Karty kredytowe
Aby uzyskać informację o wyciągu z karty kredytowej, skontaktuj się z nami:
- przez CA24 Infolinię
- odwiedzając naszą placówkę
Chargeback to darmowa usługa, która działa w każdej karcie Mastercard i Visa. Nie musisz jej włączać. Możesz z niej skorzystać, jeśli masz problem z płatnością, zakupionym towarem, albo usługą i chcesz odzyskać pieniądze.
Chargeback przydaje się, gdy:
- kupiłaś/kupiłeś coś i zamówienie nie dotarło do Ciebie, jest uszkodzone lub niezgodne z opisem,
- sprzedawca nie zrealizował usługi, np. biuro podróży upadło,
- bankomat nie wypłacił wszystkich pieniędzy,
- Twój rachunek został podwójnie obciążony.
Więcej o chargebacku dowiesz się z filmu poniżej:
Jest to usługa, która pozwoli Ci w wygodny sposób opłacać domowe rachunki, np. za:
- gaz,
- energię elektryczną,
- telefon.
Rachunki opłacasz przelewem bezpośrednio z rachunku karty kredytowej na rachunek instytucji. Nie używasz karty, a transakcja traktowana jest jako bezgotówkowa. Oznacza to, że w przypadku spłaty w okresie bezodsetkowym, wskazanym na wyciągu, nie zostaną naliczone odsetki.
Aby skorzystać z opcji Twoje Rachunki, najpierw musisz zdefiniować odbiorców płatności. Możesz to zrobić w dowolnej placówce banku. Weź ze sobą dokumenty, np. faktury, rachunki. Muszą być one wystawiona na posiadacza karty lub jego małżonka i powinny zawierać dane instytucji, na rzecz której chcesz robić przelewy. Doradca zdefiniuje odbiorców płatności, a kolejne przelewy możesz realizować:
- przy użyciu aplikacji mobilnej CA24 Mobile,
- przy użyciu CA24 Infolinia - serwis automatyczny,
- w serwisie internetowym CA24,
- w dowolnej placówce Banku,
- za pośrednictwem serwisu telefonicznego CA24.
Karta chromatyczna to taka karta, która wydaje się zmieniać kolory w zależności od kąta, pod jakim na nią patrzymy.
Nie mamy kart chromatycznych.
Więcej na temat materiałów, wykorzystywanych przy produkcji kart, przeczytasz na stronie naszej akcji #mniejplastiku.
Karta kredytowa jest rodzajem karty płatniczej. Pozwala ona na korzystanie z limitu kredytowego przyznanego przez bank. Wysokość limitu ustala pożyczkodawca na podstawie comiesięcznych przychodów oraz historii kredytowej. Co ważne, karta kredytowa nie musi być powiązana z kontem osobistym.
Zapoznaj się z ofertą kart kredytowych banku Credit Agricole.
Kod CVC2/CVV2 to trzycyfrowy kod znajdujący się na odwrocie karty, który stanowi zabezpieczenie naszej karty płatniczej przy płatnościach zdalnych, np. w przypadku zakupów przez Internet.
Jeśli chcesz poznać ofertę kart kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Okres bezodsetkowy to czas, w którym możesz spłacić swoje wydatki z karty kredytowej bez płacenia odsetek. To forma pożyczki, z której możesz korzystać regularnie. Ten okres trwa zazwyczaj 50-60 dni (w zależności od karty) i dzieli się na:
- okres rozliczeniowy – około 30 dni,
- okres spłaty kredytu – 20-30 dni na spłatę zadłużenia, w zależności od rodzaju karty i banku.
Zobacz na przykładzie.

Jeśli spłacisz całe zadłużenie, które przekazaliśmy Ci na wyciągu za ostatni okres rozliczeniowy, znów możesz korzystać z okresu bezodsetkowego.
Okres bezodsetkowy trwa zazwyczaj 50-60 dni i dzieli się na:
- okres rozliczeniowy - około 30 dni,
- okres spłaty kredytu - 20-30 dni na spłatę zadłużenia, w zależności od rodzaju karty i banku.
Co miesiąc bank podsumowuje Twoje wydatki i wystawia wyciąg. Od tego czasu masz 20 - 30 dni na spłatę zadłużenia.
Plan Ratalny to specjalna opcja w karcie kredytowej - możesz rozłożyć zadłużenie na wygodne raty. Z gwarancją, że nie wzrosną one przez cały okres spłaty, bo są oparte na oprocentowaniu stałym z dnia, w którym włączysz usługę. Planem Ratalnym możesz objąć dowolny zakup lub kilka transakcji na łączną kwotę min. 300 zł. Plan Ratalny dopasujesz do swoich potrzeb – możesz wybrać liczbę rat do spłaty:
- dla karty maXima w abonamencie Podstawowym (RRSO 15,50%): 3, 6, 10, 12, a nawet 24 raty,
- dla kart Gold (RRSO 15,40%) i Silver (RRSO 16,60%): 6, 10, 12, 18, a nawet 24 raty,
- dla karty Visa Standard (RRSO 16,60%): 3, 6, 9, 12, a nawet 24 raty,
Za włączenie usługi pobieramy prowizję 1% min. 5 zł i naliczamy ją od kwoty, którą przenosisz na Plan Ratalny. Dla karty maXima z abonamentem Premium nie zapłacisz prowizji za otwarcie Planu Ratalnego.
Dopasuj Plan Ratalny do swoich potrzeb - sprawdź, jaka kwota raty będzie dla Ciebie najwygodniejsza do spłaty i koszt.
Co miesiąc doliczymy tę ratę do kwoty minimalnej wymaganej na rachunku Twojej karty. Całość pokażemy Ci na wyciągu z karty kredytowej. Na wyciągu z rachunku karty kredytowej dostaniesz informację o kwocie raty i liczbie rat pozostałych do spłaty.
Plan Ratalny włączysz:
- podczas wizyty w naszej placówce
- telefonicznie na CA24 Infolinii
Polecenie Zapłaty to forma automatycznej spłaty zadłużenia na karcie kredytowej. Z usługi automatycznej spłaty możesz skorzystać jeśli:
- posiadasz konto w naszym lub w dowolnym innym banku, który przeprowadza rozliczenia w trybie polecenia zapłaty,
- złożysz upoważnienie dla banku Credit Agricole do obciążania w trybie polecenia zapłaty swojego konta oraz dostarczysz upoważnienie i uruchomisz usługę w banku, w którym prowadzone jest to konto.
Usługa automatycznej spłaty zadłużenia jest dostępna w dwóch wariantach:
- automatycznej spłaty kwoty wymaganej spłaty minimalnej,
- automatycznej spłaty kwoty całości zadłużenia umożliwiającego skorzystanie z okresu bezodsetkowego.
Wariant wybierasz sam w momencie uruchomienia usługi. Możesz też zawsze dokonać jego zmiany - wystarczy, że złożysz odpowiednią dyspozycję w dowolnej placówce banku lub pod numerem serwisu telefonicznego CA24. Polecenie zapłaty pozwala na odwołanie płatności - zarówno najbliższej planowanej, a także płatności już zrealizowanej (przez 8 tygodni od daty realizacji).
Usługa Fast Track to najszybszy sposób przejścia odprawy bezpieczeństwa na lotnisku.
Wyciąg elektroniczny to alternatywna, wygodna i bezpłatna forma otrzymywania comiesięcznego wyciągu z rachunku karty. Wyciąg elektroniczny możesz pobrać w CA24 eBank i w aplikacji mobilnej CA24 Mobile.
Dla karty kredytowej maXima wyciąg dostępny jest wyłącznie w formie elektronicznej.
To szybki, bezpieczny i wygodny sposób płatności przy użyciu karty - wystarczy zbliżyć kartę do terminala, w razie potrzeby wprowadzić PIN i gotowe!
Jak to działa?
- Twoja karta musi być wyposażona w technologię zbliżeniową - poszukaj na karcie znaku płatności zbliżeniowych;

- terminal w sklepie lub np. w restauracji musi być wyposażony w czytnik zbliżeniowy - będzie oznaczony symbolem płatności zbliżeniowych;
- sprzedawca wpisze na terminalu kwotę do zapłaty, a Ty potwierdzisz ją i zapłacisz przez zbliżenie swojej karty. Jeśli transakcja będzie zaakceptowana - na wyświetlaczu terminala pojawi się potwierdzenie i pieniądze będą pobrane z Twojego konta lub z rachunku karty kredytowej;
- wszystkie płatności powyżej 100 zł wymagają potwierdzenia PIN-em; do niektórych płatności poniżej 100 zł także może być potrzebny PIN, jeśli tak - terminal wyświetli taki komunikat. Maksymalna kwota pojedynczej transakcji zbliżeniowej, przy której nie jest wymagane potwierdzenie PIN-em jest różna w zależności od kraju i waluty.
Bezpieczeństwo
- możesz płacić zbliżeniowo kartą do 100 zł bez podawania PIN-u. To ułatwienie przy transakcjach o małej wartości, ale też zabezpieczenie przed ujawnieniem PIN-u osobom postronnym w sytuacji szybkich zakupów. Czasem, niektóre transakcje poniżej 100 zł też będą wymagać potwierdzenia PIN-em, terminal wyświetli komunikat - to zabezpieczenie, które wynika z dyrektywy PSD2;
- nie oddawaj swojej karty do rąk sprzedawcy - Ty przyłóż ją do terminala;
- przepływ danych między kartą, a terminalem jest szyfrowany. Praktycznie nie istnieje możliwość "przechwycenia" danych karty podczas płatności zbliżeniowej. Każda transakcja ma swój unikalny jednorazowy cyfrowy „podpis”, który służy do potwierdzania autentyczności transakcji i samej karty;
- nie ma też możliwości dokonania przypadkowej płatności kartą. Czytnik kart zbliżeniowych w terminalu aktywuje się tylko na krótką chwilę, a odległość karty od czytnika musi być mniejsza niż 5 centymetrów;
- terminal nie przyjmie transakcji, jeśli w jego zasięgu będą dwie lub więcej karty zbliżeniowe (np. karta zbliżeniowa i karta miejska). Czyli nie zapłacisz jednocześnie z rachunków dwóch kart. Jeśli nosisz swoje karty razem, podczas płatności wyjmij tę, którą chcesz zapłacić i zbliż ją do terminala.
Płatności zbliżeniowe telefonem, zegarkiem i opaską
Możesz dodać swoje karty do telefonu i korzystać z Google Pay lub Apple Pay lub do zegarka i korzystać z Garmin Pay, Xiaomi Pay lub SwatchPAY!.
Jeśli zainteresował Cię ten temat, subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj interesujące publikacje ze świata finansów wprost na Twojego maila.
Karta kredytowa jest rodzajem karty płatniczej, która pozwala na korzystanie z limitu kredytowego przyznanego przez bank. Wysokość limitu ustala pożyczkodawca na podstawie comiesięcznych przychodów oraz historii kredytowej. Karta kredytowa nie musi być powiązana z kontem osobistym.
Więcej na temat zalet karty kredytowej »
W takim wypadku należy dla bezpieczeństwa jak najszybciej zastrzec kartę. Sprawdź, jak to zrobić na stronie zastrzeżenie karty. Znajdziesz tam potrzebne numery telefonów i informację, w jaki sposób zamówisz nową kartę.
Znalezioną kartę kredytową należy zastrzec, dzwoniąc na infolinię banku (numer telefonu na infolinię znajduje się na odwrocie karty) lub oddać ją do banku, który ją wydał. Możesz to zrobić w najbliższej placówce lub wysyłając kartę na adres korespondencyjny banku (podany na rewersie karty płatniczej).
Gdy upłynie data ważności karty lub gdy karta ulegnie zniszczeniu, rekomendujemy przynieść kartę do dowolnej placówki naszego banku lub ją nam wysłać. Ze względu na zawartość takich stałych elementów jak: antena, chip czy pasek magnetyczny kartę zniszczymy i przekażemy do naszego partnera, który zajmuje się recyclingiem. W każdej placówce znajdują się specjalne pojemniki na zużyte karty. Nie mamy niszczarek.
Kartę można również zniszczyć samodzielnie. Najlepiej przeciąć ją wzdłuż paska magnetycznego oraz w miejscu, gdzie jest chip. W przypadku kart z funkcją zbliżeniową - dodatkowo trzeba przeciąć kartę prostopadle do paska magnetycznego, dzieląc w ten sposób kartę na dwie części.
Tak to bezpieczne, ponieważ po wpisaniu danych karty przejdziesz na zabezpieczoną stronę płatności, która zapewnia odpowiedni poziom szyfrowania informacji.
Strona płatności będzie wyglądać tak:

Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
- adres strony, może być: ‘https://3dsecure2.credit-agricole.pl’ lub ‘https://3dsecure.credit-agricole.pl’,
- ikonkę kłódki przed adresem strony,
- logo Credit Agricole,
- logo zabezpieczenia organizacji płatniczej Mastercard lub Visa,
- poprawne dane Twojej płatności: nazwę odbiorcy, datę transakcji, 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty, kwotę i walutę transakcji.
Nie, punkty otrzymasz tylko za transakcje zrobione w złotówkach.
Tak, można zdefiniować automatyczną spłatę zadłużenia na karcie w opcji Polecenie Zapłaty. Opis jak to zrobić znajdziesz w pytaniu "Co to jest Polecenie Zapłaty?".
Własny nadruk na karcie płatniczej nie jest dostępny w naszym banku. W przypadku kart debetowych, można natomiast wybrać jeden z kilkudziesięciu wizerunków karty dostępnych w naszym katalogu.
Środki na karcie kredytowej mogą być rezerwowane - operacja ta polega na blokowaniu środków na okres maksymalnie 7 dni.
Tak, bez problemu zapłacisz nią za wynajem samochodu w wypożyczalniach. Karta kredytowa maXima jest kartą embosowaną, czyli wypukłą.
Karta maXima ma ułatwienia dla osób słabowidzących i niewidomych. Ma ona specjalne wycięcie, tzw. blind notch. Wycięcie ułatwia korzystanie z karty, na przykład podczas wypłaty gotówki z bankomatu.
Nie, komornik nie ma prawa zająć ani karty kredytowej, ani przyznanego przez bank limitu na koncie.
Usługa 3D-Secure to zabezpieczenie transakcji w internecie, które wynika z zastosowania dyrektywy PSD2. Podczas płatności naszymi kartami kredytowymi, w sklepach z oznaczeniami Mastercard SecureCode, Mastercard ID Check, Verified by Visa lub Visa Secure może być wymagane podanie kodu 3D-Secure.
Kod wyślemy na Twój numer telefonu, który mamy w banku. Dodatkowo może być też wymagane wpisanie PIN-u karty (tego samego, którego używasz np. w bankomacie).
Strona do wpisania kodu 3D-Secure i PIN-u karty będzie wyglądała tak:

Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
- adres strony, może być: ‘https://3dsecure2.credit-agricole.pl’ lub ‘https://3dsecure.credit-agricole.pl’
- ikonkę kłódki przed adresem strony
- logo Credit Agricole
- logo zabezpieczenia organizacji płatniczej Mastercard lub Visa
- poprawne dane Twojej płatności: nazwę odbiorcy, datę transakcji, 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty, kwotę i walutę transakcji.
Tak, w każdym momencie możesz zawnioskować o zmianę limitu kredytowego na swojej karcie kredytowej. Wyższy limit to większe możliwości w planowaniu wydatków oraz większa elastyczność w realizowaniu planów. Limit możesz podnieść na dwa sposoby:
- dzwoniąc na CA24 Infolinię - podczas rozmowy konsultant sprawdzi, czy i na jakich zasadach możesz podwyższyć limit swojej karty kredytowej
- odwiedzając naszą placówkę
Jeżeli Twój dochód nie uległ zmianie, do podniesienia limitu wystarczy tylko dowód osobisty. W przeciwnej sytuacji będziemy potrzebowali Twojego aktualnego zaświadczenia o dochodach. Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach przedstawi konsultant lub doradca.
Tak, w każdym momencie możesz zmienić wybrany abonament swojej karty kredytowej maXima. Pamiętaj, że zmiana abonamentu następuje zawsze od początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Abonament możesz zmienić na trzy sposoby:
- w serwisie internetowym CA24
- w aplikacji CA24 Mobile
- odwiedzając naszą placówkę
Informacje dotyczące opłat za kartę kredytową dostępne są w tabeli opłat i prowizji.
W naszym banku można rozłożyć spłatę karty kredytowej na stałe, równe raty. Informacje o tym znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Program „Maksymalnie zakupowy” obowiązywał do 31 grudnia 2024 r. a program „Maksymalnie zakupowy II’ jest jego nową odsłoną obowiązującą od 1 stycznia 2025 r.
W programie „Maksymalnie zakupowy II” klienci mogą otrzymywać zwroty w zależności od wybranego abonamentu:
- 2% zwrotu za zakupy w Żabce, RTV EURO AGD, Pyszne.pl, CCC i Empik, dla obu abonamentów,
- 1% zwrotu za zakupy na stacjach paliw, w liniach lotniczych, taksówkach, biurach podróży oraz na platformach oferujących usługi turystyczne, tylko w abonamencie Premium.
Maksymalna wartość zwrotów:
- Abonament Podstawowy: maksymalnie 240 zł w roku kalendarzowym, ale nie więcej niż 20 zł miesięcznie,
- Abonament Premium: maksymalnie 360 zł w roku kalendarzowym, ale nie więcej niż 30 zł miesięcznie.
Więcej o karcie kredytowej Visa Maxima oraz Mastercard Maxima oraz o programie „Maksymalnie zakupowy II” dowiesz się na stronie.
Wybór nagrody jest konieczny, natomiast nie oznacza braku dostępu do pozostałych nagród prezentowanych w katalogu programu. W każdym momencie możesz wybrać inną nagrodę lub wymienić na nią zebrane już punkty.
Nie, możesz z niej korzystać z osobami towarzyszącymi. Np. jeśli pozostały Ci 3 wejścia, możesz wykorzystać je dla siebie i dwóch bliskich osób.
Tak. Użytkownik karty dodatkowej, który wykonuje transakcje zgodnie z zasadami programu, zbiera punkty, które są dodawane do ogólnej sumy punktów posiadacza karty głównej. Tylko właściciel karty głównej może się zalogować w programie, zatem tylko on może wymienić zebrane punkty na nagrodę.
Informacje o posiadaniu karty trafiają do bazy BIK - zarówno te pozytywne, jak i negatywne.
Karta kredytowa pozwala na łatwe i szybkie płatności za codzienne zakupy, dokonywanie rezerwacji w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu. Płacenie kartą kredytową jest wygodne i bezpieczne - zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec.
Warto też docenić łatwy dostęp do dodatkowych środków, dostępnych w ramach limitu dostępnego na karcie. Dodatkowo z kartą możesz mieć dodatkowe benefity: pakiety ubezpieczeń, zwroty części środków za zakupy i inne promocje dostępne jedynie dla posiadaczy karty. Karta kredytowa jest również przydatnym narzędziem w budowaniu pozytywnej historii kredytowej.
Karta może zostać zablokowana w przypadku podejrzanej transakcji lub błędnej autoryzacji (trzykrotnie źle wpisany numer PIN). Jeśli dojdzie do takiej blokady, należy się skontaktować z Infolinią CA24.
Dodatkowo blokada może nastąpić w związku z brakiem aktualnych danych, zgodnie z procedurą KYC - Poznaj Swojego Klienta. W takim przypadku również możemy zablokować dostęp do usług lub wypowiedzieć umowę. Informacje o tym znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Może być kilka powodów: funkcja płatności zbliżeniowych może być wyłączona, problem leży po stronie terminala lub karta mogła się uszkodzić. W pierwszej kolejności sprawdź stan swojej karty. Wykonaj choć jedną transakcję z umieszczeniem karty w terminalu lub bankomacie i z podaniem PIN przed dokonaniem kolejnej płatności zbliżeniowej.
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy:
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- odwiedzając naszą placówkę
Potencjalnych przyczyn odrzucenia transakcji kartą może być wiele. Do najczęstszych powodów należą m.in.:
- brak internetu w terminalu
- uszkodzony chip lub antenka w karcie płatniczej
- przekroczony limit na karcie
- awaria urządzenia
W celu wyjaśnienia takiej sytuacji skontaktuj się z nami:
- serwis CA24 eBank – przez wiadomość lub czat,
- aplikację CA24 Mobile – przez czat lub telefonicznie (nie będziemy musieli Cię dodatkowo identyfikować),
- doradcę w placówce,
- CA24 Infolinię.
Płacenie kartą kredytową jest wygodne i bezpieczne - skradzioną gotówkę bardzo trudno jest odzyskać, natomiast zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec. Karta kredytowa pozwala również na łatwe i szybkie dokonywanie transakcji, takich jak codzienne zakupy, rezerwacje w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu.
Szukasz informacji ze świata finansów? Subskrybuj nasz Newsletter i otrzymuj interesujące publikacje prosto na Twojego maila.
Wycięcie na krótszym boku karty kredytowej to tzw. blind notch. Ułatwia korzystanie z karty osobom słabo widzącym i niewidomym, np. podczas wypłaty gotówki z bankomatu.
Program „Maksymalnie zakupowy” obowiązywał do 31 grudnia 2024 r. Od 1 stycznia 2025 r. dla posiadaczy kart kredytowych Visa Maxima i Mastercard Maxima przygotowaliśmy program „Maksymalnie zakupowy II”. Więcej o programie dowiesz się na stronie.
Kartą maXima możesz płacić wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności kartą: w sklepach i w punktach stacjonarnych, przez internet i w aplikacjach mobilnych. Kartę możesz dodać do aplikacji Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay lub SwatchPAY! i płacić smartfonem, zegarkiem lub opaską z funkcją NFC.
Karty kredytowe banku Credit Agricole to uniwersalne narzędzia płatnicze. Możesz nimi płacić wszędzie tam gdzie są akceptowane płatności kartą: w sklepach i w punktach stacjonarnych, przez internet i w aplikacjach mobilnych. Kartę możesz dodać do aplikacji Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay lub SwatchPAY! i płacić smartfonem, zegarkiem lub opaską z funkcją NFC.
Aktualne kursy walut dostępne są na naszej stronie internetowej.
Czas dostarczenia karty kredytowej wynosi standardowo 10 dni roboczych. Jeśli po tym czasie karta nie dotarła, skontaktuj się proszę z CA24 Infolinia.
Wysokości opłat za kartę kredytową można sprawdzić w tabeli opłat i prowizji, dostępnej na naszej stronie internetowej.
Wysokość minimalnego dochodu zależy od karty:
- Visa Standard: 500 zł netto
- Visa i Mastercard Silver: 1 000 zł netto
- Visa i Mastercard maXima: 2 000 zł netto
- Visa i Mastercard Gold: 3 000 zł netto
Sprawdź naszą ofertę i wybierz kartę kredytową, która będzie odpowiadała Twoim potrzebom! W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami w placówkach lub telefonicznie.
Studiujesz i podróżujesz? Najlepszym wyborem dla Ciebie będzie karta kredytowa maXima - sprawdź szczegóły.
Najlepszą kartą kredytową na wakacje jest karta kredytowa maXima z atrakcyjnym przewalutowaniem transakcji zagranicznych oraz z darmowym ubezpieczeniem podróżnym, dostępnym w abonamencie Premium. Szczegóły sprawdzisz na stronie.
Żeby mieć dostęp do rachunku swojej karty w CA24 eBank lub w CA24 Mobile zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę CA24. Doradca pomoże Ci przy pierwszym logowaniu.
W serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile będziesz mieć:
- podgląd historii transakcji, także tych niezaksięgowanych (blokady na rachunku karty),
- informację o dostępnym limicie,
- informację o terminie spłaty najbliższej kwoty minimalnej,
- możliwość przeglądania i pobrania wyciągów (w CA24 eBank).
W celu aktywacji karty należy dokonać dowolnej transakcji z użyciem kodu PIN. Może to być transakcja w sklepie lub wypłata gotówki z bankomatu. Oprócz tego istnieje możliwość aktywacji karty poprzez serwis internetowy CA24, serwis telefoniczny CA24 lub w placówce banku.
Najważniejsze informacje są wskazane na górze wyciągu. Umieszczono tam wysokość wymaganej spłaty minimalnej, sumę zadłużenia (tzw. spłatę bezodsetkową) oraz termin spłaty. Niżej znajduje się wykaz wszystkich operacji zaksięgowanych na rachunku karty kredytowej w danym okresie rozliczeniowym.
Karta jest ważna do daty podanej na plastiku i automatycznie wznowimy ją na kolejny okres miesiąc przed upływem daty jej ważności.
Klub Korzyści to nowa odsłona Klubu Rabatowego i największy program z rabatami w Polsce, w blisko10 000 miejsc, w których zapłacisz mniej z naszą kartą, w tym dowolną kartą kredytową. Po pobraniu kuponu w aplikacji CA24 Mobile, wystarczy że pokażesz kupon sprzedawcy przed dokonaniem płatności naszą kartą.
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o ofertach specjalnych Klubu korzyści, subskrybuj nasz Newsletter.
Karta kredytowa jest rodzajem karty płatniczej. Pozwala ona na korzystanie z limitu kredytowego przyznanego przez bank. Wysokość limitu ustala pożyczkodawca na podstawie comiesięcznych przychodów oraz historii kredytowej.
Jeśli interesuje Cię ten temat, subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj interesujące publikacje ze świata finansów wprost na Twojego maila.
Aby uzyskać kartę kredytową, udaj się do placówki i zabierz ze sobą dowód osobisty.
W zależności od rodzaju i wysokości uzyskiwanego dochodu, możesz potrzebować poniższych dokumentów potwierdzających jego wysokość:
- jeśli jesteś zatrudniony na podstawie umowy o pracę: aktualne zaświadczenie wysokości średniego miesięcznego wynagrodzenia netto za ostatnie 3 miesiące,
- jeśli jesteś emerytem: ostatni odcinek emerytury lub kserokopia1 ostatniej waloryzacji lub kserokopia1 ostatniej decyzji o przyznaniu świadczenia,
- jeśli prowadzisz działalność gospodarczą: kserokopia1 wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub innego dokumentu potwierdzającego fakt prowadzenia działalności gospodarczej oraz zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu ze składkami lub zaświadczenie z US o niezaleganiu z podatkami lub dowody wpłat ZUS/podatku za ostatnie 3 miesiące oraz zaświadczenie z US o uzyskanym dochodzie/przychodzie w okresie ostatnich 3 miesięcy lub zestawienie (wydruk) z podatkowej książki przychodów i rozchodów albo ewidencji przychodów zawierające podsumowanie za minimum ostatnie 3 miesiące, podpisane przez Kredytobiorcę i biuro rachunkowe lub księgowego,
- jeśli prowadzisz gospodarstwo rolne: kopię decyzji z Urzędu Gminy w formie nakazu płatniczego na łączne zobowiązania pieniężne na dany rok, z którego wynika fakt posiadania lub dzierżawienia gospodarstwa rolnego i jego wielkość w hektarach przeliczeniowych lub zaświadczenie z Urzędu Gminy potwierdzające fakt posiadania lub dzierżawienia gospodarstwa rolnego, określające jego wielkość w hektarach przeliczeniowych i dochodowość roczną.
- inne źródła dochodu: według indywidualnych ustaleń z Bankiem.
1 oryginał do wglądu
W katalogu nagród znajdziesz między innymi:
- vouchery zakupowe,
- wydarzenia sportowe,
- festiwale muzyczne.
Liczba nagród jest ograniczona, na wydarzenia sportowe i muzyczne dostępność zależy od terminu. Szczegóły nagród sprawdzisz, po zalogowniu na konto w programie.
Wybranymi kartami kredytowymi Credit Agricole można bezgotówkowo regulować opłaty za:
- gaz,
- energia elektryczna,
- woda,
- ogrzewanie,
- mieszkanie (czynsz, fundusz remontowy),
- telewizja,
- telefon stacjonarny,
- telefon komórkowy,
- Internet,
- ochrona (np. posesji).
- wywóz śmieci,
- ubezpieczenia (opłacenie składki ubezpieczeniowej),
- podatek lokalny (wyłącznie podatek od nieruchomości),
- nauka (opłacenie udokumentowanych stałych wydatków związanych z edukacją wydatki na szkołę(np. szkoła językowa), przedszkole).
Pamiętaj, że musisz wcześniej zdefiniować odbiorcę takiej płatności. Zrobisz to w placówce.
Kiedy płacisz kartą w internecie musisz podać dane karty: jej numer, datę ważności i kod CVV2/CVC2. Następnie potwierdzisz transakcję jednym ze sposobów:
- PIN-em mobilnym
- metodą biometryczną
- kodem 3D-Secure i PIN-em do karty
- kodem 3D-Secure
W niektórych przypadkach dodatkowe potwierdzenie nie będzie konieczne i wystarczy podanie danych karty.
Więcej informacji na temat zatwierdzania transakcji znajdziesz na naszej stronie Metody zatwierdzania płatności kartą.
Karta kredytowa ma wiele zalet. Płacenie kartą kredytową jest wygodne i bezpieczne - skradzioną gotówkę bardzo trudno jest odzyskać, natomiast zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec.
Karta kredytowa pozwala również na łatwe i szybkie dokonywanie transakcji, takich jak codzienne zakupy, rezerwacji w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu. Informacje dotyczące opłat za kartę kredytową dostępne są w tabeli opłat i prowizji. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem na blogu CAsfera.pl.
Karta kredytowa wpływa na zdolność kredytową zarówno pozytywne, jak i negatywne. Informacje o posiadaniu karty trafiają do bazy BIK, co wpływa na zdolność kredytową posiadacza karty.
Zawsze możesz mieć dostęp do swojego rachunku i na bieżąco kontrolować wydatki - w serwisie CA24 eBank i w aplikacji CA24 Mobile. Będziesz miał:
- podgląd historii transakcji, także tych niezaksięgowanych (blokady na rachunku karty),
- informację o dostępnym limicie,
- informację o terminie spłaty najbliższej kwoty minimalnej,
- możliwość przeglądania i pobrania wyciągów (w CA24 eBank).
Jeśli nie korzystasz jeszcze z CA24 eBank i CA24 Mobile zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej placówki i podpisz Umowę Bankowości Elektronicznej. Doradca pomoże Ci w pierwszym logowaniu.
Karta kredytowa to dodatkowe, dostępne środki do Twojej dyspozycji. Z karty korzystasz, kiedy potrzebujesz. Możesz:
- płacić kartą za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych, także z kartą w telefonie przez Google Pay, Apple Pay lub w zegarku i opasce Garmin Pay, Xiaomi Pay i SwatchPAY!
- wypłacać pieniądze z bankomatu,
- płacić na zakupach i korzystać z rabatów w Klubie korzyści,
- kontrolować swoje wydatki na karcie w serwisie CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile ,
- korzystać z okresu bezodsetkowego (jego długość zależy od karty jaką masz),
- robić przelewy z rachunku karty na dowolny rachunek.
Korzystanie z usługi 3D-Secure jest bardzo proste. Podczas zakupów w sklepie internetowym oznaczonym symbolem MasterCard SecureCode lub Verified by Visa, Twoja płatność będzie dodatkowo zabezpieczona, przez to że potwierdzisz ją kodem weryfikacyjnym. Kod dostaniesz od nas w SMS-ie i wpiszesz go w odpowiednim miejscu na stronie sklepu.
Dowiedz się więcej o 3D-Secure
Jak korzystać z usługi 3D-Secure?
- Na stronie sklepu internetowego z usługą 3D-Secure wybierz opcję płatności kartą
- Wpisz dane, o które poprosi sklep
- W dodatkowym oknie przepisz kod 3D-Secure, który dostaniesz w SMS-ie
Na jaki numer telefonu otrzymam kod weryfikacyjny?
- Jeśli korzystasz z bankowości internetowej CA24 eBank, SMS z kodem dostaniesz na ten sam numer telefonu, na który dostajesz hasła autoryzacyjne do CA24 eBank
- Jeśli nie podałeś nam swojego numeru telefonu lub mamy Twój stary numer - podaj nam aktualny. Możesz to zrobić przez Infolinię CA24 lub osobiście w naszej dowolnej placówce
Czy zapłacę kartą w sklepie internetowym, który nie wdrożył usługi 3D-Secure?
Tak. Jeśli sklep internetowy nie wdrożył usługi 3D-Secure normalnie zapłacisz swoją kartą, ale bez dodatkowego zabezpieczenia. Podczas płatności wystarczy podać dane karty wymagane przez sklep, tj. kod CVV2 (trzycyfrowy numer, który jest na odwrocie karty).
Wysokość odsetek jest uzależniona od kwoty zadłużenia na karcie oraz oprocentowania kredytu dostępnego na karcie kredytowej. Możesz również skorzystać z okresu bezodsetkowego, wtedy nie musisz płacić odsetek.
Tak, funkcję zbliżeniową karty możesz wyłączyć w placówce lub telefonicznie. Zmiana będzie obowiązywać od następnego dnia.
Konieczne będzie też wykonanie standardowej transakcji stykowej poprzez umieszczenie karty w terminalu elektronicznym POS, np. podczas dokonywania zakupów lub wykonanie transakcji w bankomacie oraz potwierdzenie operacji z wykorzystaniem numeru PIN.
Funkcję zbliżeniową możesz włączyć ponownie w dowolnym momencie.
- Złóż wniosek przez internet. Wypełnij formularz, a nasz doradca oddzwoni do Ciebie.
- Zadzwoń na Infolinię CA24.
- Przyjdź do naszej placówki.
Reklamację można zgłaszać poprzez infolinię programu, a także skrzynkę mailową [email protected]. Numer na infolinię podany jest w zakładce Kontakt dostępnej po zalogowaniu na stronie programu.
W dowolnym momencie możesz zrezygnować z udziału w programie. Zaloguj się na stronie bezcennechwile.mastercard.pl następnie w zakładce „Moje konto / Moje dane” znajdziesz obowiązkowe zgody. Odznaczenie którejkolwiek z nich, spowoduje wycofanie zgody na uczestnictwo w programie. Przez 30 następnych dni, będziesz mieć możliwość wykorzystania swoich punktów oraz zmiany zdania i powrócenia do programu. Wystarczy, że ponowie zaznaczysz wszystkie trzy obowiązkowe zgody.
Premię za daną płatność wypłacimy na Twój rachunek karty kredytowej w dniu jej zaksięgowania w następujący sposób:
- pomniejszymy wielkość Twojego zadłużenia na rachunku karty kredytowej lub
- powiększymy nadpłatę w przypadku, gdy nie masz zadłużenia.
Premię otrzymasz pod warunkiem, że w dniu jej wypłaty Twoja umowa będzie nadal obowiązywać.
Jeśli zmieniasz wariant abonamentu bierzemy pod uwagę łączną kwotę wszystkich Twoich premii, które naliczyliśmy do dnia obowiązywania nowo wybranego abonamentu, zarówno w danym miesiącu, jak i roku kalendarzowym. Jeśli maksymalna łączna kwota premii przysługująca dla nowo wybranego abonamentu w danym miesiącu i w roku kalendarzowym nie została jeszcze przekroczona, premię będziemy naliczać nadal:
- do osiągnięcia przez Ciebie maksymalnej łącznej kwoty premii przysługującej w danym miesiącu kalendarzowym - dla nowo wybranego abonamentu,
- nie dłużej niż do osiągnięcia maksymalnej łącznej kwoty premii przysługującej w danym roku kalendarzowym - dla nowo wybranego abonamentu.
Jeżeli zablokowałeś/zablokowałaś kartę kredytową dzisiaj, to możesz ją odblokować w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank, zmieniając kod PIN do karty.
Jeśli zablokowałeś/zablokowałaś kartę wcześniej, to odblokujesz ją w kilku krokach w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie CA24 eBank.
Kartą kredytową możemy zapłacić jedynie w sklepie posiadającym terminal płatniczy. Są one oznaczone znakiem akceptacji (logo) organizacji płatniczej tożsamym ze znakiem akceptacji umieszczonym na karcie. Należy poinformować sprzedawcę o chęci zapłacenia kartą.
Jeśli masz kartę kredytową w innym banku, możesz ją przenieść do nas. Skorzystaj z usługi Balance Transfer i przenieś kartę wraz z zadłużeniem.
Zobacz, co możesz zyskać:
- wyższy limit niż na dotychczasowej karcie, jeśli masz zdolność kredytową
- załatwimy za Ciebie wszystkie formalności w Twoim obecnym banku
- z nowego limitu spłacisz zadłużenie na karcie z innego banku bez prowizji za przelew, a dodatkowo transakcja ta zostanie objęta okresem bezodsetkowym
- super rabaty na zakupy w prawie 10 000 miejsc w Klubie korzyści
- dostęp do aplikacji CA24 Mobile, w której możesz zarządzać swoją kartą kredytową
Aby przenieść kartę kredytową, zapraszamy do placówki. Zabierz ze sobą dowód osobisty, dokument potwierdzający dochód oraz ostatni wyciąg z rachunku Twojej obecnej karty kredytowej - papierowy lub elektroniczny. Doradca sprawdzi Twoją zdolność kredytową, potwierdzi możliwość przeniesienia zadłużenia i zajmie się resztą formalności w Twoim obecnym banku.
Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas. Podczas rozmowy możesz też złożyć wniosek o przeniesienie karty i sprawdzić swoją zdolność kredytową. Na podpisanie umowy zaprosimy Cię do placówki.
- Najprostszym sposobem jest dokonanie wypłaty gotówki z bankomatu. Do tego celu niezbędna jest karta oraz numer PIN.
- Kolejnym sposobem jest wypłata środków w gotówce z karty kredytowej bezpośrednio podczas wizyty w placówce Banku. W tym przypadku nie jest potrzebne użycie samej karty.
Kartę kredytową można spłacać na trzy sposoby, spłacając:
- tylko wymaganą kwotę minimalną - 4% kwoty zadłużenia (min. 30 zł)
- część zadłużenia - ale nie mniej niż kwota minimalna,
- całość zadłużenia - gdy chcesz uniknąć odsetek za płatności kartą,
- w ratach - rozłóż zadłużenie na wygodne raty.
Wysokość zadłużenia oraz kwotę spłaty minimalnej znajdziesz na wyciągu karty, który jest wystawiany co miesiąc dla posiadacza karty
.Najłatwiej kwotę minimalną do spłaty karty kredytowej sprawdzisz w:
- aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się, kliknij w Płatności na dolnym panelu, a następnie skorzystaj z funkcji Spłata karty lub kredytu
- serwisie CA24 eBank - zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe
Jeśli potrzebujesz wsparcia naszego doradcy możesz sprawdzić kwotę minimalną do spłaty także:
- przez CA24 Infolinię
- odwiedzając naszą placówkę
Limit Twojej karty kredytowej łatwo sprawdzisz w:
- aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się, kliknij Pieniądze na dolnym panelu, wybierz zakładkę Karty i kartę, której limit chcesz sprawdzić
- serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu przejdź do zakładki Moje produkty, z listy rozwijanej wybierz produkt, dla którego chcesz sprawdzić limit transakcji kartą. Następnie zjedź na dół ekranu, kliknij Zmień limity - w tym miejscu dowiesz się, jaki masz ustawiony limit
Jeśli potrzebujesz wsparcia naszego doradcy możesz także sprawdzić limit karty kredytowej:
- przez CA24 Infolinię
- w naszej placówce
Saldo na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić:
- w serwisie CA24 eBank: zaloguj się do serwisu, z górnego menu wybierz Moje produkty, następnie Karty Kredytowe, w pozycji Dostępne środki sprawdzisz stan karty,
- w aplikacji CA24 Mobile: zaloguj się do aplikacji, dostępne środki zobaczysz od razu po zalogowaniu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kartach kredytowych, odwiedź naszą stronę.
Zadłużenie na rachunku karty kredytowej możesz sprawdzić w:
- aplikacji CA24 Mobile: zaloguj się, na ekranie głównym wybierz kartę kredytową, kliknij w strzałkę po prawej stronie i wybierz Szczegóły. Zadłużenie jest podane pod nagłówkiem Aktualne saldo zadłużenia.
- serwisie CA24 eBank: zaloguj się do serwisu, z górnego menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe, następnie Całkowite zadłużenie
W abonamencie Premium możesz skorzystać z bezpłatnego Ubezpieczenia podróży Maxima.
Ubezpieczenie będzie obowiązywać od momentu przekroczenia granicy (jeśli zapłacisz kartą maXima za: wycieczkę, bilet u przewoźnika lub za zatankowanie samochodu min. 12h przed podróżą) albo od momentu pierwszej transakcji na dowolną kwotę kartą maXima za granicą.
Jeśli chcesz wziąć kartę kredytową maXima, możesz zrobić to:
- na stronie internetowej
- w placówce bankowej
- w aplikacji CA24 Mobile, jeśli zaproponowaliśmy Ci gotową ofertę:
- Zaloguj się i kliknij Korzyści na dolnym panelu
- Przejdź do zakładki Oferta
- Wybierz Karty kredytowe
- Wybierz z listy Karta kredytowa maXima
- Kliknij przycisk Weź przez apkę
- Wybierz parametry karty kredytowej
- Uzupełnij dane dodatkowe
- Po przeanalizowaniu Twojego wniosku, zapoznaj się z warunkami i zaakceptuj umowę
- Zatwierdź operację PIN-em mobilnym
- Poczekaj na weryfikację zastrzeżenia numeru PESEL
- Gotowe! Masz nową kartę kredytową






Przyznanie limitu kredytowego zależy od pozytywnej oceny zdolności kredytowej.
W celu założenia karty kredytowej należy złożyć wniosek w placówce banku lub na stronie internetowej.
Jeśli straciłeś swoją kartę debetową (do konta) lub kartę kredytową skontaktuj się z nami jak najszybciej:
- zadzwoń pod numery telefonów
- zastrzeż kartę w serwisie CA24 eBank:
- karta kredytowa: zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
- karta debetowa (do konta): zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
Zachęcamy także do zapoznania się z artykułem na naszym blogu casfera.pl.
Od grudnia 2020 r. wprowadziliśmy dodatkową metodę identyfikacji do potwierdzania płatności kartą w internecie. Ma to na celu zwiększenie bezpieczeństwa tych transakcji i wynika z dyrektywy PSD2.
- na stronie płatności, po wybraniu płatności kartą podaj dane karty - jej numer, datę ważności i kod z tyłu karty
- dostaniesz SMS-a z kodem 3D-Secure (na numer telefonu, który mamy w banku) - wpisz go w oknie płatności
- podaj PIN do karty (ten sam co w bankomacie)
- zatwierdź płatność
Strona płatności będzie wyglądać tak:

Sprawdź elementy, które na podglądzie są zaznaczone na zielono:
- adres strony, może być: ‘https://3dsecure2.credit-agricole.pl’ lub ‘https://3dsecure.credit-agricole.pl’,
- ikonkę kłódki przed adresem strony,
- logo Credit Agricole,
- logo zabezpieczenia organizacji płatniczej Mastercard lub Visa,
- poprawne dane Twojej płatności: nazwę odbiorcy, datę transakcji, 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty, kwotę i walutę transakcji.
Zgon bliskiej osoby, która miała w naszym banku kartę kredytową możesz zgłosić zdalnie, bez konieczności osobistego odwiedzania placówki bankowej. Prześlij wiadomość pocztą elektroniczną na adres: [email protected]. Wiadomość powinna zawierać: imię, nazwisko, pesel osoby zmarłej, i/lub numer umowy kredytowej zawartej przez zmarłą osobę z bankiem. Do wiadomości dołącz skan aktu zgonu i wskaż jakie pokrewieństwo wiązało cię ze zmarłą osobą (np. mąż, żona, wnuk, dziecko).
Spadkobierco, jeśli potrzebujesz dokumentu, w którym:
- potwierdzimy spłatę karty kredytowej po zmarłym kliencie lub
- potwierdzimy spłatę karty kredytowej po uznaniu roszczenia Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
Złóż wniosek. Możesz to zrobić:
- przez formularz internetowy
- w naszej dowolnej placówce
- listownie na nasz adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław
We wniosku podaj nam
- dane zmarłego klienta (imię, nazwisko, PESEL, numer umowy karty kredytowej),
- Twoje dane osobowe i kontaktowe (spadkobiercy),
- jak chcesz dostać od nas zaświadczenie – listem, czy na adres mejlowy,
- jaki rodzaj zaświadczenia potrzebujesz.
Jeśli potrzebujesz zaświadczenia o wysokości zobowiązania do spłaty po zmarłym, skontaktuj się z nami:
- telefonicznie pod 71 7871719 - koszt połączenia według stawki operatora,
- osobiście, w naszej dowolnej placówce,
- listownie na nasz adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław
Limity w karcie kredytowej możesz zmienić:
- w serwisie CA24 eBank: w górnej belce wybierz Moje produkty > następnie Karty kredytowe > na dole ekranu wybierz kartę i kliknij Zmień limity. Zatwierdź zmianę tak jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank.
- w naszej dowolnej placówce
- telefonicznie
Ze względów bezpieczeństwa numer do autoryzacji internetowych transakcji kartowych możesz zmienić po odpowiedniej identyfikacji na CA24 Infolinia lub w dowolnej placówce bankowej. Pamiętaj, że ten numer jest również Twoim numerem do innych autoryzacji.
Możesz to zrobić w serwisie CA24 eBank. W górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. przejdź na dół strony, przy właściwej karcie wybierz przycisk Nadaj lub zmień PIN. Wpisz dwukrotnie nowy kod PIN, przejdź dalej i zatwierdź operację tak jak inne w CA24 eBank.
W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania informacji marketingowych. Zrobisz to na stronie bezcennechwile.mastercard.pl odznaczając stosowne zgody po zalogowaniu się do programu, w zakładce Moje konto / Moje dane - odznaczając zgody dla komunikacji SMS-owej i/lub e-mailowej, albo poprzez kontakt z infolinią.
Dodatkowo zrobisz to również bezpośrednio z poziomu otrzymanej komunikacji:
- e-mail: poprzez link wypisu z otrzymywania komunikacji e-mail, który znajduje się w stopce każdej wiadomości.
- SMS: poprzez wysłanie wiadomości o treści STOP pod numer podany w wiadomości przychodzącej.
Umowę karty kredytowej wypowiesz:
- w placówce,
- listownie wysyłając wypowiedzenie na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław
Dokument powinien zawierać: Twoje imię i nazwisko, numer rachunku lub umowy kredytowej oraz czytelny podpis.
Zanim zdecydujesz się na rezygnację, warto rozważyć wszystkie korzyści, jakie daje posiadanie karty kredytowej. Wejdź na stronę Dlaczego karta kredytowa jest przydatna? i przekonaj się, czy na pewno chcesz z niej zrezygnować.
Płacenie kartą kredytową jest szybkie, wygodne i bezpieczne - skradzioną gotówkę bardzo trudno jest odzyskać, natomiast zgubioną kartę możemy w każdym momencie zastrzec. Karta kredytowa pozwala również na dokonywanie transakcji, takich jak codzienne zakupy, rezerwacji w hotelach i innych obiektach, zakup biletów lotniczych czy opłacenie wypożyczenia samochodu. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem na blogu CAsfera.pl.
Spłaty zadłużenia należy dokonywać w terminie wskazanym w comiesięcznym wyciągu do karty. Termin ten jest wyznaczany w Credit Agricole w zależności od karty jako:
- 26 dzień (karty Gold)
- 24 dzień (karty maXima, karty Silver i karta Standard)
licząc od dnia sporządzenia wyciągu.
Dokonując spłaty zadłużenia możesz wybrać jedną z opcji:
- spłata całkowita w okresie bezodsetkowym - oznacza ona spłatę całości zadłużenia wykazanego na ostatnim wyciągu,
- spłata części zadłużenia, ale nie mniej niż kwota minimalna,
- spłata kwoty minimalnej - oznacza spłatę 4% kwoty wykorzystanego kapitału oraz należnych opłat, prowizji i odsetek, min. 30 zł oraz raty wynikającej z Planu Spłat Ratalnych (jeśli korzystasz z takiej opcji).
Możemy zablokować Twoją kartę w dwóch sytuacjach:
- jeśli zauważymy na niej podejrzaną transakcję, albo
- w przypadku błędnego potwierdzenia jakiejś operacji (np. 3 razy podasz zły PIN).
W obu sytuacjach blokujemy kartę, żeby zapobiec ewentualnej kradzieży Twoich pieniędzy.
Jeśli właśnie masz zablokowaną kartę - zadzwoń na naszą infolinię.
Odsetki na karcie kredytowej naliczają się w trybie dziennym od daty zaksięgowania transakcji do dnia spłaty. Jeżeli klient dokona spłaty całego wymaganego zadłużenia w tzw. okresie bezodsetkowym, wówczas nie zapłaci żadnych odsetek.
Zapoznaj się z naszą ofertą kart kredytowych i wybierz rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.
Karta wygasa wraz upływem okresu jej ważności, który jest oznaczony na karcie w postaci miesiąca/roku. Data ważności znajduje się na przodzie karty i traci ważność wraz z upłynięciem miesiąca określonego na karcie - będzie ważna do końca tego miesiąca.
Z karty kredytowej maXima może korzystać jej posiadacz. Dodatkowo do rachunku mogą być wydane dwie karty dodatkowe. Każdą z nich może posługiwać się użytkownik karty dodatkowej.
Jeśli masz zadłużenie na karcie kredytowej, musisz je spłacić w terminie. W karcie kredytowej masz określoną minimalną kwotę, którą należy spłacić w okresie bezodsetkowym. Jest to 4% kwoty wykorzystanego kapitału oraz należnych opłat, prowizji i odsetek - ta kwota nie może być mniejsza niż 30 zł.
Jeśli korzystasz z Planu Spłat Ratalnych, to do kwoty minimalnej musisz doliczyć wysokość raty.
Swoje zadłużenie możesz spłacić w części lub w całości przed terminem. Jeśli spłacisz całość swojego zadłużenia w okresie bezodsetkowym, to nie naliczymy Ci odsetek od pożyczonych pieniędzy.
Każdą nową kartę przed pierwszym użyciem musisz aktywować. Możesz to zrobić:
- w serwisie CA24 eBank - w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty kredytowe. Na ekranie ze szczegółami wybierz rachunek, do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Aktywuj kartę. Potem przejdź dalej i zatwierdź operację;
- w naszej dowolnej placówce;
- telefonicznie
Po aktywacji karty pierwszą transakcję musisz zrobić z użyciem PIN-u, a potem kolejne możesz robić także zbliżeniowo - do kwoty 100 zł.
- Jeżeli zdecydowałeś się na otrzymywanie wyciągów elektronicznych wyłącznie w serwisie internetowym CA24 - wyciąg jest udostępniany w serwisie w ciągu kilku dni od daty sporządzenia (nie otrzymujesz dodatkowej wysyłki).
- W przypadku wyciągów wysyłanych na adres poczty elektronicznej - sprawdź koniecznie, czy przesyłka z wyciągiem nie została zakwalifikowana jako spam.
- Jeśli nie otrzymasz wyciągu za dany okres rozliczeniowy lub gdy wyciąg zawiera niezgodne saldo, powinieneś, nie później niż w ciągu 14 dni od daty końca okresu rozliczeniowego, którego dotyczy wyciąg, zwrócić się do nas w celu ustalenia salda zadłużenia. Informacje o kwocie wymaganej spłaty minimalnej można uzyskać także w placówce banku lub pod numerem serwisu telefonicznego CA24.
Dla Twojej wygody w karcie maXima dostępne są wszystkie waluty. Możesz płacić nią wszędzie tam, gdzie potrzebujesz. Kwotę płatności w walucie innej niż PLN przeliczymy bez prowizji i dodatkowych opłat, po atrakcyjnym kursie organizacji płatniczej (Visa lub Mastercard - w zależności od karty, którą posiadasz).
Czas dostarczenia nagrody zależy od jej rodzaju.
W przypadku nagrody wysyłanej jako kod SMS lub voucher PDF, maksymalny czas to 48 godzin. Nagroda fizyczna (w tym: zaproszenia na wydarzenia specjalne, wyjazdy zagraniczne, do teatru itp.), jest zazwyczaj dostarczana kurierem w ciągu 7 dni od daty zamówienia (maksymalny czas to 21 dni). Powyższe terminy z przyczyn losowych mogą ulec przedłużeniu.
Zadłużenie na karcie - kwotę minimalną lub całe zadłużenie powinieneś spłacić do dnia, który jest podany na wyciągu. Tego dnia środki muszą być już zaksięgowane na rachunku Twojej karty. Dlatego w zależności od tego, jak spłacasz zadłużenie musisz to zrobić odpowiednio wcześniej.
Jeśli wpłacasz przelewem w naszym banku, z konta prowadzonego u nas lub w naszej placówce - Twoja wpłata będzie zaksięgowana od razu.
Jeśli wpłacasz z innego banku, na poczcie lub w punkcie przyjmującym wpłaty - zrób to kilka dni wcześniej, przed terminem podanym na wyciągu. Tak żebyś miał pewność, że środki trafią na rachunek karty w terminie.
Możesz doładować telefon środkami na karcie kredytowej, w tym celu skorzystaj z aplikacji CA24 Mobile i w opcji płatności wybierz Doładowanie telefonu, jako rachunek, z którego będzie dokonana płatność, wybierając rachunek karty - wskaż numer doładowywanego telefonu oraz kwotę doładowania. Doładowanie powinno nastąpić w krótkim czasie po zatwierdzeniu operacji w aplikacji.
Odbiorcę przelewu można zdefiniować:
- w przypadku przelewów z rachunku innych niż opcja Twoje Rachunki - w dowolnej placówce oraz za pośrednictwem serwisu telefonicznego CA24
- w przypadku opcji Twoje Rachunki - w dowolnej placówce na podstawie przedstawionej faktury lub innego dokumentu.
Pamiętaj, że za pośrednictwem aplikacji CA24 Mobile możesz realizować przelewy wykorzystując środki dostępne na rachunku karty również bez konieczności wcześniejszego definiowania odbiorcy (nie dotyczy to płatności w opcji Twoje Rachunki).
Zadłużenie na karcie kredytowej możesz spłacić:
- w serwisie CA24 eBank: zaloguj się do serwisu, z górnego menu wybierz Przelewy, następnie Spłata karty/kredytu, wpisz kwotę i zatwierdź transakcję;
- w CA24 Mobile: zaloguj się do aplikacji , w menu bocznym wybierz Przelewy, następnie Spłata karty, wpisz kwotę i zatwierdź transakcję;
- przelewem na rachunek karty kredytowej;
- w naszej dowolnej placówce.
Możesz spłacić kwotę minimalną lub całe zadłużenie.
Kartę płatniczą i kredytową należy podpisać z tyłu, na rewersie karty, obok trzycyfrowego kodu CVV.
Kontakt z bankiem


Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek
Skontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce


