Kredyt gotówkowy
Chcesz spłacić częściowo swój kredyt gotówkowy lub konsolidacyjny?
Wniosek ten możesz złożyć na kilka sposobów:
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- korespondencyjnie - wysyłając pismo na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław - odwiedzając naszą placówkę
Co daje ubezpieczenie kredytu gotówkowego?
Ubezpieczenie kredytu zabezpiecza spłatę zadłużenia. W przypadku utraty pracy, zdrowia lub życia ubezpieczyciel zobowiązuje się do pokrycia pozostałej do spłaty części zadłużenia.
Co jest lepsze: pożyczka czy karta kredytowa?
Pożyczka to jednorazowy zastrzyk gotówki, natomiast karta kredytowa oferuje nam dodatkowe środki odnawialne co miesiąc. Wybierz to, co bardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Co to jest autospłata, czy jest włączona?
Automatyczna spłata zadłużenia daje komfort i poczucie bezpieczeństwa. Pozwala też zapomnieć o comiesięcznej konieczności spłaty kredytu czy karty kredytowej. Raty pobierają się automatycznie z Twojego konta w Credit Agricole w dniu zapadalności. Możesz ją włączać, wyłączać i modyfikować samodzielnie, w dowolnym momencie.
To, czy masz włączoną autospłatę, sprawdzisz samodzielnie w:
- aplikacji CA24 Mobile - na dolnym panelu kliknij Majątek, a następnie wybierz zakładkę Kredyty
- serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu przejdź do zakładki Moje produkty. Kliknij produkt, dla którego chcesz sprawdzić autospłatę. Informację znajdziesz w sekcji Tryb autospłaty
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z naszym doradcą:
- przez CA24 Infolinię
- odwiedzając naszą placówkę
Co to jest konsolidacja kredytów?
Konsolidacja kredytów jest połączeniem kilku posiadanych zadłużeń w jedno.
Bank Credit Agricole posiada w swojej ofercie kredyt konsolidacyjny.
Co to jest kredyt konsolidacyjny?
Kredyt konsolidacyjny jest połączeniem kilku zobowiązań kredytowych w jedno. Zamiast kilku klient płaci tylko jedną miesięczną ratę.
Co to jest kredyt konsumencki?
Kredyt konsumencki to kredyt udzielany na cele prywatne tj. niezwiązane z działalnością gospodarczą i zawodową. Kredytem konsumenckim jest zarówno kredyt ratalny (np. na zakup określonego towaru) jak i kredyt gotówkowy.
Co to jest limit w koncie?
Limit w koncie to odnawialny limit kredytowy (limit), który powiększa dostępne saldo pieniędzy na Twoim koncie. Nazywamy go również Indywidualną Linią Kredytową. Z pieniędzy z limitu korzystasz tak samo, jak z własnych środków.
Co to jest nadpłata kredytu?
Co to jest pożyczka gotówkowa?
Pożyczka gotówkowa to rodzaj umowy na podstawie której pożyczkodawca udziela klientowi indywidualnemu określoną sumę środków na określony czas. Pożyczka gotówkowa udzielana jest na dowolny cel.
Co to jest pożyczka podporządkowana?
Pożyczka podporządkowana to kredyt, który jest udzielany jednostkom zależnym przez kontrolujące je jednostki dominujące.
Co to jest pożyczka pod weksel?
Pożyczka pod weksel to pożyczka zabezpieczona wekslem. Bank Credit Agricole nie posiada takiej pożyczki w swojej ofercie.
Co to jest PUB?
PUB to Pakiet Usług Bankowych. Dla Twojej wygody połączyliśmy część oferowanych usług w pakiety.
W PUB, w zależności od wersji pakietu, znajdziesz takie usługi jak:
- SMS z przypomnieniem o terminie płatności każdej raty kredytowej
- książeczkę spłat
- opinię bankową o kredycie
- potwierdzenie rozliczenia kredytu
- usługę Alerty BIK
PUB włączamy tylko zainteresowanym klientom podczas zawierania umowy kredytowej.
Co to jest RRSO?
RRSO, czyli rzeczywista roczna stopa oprocentowania - to całkowity koszt kredytu ponoszony przez konsumenta. Wyrażony jest on w wartości procentowej całkowitej kwoty kredytu w stosunku rocznym.
Co to znaczy, że kredyt ma gwarancję stałych rat?
W Credit Agricole gwarantujemy stałą ratę w: kredycie gotówkowym, konsolidacyjnym, ratalnym, ratalnym na zakup samochodu, kredycie na instalacje fotowoltaiczne. Oznacza, że Twoje raty będą takie same przez cały okres spłaty, jeśli będziesz je spłacać zgodnie z harmonogramem. Korzystasz z tego, że oprocentowanie nominalne kredytu jest stałe.
Co warto wiedzieć o kredycie?
Przed zaciągnięciem kredytu, klient powinien bardzo dokładnie przeanalizować parametry cenowe takie jak oprocentowanie i prowizja oraz wszelkie koszty związane ze spłatą kredytu. Istotna może okazać się informacja na temat prowizji pobieranej przy wcześniejszej spłacie kredytu.
Więcej informacji o kredycie znajdziesz na naszym blogu CAsfera.pl!
Co wybrać: kredyt hipoteczny czy gotówkowy?
Wybór kredytu, z pomocą którego sfinansujemy zakup naszego mieszkania lub nieruchomości uwarunkowany jest przede wszystkim naszymi finansami. Wszystko zależy jak dużą kwotą dysponujemy, jaka jest nasza zdolność kredytowa oraz na jak długie zobowiązanie kredytowe się decydujemy. Kredyt hipoteczny najczęściej charakteryzuje się dłuższym okresem kredytowania, ale niższą stopą procentową. Udzielany jest na wyższe kwoty, ale wiąże się ze znacznie bardziej skomplikowaną procedurą jego uzyskania.
Kredyt gotówkowy zwykle zawierany jest na maksymalnie 10 lat i 250 tys. złotych. Zwykle do uzyskania takiego kredytu wystarczy zaświadczenie o uzyskiwanych dochodach, a decyzja kredytowa udzielana jest szybciej niż w przypadku kredytu hipotecznego.
Szukasz porad na temat finansów? Subskrybuj nasz Newsletter i otrzymuj interesujące publikacje prosto na Twojego maila.
Co zrobić, aby limit w koncie odnowił się na kolejny okres?
Umowa o limit w koncie zawierana jest na czas określony. Przedłużanie umowy na dalsze okresy następuje:
- automatycznie - jeżeli posiadasz dochody na czas nieokreślony i spełniłeś warunki dla przedłużenia,
- poprzez podpisanie aneksu do umowy o limit w koncie - w przypadku dochodów na czas określony i spełniłeś warunki dla przedłużenia.
Czy bank może odmówić odnowienia umowy o limit w koncie na kolejny roczny okres?
Jeśli umowa jest zawarta na rok, jest odnawiana na kolejny ten sam okres. Bank może nie odnowić umowy, jeśli:
- nie zapewniałeś regularnych wpływów na rachunek główny lub rachunek oszczędzam w minimalnej zadeklarowanej wysokości MWM,
- przekroczyłeś limit,
- utraciłeś zdolność kredytową.
O nieodnowieniu umowy poinformujemy Cię pisemnie najpóźniej 21 dni przed upływem czasu trwania Umowy.
Czy jest wymagane zabezpieczenie limitu?
Czy każdy wpływ na konto spełni wymaganej wpłaty minimalnej?
Do liczenia kwoty wymaganej wpłaty minimalnej nie uwzględnia się przelewów z rachunków oszczędzam, rachunków lokat, przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami klienta.
Czy kredyt można spłacić szybciej niż wynika z harmonogramu?
Kredytobiorca zawsze ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. Dotyczy to zarówno kredytów konsumenckich jak i kredytów hipotecznych.
Czy mając 18 lat mogę starać się o kredyt gotówkowy?
Minimalny wiek starającego się o kredyt gotówkowy to 21 lat
Czy mogę otrzymać kredyt jeśli pracuję za granicą?
Można otrzymać kredyt, jeśli dochód uzyskiwany jest za granicami kraju, Bank Credit Agricole może zaakceptować to źródło tylko w przypadku, jeśli dana firma posiada przedstawicielstwo w Polsce w celu weryfikacji zatrudnienia.
Czy mogę podwyższyć kwotę limitu?
Tak. Wysokość podwyższonego limitu w koncie zależy od oceny Twojej zdolności i wiarygodności kredytowej, jeśli posiadasz konto wspólne, również współposiadacza. Każda zmiana limitu wymaga zawarcia aneksu. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- dzwoniąc na numer serwisu telefonicznego CA24 - konsultant odpowie, czy i na jakich zasadach można podwyższyć limit ILK.
- w dowolnej placówce banku
Czy mogę połączyć klika kredytów w jeden, tak aby płacić jedną ratę?
Tak, zapraszamy do skorzystania z oferty kredytu konsolidacyjnego. Jeśli masz kilka kredytów, możesz zamienić je na jeden oraz uzyskać dodatkowe środki na dowolny cel. Kredytem konsolidacyjnym możesz zastąpić kredyty ratalne, gotówkowe, samochodowe, a także karty kredytowe i pożyczki w koncie osobistym i płacić jedną ratę w miesiącu (jeden termin i jedna kwota)
Czy mogę wnioskować o kredyt gotówkowy wraz z inną osobą, aby uzyskać wyższą kwotę?
TAK, umożliwiamy połączenie dochodów ze współmałżonkiem lub inna dowolna osobą. W celu podwyższenia kwoty kredytu można połączyć dochody nawet czterech osób.
Czy mogę wpłacać dodatkowe środki na nr rachunku do spłaty rat?
Przy ustalonej autospłacie kredytu, wystarczy, że pieniądze na spłatę raty znajdą się na Twoim rachunku bieżącym w dniu zapadalności raty.
Możesz także dokonywać spłat na rachunek wskazany w umowie kredytowej (inny niż Twój rachunek bieżący), wpłyną one na rachunek kredytu w dniu zapadalności raty.
Czy muszę regularnie spłacać wykorzystany limit?
Limit w koncie to limit odnawialny. Oznacza to, że każdy wpływ na konto powoduje zmniejszenie zadłużenia w ramach limitu i pozwala na ponowne zadłużanie do wysokości przyznanej linii kredytowej. Jednak wymagane jest systematyczne miesięczne zasilanie konta wymaganą wpłatą minimalną.
Czy należy mi się zwrot prowizji za udzielenie kredytu, jeżeli spłacę kredyt przed terminem wynikającym z umowy?
Jeśli spłacą lub spłacili Państwo przed terminem określonym w umowie kredyt konsumencki zawarty nie wcześniej niż 18. grudnia 2011 r., zwrócimy Państwu część kosztów kredytu (prowizji) za okres, o który została skrócona umowa. Dotyczy to kredytów konsumenckich tj. pożyczki gotówkowej, pożyczki konsolidacyjnej, kredytu na zakup towarów lub usług, które są opisane w ustawie o kredycie konsumenckim z 12. maja 2011 r.
Zwrot prowizji dotyczy kredytów zawartych nie wcześniej niż 18. grudnia 2011 r., czyli po wejściu w życie Ustawy o kredycie konsumenckim z zastrzeżeniem:
- dla kredytów spłaconych po 31. stycznia 2020 r. - otrzymają Państwo zwrot prowizji automatycznie, do 14 dni od dnia, w którym spłacili Państwo kredyt. Nie muszą Państwo nic robić. Kwotę przekażemy na Państwa rachunek podany w umowie kredytu lub - jeśli w umowie nie było numeru rachunku - zwrot wyślemy przekazem pocztowym;
- dla kredytów spłaconych w okresie od 18. grudnia 2011 r. do 31. stycznia 2020 r. - prowizję zwrócimy na podstawie Państwa wniosku. Mogą go Państwo złożyć listownie, na adres: Credit Agricole Bank Polska S.A. z dopiskiem „Zespół Obsługi Kredytów” ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław, lub osobiście w placówce bankowej.
Państwa wniosek rozpatrzymy w ciągu 30 dni od daty jego złożenia. Jeśli należy się Państwu zwrot prowizji, kwotę przekażemy w ciągu 30 dni od rozpatrzenia wniosku na rachunek wskazany w umowie kredytu lub wniosku. Jeśli w umowie lub wniosku nie wskazano numeru rachunku - zwrot wyślemy przekazem pocztowym.
Jeśli potrzebują Państwo dodatkowych informacji, zapraszamy do naszych placówek i do kontaktu telefonicznego.
Czy otrzymam od banku potwierdzenie spłacenia kredytu po wpłaceniu ostatniej raty?
Nie przesyłamy potwierdzeń o spłacie kredytu po przelaniu ostatniej raty. W celu sprawdzenia spłaty kredytu zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 i w sobotę w godzinach 8-16. Informacje można uzyskać także w każdej placówce bankowej.
Czy posiadając umowę o pracę na czas określony mogę otrzymać kredyt w Credit Agricole?
Tak, w przypadku zatrudnienia na czas określony termin spłaty ostatniej raty kredytu musi przypadać przed terminem rozwiązania stosunku pracy.
Czy są pobierane opłaty za przedłużenie limitu na kolejny okres umowny?
Za przyznanie limitu pobierana jest prowizja w wysokości i na zasadach określonych w Tabeli Oplat i Prowizji Kont dla osób fizycznych. Prowizja może być pobierana miesięcznie lub rocznie, w zależności od wariantu opłat który wybrałeś przy podpisywaniu umowy.
Czy są pobierane opłaty za przyznanie limitu?
Za przyznanie limitu pobieramy prowizję zgodnie z Tabelą Oplat i Prowizji Kont dla osób fizycznych. Może być pobierana miesięcznie lub rocznie, w zależności od wariantu opłat, który wybrałeś przy podpisywaniu umowy.
Czy wpłynęła odpowiednia kwota i kredyt jest już zamknięty?
Kredyt rozliczany jest do 14 dni roboczych od momentu dokonania całkowitej spłaty.
Informację o kredycie możesz uzyskać:
- w aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się, kliknij Majątek na dolnym panelu, a następnie wybierz zakładkę Kredyty
- w serwisie CA24 eBank - na ekranie głównym przejdź do zakładki Moje produkty, a następnie Kredyty
Brak widocznego kredytu będzie oznaczał jego zamknięcie.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z naszym doradcą:
- przez CA24 Infolinię
- odwiedzając naszą placówkę
Czy zadłużenie limitu kredytowego pojawi się w BIK?
Tak, informacje o posiadanym limicie kredytowym trafiają do bazy BIK .
Czy zamiast zaświadczenia o zarobkach mogę przedstawić inny dokument wnioskując o kredyt gotówkowy?
Tak, może to być m.in. wyciąg z konta lub zestawienie operacji na rachunku z okresu 3 ostatnich miesięcy, PIT 11 lub PIT 40 (do 30.06).
Jeśli wynagrodzenie wpływa na konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. wówczas zaświadczenie nie jest potrzebne.
Dlaczego warto ubezpieczyć kredyt?
Ubezpieczenie kredytu może być niezwykle przydatne w chwili, kiedy znajdziesz się w trudnej sytuacji finansowej. W razie ziszczenia się ryzyk objętych ubezpieczeniem, to ubezpieczyciel spłaci za Ciebie zadłużenie.
Gdzie mogę sprawdzić ile jeszcze zostało mi do spłaty kredytu?
Informację o kredycie możesz uzyskać:
- w aplikacji CA24 Mobile - zaloguj się, kliknij Majątek na dolnym panelu, a następnie wybierz zakładkę Kredyty
- w serwisie CA24 eBank - na ekranie głównym przejdź do zakładki Moje produkty, a następnie Kredyty
- przez CA24 Infolinię
- w naszej placówce
Jeśli szukasz kredytu gotówkowego, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Gdzie mogę zawnioskować o limit w koncie?
Zawnioskować o limit w koncie możesz:
- w placówce bankowej,
- w aplikacji CA24 Mobile - pełna korzyści
- poprzez formularz w serwisie internetowym CA24 eBank
- poprzez formularz na stronie banku
- dzwoniąc pod numer serwisu telefonicznego CA24
Gdzie można otrzymać aktualne oprocentowanie kredytów?
Informacje na temat oprocentowania kredytów znajdziesz w placówkach, na stronie internetowej poświęconej kredytom i na naszej Infolinii CA24.
Gdzie znajdę informację o wysokości wymaganej wpłaty minimalnej?
Wysokość wymaganej wpłaty minimalnej jest określona w Umowie limitu w koncie.
Jaka jest minimalna kwota dochodu, aby wnioskować o limit w koncie?
Dochód (netto) w przypadku posiadacza konta to 800 zł, a współposiadacza 500 zł. Jeżeli Klient uzyskuje dochód z kilku źródeł, wówczas suma dochodów ze wszystkich źródeł musi być większa niż 800 zł.
Jaka jest minimalna kwota kredytu gotówkowego?
Minimalna kwota kredytu gotówkowego w banku Credit Agricole to 1 000 zł.
Jaka jest wysokość raty do spłacenia?
Kwotę raty znajdziesz w harmonogramie spłat - wysłaliśmy Ci go mailem. Jeśli na etapie wnioskowania o kredyt nie dostaliśmy od Ciebie adresu mailowego, harmonogram znajdziesz w archiwum dokumentów.
Jeśli masz dostęp do serwisu CA24 eBank lub aplikacji CA24 Mobile, możesz w nich sprawdzić kwotę spłaty.
Pamiętaj, że ostatnia rata może się nieznacznie różnić od poprzednich.
Jak działa konsolidacja kredytów?
Konsolidacja kredytów opiera się na połączeniu kilku zobowiązań w jedno. Zamiast płacić co miesiąc kilku rat, po skonsolidowaniu pozostaje do spłaty tylko jedna rata. Skonsolidować można wiele kredytów m. in. takich jak: gotówkowy, ratalny, czy też zadłużenie na karcie kredytowej.
Bank Credit Agricole posiada w swojej ofercie kredyt konsolidacyjny
Jak działa okres bezodsetkowy dla limitu w koncie?
Okres bezodsetkowy to czas, w którym korzystasz z limitu, ale nie płacisz żadnych odsetek od wykorzystanej kwoty. Dla limitu w koncie okres bezodetkowy możesz dostać w ramach promocji.
Zobacz na przykładzie, jak działa 14-dniowy okres bezodsetkowy:
1 marca masz na koncie 100 zł oraz uruchomiony limit 500 zł. Wypłacasz z konta 300 zł, a Twoje zadłużenie to 200 zł. 5 marca wpłacasz na konto 800 zł i tym samym zadłużenie spłacasz w całości i masz limit dostępny w pełnej kwocie. Z limitu korzystałeś od 1 do 5 marca, czyli przez 4 dni. W marcu możesz więc jeszcze skorzystać z 10 dni okresu bezodsetkowego.
Jakie dokumenty muszę przedstawić, by ubiegać się o przyznanie limitu w koncie?
- Dokument tożsamości ze zdjeciem,
- Dokument, który potwierdzi Twoje dochody. W zależności od rodzaju uzyskiwanego dochodu, poprosimy Cię o dostarczenie odpowiednich dokumentów/ Możesz je sprawdzić na stronie: stronie internetowej.
Jakie warunki muszę spełnić, aby dostać limit w koncie?
Jeśli chcesz uruchomić limit w koncie powinieneś:
- być pełnoletni,
- mieć aktualny dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport, kartę stałego pobytu),
- otrzymywać stałe dochody ze źródeł akceptowanych przez Bank,
- mieć zdolność kredytową,
- mieć konto w Credit Agricole lub otworzyć je najpóźniej w dniu składania wniosku kredytowego.
Jakie warunki trzeba spełniać, aby uzyskać kredyt w Credit Agricole?
Kredyt może być przyznany osobie, która spełnia łącznie następujące warunki:
- posiada status rezydenta, czyli jest osobą fizyczną zamieszkałą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, która posiada na tym terytorium centrum interesów osobistych lub gospodarczych (ośrodek interesów życiowych)
- podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
- legitymuje się akceptowanym przez Bank dokumentem potwierdzającym tożsamość (Dowodem osobistym, Paszportem, Kartą stałego pobytu),
- ma nadany numer ewidencyjny PESEL,
- ma ukończone 21 lat oraz posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
- posiada stałe dochody ze źródeł akceptowanych przez Credit Agricole Bank Polska S.A.,
- posiada zdolność kredytową.
Jaki jest czas trwania umowy limitu w koncie?
Umowa limitu w koncie zawierana jest na czas określony, minimalnie jest to 6 miesięcy, maksymalnie - 12 miesięcy. Po upływie tego terminu limit możesz odnowić:
- jeśli masz umowę na czas nieokreślony, limit odnowi się automatycznie,
- w przypadku umowy na czas określony musisz podpisać aneks do umowy o limit w koncie.
Jaki jest minimalny okres zatrudnienia w przypadku ubiegania się o kredyt?
W przypadku ubiegania się o kredyt minimalny wymagany okres zatrudnienia (na czas nieokreślony lub określony) w danym zakładzie pracy wynosi 3 miesiące.
Sprawdź naszą ofertę i dopasuj kredyt do swoich planów.
Jaki jest numer rachunku do spłaty kredytu?
Każdy klient ma indywidualny numer rachunku do spłaty kredytu. Znajdziesz go w harmonogramie spłat i umowie kredytowej – dokumenty wysłaliśmy Ci mailem. Jeśli na etapie wnioskowania o kredyt nie dostaliśmy od Ciebie adresu mailowego, umowę i harmonogram znajdziesz w archiwum dokumentów lub w CA24 eBank (jeśli masz do niego dostęp).
Jaki jest termin spłaty raty kredytu?
Termin spłaty raty znajdziesz w harmonogramie spłat i umowie kredytowej - dokumenty wysłaliśmy Ci mailem. Jeśli na etapie wnioskowania o kredyt nie dostaliśmy od Ciebie adresu mailowego, umowę i harmonogram znajdziesz w archiwum dokumentów.
Jeśli masz dostęp do serwisu CA24 eBank lub aplikacji CA24 Mobile, możesz w nich sprawdzić termin spłaty.
Jaki kredyt wybrać?
Wybór kredytu jest zależny od naszych potrzeb. Jeśli potrzebujemy sfinansować zakup mieszkania, a nie posiadamy wysokiego wkładu własnego, powinniśmy skorzystać z oferty kredytu hipotecznego. Pożyczka gotówkowa będzie doskonałym wyborem w finansowaniu rzeczy codziennego użytku (np. urządzenia AGD, sprzęt elektroniczny, wyposażenie domu, samochód, remont) lub wymarzonych wakacji. Kredyt konsolidacyjny jest natomiast wart rozważenia, jeśli mamy już kilka zobowiązań kredytowych i chcielibyśmy je połączyć w jedno i spłacać jedną ratę.
Jak mogę wcześniej spłacić kredyt?
Możesz spłacić wcześniej część kredytu lub jego całość. Indywidualny numer rachunku do wcześniejszej spłaty znajdziesz w umowie kredytowej w części Zasady spłaty. Tam również w krokach opisaliśmy zasady wcześniejszej spłaty.
Jak mogę zarządzać kredytem w apce CA24 Mobile?
W apce CA24 Mobile dostęp do swojego kredytu masz cały czas pod ręką. W aplikacji na dolnym panelu kliknij Majątek, a następnie zakładkę Kredyty. Wybierz kredyt, sprawdzaj jego szczegóły i zarządzaj nim w dowolnej chwili:
- sprawdzaj daty płatności raty i harmonogram spłaty kredytu
Wejdź w Majątek, kliknij w zakładkę Kredyt, wybierz interesujący Cię kredyt i wejdź w Harmonogram spłat.
- sprawdzaj kwotę kredytu pozostałą do spłaty
Informacje o całkowitej kwocie do spłaty oraz o kwocie i dacie najbliższej raty znajdziesz w zakładce Kredyty.
- spłacaj ratę
Wybierz Spłata raty po wejściu w zakładkę Kredyty. Automatycznie podstawi się kwota raty. Możesz też zlecić spłatę dowolnej kwoty i wybrać datę realizacji spłaty. Pamiętaj, że kwota ta trafi na konto nadpłat i dopiero w dniu płatności raty pomniejszmy Twoje saldo do spłaty.
- potwierdź numer rachunku kredytowego do spłat bieżących, wcześniejszych i całkowitych
Wszystkie numery rachunków do spłat znajdziesz w szczegółach kredytu. Wejdź w zakładkę Kredyty i wybierz swój kredyt.
- ustaw autospłatę kredytu lub z niej zrezygnuj
Wejdź w Majątek, wybierz Kredyty, a następnie kliknij w interesujący Cię kredyt. W szczegółach kredytu zobaczysz sekcję Autospłata wraz z jej statusem. Aby włączyć lub wyłączyć autospłatę kliknij w tę sekcję.
Jak obniżyć ratę kredytu?
Zapoznaj się z naszymi poradami, które przedstawiamy na naszym blogu CAsfera.
Pięć skutecznych sposobów na obniżenie raty kredytu
Ofertę kredytową banku Credit Agricole znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Jak odstąpić od kredytu gotówkowego?
Możesz odstąpić od umowy kredytu gotówkowego w ciągu 14 dni od jej podpisania. Konieczne będzie Twoje pisemne oświadczenie o odstąpieniu oraz zwrot udostępnionej kwoty kredytu wraz z odsetkami dziennymi. Dokument możesz dostarczyć:
- osobiście w naszej placówce,
- listownie wysyłając oświadczenie na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław.
Oświadczenie powinno zawierać: Twoje imię i nazwisko, numer umowy kredytowej, czytelny podpis.
Jeżeli chcesz potwierdzić wpłynięcie odstąpienia, skontaktuj się z nami:
- przez CA24 Infolinię
- odwiedzając naszą placówkę
- przez formularz internetowy
Jak otrzymać zaświadczenie o spłacie kredytu?
Nasz doradca chętnie pomoże Ci w zamówieniu zaświadczenia. Skontaktuj się z nim:
- przez CA24 Infolinię
- odwiedzając naszą placówkę
Jak są naliczane odsetki od przyznanego limitu?
Odsetki od limitu naliczane są codziennie i są uzależnione od kwoty zadłużenia i aktualnego oprocentowania podanego w Tabeli oprocentowania kont. Pobierane są z rachunku w dniu określonym w umowie jako dzień kapitalizacji odsetek.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o limicie w koncie, odwiedź naszą stronę.
Jak wziąć kredyt w bankowości internetowej CA24 eBank?
- Zaloguj się do serwisu CA24 eBank
- Przejdź do oferty
przez baner z prawej strony serwisulub
z górnego menu wybierz Oferta i Umowy, następnie Oferty - Przejdź do wniosku i uzupełnij swoje dane,
wybierz kwotę kredytu i okres spłaty, zapoznaj się z informacjami prawnymi i przejdź Dalej - Uzupełnij kolejne dane w zakładkach
są potrzebne do wydania decyzji kredytowej. Następnie zaakceptuj zgody i przejdź Dalej - Poczekaj na decyzję kredytową
- Po pozytywnej decyzji kredytowej, pieniądze już na Ciebie czekają.
Zapoznaj się z warunkami kredytu, potwierdź dane i wybierz Dalej - Zapoznaj się z dokumentami i podpisz umowę
tak jak akceptujesz inne operacje w CA24 eBank
Gotowe! Pieniądze są już na Twoim koncie
Jak zgłosić zgon posiadacza kredytu gotówkowego?
Zgon bliskiej osoby, która miała w naszym banku kredyt gotówkowy możesz zgłosić zdalnie, bez konieczności osobistego odwiedzania placówki bankowej. Prześlij wiadomość pocztą elektroniczną na adres: zgloszenie_zgonu@credit-agricole.pl. Wiadomość powinna zawierać: imię, nazwisko, pesel osoby zmarłej, i/lub numer umowy kredytowej zawartej przez zmarłą osobę z bankiem. Do wiadomości dołącz skan aktu zgonu i wskaż jakie pokrewieństwo wiązało cię ze zmarłą osobą (np. mąż, żona, wnuk, dziecko).
Jeśli posiadam konto wspólne, o limit w koncie muszę wnioskować ze współposiadaczem?
Kiedy kredyt jest długoterminowy?
Nie ma definicji kredytu długoterminowego. Z punktu widzenia banku można przyjąć, że kredytem długoterminowym jest kredyt na okres powyżej pięciu lat.
Kiedy kredyt jest indeksowany?
Kredyt indeksowany to kredyt udzielony i wypłacony w polskich złotych oraz spłacany w polskich złotych. Jednak z uwagi na zawarcie w treści umowy kredytowej tzw. klauzuli indeksacyjnej, wysokość zadłużenia kredytobiorcy oraz wysokość raty uzależniona jest od kursu określonej waluty obcej.
Bank Credit Agricole nie posiada w ofercie takich kredytów, jednak zapoznaj się proszę z naszą ofertą kredytów w walucie polskiej.
Kiedy kredyt jest przeterminowany?
Przeterminowaniu może ulec rata kredytu. Rata jest przeterminowana następnego dnia po dacie płatności wynikającej z harmonogramu kredytu.
Kiedy kredyt jest widoczny w BIK?
Baza BIK zasilana jest w dane na temat kredytów codziennie.
Kiedy kredyt trafia do windykacji?
Aby wierzytelność mogła podlegać działaniom windykacyjnym, powinna być wymagalna. To jak szybko bank podejmuje działania windykacyjne wynika z wewnętrznej polityki każdego banku. Najczęściej wcześnie działania windykacyjne podejmowane są już kilka dni a czasami nawet nazajutrz po dacie płatności raty kredytu wynikającej z harmonogramu spłat.
Kiedy pożyczka jest długoterminowa?
Nie ma definicji pożyczki długoterminowej. Z punktu widzenia banku można przyjąć, że pożyczką długoterminową jest pożyczka na okres powyżej pięciu lat.
Kiedy pożyczka jest krótkoterminowa?
Nie ma definicji pożyczki krótkoterminowej. Z punktu widzenia banku można przyjąć, że pożyczką krótkoterminową jest pożyczka na okres poniżej pięciu lat.
Kiedy pożyczka jest wymagalna?
Wymagalność pożyczki jest zawsze określana w umowie. Każda rata staje się wymagalna następnego dnia po upływie dacie płatności wynikającej z harmonogramu spłaty.
Który kredyt gotówkowy warto wybrać?
Warto wybrać kredyt gotówkowy dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta. Kwota kredytu oraz długość zobowiązania powinny zależeć od celu, na który mają zostać przeznaczone środki pieniężne a także od zdolności kredytowej klienta. W dokonaniu właściwego wyboru pomoże zatrudniony w banku doradca klienta.
Kto spłaca kredyt gotówkowy po zmarłej osobie?
Z chwilą śmierci kredytobiorcy obowiązek spłaty kredytu przechodzi na spadkobierców osoby zmarłej.
Kto spłaca kredyt zaciągnięty przed ślubem?
Za długi powstałe przed ślubem odpowiada jedynie kredytobiorca, który zaciągnął zobowiązania przed zawarciem małżeństwa.
Mam konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. z wpływem wynagrodzenia, czy muszę przynieść zaświadczenie o zarobkach chcąc starać się o kredyt gotówkowy?
Jeżeli wynagrodzenie wpływa na konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. nie ma konieczności przedstawiania zaświadczenia o wynagrodzeniu.
Na jaki cel mogę przeznaczyć środki z limitu w koncie?
Limit w koncie możesz przeznaczyć na dowolny cel.
Na jaki maksymalny okres mogę wziąć kredyt gotówkowy?
Maksymalny okres kredytowania to nawet 10 lat (120 m-cy).
Nie doszedł harmonogram lub umowa, jak uzyskać dokumenty?
Jeśli chcesz uzyskać dokumenty skontaktuj się z nami:
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- korespondencyjnie - wysyłając pismo na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław - odwiedzając naszą placówkę
Oprocentowanie kredytu gotówkowego jest stałe czy zmienne?
Kredyt gotówkowy oparty jest na oprocentowaniu stałym, które jest niezmienne w całym okresie spłaty. Dzięki temu masz pewność, że rata Twojego kredytu będzie taka sama w całym okresie kredytowania.
Przyszedł sms o nadpłacie kredytu, jak podać swój nr konta?
Numer konta do zwrotu nadpłaty możesz podać na kilka sposobów:
- przez CA24 Infolinię
- przez formularz internetowy
- w serwisie CA24 eBank - zaloguj się, kliknij przycisk Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość
- korespondencyjnie - wysyłając pismo na adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.,
ul. Legnicka 48 bud. C-D,
54-202 Wrocław - odwiedzając naszą placówkę
Przyszedł SMS o zaległości, co to oznacza?
Jeśli nie odnotowaliśmy płatności za ratę, dostaniesz SMS o powstałej zaległości za kredyt ratalny. Dodatkowo, jeżeli korzystasz z któregoś Pakietu Usług Bankowych (PUB), kontaktujemy się z Tobą w trzech sytuacjach:
- dostajesz przypomnienie, że do terminu płatności raty zostały 3 dni - niezależnie od tego, czy zapłaciłeś/aś już ratę czy nie, wyślemy Ci wiadomość, że za trzy dni upływa termin spłaty raty.
- nie odnotowaliśmy opłaty za Pakiet Usług Bankowych (PUB) - aby to sprawdzić, w umowie kredytowej znajdź pozycję Miesięczna kwota spłaty lub w harmonogramie Kwota do zapłaty i upewnij się, czy właśnie tyle wpłaciłeś/aś.
- nie odnotowaliśmy płatności za ratę - jeśli zalegasz z płatnością za ratę, dostaniesz od nas dwie wiadomości SMS - o powstałej zaległości za kredyt i o nieopłaconym pakiecie PUB.
Z jakim tytułem dokonywać spłaty rat mojego kredytu?
Tytuł przelewu jest dowolny, ponieważ każdy rachunek kredytowy ma swój unikalny numer przypisany do konkretnej umowy kredytowej. Można więc wpisać przykładowo i dla porządku: "Spłata raty".
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce
Oferta banku
Porozmawiaj na czacie banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Asia to wirtualna doradczyni
- Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
- Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
- Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.

Asię wspierają nasi Doradcy
- jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego, karty lub kredytu gotówkowego
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Jeżeli chcesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
- Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Z doradcą porozmawiasz o ofercie konta indywidualnego, kredytu gotówkowego i karty kredytowej. W trakcie rozmowy możesz także kupić te produkty bez wychodzenia z domu.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes

Funkcja wideorozmowy jest teraz niedostępna.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.