Czy należy mi się zwrot prowizji za udzielenie kredytu, jeżeli spłacę kredyt przed terminem wynikającym z umowy?

Jeśli spłacą lub spłacili Państwo przed terminem określonym w umowie kredyt konsumencki zawarty nie wcześniej niż 18. grudnia 2011 r., zwrócimy Państwu część kosztów kredytu (prowizji) za okres, o który została skrócona umowa. Dotyczy to kredytów konsumenckich tj. pożyczki gotówkowej, pożyczki konsolidacyjnej, kredytu na zakup towarów lub usług, które są opisane w ustawie o kredycie konsumenckim z 12. maja 2011 r.

Zwrot prowizji dotyczy kredytów zawartych nie wcześniej niż 18. grudnia 2011 r., czyli po wejściu w życie Ustawy o kredycie konsumenckim z zastrzeżeniem:

  • dla kredytów spłaconych po 31. stycznia 2020 r. - otrzymają Państwo zwrot prowizji automatycznie, do 14 dni od dnia, w którym spłacili Państwo kredyt. Nie muszą Państwo nic robić. Kwotę przekażemy na Państwa rachunek podany w umowie kredytu lub - jeśli w umowie nie było numeru rachunku - zwrot wyślemy przekazem pocztowym;
  • dla kredytów spłaconych w okresie od 18. grudnia 2011 r. do 31. stycznia 2020 r. - prowizję zwrócimy na podstawie Państwa wniosku. Mogą go Państwo złożyć listownie, na adres: Credit Agricole Bank Polska S.A. z dopiskiem „Zespół Obsługi Kredytów” ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław, lub osobiście w placówce bankowej.
    Państwa wniosek rozpatrzymy w ciągu 30 dni od daty jego złożenia. Jeśli należy się Państwu zwrot prowizji, kwotę przekażemy w ciągu 30 dni od rozpatrzenia wniosku na rachunek wskazany w umowie kredytu lub wniosku. Jeśli w umowie lub wniosku nie wskazano numeru rachunku - zwrot wyślemy przekazem pocztowym.

Jeśli potrzebują Państwo dodatkowych informacji, zapraszamy do naszych placówek i do kontaktu telefonicznego pod numerem: 19 019 (koszt wg stawki operatora).


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia