Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Jeśli chcesz uzyskać dokumenty dotyczące Twojego kredytu firmowego skontaktuj się z nami:
Informację o możliwości automatycznego odnowienia kredytu firmowego w rachunku bieżącym otrzymasz SMS-em. Skontaktuje się z Tobą Doradca Biznes i poinformuje o wymaganych działaniach.
Informację uzyskasz także przez CA24 Infolinię.
Zobacz więcejTak, w naszej ofercie znajdują się terminale SoftPOS, które umożliwiają przyjmowanie płatności zbliżeniowych przy pomocy telefonu lub tableta. Pełne informacje na temat naszej oferty znajdziesz klikając na poniższy link:
Terminal płatniczy SoftPOS w telefonie
Zobacz więcejTak, do skorzystania z oferty terminali potrzebne jest Konto Biznes w naszym banku. Jeśli jeszcze nie masz konta, możesz otworzyć je przy zamówieniu terminala.
Pobierz aplikację i otwórz konto firmowe ».
Zobacz więcejKredyt rozliczany jest do 14 dni roboczych od momentu dokonania całkowitej spłaty.
Informację o kredycie firmowym możesz uzyskać:
Brak widocznego kredytu firmowego będzie oznaczał jego zamknięcie.
Żeby otrzymać więcej informacji, skontaktuj się z Twoim doradcą. Jeśli nie masz aktualnego numeru telefonu do Twojego doradcy uzyskasz go przez CA24 Infolinię.
Zobacz więcejWpływy z terminala możesz sprawdzić na portalu klienta Elavon Connect.
Elavon Connect to internetowy portal do monitorowania i rozliczania transakcji kartowych oraz związanych z nimi opłat. Dzięki niemu masz dostęp do danych transakcyjnych w dowolnym momencie, na różnych poziomach: firmowym, sieciowym, punktów sprzedaży, a także terminali, co ułatwia podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
Dostęp do Elavon Connect uzyskasz po podpisaniu umowy. Wystarczy, że otworzysz maila powitalnego, klikniesz w podany link i wprowadzisz wymagane dane na stronie do logowania.
Zobacz więcejWszelkie informacje na ten temat znajdziesz na naszej stronie: Tarcza Finansowa PFR 2.0 dla mikro, małych i średnich firm.
Zobacz więcejTwoja firma może mieć tylko jedno konto firmowe. Możesz natomiast otworzyć konto pomocnicze, aby w prosty i wygodny sposób zarządzać firmowymi finansami. Aby otworzyć konto pomocniczy:
Pieniądze z transakcji na terminalu są księgowane na Twoim koncie kolejnego dnia roboczego.
Zobacz więcejZgodnie z Tabelą opłat i prowizji dla kont prowadzonych dla klientów instytucjonalnych, prowizja za przedłużenie umowy na kolejny okres zależy od kwoty przedłużanego kredytu, wynosi 1-6%, nie mniej niż 200 PLN.
Szczegółową stawkę prowizji w przypadku Twojej firmy potwierdzisz na umowie kredytowej lub kontaktując się z Twoim doradcą, przez CA24 Infolinię lub w naszej placówce.
Zobacz więcejAktywować kartę do konta firmowego możesz:
Pierwszą transakcję musisz potwierdzić PIN-em. Kolejne możesz robić zbliżeniowo (do 100 zł), bez PIN-u.
Jeśli masz wznowioną kartę, bo poprzednia straciła ważność, do aktywacji wystarczy pierwsza płatność, którą potwierdzisz PIN-em.
Aktywacja karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:
Aktywacja karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:
Automatyczna spłata zadłużenia daje komfort i poczucie bezpieczeństwa. Pozwala też zapomnieć o comiesięcznej konieczności spłaty kredytu firmowego.
Raty pobierają się automatycznie z Twojego konta w Credit Agricole w dniu zapadalności. Możesz ją włączać, wyłączać i modyfikować samodzielnie, w dowolnym momencie.
To, czy masz włączoną autospłatę, sprawdzisz samodzielnie w:
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z Twoim Doradcą.
Jeśli nie masz aktualnego numeru telefonu do Twojego doradcy uzyskasz go przez CA24 Infolinię.
Zobacz więcejJeśli kontrahent zrobi przelew na konto w formie płatności podzielonej VAT (ang. split payment), to kwota netto zostanie zaksięgowana na rachunku głównym, natomiast wartość VAT zostanie zaksięgowana na rachunku VAT.
W przypadku realizacji przelewu z rachunku głównego w formie płatności podzielonej, przelewu do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Urzędu Skarbowego, system automatycznie pobierze środki z rachunku VAT, jeśli został wybrany typ formularza podatkowego umożliwiający opłacanie z rachunku VAT, np. VAT-7.
Zobacz więcejO Kredyt w Koncie Biznes (od 10 000 do 300 000 PLN) mogą ubiegać się:
Oferta Konta Biznes jest skierowana przede wszystkim do firm małych, tzn. których roczne przychody nie przekraczają 800 000 Euro (około 3 100 000 PLN) oraz zatrudniających do 9 osób włącznie w właścicielami.
Zobacz więcejKonto Biznes mogą założyć praktycznie wszystkie formy prawne działające na polskim rynku, przede wszystkim:
Obsługujemy spółki maksymalnie z 5 osobową reprezentacją wspólników.
Z oferty wyłączone są:
Opłaty zależą od rodzaju konta firmowego, które masz. Możesz je sprawdzić na stronie Konta Biznes lub w Tabeli opłat i prowizji za czynności i usługi bankowe dla klientów instytucjonalnych. Znajdziesz tam m.in. opłaty za prowadzenie konta, wpłaty i wypłaty, płatności czy karty płatnicze.
Zobacz więcejJeśli chcesz kupić terminal płatniczy, wypełnij formularz kontaktowy. Skontaktuje się z Tobą doradca, który przedstawi Ci warunki współpracy i otworzy konto firmowe w naszym banku, jeśli go nie masz.
Możesz także sprawdzić ofertę terminali mobilnych SoftPOS, które pozwalają na przyjmowanie płatności zbliżeniowych przy pomocy smartfonu lub tableta.
Zobacz więcejWszystkiego o korzystaniu z paczek przelewów dowiesz się z Instrukcji obsługi paczek przelewów i wieloautoryzacji w ramach Konta Biznes.
Zobacz więcejOdnowienie limitu w Koncie Biznes możliwe jest tylko przez kontakt z Twoim Doradcą Biznes.
Jeśli nie masz aktualnego numeru telefonu do Twojego Doradcy uzyskasz go przez CA24 Infolinię.
Zobacz więcejOdsetki od rachunków i lokat prowadzonych w ramach Konta Biznes nie stanowią przychodów z kapitałów pieniężnych objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym pobieranym przez Bank (podatek od zysków kapitałowych). Oznacza to, że Bank nie pobiera od Klienta z tytułu wypłacanych odsetek żadnego podatku. Odsetki stanowią dochód z prowadzonej działalności gospodarczej.
Zobacz więcejTwój Doradca Biznes pomoże Ci w zamówieniu zaświadczenia. Skontaktuj się z nim telefonicznie lub zadzwoń na CA24 Infolinię.
Czas oczekiwania na zaświadczenie uzależniony jest od rodzaju kredytu firmowego. Możesz otrzymać go pocztą na wskazany adres lub odebrać go w dowolnej placówce bankowej.
Koszt wydania zaświadczenia lub opinii bankowej jest zgodny z Tabelą opłat i prowizji dla kont prowadzonych dla klientów instytucjonalnych.
Zobacz więcejZobacz, jak w czterech krokach założysz konto firmowe online przez aplikację CA24 Mobile i jakie informacje będą potrzebne w tym procesie.
Zanim zaczniesz, miej pod ręką:
To co? Zaczynamy!
PIERWSZY ETAP – opowiedz nam o sobie
DRUGI ETAP – weryfikacja tożsamości
TRZECI ETAP – poznaj naszą ofertę i wybierz konto dla siebie
CZWARTY ETAP – podpisanie umowy
Sprawdź również:
Zobacz więcejŻeby znaleźć 12 ostatnich wyciągów do konta firmowego zaloguj się do serwisu CA24 eBank i postępuj według instrukcji:
Reklamację transakcji z terminala możesz złożyć w biurze obsługi klienta:
W pierwszej kolejności upewnij się, czy udało Ci się spełnić wszystkie warunki. Wejdź na stronę Promocje, odszukaj interesującą Cię promocję i sprawdź obowiązujące warunki.
Jeżeli nadal masz wątpliwości, skontaktuj się z nami:
Informację o kredycie firmowym możesz uzyskać:
Zapoznaj się z naszą ofertą kredytów dla firm ».
Zobacz więcejNumer rachunku do spłat bieżących znajdziesz w harmonogramie oraz Twojej umowie kredytowej.
Numer rachunku do spłat częściowych/całkowitych poda Ci Doradca Biznes. Jeśli nie masz aktualnego numeru telefonu do Twojego Doradcy uzyskasz go przez CA24 Infolinię.
Możesz także skontaktować się z nami w serwisie CA24 eBank - wybierając z górnego menu Wiadomości, a następnie Nowa wiadomość.
Zobacz więcejUmowa jest przesyłana do Ciebie drogą mailową.
Warunki handlowe możesz też sprawdzić na portalu klienta Elavon Connect.
Dostęp do Elavon Connect uzyskasz po podpisaniu umowy. Wystarczy, że otworzysz maila powitalnego, klikniesz w podany link i wprowadzisz wymagane dane na stronie do logowania.
Zobacz więcejBezpłatne wypłaty z Konta Biznes są możliwe w sieci bankomatów BZWBK24 oraz z bankomatów EURONET zlokalizowanych przy placówkach Banku.
Zobacz więcejWystarczy udać się do placówki bankowej. Natomiast jeżeli jesteś osobą fiyczną prowadzącą działalność gospodaczą lub wykonującą wolny zawód, oferujemy również możliwość założenia konta przez internet lub telefon (801 333 666 lub +48 71 35 49 035).
Zobacz więcejKartę do konta firmowego możesz zamówić samodzielnie w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile, jeśli masz rolę właścicielską i spełniasz jedno z poniższych kryteriów:
Kod PIN do karty zostanie dostarczony do Ciebie pocztą.
Zamówienie karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:
Zamówienie karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:
W większość przypadków raty kredytu inwestycyjnego dla firm spłacane są automatycznie.
Spłata kredytu inwestycyjnego dla firm jest także możliwa:
przez CA24 Infolinię
w naszej placówce
Zobacz więcejJeśli jesteś już naszym klientem i chcesz złożyć wniosek o kredyt firmowy, skontaktuj się z Twoim Doradcą Biznes.
Jeśli nie korzystasz jeszcze z usług Credit Agricole, informacje o kredytach dla Twojej firmy uzyskasz:
Kod PIN do karty do konta firmowego łatwo zmienisz w serwisie CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile.
Zmiana PIN-u do karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:
Zmiana PIN-u do karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:
Limity na przelew (i nie tylko) możesz wygodnie zmienić w aplikacji CA24 Mobile do wysokości wskazanej w Karcie Wzorów Podpisów firmy w Banku, serwisie CA24 eBank (w tym kanale możesz wyłącznie zmniejszyć limit) czy dzwoniąc na CA24 Infolinię:
w aplikacji CA24 Mobile (Ustawienia » Przelewy w sekcji Limity) dla:
w serwisie CA24 eBank (Ustawienia » Limity i statusy) dla:
przez CA24 Infolinię dla:
Pamiętaj:
Płatność podzieloną VAT zrobisz w:
aplikacji CA24 Mobile:
serwisie CA24 eBank:
Płatność tego typu zrobisz także na infolinii lub w placówce bankowej.
Zobacz więcejPrzelew na mikrorachunek do Urzędu Skarbowego zrobisz:
w aplikacji CA24 Mobile
w serwisie CA24 eBank
przez CA24 Infolinię
Zobacz więcejZmiana limitu na karcie płatniczej do konta firmowego możliwa jest:
Zmiana limitu karty w serwisie CA24 eBank:
Zmiana limitu karty w aplikacji CA24 Mobile:
Każdemu klientowi nadawany jest jeden dostęp do konta przez internet. Po zalogowaniu do serwisu internetowego CA24 będzie również widoczne konto Biznes, aby dokonać na nim operacji wystarczy wybrać je z listy.
Identyfikator i hasło pozostają bez zmian. Bank nie pobiera w takiej sytuacji już żadnych dodatkowych opłat np. za użytkowanie tokena.
Jeśli masz problem z akceptacją kart przez terminal, skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Pomoc techniczna czynna jest 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem 22 306 03 16.
Zobacz więcejKoszt według stawek operatora
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.