwszym użyciem musisz aktywować. Możesz to zrobić:
Po aktywacji karty pierwszą transakcję musisz zrobić z użyciem PIN-u, a potem kolejne możesz robić także zbliżeniowo - do kwoty 100 zł.
Zobacz więcejJeśli straciłeś swoją kartę debetową (do konta) lub kartę kredytową skontaktuj się z nami jak najszybciej:
Limity w karcie kredytowej możesz zmienić:
Tak, jeśli masz kartę Mastercard lub Visa: Gold, Silver lub Standard, kartę Visa Dom lub kartę partnerską: Visa Auchan lub Leroy Merlin, możesz nią płacić za zakupy w internecie. Swoją kartę możesz też dodać do portfeli Apple Pay lub Google Pay i płacić nimi bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.
Zobacz więcejZadłużenie na karcie - kwotę minimalną lub całe zadłużenie powinieneś spłacić do dnia, który jest podany na wyciągu. Tego dnia środki muszą być już zaksięgowane na rachunku Twojej karty. Dlatego w zależności od tego, jak spłacasz zadłużenie musisz to zrobić odpowiednio wcześniej.
Jeśli wpłacasz przelewem w naszym banku, z konta prowadzonego u nas lub w naszej placówce - Twoja wpłata będzie zaksięgowana od razu.
Jeśli wpłacasz z innego banku, na poczcie lub w punkcie przyjmującym wpłaty - zrób to kilka dni wcześniej, przed terminem podanym na wyciągu. Tak żebyś miał pewność, że środki trafią na rachunek karty w terminie.
Zobacz więcejAby mieć dostęp do rachunku swojej karty w serwis CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Saldo na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kartach kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Zobacz więcejZadłużenie na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić w:
Jeżeli zablokowałeś kartę dzisiaj, to zaloguj się do serwisu CA24 eBank i zmień PIN. Zobacz jak to zrobić.
Jeśli zablokowałeś kartę wcześniej, zaloguj się do CA24 eBank, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. Przejdź na dół strony, przy właściwiej karcie wybierz przycisk Odblokuj, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank .
Zobacz więcejMożesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. przejdź na dół strony, przy właściwej karcie wybierz przycisk Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank.
Zobacz więcejSpłaty zadłużenia należy dokonywać w terminie wskazanym w comiesięcznym wyciągu do karty. Termin ten jest wyznaczany w Credit Agricole w zależności od karty jako 26 dzień (karty Gold) lub 24 dzień (karty Silver i karta Standard) licząc od dnia sporządzenia wyciągu.
Dokonując spłaty zadłużenia możesz wybrać jedną z opcji:
Karta może zostać zablokowana w przypadku podejrzanej transakcji lub błędnej autoryzacji: (np. trzykrotnie źle wprowadzony numer PIN). Jeśli dojdzie do takiej blokady, należy się skontaktować z naszym Serwisem telefonicznym CA24 pod numerem 19 019 (koszt połączenia wg. operatora).
Zobacz więcejOdsetki na karcie kredytowej naliczają się w trybie dziennym od daty zaksięgowania transakcji do dnia spłaty. Jeżeli klient dokona spłaty całego wymaganego zadłużenia w tzw. okresie bezodsetkowym, wówczas nie zapłaci żadnych odsetek.
Zapoznaj się z naszą ofertą kart kredytowych i wybierz rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.
Zobacz więcejKarta wygasa wraz upływem okresu jej ważności, który jest oznaczony na karcie w postaci miesiąca/roku. Data ważności znajduje się na przodzie karty i traci ważność wraz z upłynięciem miesiąca określonego na karcie - będzie ważna do końca tego miesiąca.
Zobacz więcejAby mieć dostęp do rachunku swojej karty w serwis CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
Każdą nową kartę przed pierwszym użyciem musisz aktywować. Możesz to zrobić:
Po aktywacji karty pierwszą transakcję musisz zrobić z użyciem PIN-u, a potem kolejne możesz robić także zbliżeniowo - do kwoty 100 zł.
Zobacz więcejZadłużenie na karcie - kwotę minimalną lub całe zadłużenie powinieneś spłacić do dnia, który jest podany na wyciągu. Tego dnia środki muszą być już zaksięgowane na rachunku Twojej karty. Dlatego w zależności od tego, jak spłacasz zadłużenie musisz to zrobić odpowiednio wcześniej.
Jeśli wpłacasz przelewem w naszym banku, z konta prowadzonego u nas lub w naszej placówce - Twoja wpłata będzie zaksięgowana od razu.
Jeśli wpłacasz z innego banku, na poczcie lub w punkcie przyjmującym wpłaty - zrób to kilka dni wcześniej, przed terminem podanym na wyciągu. Tak żebyś miał pewność, że środki trafią na rachunek karty w terminie.
Zobacz więcejMożesz doładować telefon środkami na karcie kredytowej, w tym celu skorzystaj z aplikacji CA24 Mobile i w opcji płatności wybierz Doładowanie telefonu, jako rachunek, z którego będzie dokonana płatność, wybierając rachunek karty - wskaż numer doładowywanego telefonu oraz kwotę doładowania. Doładowanie powinno nastąpić w krótkim czasie po zatwierdzeniu operacji w aplikacji.
Zobacz więcejOdbiorcę przelewu można zdefiniować:
Pamiętaj, że za pośrednictwem aplikacji CA24 Mobile możesz realizować przelewy wykorzystując środki dostępne na rachunku karty również bez konieczności wcześniejszego definiowania odbiorcy (nie dotyczy to płatności w opcji Twoje Rachunki).
Zobacz więcejZadłużenie na karcie kredytowej możesz spłacić:
Możesz spłacić kwotę minimalną lub całe zadłużenie.
Zobacz więcejKartę płatniczą i kredytową należy podpisać z tyłu, na rewersie karty, obok trzycyfrowego kodu CVV.
Zobacz więcejKoszt według stawek operatora
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S.A. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.