Kredyt gotówkowy
Wniosek ten możesz złożyć na kilka sposobów:
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- korespondencyjnie - wysyłając pismo na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław - odwiedzając naszą placówkę
Ubezpieczenie kredytu zabezpiecza spłatę zadłużenia. W przypadku utraty pracy, zdrowia lub życia ubezpieczyciel zobowiązuje się do pokrycia pozostałej do spłaty części zadłużenia.
Pożyczka to jednorazowy zastrzyk gotówki, natomiast karta kredytowa oferuje nam dodatkowe środki odnawialne co miesiąc. Wybierz to, co bardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Automatyczna spłata zadłużenia daje komfort i poczucie bezpieczeństwa. Pozwala też zapomnieć o comiesięcznej konieczności spłaty kredytu czy karty kredytowej. Raty pobierają się automatycznie z Twojego konta w Credit Agricole w dniu zapadalności. Możesz ją włączać, wyłączać i modyfikować samodzielnie, w dowolnym momencie.
To, czy masz włączoną autospłatę, sprawdzisz samodzielnie w:
- aplikacji CA24 Mobile - na dolnym panelu kliknij Majątek, a następnie wybierz zakładkę Kredyty
- serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu przejdź do zakładki Moje produkty. Kliknij produkt, dla którego chcesz sprawdzić autospłatę. Informację znajdziesz w sekcji Tryb autospłaty
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z naszym doradcą:
- przez CA24 Infolinię
- odwiedzając naszą placówkę
Konsolidacja kredytów jest połączeniem kilku posiadanych zadłużeń w jedno.
Bank Credit Agricole posiada w swojej ofercie kredyt konsolidacyjny.
Kredyt konsolidacyjny jest połączeniem kilku zobowiązań kredytowych w jedno. Zamiast kilku klient płaci tylko jedną miesięczną ratę.
Kredyt konsumencki to kredyt udzielany na cele prywatne tj. niezwiązane z działalnością gospodarczą i zawodową. Kredytem konsumenckim jest zarówno kredyt ratalny (np. na zakup określonego towaru) jak i kredyt gotówkowy.
Limit w koncie to odnawialny limit kredytowy (limit), który powiększa dostępne saldo pieniędzy na Twoim koncie. Nazywamy go również Indywidualną Linią Kredytową. Z pieniędzy z limitu korzystasz tak samo, jak z własnych środków.
Jeśli na spłatę raty przelewasz więcej pieniędzy niż wynika to z harmonogramu spłaty, nadpłacasz kredyt. Dzięki temu szybciej spłacisz kredyt lub obniżysz wysokość pozostałych rat - zależy to od opcji, którą wybrałaś/wybrałeś przy podpisywaniu umowy. Możesz ją zmienić w każdej chwili przez formularz.
Więcej informacji o kredycie gotówkowym znajdziesz tutaj.
Pożyczka gotówkowa to rodzaj umowy na podstawie której pożyczkodawca udziela klientowi indywidualnemu określoną sumę środków na określony czas. Pożyczka gotówkowa udzielana jest na dowolny cel.
Pożyczka podporządkowana to kredyt, który jest udzielany jednostkom zależnym przez kontrolujące je jednostki dominujące.
Pożyczka pod weksel to pożyczka zabezpieczona wekslem. Bank Credit Agricole nie posiada takiej pożyczki w swojej ofercie.
PUB to Pakiet Usług Bankowych. Dla Twojej wygody połączyliśmy część oferowanych usług w pakiety.
W PUB, w zależności od wersji pakietu, znajdziesz takie usługi jak:
- SMS z przypomnieniem o terminie płatności każdej raty kredytowej
- książeczkę spłat
- opinię bankową o kredycie
- potwierdzenie rozliczenia kredytu
- usługę Alerty BIK
PUB włączamy tylko zainteresowanym klientom podczas zawierania umowy kredytowej.
RRSO, czyli rzeczywista roczna stopa oprocentowania - to całkowity koszt kredytu ponoszony przez konsumenta. Wyrażony jest on w wartości procentowej całkowitej kwoty kredytu w stosunku rocznym.
W Credit Agricole gwarantujemy stałą ratę w: kredycie gotówkowym, konsolidacyjnym, ratalnym, ratalnym na zakup samochodu, kredycie na instalacje fotowoltaiczne. Oznacza, że Twoje raty będą takie same przez cały okres spłaty, jeśli będziesz je spłacać zgodnie z harmonogramem. Korzystasz z tego, że oprocentowanie nominalne kredytu jest stałe.
Przed zaciągnięciem kredytu, klient powinien bardzo dokładnie przeanalizować parametry cenowe takie jak oprocentowanie i prowizja oraz wszelkie koszty związane ze spłatą kredytu. Istotna może okazać się informacja na temat prowizji pobieranej przy wcześniejszej spłacie kredytu.
Więcej informacji o kredycie znajdziesz na naszym blogu CAsfera.pl!
Wybór kredytu, z pomocą którego sfinansujemy zakup naszego mieszkania lub nieruchomości uwarunkowany jest przede wszystkim naszymi finansami. Wszystko zależy jak dużą kwotą dysponujemy, jaka jest nasza zdolność kredytowa oraz na jak długie zobowiązanie kredytowe się decydujemy. Kredyt hipoteczny najczęściej charakteryzuje się dłuższym okresem kredytowania, ale niższą stopą procentową. Udzielany jest na wyższe kwoty, ale wiąże się ze znacznie bardziej skomplikowaną procedurą jego uzyskania.
Kredyt gotówkowy zwykle zawierany jest na maksymalnie 10 lat i 250 tys. złotych. Zwykle do uzyskania takiego kredytu wystarczy zaświadczenie o uzyskiwanych dochodach, a decyzja kredytowa udzielana jest szybciej niż w przypadku kredytu hipotecznego.
Szukasz porad na temat finansów? Subskrybuj nasz Newsletter i otrzymuj interesujące publikacje prosto na Twojego maila.
Umowa o limit w koncie zawierana jest na czas określony. Przedłużanie umowy na dalsze okresy następuje:
- automatycznie - jeżeli posiadasz dochody na czas nieokreślony i spełniłeś warunki dla przedłużenia,
- poprzez podpisanie aneksu do umowy o limit w koncie - w przypadku dochodów na czas określony i spełniłeś warunki dla przedłużenia.
Jeśli umowa jest zawarta na rok, jest odnawiana na kolejny ten sam okres. Bank może nie odnowić umowy, jeśli:
- nie zapewniałeś regularnych wpływów na rachunek główny lub rachunek oszczędzam w minimalnej zadeklarowanej wysokości MWM,
- przekroczyłeś limit,
- utraciłeś zdolność kredytową.
O nieodnowieniu umowy poinformujemy Cię pisemnie najpóźniej 21 dni przed upływem czasu trwania Umowy.
Nie wysyłamy potwierdzeń o spłacie kredytu po przelaniu ostatniej raty. Jeśli chcesz się upewnić, że Twój kredyt jest spłacony, zadzwoń do nas albo przyjdź do placówki.
Tak, jeśli spłacisz kredyt wcześniej, zwrócimy Ci część prowizji za okres, o który została skrócona umowa. Dotyczy to kredytów konsumenckich m.in. pożyczki gotówkowej, konsolidacyjnej albo kredytu na zakupy - pod warunkiem, że zawarłaś/zawarłeś umowę po 19.12.2011 r.
Do liczenia kwoty wymaganej wpłaty minimalnej nie uwzględnia się przelewów z rachunków oszczędzam, rachunków lokat, przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami klienta.
Kredytobiorca zawsze ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. Dotyczy to zarówno kredytów konsumenckich jak i kredytów hipotecznych.
Minimalny wiek starającego się o kredyt gotówkowy to 21 lat
Można otrzymać kredyt, jeśli dochód uzyskiwany jest za granicami kraju, Bank Credit Agricole może zaakceptować to źródło tylko w przypadku, jeśli dana firma posiada przedstawicielstwo w Polsce w celu weryfikacji zatrudnienia.
Tak. Wysokość podwyższonego limitu w koncie zależy od oceny Twojej zdolności i wiarygodności kredytowej, jeśli posiadasz konto wspólne, również współposiadacza. Każda zmiana limitu wymaga zawarcia aneksu. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- dzwoniąc na numer serwisu telefonicznego CA24 - konsultant odpowie, czy i na jakich zasadach można podwyższyć limit.
- w dowolnej placówce banku
Tak, zapraszamy do skorzystania z oferty kredytu konsolidacyjnego. Jeśli masz kilka kredytów, możesz zamienić je na jeden oraz uzyskać dodatkowe środki na dowolny cel. Kredytem konsolidacyjnym możesz zastąpić kredyty ratalne, gotówkowe, samochodowe, a także karty kredytowe i pożyczki w koncie osobistym i płacić jedną ratę w miesiącu (jeden termin i jedna kwota)
Tak, możesz połączyć dochody z małżonkiem lub inną osobą. Żeby zwiększyć kwotę kredytu, możesz połączyć dochody nawet czterech osób.
Przy ustalonej autospłacie kredytu, wystarczy, że pieniądze na spłatę raty znajdą się na Twoim rachunku bieżącym w dniu zapadalności raty.
Możesz także dokonywać spłat na rachunek wskazany w umowie kredytowej (inny niż Twój rachunek bieżący), wpłyną one na rachunek kredytu w dniu zapadalności raty.
Limit w koncie to limit odnawialny. Oznacza to, że każdy wpływ na konto powoduje zmniejszenie zadłużenia w ramach limitu i pozwala na ponowne zadłużanie do wysokości przyznanej linii kredytowej. Jednak wymagane jest systematyczne miesięczne zasilanie konta wymaganą wpłatą minimalną.
Za przyznanie limitu pobierana jest prowizja w wysokości i na zasadach określonych w cenniku kont. Prowizja może być pobierana miesięcznie lub rocznie, w zależności od wariantu opłat który wybrałeś przy podpisywaniu umowy.
Za przyznanie limitu pobieramy prowizję zgodnie z cennikiem kont. Może być pobierana miesięcznie lub rocznie, w zależności od wariantu opłat, który wybrałeś przy podpisywaniu umowy.
Kredyt rozliczany jest do 14 dni roboczych od momentu dokonania całkowitej spłaty.
Informację o kredycie możesz uzyskać:
- w aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się, kliknij Majątek na dolnym panelu, a następnie wybierz zakładkę Kredyty
- w serwisie CA24 eBank - na ekranie głównym przejdź do zakładki Moje produkty, a następnie Kredyty
Brak widocznego kredytu będzie oznaczał jego zamknięcie.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z naszym doradcą:
- przez CA24 Infolinię
- odwiedzając naszą placówkę
Tak, informacje o posiadanym limicie kredytowym trafiają do bazy BIK .
Tak, możesz przedstawić np. wyciąg z konta lub zestawienie operacji na koncie z ostatnich 3 miesięcy, PIT 11 lub PIT 40 (do 30.06).
Jeśli Twoje wynagrodzenie wpływa na konto w naszym banku, nie potrzebujesz zaświadczenia.
Tak, możesz, ale ostatnią ratę kredytu musisz spłacić przed końcem tej umowy.
Ubezpieczenie kredytu może być niezwykle przydatne w chwili, kiedy znajdziesz się w trudnej sytuacji finansowej. W razie ziszczenia się ryzyk objętych ubezpieczeniem, to ubezpieczyciel spłaci za Ciebie zadłużenie.
Zawnioskować o limit w koncie możesz:
- w placówce bankowej,
- w aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści
- poprzez formularz w serwisie internetowym CA24 eBank
- poprzez formularz na stronie banku
- dzwoniąc pod numer serwisu telefonicznego CA24
Informacje na temat oprocentowania kredytów znajdziesz w placówkach, na stronie internetowej poświęconej kredytom i na naszej Infolinii CA24.
Możesz to zrobić:
- w aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się, kliknij Majątek na dolnym panelu, a potem Kredyty,
- w serwisie CA24 eBank - na ekranie głównym przejdź do zakładki Moje produkty i wybierz Kredyty,
- przez CA24 Infolinię,
- w naszej placówce.
Więcej informacji o kredycie gotówkowym znajdziesz tutaj.
Wysokość wymaganej wpłaty minimalnej jest określona w Umowie limitu w koncie.
Dochód (netto) w przypadku posiadacza konta to 800 zł, a współposiadacza 500 zł. Jeżeli Klient uzyskuje dochód z kilku źródeł, wówczas suma dochodów ze wszystkich źródeł musi być większa niż 800 zł.
Minimalna kwota kredytu gotówkowego w banku Credit Agricole to 1 000 zł.
Kwotę raty znajdziesz w harmonogramie spłat - wysłaliśmy Ci go mailem. Jeśli na etapie wnioskowania o kredyt nie dostaliśmy od Ciebie adresu mailowego, harmonogram znajdziesz w archiwum dokumentów.
Jeśli masz dostęp do serwisu CA24 eBank lub aplikacji CA24 Mobile, możesz w nich sprawdzić kwotę spłaty.
Pamiętaj, że ostatnia rata może się nieznacznie różnić od poprzednich.
Konsolidacja kredytów opiera się na połączeniu kilku zobowiązań w jedno. Zamiast płacić co miesiąc kilku rat, po skonsolidowaniu pozostaje do spłaty tylko jedna rata. Skonsolidować można wiele kredytów m. in. takich jak: gotówkowy, ratalny, czy też zadłużenie na karcie kredytowej.
Bank Credit Agricole posiada w swojej ofercie kredyt konsolidacyjny
Okres bezodsetkowy to czas, w którym korzystasz z limitu, ale nie płacisz żadnych odsetek od wykorzystanej kwoty. Dla limitu w koncie okres bezodetkowy możesz dostać w ramach promocji.
Zobacz na przykładzie, jak działa 14-dniowy okres bezodsetkowy:
1 marca masz na koncie 100 zł oraz uruchomiony limit 500 zł. Wypłacasz z konta 300 zł, a Twoje zadłużenie to 200 zł. 5 marca wpłacasz na konto 800 zł i tym samym zadłużenie spłacasz w całości i masz limit dostępny w pełnej kwocie. Z limitu korzystałeś od 1 do 5 marca, czyli przez 4 dni. W marcu możesz więc jeszcze skorzystać z 10 dni okresu bezodsetkowego.
- Dokument tożsamości ze zdjeciem,
- Dokument, który potwierdzi Twoje dochody. W zależności od rodzaju uzyskiwanego dochodu, poprosimy Cię o dostarczenie odpowiednich dokumentów:
umowa o pracę:
- aktualne zaświadczenie o okresie zatrudnienia i wysokości średniego miesięcznego wynagrodzenia netto lub brutto za ostatnie 3 miesiące (pobierz zaświadczenie o zarobkach) lub
- wyciąg z konta / zestawienie operacji na rachunku za 6 ostatnich miesięcy
emerytura:
- ostatni dowód wypłaty świadczenia (np. ostatni odcinek wypłaty świadczenia) lub
- ostatnia decyzja o przyznaniu / waloryzacji świadczenia
renta:
- ostatni dowód wypłaty świadczenia (np. ostatni odcinek wypłaty świadczenia) oraz
- ostatnia decyzja o przyznaniu/waloryzacji świadczenia lub legitymacja rencisty
gospodarstwo rolne:
- nakaz płatniczy lub zaświadczenie z Urzędu Gminy, które potwierdza fakt posiadania / dzierżawienia gospodarstwa rolnego oraz
- dowody opłacenia składki KRUS za ostatnie 3 miesiące lub zaświadczenie z KRUS o niezaleganiu ze składkami oraz
- ostatni dowód opłacenia podatku rolnego lub zaświadczenie o niezaleganiu z opłatami podatku rolnego
działalność gospodarcza:
- zaświadczenie z ZUS / KRUS o niezaleganiu ze składkami lub dowody wpłat do ZUS / KRUS składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne za ostatnie 3 miesiące (zachowana terminowość wpłat) oraz
- zaświadczenie (w oryginale) z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami lub dowody wpłat podatku dochodowego (w oryginale) za ostatnie 3 miesiące (zachowana terminowość wpłat) oraz
- dokument potwierdzający dochód, w zależności od formy opodatkowania:
- dla karty podatkowej - decyzja Naczelnika Urzędu Skarbowego
- dla ryczałtu – ewidencja przychodów za ostatnie 12 miesięcy
- dla KPiR - zestawienie z KPiR lub zaświadczenie o przychodach za ostatnie 12 miesięcy.
inne:
Jeżeli rozliczasz się w inny sposób albo masz inne dokumenty – zapytaj naszego doradcę w placówce lub na infolinii.
Jeśli chcesz uruchomić limit w koncie musisz:
- mieć ukończone 18 lat,
- mieć aktualny dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport, kartę stałego pobytu),
- otrzymywać stałe dochody ze źródeł akceptowanych przez Bank,
- mieć zdolność kredytową,
- mieć konto w Credit Agricole lub otworzyć je najpóźniej w dniu składania wniosku kredytowego.
Kredyt może być przyznany osobie, która spełnia łącznie następujące warunki:
- posiada status rezydenta, czyli jest osobą fizyczną zamieszkałą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, która posiada na tym terytorium centrum interesów osobistych lub gospodarczych (ośrodek interesów życiowych)
- podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
- legitymuje się akceptowanym przez Bank dokumentem potwierdzającym tożsamość (Dowodem osobistym, Paszportem, Kartą stałego pobytu),
- ma nadany numer ewidencyjny PESEL,
- ma ukończone 21 lat oraz posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
- posiada stałe dochody ze źródeł akceptowanych przez Credit Agricole Bank Polska S.A.,
- posiada zdolność kredytową.
Umowa limitu w koncie zawierana jest na czas określony, minimalnie jest to 6 miesięcy, maksymalnie - 12 miesięcy. Po upływie tego terminu limit możesz odnowić:
- jeśli masz umowę na czas nieokreślony, limit odnowi się automatycznie,
- w przypadku umowy na czas określony musisz podpisać aneks do umowy o limit w koncie.
W przypadku ubiegania się o kredyt minimalny wymagany okres zatrudnienia (na czas nieokreślony lub określony) w danym zakładzie pracy wynosi 3 miesiące.
Sprawdź naszą ofertę i dopasuj kredyt do swoich planów.
Każdy klient ma indywidualny numer rachunku do spłaty kredytu. Znajdziesz go w harmonogramie spłat i umowie kredytowej – dokumenty wysłaliśmy Ci mailem. Jeśli na etapie wnioskowania o kredyt nie dostaliśmy od Ciebie adresu mailowego, umowę i harmonogram znajdziesz w archiwum dokumentów lub w CA24 eBank (jeśli masz do niego dostęp).
Termin spłaty raty znajdziesz w harmonogramie spłat i umowie kredytowej - dokumenty wysłaliśmy Ci mailem. Jeśli na etapie wnioskowania o kredyt nie dostaliśmy od Ciebie adresu mailowego, umowę i harmonogram znajdziesz w archiwum dokumentów.
Jeśli masz dostęp do serwisu CA24 eBank lub aplikacji CA24 Mobile, możesz w nich sprawdzić termin spłaty.
Wybór kredytu jest zależny od naszych potrzeb. Jeśli potrzebujemy sfinansować zakup mieszkania, a nie posiadamy wysokiego wkładu własnego, powinniśmy skorzystać z oferty kredytu hipotecznego. Pożyczka gotówkowa będzie doskonałym wyborem w finansowaniu rzeczy codziennego użytku (np. urządzenia AGD, sprzęt elektroniczny, wyposażenie domu, samochód, remont) lub wymarzonych wakacji. Kredyt konsolidacyjny jest natomiast wart rozważenia, jeśli mamy już kilka zobowiązań kredytowych i chcielibyśmy je połączyć w jedno i spłacać jedną ratę.
Możesz spłacić wcześniej część kredytu lub jego całość. Indywidualny numer rachunku do wcześniejszej spłaty znajdziesz w umowie kredytowej w części Zasady spłaty. Tam również w krokach opisaliśmy zasady wcześniejszej spłaty.
W apce CA24 Mobile dostęp do swojego kredytu masz cały czas pod ręką. W aplikacji na dolnym panelu kliknij Majątek, a następnie zakładkę Kredyty. Wybierz kredyt, sprawdzaj jego szczegóły i zarządzaj nim w dowolnej chwili:
- sprawdzaj daty płatności raty i harmonogram spłaty kredytu
Wejdź w Majątek, kliknij w zakładkę Kredyt, wybierz interesujący Cię kredyt i wejdź w Harmonogram spłat.
- sprawdzaj kwotę kredytu pozostałą do spłaty
Informacje o całkowitej kwocie do spłaty oraz o kwocie i dacie najbliższej raty znajdziesz w zakładce Kredyty.
- spłacaj ratę
Wybierz Spłata raty po wejściu w zakładkę Kredyty. Automatycznie podstawi się kwota raty. Możesz też zlecić spłatę dowolnej kwoty i wybrać datę realizacji spłaty. Pamiętaj, że kwota ta trafi na konto nadpłat i dopiero w dniu płatności raty pomniejszmy Twoje saldo do spłaty.
- potwierdź numer rachunku kredytowego do spłat bieżących, wcześniejszych i całkowitych
Wszystkie numery rachunków do spłat znajdziesz w szczegółach kredytu. Wejdź w zakładkę Kredyty i wybierz swój kredyt.
- ustaw autospłatę kredytu lub z niej zrezygnuj
Wejdź w Majątek, wybierz Kredyty, a następnie kliknij w interesujący Cię kredyt. W szczegółach kredytu zobaczysz sekcję Autospłata wraz z jej statusem. Aby włączyć lub wyłączyć autospłatę kliknij w tę sekcję.
Zapoznaj się z naszymi poradami, które przedstawiamy na naszym blogu CAsfera.
Pięć skutecznych sposobów na obniżenie raty kredytu
Ofertę kredytową banku Credit Agricole znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Możesz odstąpić od umowy kredytu gotówkowego w ciągu 14 dni od jej podpisania. Konieczne będzie Twoje pisemne oświadczenie o odstąpieniu oraz zwrot udostępnionej kwoty kredytu wraz z odsetkami dziennymi. Dokument możesz dostarczyć:
- osobiście w naszej placówce,
- listownie wysyłając oświadczenie na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław.
Oświadczenie powinno zawierać: Twoje imię i nazwisko, numer umowy kredytowej, czytelny podpis.
Jeżeli chcesz potwierdzić wpłynięcie odstąpienia, skontaktuj się z nami:
- przez CA24 Infolinię
- odwiedzając naszą placówkę
- przez formularz internetowy
Nasz doradca chętnie pomoże Ci w zamówieniu zaświadczenia. Skontaktuj się z nim:
- przez CA24 Infolinię
- odwiedzając naszą placówkę
Odsetki od limitu naliczane są codziennie i są uzależnione od kwoty zadłużenia i aktualnego oprocentowania podanego w Tabeli oprocentowania kont. Pobierane są z rachunku w dniu określonym w umowie jako dzień kapitalizacji odsetek.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o limicie w koncie, odwiedź naszą stronę.
- Zaloguj się do serwisu CA24 eBank

- Przejdź do oferty
przez baner z prawej strony serwisu
lub
z górnego menu wybierz Oferta i Umowy, następnie Oferty
- Przejdź do wniosku i uzupełnij swoje dane,
wybierz kwotę kredytu i okres spłaty, zapoznaj się z informacjami prawnymi i przejdź Dalej
- Uzupełnij kolejne dane w zakładkach
są potrzebne do wydania decyzji kredytowej. Następnie zaakceptuj zgody i przejdź Dalej
- Poczekaj na decyzję kredytową

- Po pozytywnej decyzji kredytowej, pieniądze już na Ciebie czekają.
Zapoznaj się z warunkami kredytu, potwierdź dane i wybierz Dalej
- Zapoznaj się z dokumentami i podpisz umowę
tak jak akceptujesz inne operacje w CA24 eBank
Gotowe! Pieniądze są już na Twoim koncie
Zgon bliskiej osoby, która miała w naszym banku kredyt gotówkowy możesz zgłosić zdalnie, bez konieczności osobistego odwiedzania placówki bankowej. Prześlij wiadomość pocztą elektroniczną na adres: [email protected]. Wiadomość powinna zawierać: imię, nazwisko, pesel osoby zmarłej, i/lub numer umowy kredytowej zawartej przez zmarłą osobę z bankiem. Do wiadomości dołącz skan aktu zgonu i wskaż jakie pokrewieństwo wiązało cię ze zmarłą osobą (np. mąż, żona, wnuk, dziecko).
Spadkobierco, jeśli potrzebujesz dokumentu, w którym:
- potwierdzimy spłatę kredytu gotówkowego po zmarłym kliencie lub
- potwierdzimy spłatę kredytu gotówkowego po uznaniu roszczenia Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
Złóż wniosek. Możesz to zrobić:
- przez formularz internetowy
- w naszej dowolnej placówce
- listownie na nasz adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław
We wniosku podaj nam
- dane zmarłego klienta (imię, nazwisko, PESEL, numer umowy kredytu gotówkowego),
- Twoje dane osobowe i kontaktowe (spadkobiercy),
- jak chcesz dostać od nas zaświadczenie – listem, czy na adres mejlowy,
- jaki rodzaj zaświadczenia potrzebujesz.
Jeśli potrzebujesz zaświadczenia o wysokości zobowiązania do spłaty po zmarłym, skontaktuj się z nami:
- telefonicznie pod 71 7871719 - koszt połączenia według stawki operatora,
- osobiście, w naszej dowolnej placówce,
- listownie na nasz adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław
Nie ma definicji kredytu długoterminowego. Z punktu widzenia banku można przyjąć, że kredytem długoterminowym jest kredyt na okres powyżej pięciu lat.
Kredyt indeksowany to kredyt udzielony i wypłacony w polskich złotych oraz spłacany w polskich złotych. Jednak z uwagi na zawarcie w treści umowy kredytowej tzw. klauzuli indeksacyjnej, wysokość zadłużenia kredytobiorcy oraz wysokość raty uzależniona jest od kursu określonej waluty obcej.
Bank Credit Agricole nie posiada w ofercie takich kredytów, jednak zapoznaj się proszę z naszą ofertą kredytów w walucie polskiej.
Przeterminowaniu może ulec rata kredytu. Rata jest przeterminowana następnego dnia po dacie płatności wynikającej z harmonogramu kredytu.
Baza BIK zasilana jest w dane na temat kredytów codziennie.
Aby wierzytelność mogła podlegać działaniom windykacyjnym, powinna być wymagalna. To jak szybko bank podejmuje działania windykacyjne wynika z wewnętrznej polityki każdego banku. Najczęściej wcześnie działania windykacyjne podejmowane są już kilka dni a czasami nawet nazajutrz po dacie płatności raty kredytu wynikającej z harmonogramu spłat.
Nie ma definicji pożyczki długoterminowej. Z punktu widzenia banku można przyjąć, że pożyczką długoterminową jest pożyczka na okres powyżej pięciu lat.
Nie ma definicji pożyczki krótkoterminowej. Z punktu widzenia banku można przyjąć, że pożyczką krótkoterminową jest pożyczka na okres poniżej pięciu lat.
Wymagalność pożyczki jest zawsze określana w umowie. Każda rata staje się wymagalna następnego dnia po upływie dacie płatności wynikającej z harmonogramu spłaty.
Warto wybrać kredyt gotówkowy dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta. Kwota kredytu oraz długość zobowiązania powinny zależeć od celu, na który mają zostać przeznaczone środki pieniężne a także od zdolności kredytowej klienta. W dokonaniu właściwego wyboru pomoże zatrudniony w banku doradca klienta.
Z chwilą śmierci kredytobiorcy obowiązek spłaty kredytu przechodzi na spadkobierców osoby zmarłej.
Za długi powstałe przed ślubem odpowiada jedynie kredytobiorca, który zaciągnął zobowiązania przed zawarciem małżeństwa.
Jeśli Twoje wynagrodzenie wpływa na konto w Credit Agricole, to nie będziemy potrzebowali od Ciebie dodatkowych zaświadczeń. Jeśli jednak nie możemy sprawdzić Twoich dochodów na koncie, to do decyzji kredytowej będziemy potrzebowali zaświadczenia o zarobkach.
Limit w koncie możesz przeznaczyć na dowolny cel.
Maksymalny okres kredytowania to nawet 10 lat (120 m-cy).
Jeśli chcesz uzyskać dokumenty skontaktuj się z nami:
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- korespondencyjnie - wysyłając pismo na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław - odwiedzając naszą placówkę
Kredyt gotówkowy oparty jest na oprocentowaniu stałym, które jest niezmienne w całym okresie spłaty. Dzięki temu masz pewność, że rata Twojego kredytu będzie taka sama w całym okresie kredytowania.
Numer konta do zwrotu nadpłaty możesz podać na kilka sposobów:
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- korespondencyjnie - wysyłając pismo na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław - odwiedzając naszą placówkę
Jeśli nie odnotowaliśmy płatności za ratę, dostaniesz SMS o powstałej zaległości za kredyt ratalny. Dodatkowo, jeżeli korzystasz z któregoś Pakietu Usług Bankowych (PUB), kontaktujemy się z Tobą w trzech sytuacjach:
- dostajesz przypomnienie, że do terminu płatności raty zostały 3 dni - niezależnie od tego, czy zapłaciłeś/aś już ratę czy nie, wyślemy Ci wiadomość, że za trzy dni upływa termin spłaty raty.
- nie odnotowaliśmy opłaty za Pakiet Usług Bankowych (PUB) - aby to sprawdzić, w umowie kredytowej znajdź pozycję Miesięczna kwota spłaty lub w harmonogramie Kwota do zapłaty i upewnij się, czy właśnie tyle wpłaciłeś/aś.
- nie odnotowaliśmy płatności za ratę - jeśli zalegasz z płatnością za ratę, dostaniesz od nas dwie wiadomości SMS - o powstałej zaległości za kredyt i o nieopłaconym pakiecie PUB.
Tytuł przelewu jest dowolny, ponieważ każdy rachunek kredytowy ma swój unikalny numer przypisany do konkretnej umowy kredytowej. Można więc wpisać przykładowo i dla porządku: "Spłata raty".
Kontakt z bankiem


Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek
Skontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce


