Strona główna Credit Agricole
Harmonogram Twojej umowy kredytowej wysłaliśmy listem na adres korespondencyjny podany w umowie kredytowej. Znajdziesz go również:
w aplikacji CA24 Mobile
w serwisie CA24 eBank
Kredyt w rachunku bieżącym nie odnowi się automatycznie. Otrzymasz informację o możliwości odnowienia kredytu na kolejny okres SMS-em oraz skontaktuje się z Tobą Twój doradca biznesowy.
Jeśli wcześniej potrzebujesz mieć taką informację, skontaktuj się ze swoim doradcą lub zadzwoń na CA24 Infolinię.
Zobacz więcejTak, do skorzystania z oferty terminali potrzebne jest Konto Biznes w naszym banku. Jeśli jeszcze nie masz konta, możesz otworzyć je przy zamówieniu terminala.
Pobierz aplikację i otwórz konto firmowe ».
Zobacz więcejKredyt rozliczamy do 14 dni roboczych od momentu jego całkowitej spłaty.
Możesz sam sprawdzić czy Twój kredyt jest już zamknięty.
w aplikacji CA24 Mobile
w serwisie CA24 eBank
Jeśli nie zobaczysz tam swojego kredytu oznacza, to że został zamknięty. Jeśli masz pytania lub wątpliwości w każdej chwili możesz skontaktować się ze swoim doradcą biznesowym lub zadzwonić na CA24 Infolinię.
Zobacz więcejWpływy z terminala możesz sprawdzić na portalu klienta Elavon Connect.
Elavon Connect to internetowy portal do monitorowania i rozliczania transakcji kartowych oraz związanych z nimi opłat. Dzięki niemu masz dostęp do danych transakcyjnych w dowolnym momencie, na różnych poziomach: firmowym, sieciowym, punktów sprzedaży, a także terminali, co ułatwia podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
Dostęp do Elavon Connect uzyskasz po podpisaniu umowy. Wystarczy, że otworzysz maila powitalnego, klikniesz w podany link i wprowadzisz wymagane dane na stronie do logowania.
Zobacz więcejWszelkie informacje na ten temat znajdziesz na naszej stronie: Tarcza Finansowa PFR 2.0 dla mikro, małych i średnich firm.
Zobacz więcejTwoja firma może mieć tylko jedno konto firmowe. Możesz natomiast otworzyć konto pomocnicze, aby w prosty i wygodny sposób zarządzać firmowymi finansami. Aby otworzyć konto pomocniczy:
Pieniądze z transakcji na terminalu są księgowane na Twoim koncie kolejnego dnia roboczego.
Zobacz więcejZgodnie z tabelą opłat i prowizji dla kont prowadzonych dla klientów instytucjonalnych, prowizja za przedłużenie umowy na kolejny okres zależy od kwoty przedłużanego kredytu.
Dokładną stawkę prowizji sprawdzisz:
Aktywować kartę do konta firmowego możesz:
Pierwszą transakcję musisz potwierdzić PIN-em. Kolejne możesz robić zbliżeniowo (do 100 zł), bez PIN-u.
Jeśli masz wznowioną kartę, bo poprzednia straciła ważność, do aktywacji wystarczy pierwsza płatność, którą potwierdzisz PIN-em.
Aktywacja karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:
Aktywacja karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:
Kiedy wnioskujesz o konto firmowe i podpisujesz z nami umowę, stosuj najlepsze zasady bezpieczeństwa dotyczące urządzeń mobilnych:
Automatyczna spłata zadłużenia daje komfort i poczucie bezpieczeństwa. Pozwala też zapomnieć o comiesięcznej konieczności spłaty kredytu firmowego. Raty pobierają się automatycznie z Twojego konta firmowego w Credit Agricole w dniu zapadalności.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się ze swoim doradcą biznesowym.
Zobacz więcejJeśli kontrahent zrobi przelew na konto w formie płatności podzielonej VAT (ang. split payment), to kwota netto zostanie zaksięgowana na rachunku głównym, natomiast wartość VAT zostanie zaksięgowana na rachunku VAT.
W przypadku realizacji przelewu z rachunku głównego w formie płatności podzielonej, przelewu do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Urzędu Skarbowego, system automatycznie pobierze środki z rachunku VAT, jeśli został wybrany typ formularza podatkowego umożliwiający opłacanie z rachunku VAT, np. VAT-7.
Zobacz więcejO kredyt w rachunku bieżącym (od 1 000 zł do 4 000 000 zł) mogą ubiegać się osoby, które:
Oferta Konta Biznes jest skierowana przede wszystkim do firm małych, tzn. których roczne przychody nie przekraczają 800 000 Euro (około 3 100 000 PLN) oraz zatrudniających do 9 osób włącznie w właścicielami.
Zobacz więcejKonto Biznes mogą założyć praktycznie wszystkie formy prawne działające na polskim rynku, przede wszystkim:
Obsługujemy spółki maksymalnie z 5 osobową reprezentacją wspólników.
Z oferty wyłączone są:
Opłaty zależą od rodzaju konta firmowego, które masz. Możesz je sprawdzić na stronie Konta Biznes lub w Tabeli opłat i prowizji za czynności i usługi bankowe dla klientów instytucjonalnych. Znajdziesz tam m.in. opłaty za prowadzenie konta, wpłaty i wypłaty, płatności czy karty płatnicze.
Zobacz więcejJeśli chcesz kupić terminal płatniczy, wypełnij formularz kontaktowy. Skontaktuje się z Tobą doradca, który przedstawi Ci warunki współpracy i otworzy konto firmowe w naszym banku, jeśli go nie masz.
Zobacz więcejWszystkiego o korzystaniu z paczek przelewów dowiesz się z Instrukcji obsługi paczek przelewów i wieloautoryzacji w ramach Konta Biznes.
Zobacz więcejMożesz to zrobić tylko u swojego doradcę biznesowego - zadzwoń do niego. Jeśli nie masz do niego aktualnego numeru telefonu zadzwoń na CA24 Infolinię.
Zobacz więcejOdsetki od rachunków i lokat prowadzonych w ramach Konta Biznes nie stanowią przychodów z kapitałów pieniężnych objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym pobieranym przez Bank (podatek od zysków kapitałowych). Oznacza to, że Bank nie pobiera od Klienta z tytułu wypłacanych odsetek żadnego podatku. Odsetki stanowią dochód z prowadzonej działalności gospodarczej.
Zobacz więcejNajprościej jak skontaktujesz się ze swoim doradcą biznesowym lub zadzwonisz na naszą Infolinię.
Czas oczekiwania na zaświadczenie zależy od rodzaju kredytu firmowego jaki masz. Zaświadczenie otrzymasz pocztą na wskazany przez Ciebie adres lub możesz odebrać je w naszej placówce bankowej.
Koszt wydania zaświadczenia lub opinii bankowej znajdziesz w tabeli opłat i prowizji.
Zobacz więcejZobacz, jak w czterech krokach założysz konto firmowe online przez aplikację CA24 Mobile i jakie informacje będą potrzebne w tym procesie.
Zanim zaczniesz, miej pod ręką:
To co? Zaczynamy!
PIERWSZY ETAP – opowiedz nam o sobie
DRUGI ETAP – weryfikacja tożsamości
TRZECI ETAP – poznaj naszą ofertę i wybierz konto dla siebie
CZWARTY ETAP – podpisanie umowy
Sprawdź również:
Zobacz więcejRachunek walutowy możesz otworzyć na kilka sposobów, na przykład:
1 sposób:
2 sposób:
Możesz u nas otworzyć rachunki w euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim. Informacje o aktualnej ofercie i kosztach prowadzenia rachunku walutowego znajdziesz na stronie z ofertami wszystkich rachunków walutowych.
Zobacz więcejŻeby znaleźć 12 ostatnich wyciągów do konta firmowego zaloguj się do serwisu CA24 eBank i postępuj według instrukcji:
Reklamację transakcji z terminala możesz złożyć w biurze obsługi klienta telefonicznie pod numerem: 22 306 03 16
Zobacz więcejW pierwszej kolejności upewnij się, czy udało Ci się spełnić wszystkie warunki. Wejdź na stronę Promocje, odszukaj interesującą Cię promocję i sprawdź obowiązujące warunki.
Jeżeli nadal masz wątpliwości, skontaktuj się z nami:
Potrzebne informacje na temat swojego kredytu firmowego znajdziesz:
w aplikacji CA24 Mobile
w serwisie CA24 eBank
Numer rachunku do spłaty kredytu firmowego znajdziesz w harmonogramie oraz Twojej umowie kredytowej.
Jeśli nie możesz go znaleźć, skontaktuj się ze nami:
Umowa jest przesyłana do Ciebie drogą mailową.
Warunki handlowe możesz też sprawdzić na portalu klienta Elavon Connect.
Dostęp do Elavon Connect uzyskasz po podpisaniu umowy. Wystarczy, że otworzysz maila powitalnego, klikniesz w podany link i wprowadzisz wymagane dane na stronie do logowania.
Zobacz więcejBezpłatne wypłaty z Konta Biznes są możliwe w sieci bankomatów Satander Bank Polska S. A. oraz z bankomatów EURONET zlokalizowanych przy placówkach Banku.
Zobacz więcejKażdy ekran oznaczony przyciskiem Wrócę do tego później możesz pominąć i uzupełnić na końcu procesu np. podczas rozmowy z naszym księgowym
To bardzo proste. Możesz to zrobić:
Zapoznaj się z ofertą kont firmowych.
Zobacz więcejKartę do konta firmowego możesz zamówić samodzielnie w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile, jeśli masz rolę właścicielską i spełniasz jedno z poniższych kryteriów:
Kod PIN do karty zostanie dostarczony do Ciebie pocztą.
Zamówienie karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:
Zamówienie karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:
W większość przypadków raty kredytu inwestycyjnego pobierzemy w Twojego konta firmowego automatycznie. Dlatego ważne jest aby przed datą spłaty raty miał na swoim koncie wystarczającą ilość środków.
Zobacz więcejJeśli jesteś naszym klientem i chcesz złożyć wniosek o kredyt firmowy, skontaktuj się ze swoim doradcą biznesowym. Pomoże Ci złożyć wniosek kredytowy i udzieli potrzebnych informacji.
Jeśli nie jesteś jeszcze naszm klientem, dowiedz się więcej o kredycie dla firm lub skontaktuj się z nami, chętnie odpowiem na Twoje pytania:
Kod PIN do karty do konta firmowego łatwo zmienisz w serwisie CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile.
Zmiana PIN-u do karty do konta firmowego w serwisie CA24 eBank:
Zmiana PIN-u do karty do konta firmowego w aplikacji CA24 Mobile:
Limity na przelew (i nie tylko) możesz wygodnie zmienić w aplikacji CA24 Mobile do wysokości wskazanej w Karcie Wzorów Podpisów firmy w Banku, serwisie CA24 eBank (w tym kanale możesz wyłącznie zmniejszyć limit) czy dzwoniąc na CA24 Infolinię:
w aplikacji CA24 Mobile (Ustawienia » Przelewy w sekcji Limity) dla:
w serwisie CA24 eBank (Ustawienia » Limity i statusy) dla:
przez CA24 Infolinię dla:
Pamiętaj:
Płatność podzieloną VAT zrobisz w:
aplikacji CA24 Mobile:
serwisie CA24 eBank:
Płatność tego typu zrobisz także na infolinii lub w placówce bankowej.
Zobacz więcejPrzelew na mikrorachunek do Urzędu Skarbowego zrobisz:
w aplikacji CA24 Mobile
w serwisie CA24 eBank
przez CA24 Infolinię
Zobacz więcejZmiana limitu na karcie płatniczej do konta firmowego możliwa jest:
Zmiana limitu karty w serwisie CA24 eBank:
Zmiana limitu karty w aplikacji CA24 Mobile:
Każdemu klientowi nadawany jest jeden dostęp do konta przez internet. Po zalogowaniu do serwisu internetowego CA24 będzie również widoczne konto Biznes, aby dokonać na nim operacji wystarczy wybrać je z listy.
Identyfikator i hasło pozostają bez zmian. Bank nie pobiera w takiej sytuacji już żadnych dodatkowych opłat np. za użytkowanie tokena.
Jeśli masz problem z akceptacją kart przez terminal, skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Pomoc techniczna czynna jest 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem 22 306 03 16.
Zobacz więcejAdministratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.